Jump to content



Η 8800gt τα τιναξε! και τωρα? εγγυηση?


redbighunter

Recommended Posts

τελικα πηγα στο πλαισιο και οι εξελιξεις εχουν ως εξης: παω κανονικα στο service και τους λεω (με λιγο τσαμπουκα) οτι δεν θελω αλλη καρτα και οτι θελω το πιστωτικο! κ μαλιστα στην αρχικη τιμη του! φυσικα και το αρνηθηκαν! τους ειπα οτι πηρα τηλ στο ΙΝΚΑ και ενημερωθηκα πως αν θελω πιστωτικο θα μου το κοψουν στην τιμη αγορας! επιτοπου το παλικαρι περνει με ανοιχτη ακροαση στο ΙΝΚΑ 210-6469950 να ρωτησει και ο ιδιος! το σηκωνει μια κοπελια, της εξηγει πως εχουν τα πραγματα (μπροστα ημουν) και εκεινη του απανταει: πως εφοσων για το προιον υπαρχει εγγυηση αλλα εχουν περασει 6 μηνες ο πωλητης εχει υποχρεωση ειτε να επισκευασει το προιον ειτε να το αντικαταστησει με ιδιο ή καλυτερο ειτε αν δεν υπαρχει προιον να μου δωσει τοτε μου κοβει πιστωτικο! εφοσων ομως υπαρχει προιον για αντικατασταση ο πωλητης δεν ειναι αναγκασμενος να μου δωσει πιστωτικο μιας και ετσι ειναι νομιμοτατος! μαλιστα του ανεφερε και ποιοι νομοι το λενε, αλλα της εδωσε και το e-mail του service και του τα εστηλε ωστε να τα εχει και τυπωμενα! ετσι κατεβασα το κεφαλι, πηρα την 9800gt και εφυγα! ετσι εχουν τα πραγματα!

Όσον αφορά την αντικατάσταση τα έχω πει πολλές φορές:

Να ανακεφαλαιώσω: Η αντικατάσταση πρέπει να γίνει αρχικά με ίδιο προϊόν.

ΑΝ δεν υπάρχει, τότε με καλύτερων χαρακτηριστικών τουλάχιστον, δηλαδή αν δεν έχουν άλλη 8800gt αλλά με τουλάχιστον ίδια ρολόγια με την δικιά σου (ίδιων χαρακτηριστικών που λέγαμε) τότε με μια π.χ. 9800gt (καλύτερων χαρακτηριστικών).

Τώρα σχετικά με το εξάμηνο... Μίλαγε για υπαναχώρηση;

Για πές μου αφού τα άκουσες, ανέφερε ποιός νόμος μιλάει για εξάμηνο;

Αν εννοούσε το θέμα Γ.Ο.Σ. θα έπρεπε να αναφέρει ποιό άρθρο δίνει ορισμένο διάστημα (6 μήνες) για να ζητήσεις πιστωτικό και μετά το πέρας του εξαμήνου το δικαίωμα υπαναχώρησης ακυρώνεται...;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply
Όσον αφορά την αντικατάσταση τα έχω πει πολλές φορές:

Τώρα σχετικά με το εξάμηνο... Μίλαγε για υπαναχώρηση;

Για πές μου αφού τα άκουσες, ανέφερε ποιός νόμος μιλάει για εξάμηνο;

Αν εννοούσε το θέμα Γ.Ο.Σ. θα έπρεπε να αναφέρει ποιό άρθρο δίνει ορισμένο διάστημα (6 μήνες) για να ζητήσεις πιστωτικό και μετά το πέρας του εξαμήνου το δικαίωμα υπαναχώρησης ακυρώνεται...;

δεν θυμαμαι σε ποια αρθρα αλλα ανεφερε συχνα το νουμερο 200 κατι! παντως του τονισε πολλες φορες οτι εφοσων μου δινει αλλο καλυτερο προιον δεν ειναι αναγκασμενος να μου δωσει πιστωτικο! και οτι αυτο το επιλεγει ο πωλητης και οχι ο αγοραστης!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως εννοούσε αυτό (Ν.3043/2002 ΦΕΚ);

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Γιατί το επόμενο άρθρο λέει:

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Επίσης, δες εδώ:

Η «νομική» εγγύηση (η οποία αντιδιαστέλλεται προς την εμπορική εγγύηση) είναι η υποχρέωση που επιβάλλεται στον πωλητή από το νόμο να παραδώσει το πωλούμενο πράγμα (κινητό ή ακίνητο) με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Όσον αφορά τις υπηρεσίες, ο νόμος δεν προβλέπει γενική εγγύηση, δηλαδή εγγύηση η οποία να είναι κοινή για όλες τις υπηρεσίες, ούτε κάποια ειδική διαδικασία. Ειδικότερα η εκ του νόμου ευθύνη του πωλητή του πράγματος διαμορφώνεται ως εξής:

Το πράγμα που παραδίδεται πρέπει να συμμορφώνεται με τα συμφωνηθέντα στη σύμβαση πώλησης, δηλαδή πρέπει ιδίως:

- Να αντιστοιχεί στην περιγραφή που δόθηκε από τον πωλητή και να ανταποκρίνεται στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

- Να είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για κάθε ειδική χρήση που συμφωνήσατε με τον προμηθευτή.

