Jump to content



Inverter 12v-->220V


DarkSaga

Recommended Posts

για το αυτοκίνητο ψάχνω

πόσα Watt αντέχει θα το βρώ στο manual του αυτοκινήτου?

έχει παροχή 12V άσχετη από τον αναπτήρα

στο skroutz αλλά και στο google βρήκα 5-6 μοντέλα Ελλάδα

χρήση για φορητό, φωτογραφικές κλπ

όχι κάτι συγκεκριμένο γιάυτό και δεν μιλάω κοιτάζω να πάρω κάτι γενικό(220v)

έχει αγοράσει κανείς?

έχει χρησιμοποιήσει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Frequency inverters υπάρχουν σε καταστήματα που ασχολούνται με ηλ. αυτοματισμούς νομίζω...

Βασικά θες έναν F.I. για να έχεις από DC 12v->AC 220v;

Κάτι τέτοιο ψάχνεις; http://www.emimikos.gr/shop/home.php?cat=445

http://www.stavrianos-dw.gr/html/162.HTM

http://www.emimikos.gr/shop/home.php?cat=330

Link to comment
Share on other sites

εχω εναν inverter που τον δουλευα παλια με μπαταρια φορτηγου (200ah) και εβγαζε 500watt.

βεβαια οταν επεφτε η ταση της μπαταριας , σφυριζε ο inverter οτι πεφτει η αποδοση του.

Καλη φαση αλλα δεν ειναι να βαλεις πλυντηριο ρουχων :p

βεβαια σηκωνε τον Cyrix αλλα οχι για πολυ :p ειναι για μικρες συσκευες αλλα καλη φαση

Link to comment
Share on other sites

πρέπει να προσέξω κάτι από άποψη ποιότητας/ασφάλειας

1.για την έξοδο του αυτοκινήτου

2.για τις συνδεόμενες συσκευές?

υπόσχομαι να μη βάλω πλυντήριο στην εθνική

και αν βάλω δεν θα τα στίψω lol

Link to comment
Share on other sites

Λογικά κοιτάς αν σου παρέχει την ισχύ που χρειάζεσαι στην έξοδο (σε voltampere/watt).

Εφόσον τραβάει DC 12v στην είσοδο, πρέπει να είσαι ok. Aν δεν απατώμαι τα inverters δεν επιβαρύνουν το φορτίο στην είσοδο ανεξάρτητα το πόσο ρεύμα χρειάζονται οι AC συσκευές σου που τροφοδοτούνται από αυτό (εκτός βέβαια αν το wattage που ζητάς είναι μεγαλύτερο από αυτό που μπορεί να σου δώσει το Inverter).

Link to comment
Share on other sites

παντως πιστευω πως μονο με αναμενη τη μηχανη θα σε διευκολυνε γιατι θα ειχα τον φοβο μη μου αδειασει τη μπαταρια..σωστα ;

Μη πας σε μια υπαιθρο και δε παιρνει μετα.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα από την γερμανία έναν πριν από 1μισι χρόνο και έκανα μόνιμη εγκατάσταση στο αυτοκίνητο με δεύτερη μπαταρία και δεύτερο φορτιστή στο αυτοκίνητο. Δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Βάλε όσο πιο μεγάλο μπορείς (σε ισχύ και μέγεθος). Ζεσταίνονται πολύ όταν τραβάς ρεύμα. Αν είναι να τον βάλεις σε αναπτήρα μην ξεπεράσεις τα 100Watt γιατί σε βλέπω για πυρκαγιά. Μονο μόνημη εγκατάσταση. Επίσης να δοκιμάσεις αν έχει (και λειτουργεί) η θερμική προστασία. Όχι μόνο αν ξεκινάει ένα ανεμυστηρακι αλλά αν πραγματικά διακόπτει την έξοδο ότα φτασει σε μεγάλη θερμοκρασία αλλιώς επίσης σε βλέπω για φωτιά...

