anarxos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2009 Καλημερα. Εχω το εξής προβλημα και οποιος γνωριζει πληροφοριες για το πως να κινηθώ ασ βοηθηση.Κατα τα Χριστουγεννα αγορασα μια GA-EX58-UD5 απο το e-shop.Πριν δεκα μερες παρουσιασε προβλημα επανεκκινησης.Την πηγα στο τοπικο υποκαταστημα, δεν μπορεσε να βρει το προβλημα και την εστειλε στα κεντρικα , οπου και ειπαν οτι εχει προβλημα η μητρικη. Και τωρα μου λενε οτι πολιτικη της εταιρειας ειναι εαν ενα προιον εχει προβλημα , οπως εδω τωρα, να γινεται αντικατασταση με ενα αλλο μεταχειρισμενο που λειτουργει. Τελικα πηρα στην infoquest που διαθετει ενα μερος της συγκεκριμενης μαρκας στην αγορα, και μου λενε οτι και η gigabyte κανει το ιδιο, δηλαδη κανει αντικατασταση με μεταχειρισμενη. Και καλα να ηταν ενος , δυο χρονων αντε να το καταλαβω,, αλλα δυο μηνων μητρικη , 275 € και να βρεθω με μεταχειρισμενη αμφιβολου ποιοτητας; Γνωριζετε κατι σχετικα, που να απευθυνθω ή πως να κινηθω;
junior-21- Μάρτιος 24, 2009 #2 Μάρτιος 24, 2009 Η Quest πάντα έτσι δουλεύει. Απλά μου κάνει εντύπωση που το e-shop παίρνει από Quest και όχι απευθείας με δικιά του εισαγωγή. Με Quest έχεις επικοινωνήσει?
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #3 Μάρτιος 24, 2009 Επικοινωνησα και δεν ειναι απο αυτους. ειπαν μπορει να ειναι εισαγωγη e-shop. παντως και infoquest και okatbit μολις ακουγαν e-shop μου τα μασουσαν.
crio Μάρτιος 24, 2009 #4 Μάρτιος 24, 2009 Άναρχς μην κολώνεις.Πήγαινε και απαίτησε καινούργια mobo.Δεν υπάρχει αυτό.Το e-shop προφανώς βρηκε καινούργιο κολπάκι.Κυνήγα το.
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #5 Μάρτιος 24, 2009 εχω απαιτηση ηδη αντικατασταση ή με καινουργια ιδια ή πιστωση και περιμενω απαντηση. Αλλα βλεπεται μιλαμαι για ...... Αν δεν γινει ενα απο τα παραπανω πρεπει να γνωριζω τι να κανω.
junior-21- Μάρτιος 24, 2009 #6 Μάρτιος 24, 2009 αν δεν βρίσκεις άκρη, κάνε mail με κοινοποίηση στα αρμόδιια τμήματα του e-shop (θα τα βρεις στην ιστοσελίδα τους) και ότι θα απευθυνθείς στο ΙΝΚΑ και θα δεις για πότε θα βγάλεις άκρη
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #7 Μάρτιος 24, 2009 κοιτα ,εχω τσακωθει ηδη με αυτον που απανταει στο τεχνικο τμημα, του εχω πει να καταγραψει την συνομιλια , να την κοινοποιηση οπου θελει στα ανωτερα στελεχη, οτι αν μου στειλουν αλλη μεταχειρισμενη δεν θα την παραλαβω και θα κανω καταγγελια. Ειμαι εν αναμονη απαντησης. Το θεμα ομως ειναι το εξεις πλεον. Αντε και μου δινουν καινουργια και ειμαι τοσο γκατεμις και ξαναχαλαει, τι γινεται ξαναπερνας τα ιδια, που απευθυνεσαι , παλι στο e shop.Δηλ καταλαβαινεται ,δεν υπαρχει κεντρικη αντιπροσωπεια της γιγαμπαιτ στην Ελλαδα και ετσι εισαι ομηρος των πολλων εισαγωγεων που υπαρχουν. και οπου ο καθενας εχει και εφαρμοζει διαφορετικη πολιτικη επανω στο πως αντιλαμβανεται την εγγυηση του προιοντος.
junior-21- Μάρτιος 24, 2009 #9 Μάρτιος 24, 2009 κοιτα, δεν πάει έτσι. Υπεύθυνη είναι η Gigabyte Hellas μόνο αν το eshop προμηθεύεται από αυτούς. Αν προμηθεύεται από αλλού, άντε βγάλε άκρη...
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #10 Μάρτιος 24, 2009 Αυτο ακριβος σου λεω, πιθανον να προμηθευεται απο αλλου, ακομα δεν ζητησα να μαθω απο που εκανα προμηθεια ( παντως οχι oktabit) περιεμενω να δω τι θα κανουν . Παντως μια και αναφερες Gigabyte Hellas εχεις καποια στοιχεια , κανενα τηλ.
def Μάρτιος 24, 2009 #11 Μάρτιος 24, 2009 παιδια στο παρελθον ειχα ενα προβλημα με μια DFI την ειχα παρει απευθειας απο INFO μου την αλλαξανε 4 φορες χωρις κανενα προβλημα.Τωρα δεν ξερω πως λειτουργουνε
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #12 Μάρτιος 24, 2009 Ποτε δεν θελησα να αποδωδω ευθυνες σε αλλες εταιρειες. ουτε καν στη γιγαμπαιτ ,οι μητρικες χαλανε αυτο ειναι αποδεκτο, για αυτο υπαρχουν και οι εγγυησης. Και αν η μητρικη ηταν 2 ή ενος ετους αντε 6 μηνου 8 μηνου και δεν αξιζε 275€ αγορα δεν θα το εκανα καν θεμα. Αλλα δυμηνο , 275€ και μεταχειρισμενη , μεγαλο το κορομηλο για να το καταπιω, δεν νομιζεις.nfoquest και oktabit πηρα διοτι θελοντας να προλαβω μην μου ερθει ο ουρανος στο κεφαλι εψαχνα επισημη αντιπροσωπεια της γιγαμπαιτ στην Ελλαδα μηπως και παρακαμψω το e shop αλλα δεν υπαρχει. υπαρχουν πολλοι διαφορετικοι εισαγωγης.
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #16 Μάρτιος 24, 2009 καποιος σε αλλο παρομοιο θεμα (οχι με e shop ) αλλα μητρικη γιγαμπαιτ εστειλε ηλεκτρονικο μηνυμα , απαντηση πηρε μετα μηνα. Ζησε Μαι να φας τριφυλλη.
anarxos Απρίλιος 8, 2009 Author #17 Απρίλιος 8, 2009 Τελικά κόπηκε πιστωτικό και έγινε αλλαγή μητρικής. Σύνολο διαδικασίας τρεις εβδομάδες, με αρκετό παρασκήνιο και χιλιόμετρα. Ζωή σε μας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.