- Να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

- Να διαθέτει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε, ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

Αν κάποια από αυτές τις προϋποθέσεις δεν πληρείται, το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση πώλησης. Ο προμηθευτής θεωρείται υπεύθυνος για τη μη συμφωνία του πράγματος με τη σύμβαση εφόσον:

- Ο αγοραστής ασκήσει τα δικαιώματά του για το πραγματικό ελάττωμα ή την έλλειψη της συμφωνημένης ιδιότητας εντός δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα από την παράδοση.

- Το πραγματικό ελάττωμα ή η έλλειψη της συμφωνημένης ιδιότητας υπήρχε ήδη κατά τη στιγμή της παράδοσης. Πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας που εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του πράγματος θεωρείται ότι υπήρχε ήδη κατά την παράδοση.

Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών

Αρθρο ε) Εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή του παραγωγού προς τον καταναλωτή, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλωτικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση.

Σχετικά με το ίδιο ή καλύτερο προϊόν σου έχω απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δε μου λες ρε Candyman, αν πας και τρακαρεις το LADA του '75, ποσο θα σε αποζημιωσει η ασφαλιστικη;

Γενικα η αντιμετωπιση που πρεπει να εχουν τα καταστηματα:

1) Επισκευη προιοντος μεσα σε 15 εργασιμες.

Δεν γινεται επισκευη;

2) Αλλαγη προιοντος με ιδιο ή αναλογων προδιαγραφων.

Δεν υπαρχει;

3) Επιστροφη χρηματων στην τρεχουσα αξια αγορας.

Θες να πας στο δικαστηριο γιατι θελεις πιστωτικο στην τιμη αγορας;

Πηγαινε.

Να τι θα σου πει ο δικαστης:

post-7117-1416073924,5428_thumb.jpg

Επειδη το Πλαισιο εχει καλο after sales policy ή επειδη μερικα καταστηματα κανουν τα στραβα ματια για να μην εχουν τραβηγματα δε σημαινει οτι μπορουμε να παραθετουμε το νομο αποσπασματικα ε;

Link to comment
Share on other sites

Δε μου λες ρε Candyman, αν πας και τρακαρεις το LADA του '75, ποσο θα σε αποζημιωσει η ασφαλιστικη;

Καμία σχέση η εγγύηση με την ασφάλεια.

Εκτός αν το LADA του '75 έχει.... 35 χρόνια εγγύηση και καλύπτεται ακόμα!!!

Η ασφάλεια έχει κόστος αποζημίωσης του οχήματος και ανάλογα με αυτό κυμαίνεται το ασφάλιστρο. Το παράδειγμα σου ήταν το λιγότερο ατυχές!

Γενικα η αντιμετωπιση που πρεπει να εχουν τα καταστηματα:

1) Επισκευη προιοντος μεσα σε 15 εργασιμες.

Δεν γινεται επισκευη;

2) Αλλαγη προιοντος με ιδιο ή αναλογων προδιαγραφων.

Δεν υπαρχει;

3) Επιστροφη χρηματων στην τρεχουσα αξια αγορας

Λάθος ξαναδιάβασε τους νόμους. ΔΕΝ τους έχω αποσπασματικά υπάρχουν και links. Στο χέρι σου είναι να τα διαβάσεις. Να σου κάνω παράθεση πάλι;

Ορίστε μαζεμένα να μην τα ψάχνετε:

http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm

http://www.hadjimichalis.gr/keimena/nomothesia/kodikes/astikos_kodikas/nea.doc

http://www.acci.gr/ecomm/legal/pdf/dir99_44.pdf

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=select&id=2

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Βλέπεις πουθενά να μιλάει για εξάμηνα στο θέμα της υπαναχώρησης;;; Βλέπεις να λέει πουθενά ότι δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ο αγοραστής ΜΟΝΟ σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος που προϋπήρχε ή να μιλάει γενικά για "πραγματικό ελάττωμα";

Αντί να υποστηρίζεις το Plaisio με επιχειρήματα τέτοια, αντίκρουσε αυτά που παραθέτω στα τελευταία μου posts με αντίστοιχα αποσπάσματα links νόμων. Ότι θες αρκεί να μου αποδείξεις αυτό που λες. Εγώ νομίζω έχω επιχειρηματολογήσει με αρκετά πειστήρια.

Θες να πας στο δικαστηριο γιατι θελεις πιστωτικο στην τιμη αγορας;

Πηγαινε.

Να τι θα σου πει ο δικαστης:

Έτσι λες; Ο δικαστής θα σου πει έτσι ΑΝ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ.