Για να μην μένεις στο δρόμο, μπορείς να πας στο ηλεκτρολογάδικο της γειτονιάς σου να σου εγκαταστήσει δεύτερη μπαταρία με φορτιστή μόνο για το inverter...

Εννοείται πως φορτίο βάζεις καθαρά ωμικό (το πάρα πολύ μέχρι 50% της ισχύος) ή μόνο switchmode τροφοδοτικα. Αποφεύγουμε τα activepfc...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Θέλω να βάλω στο αυτοκίνητο ένα πολυμηχάνημα για να το έχω σαν φωτοτυπικό. Θα κάνω δουλειά αν βάλω ένα 12v to 220v inverter και το συνδέσω? Θα το δουλεύω μόνο όταν το χρειάζομαι και δεν θα το έχω μόνιμα πάνω στην πρίζα :unsure: Ευχαριστώ :T::T:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να βάλω στο αυτοκίνητο ένα πολυμηχάνημα για να το έχω σαν φωτοτυπικό. Θα κάνω δουλειά αν βάλω ένα 12v to 220v inverter και το συνδέσω? Θα το δουλεύω μόνο όταν το χρειάζομαι και δεν θα το έχω μόνιμα πάνω στην πρίζα :unsure: Ευχαριστώ :T::T:

Βρες ποσα Αmp ειναι ο αναπτηρας, πολλαπλασιασετο με 12, δες αν η καταναλωση του πολυμηχανιματος ειναι μικροτερη απο το γινομενο και αν ναι εισαι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να βάλω στο αυτοκίνητο ένα πολυμηχάνημα για να το έχω σαν φωτοτυπικό. Θα κάνω δουλειά αν βάλω ένα 12v to 220v inverter και το συνδέσω? Θα το δουλεύω μόνο όταν το χρειάζομαι και δεν θα το έχω μόνιμα πάνω στην πρίζα :unsure: Ευχαριστώ :T::T:

προσεχε το,γιατι νομιζω καπου εχω διαβασει οτι τετοια μηχανηματα,κατα την εκκινηση τους τραβανε στιγμιαια πολυ ρευμα (εκτος αν το διαβασα για τα συμβατικα φωτοτυπικα)

Link to comment
Share on other sites

παλιοτερα ειχα παρει ενα παλιο ups ειχα βγαλει την μπαταρια και ειχα βαλει στα καλωδια που συνδεοτουσαν στην μπαταρια, πριζα για τον αναπτηρα.

1η δοκιμη: συνδεσα το ups στον αναπτηρα με ανοιχτη την μηχανη, ανοιξα το ups ολα καλα, εδειχνε οτι λειτουργει με μπαταρια και σφυριζε.Μετα δοκιμασα εναν φορτιστη κινητου και μια αεραντλια μικρουλα(για τα στρωματα της παραλιας) λειτουργουσαν ολα καλα.

Αμεσως η πατεντα εφυγε για ελαφονησσο με εναν φιλο μου....:tomato:

Δεν γυρισε ποτε....:slap:

Αλλα σε δικη του δοκιμη μια χαρα φουσκωσε κατι στρωματα αλλα μετα εμαθα οτι συνδεθηκε και πιστολακι μαλλιων (ενας θεος ξέρει πόσα watt ηταν):whip: το οποιο δεν λειτουργησε ποτε(αναμενομενο!!!)

Και μαλλον εκεινη την ωρα σταματησε να λειτουργει και ολο το συστημα!

Link to comment
Share on other sites

Τα πιστολάκια μαλλιών είναι συνήθως πάνω από 1000 βατ, τί να σου κάνει το φτωχό UPS.

Λευτέρη, αγόρασε τέτοιο inverter που θέλεις, κάνει δουλειά. Είχαμε παλιά στο αυτοκίνητο και βλέπαμε τηλεόραση στις διακοπές. (πολύ παλιά όμως!) Δες και την κατανάλωση του πολυμηχανήματος, όπως σου είπαν παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.