Jump to content



Αξιολόγηση E-shop, Plaisio, Multirama.


greekfragma

Recommended Posts

Ικανοποιημένος με Πλαίσιο και eShop.

Δεν μου αρέσει το στυλ του Multirama (από παλιά - τώρα δεν έχω ιδέα πως είναι - έχει και άθλιο site).

Για "βαριές" αγορές προτιμώ Πλαίσιο γιατί μπορώ να πάω και να μιλήσω face-to-face αν κάτι πάει στραβά. Αν δεν το έχει το Πλαίσιο χτυπάω eShop, no prob.

RMA έχω κάνει μια φορά με eShop (μητρική) και χρειάστηκε τηλέφωνο με ελαφρύ "γκάζωμα" για να γίνει η δουλειά σε 10-12 μέρες (είχα 1000ε νεό hardware και καθόμουν και το κοιτούσα...).

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

από Μultirama έχω ψωνίσει ελάχιστες φορές και πράγματα μικρής αξίας΄οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Προτιμώ το e-shop και το Πλαίσιο καθώς ένα από τα δύο έχει πάντοτε αυτό που ψάχνω αλλά κυρίως επειδή έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες και των δύο (για το e-shop πρέπει να είμαι μάλλον από τους λίγους αλλά δεν έχω κανένα παράπονο)

καμια σχεση αναμεσα στην φιλοσοφια των δυο αλυσιδων.Εγω λεω μακραν plaisio για τα χοντρα και e-shop για τα ψιψιψινια:cool:

Ακριβως το πολυ πολυ κανα ανεμηστηρακι απο το e-shop αντε και κανα flashaki κτλ,κτλ κτλ...

Το σοβαρο hardware απο το plaisio...;)

Οι περισσοτερες αγορες εχουν γινει απο το Πλαισιο..κανενα παραπονο(καταστηματα Καλαμαρια κ Κεντρο)...

Εχω αγορασει και απο το e-shop...ευτυχως δεν ειχα ποτε προβλημα..οτι πηρα δουλευει ρολοι..

Απο Multirama δεν εχω παρει ποτε οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη..:cool:

Ψωνίζω κυρίως από eshop λόγω ποικιλίας. Έχω πάρει και από plaisio πράγματα αρκετές φορές. Έχω κάνει αρκετά rma στο eshop και 3-4 στο plaisio.

Στο μεν Plaisio δεν είχα ποτέ πρόβλημα προσωπικά αλλά έχω δει το εν λόγω κατάστημα πολλές φορές να κάνει αυθαίρετα πράγματα όσον αφορά τις αντικαταστάσεις σε πράγματα που δεν υπάρχουν πια σε στοκ.

Να ξαναπώ όμως πως στις δικές μου περιπτώσεις ήταν πάντα άψογοι. Να προσθέσω όμως εδώ, πως πάντα τα πράγματα που έκανα rma δεν είχαν μεγαλύτερη αξία αγοράς από 70 ευρώ (σε περιπτώσεις με παλιές, εκτός στοκ πλέον high end vga's πιστεύω ότι θα υπήρχε πρόβλημα).

Στο eshop τις περισσότερες φορές τα rma έχουν πάει κατ'ευχήν αλλά σίγουρα αργούν σαφώς περισσότερο από το plaisio. Δυο φορές μου είχαν κάνει "κόλπα" αλλά τελικά το θέμα λύθηκε όπως έπρεπε.

Πρόσφατα έκανα rma 3 από τα 4 sticks μνήμης που είχα πάρει (Kingston HyperX καιγόντουσαν συνέχεια, ένα στικ κάθε ένα μήνα περίπου). Και τα τρία αντικαταστάθηκαν (πηρε 10 μέρες για το κάθε ένα όμως).

Από multirama δεν έχω εμπειρίες..

Αυτά.

Έχω ρίξει αρκετά χιλιάρικα στο e-shop τα τελευταία χρόνια, και δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

Από Πλαίσιο έχω κόψει τα πολλά πολλά λόγω της συμπεριφοράς κάποιων υψηλά ιστάμενων που το είχαν δει μη πω τι αλλά όποτε χρειάστηκα service ήταν άψογοι.

Multirama δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία αλλά γενικά με χαλάει απίστευτα, κυρίως λόγω τιμών.

Απο θεμα υπηρεσιων το Πλαισιο ειναι αψογο και το εμπιστευομαι πολλα χρονια.

Το eshop δεν θελω ουτε να το βλεπω! 2 φορες τραβηξα τα απειρα και πλεον αγοραζω απο εκει μονο κανα ανεμιστηρακι και κανενα μπλιμπλικι. Αν τα εβρισκα αλλου δεν θα επαιρνα ουτε αυτα!