Έλα όμως που ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα στην περίπτωση που συζήταμε να κάνεις υπαναχώρηση. Άρα δεν υφίστανται περιστάσεις που δεν δικαιολογείται η υπαναχώρηση, διότι για να συμβαίνει αυτό θα πρέπει να είσαι έστω και λίγο εκτός νόμου. Όταν καλύπτεσαι 100% από την νομοθεσία, ΚΑΝΕΙΣ δικαστής δεν θα πάρει απόφαση κατά σου.

O νόμος ορίζει ότι ο αγοραστής μπορεί να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε ΟΛΟ το διάστημα της εγγύησης.

ΑΠΛΑ αν το "ελάττωμα" (βλαβη) παρουσιάστει μέσα σε 6 μήνες από την αγορά θεωρείται πως προϋπήρχε κατά την αγορά και (αν δεν απατώμαι, δεν είμαι σίγουρος γι 'αυτό πρέπει να το ψάξω) μπορεί να ζητήσει το αντίτιμο να του επιστραφεί.

Επειδη το Πλαισιο εχει καλο after sales policy ή επειδη μερικα καταστηματα κανουν τα στραβα ματια για να μην εχουν τραβηγματα δε σημαινει οτι μπορουμε να παραθετουμε το νομο αποσπασματικα ε;

Με αυτό που λες δημιουργείς εντυπώσεις. Και υπάρχουν πολλά άτομα που ΔΕΝ έχουν καλές εντυπώσεις από το Plaisio, μην γενικεύεις λοιπόν αυθαίρετα επειδή εσύ προσωπικά ή ή φίλοι σου δεν είχαν πρόβλημα.

Και τέλος, ας δεχτώ προς χάριν συζήτησης ότι έχεις δίκιο. Πήγαινε και ρώτα έναν οποιοδήποτε λογιστή να σου πει αν το πιστωτικό τιμολόγιο κόβεται βάσει του τιμολογίου αγοράς και κατά πόσο πιστώνεται όλο το ποσό που κατεβλήθει και όχι η τρέχουσα τιμή του είδους που πιστώνεται!

Υ.Γ. Αυτό είναι το τελευταίο μου post, γιατί πραγματικά βαρέθηκα. Κρατάω τις ταπεινές μου γνώσεις για την πάρτη μου και σας αφήνω να πιστεύετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.

Γουστάρει κάποιος να τον εξαπατατά το κάθε καταστήμα και να λέει και ευχαριστώ; Δικαιωμά του. Δεν γουστάρει; Πάλι δικαίωμά του.

Αντίο σας.

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση η εγγύηση με την ασφάλεια.

Εκτός αν το LADA του '75 έχει.... 35 χρόνια εγγύηση και καλύπτεται ακόμα!!!

Η ασφάλεια έχει κόστος αποζημίωσης του οχήματος και ανάλογα με αυτό κυμαίνεται το ασφάλιστρο. Το παράδειγμα σου ήταν το λιγότερο ατυχές!

'Ασχετο' μπορεις να το πεις, ατυχες δεν ειναι.

Την ασφαλεια την πληρωνεις καθε χρονο!

Εν τελει, εχεις δικιο, ειναι λανθασμενο παραδειγμα.

Λάθος ξαναδιάβασε τους νόμους. ΔΕΝ τους έχω αποσπασματικά υπάρχουν και links. Στο χέρι σου είναι να τα διαβάσεις. Να σου κάνω παράθεση πάλι;

Ορίστε μαζεμένα να μην τα ψάχνετε:

http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm

http://www.hadjimichalis.gr/keimena/nomothesia/kodikes/astikos_kodikas/nea.doc

Το κοματι που παρεθεσα εγω ειναι εξισου σημαντικο.

Ο νομος καλυπτει ολα τα προιοντα, ειναι γενικος.

Αντί να υποστηρίζεις το Plaisio με επιχειρήματα τέτοια, αντίκρουσε αυτά που παραθέτω στα τελευταία μου posts με αντίστοιχα αποσπάσματα links νόμων. Ότι θες αρκεί να μου αποδείξεις αυτό που λες. Εγώ νομίζω έχω επιχειρηματολογήσει με αρκετά πειστήρια.

Μα στο απεδειξα παραπανω.

Έτσι λες; Ο δικαστής θα σου πει έτσι ΑΝ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ".

Έλα όμως που ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα στην περίπτωση που συζήταμε να κάνεις υπαναχώρηση. Άρα δεν υφίστανται περιστάσεις που δεν δικαιολογείται η υπαναχώρηση, διότι για να συμβαίνει αυτό θα πρέπει να είσαι έστω και λίγο εκτός νόμου. Όταν καλύπτεσαι 100% από την νομοθεσία, ΚΑΝΕΙΣ δικαστής δεν θα πάρει απόφαση κατά σου.

Πας στο δικαστηριο.

Τους λες μου χαλασε μια 7600GT που ειχα παρει 250€ πριν 3 χρονια. Ζητας επιστροφη 250€.

Ο καταστηματαρχης σου δινει μια 4670 που εχει 60€ και ειναι ανωτερο προιον.

