v.djay! Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2009 *Το θέμα είναι σοβαρό,σπάμ,αστειάκια και λοιπά δεν είναι ευπρόσδεκτα*Έχω αγοράσει εναν φορητό turbo-x απο το πλαίσιο,ο οποίος ως ώρας είχε εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα στο σκληρό δίσκο,και τις 2 φορές οι υπάλληλοι απλά αλλάξαν δίσκο και δε προσπάθησαν να επανακτήσουν τα δεδομένα.Αλλά αυτό το ανέχτηκα.Πριν απο μια βδομάδα και μόλις ενα μηνα-και αν-μετα τη τελευταία επισκεψή μου για service αυτού,εμφάνισε πρόβλημα το οποίο τελικά οοφειλόταν σε καμένη μητρική.Το θέμα είναι οτι μου ζητάν να πληρώσω εγώ τη ζημιά,επείδη εχουν περάσει οι 12 μήνες της εγγύησης.Πρώτο παράδοξο,οτι πριν απο ενα μήνα που το πήγα,είχε ήδη περάσει ενας χρόνος απο τότε που το πήρα αλλα δε μου παν τίποτα περι εγγύησης.Δεύτερο παραδοξο?Επιμένουν να αγνοούν τον νόμο 3043/2002 του αστικού κώδικα περι παραγραφής,δλδ το 554 που συγκεκριμένα λέει "Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".Πιστεύω,πως είναι μη φρόνιμο το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο ν'αμφισβητεί τον αστικό κώδικα.Αυτό που θα κάνω αύριο,είναι καταγγελία σε Ινκα,αλλα θα ψάξω και για ανάλογους φορεις(γενικη γραμματεία καταναλωτή,συνήγορο πολίτη κτλ).Απλά θέλω να ακούσω μια γνώμα και απο σας οσον αφορά στο τι θα ταν συνετό να κάνω,αν χρειάζεται να κάνω κατι περεταίρω.Υγ:Εν τω μεταξύ αυτή η νοοτροπία που έχουν πολλες εταιρίες,"προτιμώ να χάσω το πελάτη,παρα του παρέχω τ'αυτονόητα"δε την καταλαβαίνω.Δηλαδή δε μπορούν να δούν,τι χασούρα θα χουν,αν απογοητευσουν εμενα που χω σκάσει καποια χιλιάρικα εκει,και παρόλο που δεν έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος απο τη ποιοτητα των προιόντων,παρ ολα αυτά ήταν το μόνο κατάστημα που υποστήριζα και πρότεινα?Τι να πω?Είμαι απογοητευμένοςς ειλικρινά απο τη στάση τους...
greekfragma Μάρτιος 26, 2009 #2 Μάρτιος 26, 2009 12 μήνες εγγύησης τα laptop turbo-x? γιατί νόμιζα οτι είχαν 2 χρόνια όπως είναι και το σωστό για προιόντα εντός ευρωπαικής ένωσης?π.χ.http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=15&category=69980225&product=1214438&MSCSProfile=DCCDF22EB27065BE59F6DF1149D8E3092614F1993364C21F11E0BB480DA0EFDD976C1A5E96969215E82886BC2B4D976928C99940AE9D1B092A03EA1A24B4FE1F01E457F4730BA298B3AAB42281218AF0951C0375D754544916AC678D98DEB9D826F87F6AB7AB9A53011A8B8FD1AF61BBB5B03B48F9209F570C6389511508D5F9
v.djay! Μάρτιος 26, 2009 Author #3 Μάρτιος 26, 2009 Δυστυχώς έτσι μου παν...περσινό μοντέλο ειναι,φεβρουάριο 2008 το πήρα...
greekfragma Μάρτιος 26, 2009 #4 Μάρτιος 26, 2009 λάθος σου παν......τα turbo-x laptop έχουν όλα 2 χρόνια εγγύηση.
v.djay! Μάρτιος 26, 2009 Author #5 Μάρτιος 26, 2009 Nαι βρε συ,κατα λάθος απο πρωι μεχρι τις 8 το απογευμα που μιλαω συνεχεια με το τμημα service του πλαισίου,μου λένε οτι έχει ενα χρόνο εγγύηση
greekfragma Μάρτιος 26, 2009 #6 Μάρτιος 26, 2009 πάρε ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ και στο ΕΚΠΟΙΖΩ να μάθεις τα δικαιώματά σου και τι ισχύει για τα προιόντα στην ευρωπαική ένωση.
v.djay! Μάρτιος 26, 2009 Author #7 Μάρτιος 26, 2009 Τα δικαιώματα τα εμαθα,απο γενική γραματεία καταναλωτή και κεπκα.Θα τα διεκδικήσω με καταγγελία στο ΙΝΚΑ,και θα δω τι παίζει με το εκποιζω.Ευχαριστώ πολύ!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.