Απο multirama δεν εχω εμπειρια απο το service του αλλα για να αποκτησω θα πρεπει να ριξουν λιγο τις τιμες... Πρεπει να γινουν πιο ανταγωνιστικοι προς το Πλαισιο για να τους τιμησω..

Πλαίσιο και από εμένα. Μπορεί σχεδόν ολα τα πράγματα μου να τα έχω πάρει από eshop και ευτυχώς απ'ότι κατάλαβα δεν χρειάστηκε ακόμα κάποιο Rma αλλά στο πλαίσιο που χρειάστηκε αρκετές φορές σωστα παλικάρια. Με εξυπηρέτησαν και με το παραπάνω! Multirama...τώρα τι να πω; Έχω πει ότι ήταν να πω σε ένα άλλο θρεντ εδώ μέσα. +1 για το Πλαίσιο από εμένα!:daisy:

Ισως ειναι λιγο offtopic(αλλα δεν βρισκω το παλαιοτερο σχετικο θεμα), αλλα το eshop φαινετε να βελτιωθηκε λιγο στο rma, πιστωτικο στον velociraptor μου στην τιμη αγορας μεσα σε μια βδομαδα και σε 3 μερες σε εναν γνωστο μου για μια μητρικη. Ισως και να ετυχε αλλα ειπα να το αναφερω.

Πλαισιο - Multirama ολα καλα εκτος απο κανα 2 παρασπονδιες του πρωτου...

e-shop τα γνωστα.....να μην επεκταθω...

Πλαισιο: καλο service, μικρη γκαμα προϊωντων

e-shop: για ψιλικα και μονο

multirama: εκτος ανταγωνισμου, μονο καποιες προσφορες που και που

Κυριως για Θεσ/νικη:

Steel: εως τωρα καλη εξηπηρετηση και καλες τιμες, για το service δεν το χρειαστικα για να εχω αποψη

visionstudio: καλες τιμες, δεν εχω προσωπικη εμπειρία

Γενικα ολα τα ον λαιν καταστηματα στην Ελλαδα βρισκονται σε ερασιτεχνικο επιπεδο,προτιμω αγορες απο Ευρωπη(Γερμανια, Αγγλια) δυστιχως ειναι ακριβα τα μεταφορικα

Πλαισιο: καλο service, μικρη γκαμα προϊωντων

e-shop: για ψιλικα και μονο

multirama: εκτος ανταγωνισμου, μονο καποιες προσφορες που και που

Κυριως για Θεσ/νικη:

Steel: εως τωρα καλη εξηπηρετηση και καλες τιμες, για το service δεν το χρειαστικα για να εχω αποψη

visionstudio: καλες τιμες, δεν εχω προσωπικη εμπειρία

Γενικα ολα τα ον λαιν καταστηματα στην Ελλαδα βρισκονται σε ερασιτεχνικο επιπεδο,προτιμω αγορες απο Ευρωπη(Γερμανια, Αγγλια) δυστιχως ειναι ακριβα τα μεταφορικα

ΘΑ μπορουσες σε παρακαλω να προτεινεις ξενα site για hardware?

Πλαίσιο για το βαρύ hardware, eshop κάτι fan guards έχω πάρει μόνο και multirama δεν έχω μεγάλη εμπειρία ένα flashάκι έχω μόνο από εκεί....

Μέχρι στιγμής ευχαριστημένος!!!!!

ΘΑ μπορουσες σε παρακαλω να προτεινεις ξενα site για hardware?

Αν γνωριζεις Γερμανικα πρωτεινω να ριξεις μια ματια στο : www.schottenland.de ειναι κατι σαν το skroytz.gr αλλα εχει καλυτερη επεξηγηση των προϊωντων που ψαχνεις και απ' ευθειας απο κατω τα καταστηματα με τις καλυτερες τιμες. Επειδη πρεπει να φυγω τωρα θα σου στειλω αργοτερα και αλλα λινκς.

Γενικως οι Γερμαναραδες (λογω πληθισμου κυριως με ολες τις γερμανοφωνες χωρες) εχουνε τις καλυτερες τιμες και τη μεγαλυτερη ποικιλία

αριστη η εξυπηρετηση.

παρηγγειλα τα logitech z-2300 και τα παρελαβα την επομενη.

μετα 1 εβδομαδα παρουσιαστηκε προβλημα στο 1 ηχειο και μου τα αλλαξαν αμεσως.

αξιολόγηση eshop....

Τα της logitech δεν πάνε στην ...logitech για rma?

αριστη η εξυπηρετηση.

παρηγγειλα τα logitech z-2300 και τα παρελαβα την επομενη.

μετα 1 εβδομαδα παρουσιαστηκε προβλημα στο 1 ηχειο και μου τα αλλαξαν αμεσως.

αξιολόγηση eshop....