Ο δικαστης θα κρινει οτι δεν δικαιολογειται η υπαναχωρηση - αφου παιρνεις καλυτερο προιον.

O νόμος ορίζει ότι ο αγοραστής μπορεί να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε ΟΛΟ το διάστημα της εγγύησης.

ΑΠΛΑ αν το "ελάττωμα" (βλαβη) παρουσιάστει μέσα σε 6 μήνες από την αγορά θεωρείται πως προϋπήρχε κατά την αγορά.

Αν παρουσιαστει σε 6 μηνες, μπορεις να ζητησεις ολικη επιστροφη των χρηματων.

Το πιστωτικο δεν το αναφερει πουθενα ο νομος, ειναι τρικ των καταστηματων.

Εδω ομως μιλαμε για περισσοτερο του ενος χρονου.

Με αυτό που λες δημιουργείς εντυπώσεις. Και υπάρχουν πολλά άτομα που ΔΕΝ έχουν καλές εντυπώσεις από το Plaisio, μην γενικεύεις λοιπόν αυθαίρετα επειδή εσύ προσωπικά ή ή φίλοι σου δεν είχαν πρόβλημα.

Ξερεις κανενα μαγαζι που να μην εχει προβλημα;

Το Πλαισιο σου κοβει πιστωτικο για πλακα, ουτε καν στο κοιταει αν εχει χαλασει.

Σαφως και μερικες φορες μπορει να τυχεις σε κολημενο υπαλληλο.

Για να τελειωνουμε, τοι παραγραφακι που σου παρεθεσα ειναι ολο το ζουμι.

Κανενας δικαστης δεν θα δικαιωσει καταναλωτη που ενω μπορει να παρει καλυτερο προιον, δεν δεχεται επειση θελει να βαλει χρηματα στην τσεπη.

ΥΓ Αν θελεις να μιλησουμε με νομους, να μου παραθετεις αποσπασματα απο την Εφημεριδα της κυβερνησεως.

Οτι αλλο ειναι αχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Το κοματι που παρεθεσα εγω ειναι εξισου σημαντικο.

Ο νομος καλυπτει ολα τα προιοντα, ειναι γενικος.

Δεν είπα το αντίθετο!

Μα στο απεδειξα παραπανω.

Πως;;;;;;

Πας στο δικαστηριο.

Τους λες μου χαλασε μια 7600GT που ειχα παρει 250€ πριν 3 χρονια. Ζητας επιστροφη 250€.

Ο καταστηματαρχης σου δινει μια 4670 που εχει 60€ και ειναι ανωτερο προιον.

Πως θα το κρίνει αυτό ο δικαστής; Και με ποια λογική είναι ανώτερη; Αν ο αγοραστής πει "εγώ θέλω nvidia γιατί nvidia είχα" τι του λες μετά;

Και κατά πρώτον η εγγύηση είναι 2 έτη συνήθως, και όχι 3 (εκτός αν το συγκεκριμένο προϊόν διαθέτει μεγαλύτερη εγγύηση).

Δεύτερον, αυτό που σου λέω δεν το καταλαβαίνεις..

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Ή ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.

Να στο πω αλλιώς.. Πας και παίρνεις ram. Και σου χτυπάνε στο χρόνο.

Εσύ έχεις χάσει την εμπιστοσύνη σου στο προϊόν της π.χ. OCZ και θες να ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ από την σύμβαση με σκοπό να αγοράσεις άλλο προίόν άλλου κατασκευαστή π.χ.

ΑΥΤΟ σαν δικαίωμα είναι αναφαίρετο για την διάρκεια της εγγύησης.

Δες τα άρθρα 541 & 546:

To μεν ένα (Αρθ. 541) σου λέει ότι αν τυχόν μετά από μια αντικατάσταση παρουσιαστεί πάλι πρόβλημα μπορείς να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου που αναφέρονται στο άρθρο 540. Και το άρθρο 540 λέει ότι σε περίπτωση εμφάνισης πραγματικού ελαττώματος ο αγοραστής έχει συγκεκριμένα δικαιώματα, ένα εκ τον οποίων είναι να υπαναχωρήσει από την σύμβαση της πώλησης (και εν αντιθέσει με όσα λέγονται, πραγματικό ελάττωμα θεωρείται ένα ελάττωμα που δεν επιτρέπει στο προϊόν να χρησιμοποιηθεί όπως περιγράφεται, ανεξάρτητα αν εμφανίζεται τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά)

Ο δικαστης θα κρινει οτι δεν δικαιολογειται η υπαναχωρηση - αφου παιρνεις καλυτερο προιον.

ΜΑ σου λέω ότι ο νόμος ορίζει πως ΑΝ θες δέχεσαι την αντικατάσταση ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ (π.χ. για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω) μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό τιμολόγιο ώστε να πάρεις κάτι άλλο ίδιας αξίας από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Αν παρουσιαστει σε 6 μηνες, μπορεις να ζητησεις ολικη επιστροφη των χρηματων.

Το πιστωτικο δεν το αναφερει πουθενα ο νομος, ειναι τρικ των καταστηματων.

Ο νόμος μπορεί να μην μιλάει για πιστωτικό (και λογικό είναι κιόλας), μιλάει όμως για υπαναχώρηση από την σύμβαση της πώλησης.

Ο νόμος αυτός έχει να κάνει με τις πωλήσεις και τις εγγυήσεις. Για το καθεστώς με τα πιστωτικά μιλάνε οι ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ!

Εδω ομως μιλαμε για περισσοτερο του ενος χρονου.

Και τι σχέση έχει αυτό; Το μόνο που θα πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι αν είναι εντός εγγύησης ή όχι.

Ξερεις κανενα μαγαζι που να μην εχει προβλημα;

Μα...εδώ ακριβώς είναι η κοροϊδία. Το μαγάζί ΔΕΝ ζημιώνεται κόβοντας πιστωτικό στην αρχική αξία. Απλά κερδίζει έξτρα αν σου κόψει πιστωτικό μικρότερο (βαριέμαι να εξηγώ γιατί, απλό είναι πάντως).

Αναρωτιέμαι γιατί είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβει κανείς....

Το Πλαισιο σου κοβει πιστωτικο για πλακα, ουτε καν στο κοιταει αν εχει χαλασει.

Σαφως και μερικες φορες μπορει να τυχεις σε κολημενο υπαλληλο.

Εμένα ΠΟΤΕ δεν μου κόψανε πιστωτικό ή μου κάνανε αντικατάσταση κάτι χωρίς να το ελέγξουν. 3-4 φορές το ίδιο έχει γίνει! Τώρα ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ σε όλους τους αλλους να ΜΗΝ τα τσεκάρουν, δεν ξέρω.. Παράξενο φαινόμενο! :p

Για να τελειωνουμε, τοι παραγραφακι που σου παρεθεσα ειναι ολο το ζουμι.

Κανενας δικαστης δεν θα δικαιωσει καταναλωτη που ενω μπορει να παρει καλυτερο προιον, δεν δεχεται επειση θελει να βαλει χρηματα στην τσεπη.

Κατά πρώτον ποιος βάζει λεφτά στην τσέπη; Για πιστωτικό μιλάμε, remember?

Καταρχήν τα χρήματα αυτά που αναφέρεις ο πελάτης τα έδωσε και το κατάστημα τα έλαβε και έβγαλε κέρδος. Η 8800gt θα πάει πίσω στον αντιπρόσωπο και θα πιστωθεί στο κατάστημα η τιμή χοντρικής που αγοράστηκε. Έτσι δουλεύει η φορολογική διαδικασία, δεν κόβουμε πιστωτικά άντε ότι να'ναι! ΕΛΕΟΣ δηλαδή δεν λέω κάτι τόσο πολύπλοκο!

ΥΓ Αν θελεις να μιλησουμε με νομους, να μου παραθετεις αποσπασματα απο την Εφημεριδα της κυβερνησεως.

Οτι αλλο ειναι αχρηστο.

Ρε συ man... ήμαρτον! Τα links τα διάβασες ή απλά τα κοίταξες; Ψάξε και λίγο στο google να δεις ότι τα κείμενα που παραθέτω είναι 100% σωστά.

Και τα περισσότερα είναι από εφημερίδες της κυβερνησεως. Βέβαια τα άρθρα της Ε.Ε. δύσκολο να τα βρεις σε εφημερίδα της κυβερνήσεως.

Τα επίμαχα αποσπάσματα δε, μπορείς να τα βρεις και παντού δεν είναι κανα μυστικό και είναι και επίσημα.

Υ.Γ. Μου κάνει εντύπωση που εδώ έγραφες ακριβώς τα αντίθετα από ότι λες εδώ, για ακριβώς το ίδιο ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Πως θα το κρίνει αυτό ο δικαστής; Και με ποια λογική είναι ανώτερη; Αν ο αγοραστής πει "εγώ θέλω nvidia γιατί nvidia είχα" τι του λες μετά;

Δε θες 4670;

Παρε 9500GT. Kαι παλι ανωτερο προιον ειναι.

Αντε να σου κοψει πιστωτικο 100€, εχεις τοσες καρτες να διαλεξεις.

Δεν υπαρχει κανενας λογος να μη θελεις ανωτερη καρτα.

Για εξηγησε μου γιατι να μη θελεις μια 9500GT.

Και εν τελει, με το πιστωτικο οτι θα αγορασεις;

Μια 4870;

Μια 9500GT και ενα Velociraptor;

Παραλογα πραγματα.

ΜΑ σου λέω ότι ο νόμος ορίζει πως ΑΝ θες δέχεσαι την αντικατάσταση ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ (π.χ. για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω) μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό τιμολόγιο ώστε να πάρεις κάτι άλλο ίδιας αξίας από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Ο νομος δεν ειναι παραλογος. Εμεις γιατι να ειμαστε;

Να παρεις τα χρηματα σου πισω, ενω εχεις χρησιμοποιησει το προιον για 2-3 χρονια;

Κατά πρώτον ποιος βάζει λεφτά στην τσέπη; Για πιστωτικό μιλάμε, remember?