Τα της logitech δεν πάνε στην ...logitech για rma?

αφου στημενα ειναι αυτα.;)

κάποτε στο τέξας, ένα project που δεν είχε απήχηση, οπότε και το αφήσαμε. Δεν υπήρξε αρκετή συμμετοχή για να έχουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Εγώ είμαι της άποψης οτι αν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία απο κάτι να μην βγάζουμε συμπεράσματα εύκολα. Επειδή πολλοί διαβάζουν πολλά περιστατικά πχ με το e-shop αποφεύγουν να ψωνίσουν απο κει χωρίς να τους έχει συμβεί κάτι, βέβαια ο σοφός λαός μας λέει φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.

Προσωπικά όσες φορές έστειλα για RMA στο e-shop μου το αλλάξανε μετα απο 20 μέρες αν σκεφτείς οτι είμαι και σε νησί και μεχρι να πάει και να έρθει θέλει 5-6 μέρες άρα έχουμε 14 μέρες. Πολύ άσχημα αλλά τουλάχιστο μου τα έχουν αλλάξει όλα δεν έχω παράπονα.

Απο την άλλη στο Πλαίσιο όταν είχα πάρει μνήμες να προσθέσω άλλα 2 GB clucial τα καινούργια τα dimmakia ψωφίσανε την άλλη μέρα, το αποτέλεσμα ήταν να μου τα αλλάξουν αμέσως αλλά επειδή δεν είχαν crucial να μου δώσουν αντίστοιχα mushkin, έλα όμως που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε οτι με τις μνήμες να έχεις διαφορετικές μαρκες και τσιπάκια δεν είναι ότι καλύτερο. Με την πολιτική αυτή διαφωνώ απο την στιγμή που δεν έχουν το ίδιο προϊόν θα έπρεπε να μου κόψουν πιστωτικό.

Γενικά είναι τι θα του κάτσει του καθενός, βάλε και τον παράγοντα υπαλλήλου που μεσολαβεί κτλ κτλ.

Εγώ είμαι της άποψης οτι αν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία απο κάτι να μην βγάζουμε συμπεράσματα εύκολα. Επειδή πολλοί διαβάζουν πολλά περιστατικά πχ με το e-shop αποφεύγουν να ψωνίσουν απο κει χωρίς να τους έχει συμβεί κάτι, βέβαια ο σοφός λαός μας λέει φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.

Προσωπικά όσες φορές έστειλα για RMA στο e-shop μου το αλλάξανε μετα απο 20 μέρες αν σκεφτείς οτι είμαι και σε νησί και μεχρι να πάει και να έρθει θέλει 5-6 μέρες άρα έχουμε 14 μέρες. Πολύ άσχημα αλλά τουλάχιστο μου τα έχουν αλλάξει όλα δεν έχω παράπονα.

Απο την άλλη στο Πλαίσιο όταν είχα πάρει μνήμες να προσθέσω άλλα 2 GB clucial τα καινούργια τα dimmakia ψωφίσανε την άλλη μέρα, το αποτέλεσμα ήταν να μου τα αλλάξουν αμέσως αλλά επειδή δεν είχαν crucial να μου δώσουν αντίστοιχα mushkin, έλα όμως που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε οτι με τις μνήμες να έχεις διαφορετικές μαρκες και τσιπάκια δεν είναι ότι καλύτερο. Με την πολιτική αυτή διαφωνώ απο την στιγμή που δεν έχουν το ίδιο προϊόν θα έπρεπε να μου κόψουν πιστωτικό.

Γενικά είναι τι θα του κάτσει του καθενός, βάλε και τον παράγοντα υπαλλήλου που μεσολαβεί κτλ κτλ.

Η προσωπικη εμπειρια σου δινει το δικαιωμα να κριτικαρεις δημοσια ενω με τις γνωμες των αλλων μπορεις απλα να βγαζεις συμπερασματα για τον εαυτο σου.Μια ματια στα απανταχου φορουμς και βουλιαζουν απο ανθρωπους αηδιασμενους με το eshop και την after sales policy.Δεν ειναι αναγκη να τρακαρουμε ολοι για να διαπιστωσουμε τις συνεπειες μιας μετωπικης.

Γενικα, απ τις μαρτυριες βγαινει αβιαστα το συμπερασμα οτι το πλαισιο ειναι συγκαταβατικο και θετικο σε αλλαγες και θεματα σερβις ενω το eshop μας "δουλευει " ψιλο γαζι.Ποιος δεν εχει αποπειραθει να καλεσει το τηλ του σερβις.Παντα πεφτει η γραμμη!..30 προσπαθειες για μια πετυχημενη.Φορτος λεει.Στις πωλησεις δεν εχει φορτο?μη ειμαστε αφελεις

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.