Καταρχήν τα χρήματα αυτά που αναφέρεις ο πελάτης τα έδωσε και το κατάστημα τα έλαβε και έβγαλε κέρδος. Η 8800gt θα πάει πίσω στον αντιπρόσωπο και θα πιστωθεί στο κατάστημα η τιμή χοντρικής που αγοράστηκε. Έτσι δουλεύει η φορολογική διαδικασία, δεν κόβουμε πιστωτικά άντε ότι να'ναι! ΕΛΕΟΣ δηλαδή δεν λέω κάτι τόσο πολύπλοκο!

Θα παει δηλαδη το καταστημα πισω την 7600GT και θα παρει 250€ πιστωτικο απο τον προμηθευτη;

ΝΑ γελασω τωρα η μετα; :p

Ρε συ man... ήμαρτον! Τα links τα διάβασες ή απλά τα κοίταξες; Ψάξε και λίγο στο google να δεις ότι τα κείμενα που παραθέτω είναι 100% σωστά.

Και τα περισσότερα είναι από εφημερίδες της κυβερνησεως. Βέβαια τα άρθρα της Ε.Ε. δύσκολο να τα βρεις σε εφημερίδα της κυβερνήσεως.

Τα επίμαχα αποσπάσματα δε, μπορείς να τα βρεις και παντού δεν είναι κανα μυστικό και είναι και επίσημα.

Ολοι αυτοι οι συνηγοροι του Καταναλωτη, ΙΝΚΑ κτλ κτλ ειναι αργομισθοι, αχρηστοι υπαλληλοι.

Οσες φορες εχω μιλησει μαζι τους εχω διαπιστωσει οτι επι το πλειστον προκειται για κατινες που καθονται 8 ωρες και ραβουν ή παιζουν Football Manager στο pc τους.

Εγω ηξερα 10 φορες καλυτερα απο αυτους.

Γιατι να εμπιστευτω το site τους;

Link to comment
Share on other sites

Δε θες 4670;

Παρε 9500GT. Kαι παλι ανωτερο προιον ειναι.

Αντε να σου κοψει πιστωτικο 100€, εχεις τοσες καρτες να διαλεξεις.

Δεν υπαρχει κανενας λογος να μη θελεις ανωτερη καρτα.

Για εξηγησε μου γιατι να μη θελεις μια 9500GT.

Ρε φίλε δικαιωμά μου. Χάλασε και ξενέρωσα με τις κάρτες. Θέλω MATROX. Θέλω να πάρω 50 ανεμιστηράκια. Δεν σε αφορά σαν κατάστημα το 'ΓΙΑΤΙ'.

Άλλωστε εξήγησα ήδη αλλά μάλλον διαβάζεις τα posts λειψά. Για ξαναδές το γιατί έχω κάνει edit.

Και εν τελει, με το πιστωτικο οτι θα αγορασεις;

Μια 4870;

Μια 9500GT και ενα Velociraptor;

Παραλογα πραγματα.

Πρόσεξε με: ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. Δικά μου είναι τα χρήματα... Δεν θα ζήταγα να μου δώσουν τίποτε παραπάνω από όσα λέει ο νόμος.. Και ο νόμος λέει.. (άντε πάλι).

Ο νομος δεν ειναι παραλογος. Εμεις γιατι να ειμαστε;

Τι πίνεις και δεν μας δίνεις. :D Σου κάνω παραθέσεις του νόμου που πιστοποιεί αυτά που λέω, και εσύ μου λες τα δικά σου;

Να παρεις τα χρηματα σου πισω, ενω εχεις χρησιμοποιησει το προιον για 2-3 χρονια;

Ρε δεν συννενομούστε τελικά.

Θα παει δηλαδη το καταστημα πισω την 7600GT και θα παρει 250€ πιστωτικο απο τον προμηθευτη;

ΝΑ γελασω τωρα η μετα; :p

Θα πάρει ΠΙΣΤΩΣΗ. Δηλαδή έλεος με τις γνώσεις σας περί οικονομικών ρε παιδιά δηλάδή.. έλεος.

Δεν ασχολούμαι άλλο είναι προφανές πως δεν έχεις ιδέα από εμπόριο.

Και έχω δώσει και παράδειγμα ΓΙΑΤΙ πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην αξία από πολλές απόψεις.

Ολοι αυτοι οι συνηγοροι του Καταναλωτη, ΙΝΚΑ κτλ κτλ ειναι αργομισθοι, αχρηστοι υπαλληλοι.

Οσες φορες εχω μιλησει μαζι τους εχω διαπιστωσει οτι επι το πλειστον προκειται για κατινες που καθονται 8 ωρες και ραβουν ή παιζουν Football Manager στο pc τους.

Εγω ηξερα 10 φορες καλυτερα απο αυτους.

Γιατι να εμπιστευτω το site τους;

Πως είπες; 'Ηξερες 10 πράγματα παραπάνω απο αυτούς; Γι' αυτό στο ADSL.gr έγραφες ότι κι εγώ! Θες να σου κάνω παραθέσεις να θυμηθείς λίγο;

Υ.Γ. Κι ένα άρθρο άσχετο με το thread αλλά.. αρκετά σχετικό γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Βλεπεις οτι το εχω περασει το λουκι.

Μιλησα απο εδω, εγραφα απο εκει και ακρη δεν εβγαλα.

Απλα αντι για 8600GT που μου εδιναν τοτε πηρα ενα πιστωτικο στα 140€ και το θεωρησα αρκετο.

Αν δεν τραβηξει καποιος την υποθεση στα δικαστηρια, ολα αυτα που λεμε ειναι φιλολογικα.

Link to comment
Share on other sites

Βλεπεις οτι το εχω περασει το λουκι.

Μιλησα απο εδω, εγραφα απο εκει και ακρη δεν εβγαλα.

Απλα αντι για 8600GT που μου εδιναν τοτε πηρα ενα πιστωτικο στα 140€ και το θεωρησα αρκετο.

Αν δεν τραβηξει καποιος την υποθεση στα δικαστηρια, ολα αυτα που λεμε ειναι φιλολογικα.

Ρε συ nick ειλικρινά το έχεις ψάξει και μου λες αυτά τα πράγματα;

Να σου πω και ένα ρεαλιστικό παράδειγμα. Εγώ προσωπικά θα δεχόμουν αντικατάσταση με ελαφρώς καλύτερο προϊόν, ΑΛΛΑ... όταν εμένα μου έχουν καεί οι Kingston HyperX σε 3 μήνες 3 φορές (3 sticks), ΓΙΑΤΙ να μην ζητήσω υπαναχώρηση; Στην τελική ας πούμε για να μην είμαι σε διαδικασία RMA επ.. άπειρον; Ή γιατί ΔΕΝ εμπιστεύομαι το προϊόν πλέον; Που είναι το παράλογο;

Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις ΠΡΕΠΕΙ να έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης και ο νομοθέτης έχει τον καταναλωτή στο νου του και όχι τον έμπορο.

Δεν χρειάζεται να φτάσεις δικαστήριο, τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα.

Οι νόμοι είναι μπερδεμένοι για να τους καταλαβαίνουν μόνο οι δικηγόροι και να τα κονομάνε από τους αντίδικους! :p

Δείτε κι αυτό το πολύ πολύ σωστό post από έναν admin σε άλλο forum για το ίδιο θέμα.

Αυτά και τέλος, δεν αντέχω άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω και ένα ρεαλιστικό παράδειγμα. Εγώ προσωπικά θα δεχόμουν αντικατάσταση με ελαφρώς καλύτερο προϊόν, ΑΛΛΑ... όταν εμένα μου έχουν καεί οι Kingston HyperX σε 3 μήνες 3 φορές (3 sticks), ΓΙΑΤΙ να μην ζητήσω υπαναχώρηση; Στην τελική ας πούμε για να μην είμαι σε διαδικασία RMA επ.. άπειρον; Ή γιατί ΔΕΝ εμπιστεύομαι το προϊόν πλέον; Που είναι το παράλογο;

Δε θα το συνεχιζα αλλα ας το παρει το ποταμι.

Οταν σου καει μεσα στους 6 μηνες θεωρειται DOA, ετσι δεν ειναι;

Οποτε ή το αλλαζεις ή παιρνεις πιστωτικο στην αξια του προιοντος.

Δεν διαφωνω.

Αν σου καει στον ενα χρονο;

Χανεις εμπιστοσυνη στην εταιρια; Γιατι; Επειδη....καηκε;

Παιρνεις αλλο και ανανεωνεται η εγγυηση για αλλα 2-3 χρονια. Αυτο ειναι το οφελος του αγοραστη απο την ολη διαδικασια.

Στους 6 μηνες εχει δικαιωμα υπαναχωρησης και μετα εχει ανανεωση εγγυησης.

Αλλα πες μου.

Υπαρχει περιπτωση να σου καει ενα προιον και να μην υπαρχει αλλο που να σε ικανοποιει με ιδια αποδοση;

Link to comment
Share on other sites

Δε θα το συνεχιζα αλλα ας το παρει το ποταμι.

Οταν σου καει μεσα στους 6 μηνες θεωρειται DOA, ετσι δεν ειναι;

Οποτε ή το αλλαζεις ή παιρνεις πιστωτικο στην αξια του προιοντος.

Δεν διαφωνω.

Αν σου καει στον ενα χρονο;

Χανεις εμπιστοσυνη στην εταιρια; Γιατι; Επειδη....καηκε;

Παιρνεις αλλο και ανανεωνεται η εγγυηση για αλλα 2-3 χρονια. Αυτο ειναι το οφελος του αγοραστη απο την ολη διαδικασια.

Στους 6 μηνες εχει δικαιωμα υπαναχωρησης και μετα εχει ανανεωση εγγυησης.

Το έχουμε κουράσει το θέμα.

Πρόσεξε με, σου λέω: Δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις σε περίπτωση 'πραγματικού ελαττώματος', ανεξάρτητα αν είναι στο εξάμηνο ή όχι. Αρκεί να είναι εντός εγγύησης.

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αλλα πες μου.

Υπαρχει περιπτωση να σου καει ενα προιον και να μην υπαρχει αλλο που να σε ικανοποιει με ιδια αποδοση;

Νομίζω ότι έχω απαντήσει ήδη στο προηγούμενο post μου.

Εγώ προσωπικά θα δεχόμουν αντικατάσταση με ελαφρώς καλύτερο προϊόν, ΑΛΛΑ... όταν εμένα μου έχουν καεί οι Kingston HyperX σε 3 μήνες 3 φορές (3 sticks), ΓΙΑΤΙ να μην ζητήσω υπαναχώρηση; Στην τελική ας πούμε για να μην είμαι σε διαδικασία RMA επ.. άπειρον; Ή γιατί ΔΕΝ εμπιστεύομαι το προϊόν πλέον; Που είναι το παράλογο;
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα.Δηλαδη τωρα που η τηλεφωνητρια στο ΙΝΚΑ γουγλαρε τον αστικο κωδικα και εβγαλε την ιδια λανθασμενη ερμηνεια για την εννοια του πραγματικου ελαττωματος εγινε κατι σημαντικο?Συνηθως η πλειοψηφια των εχοντων πτυχιο νομικης ασκει νομικο επαγγελμα και δεν σηκωνει τηλεφωνακια.

Τώρα σχετικά με το εξάμηνο... Μίλαγε για υπαναχώρηση;

Για πές μου αφού τα άκουσες, ανέφερε ποιός νόμος μιλάει για εξάμηνο;

:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

να τι παθαινει κανεις με μπακαλικες αναγνωσεις:Το πραγματικο ελαττωμα (το οποιο επαναλαμβανω για 452398η φορα πως δεν εχει σχεση με την περιπτωση) εχει βαρος αποδειξης για τον καταναλωτη--->Δηλαδη,αν εχει παρελθει το 6μηνο τοτε ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει οτι προυπηρχε -και δεν ειναι δικο του κατορθωμα πχ...Μονο πριν το 6μηνο το βαρος αποδειξης κατανεμεται στον εμπορα.

Αντιθετα στην εγγυηση (η οποια για 23452342345η φορα ειναι διαφορετικο πραγμα απο το πραγματικο ελαττωμα) το βαρος αποδειξης το εχει παντα ο εμπορας...και παλι :haha::haha::haha:

Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών

Αρθρο ε) Εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή του παραγωγού προς τον καταναλωτή, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλωτικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση.

Και εισαι 100% σιγουρος οτι η εν λογω οδηγια δεν εχει τροποποιηθει και την διαβασες και ολοκληρη?...μαλλον οχι ;) ;)

Μαλλον σου ξεφυγε οτι και στο ευρωπαικο δικαιο υπαρχει απαγορευση καταχρησης δικαιωματος ε?(σκανδαμης,"προβληματικες επιχειρησεις και κοινοτικο δικαιο")

A ξεχασα... συμφωνα με οτι λεει ο mr Σκανδαμης (καθηγητης Ευρωπαικου δικαιου στην σχολη της Αθηνας) η οδηγια δεν δεσμευει αμεσα ,αλλα θετει απλως στοχους για το κρατος μελος και στο κρατος μελος επαφιεται η πραγματοποιηση των στοχων με μεταφορα στο εσωτερικο δικαιο.Στην περιπτωση μας η "ενσωματωση" της εν λογω οδηγιας στο εσωτερικο δικαιο ηταν ο 2251/94.....

Αν εννοούσε το θέμα Γ.Ο.Σ.

Προσπαθησε να μην σοκαριστεις,αλλα ο νομος κρατους δεν ειναι ΓΟΣ.ΓΟΣ ειναι διατυπωμενοι απο μια επιχειρηση πχ οροι συναλλαγων οι οποιοι ρυθμιζουν αοριστο αριθμο συμβασεων.Κλασικη περιπτωση το χαρτι που σου δινει η τραπεζα οταν πας να παρεις δανειο.

Οι νόμοι είναι μπερδεμένοι για να τους καταλαβαίνουν μόνο οι δικηγόροι και να τα κονομάνε από τους αντίδικους!

ναι μωρε..και η ιατρικη μια απατη ειναι,αμα διαβασεις το μανουαλ απο ενα νυστερι μετα ξερεις να κανεις εγχειρηση.

με τρωει η περιεργεια,αν (ξανα)καταφερνες και εριχνες καναν υπαλληλο για την εννοια του "πραγματικου ελαττωματος" και πηγαινε το πραγμα για "υπαναχωρηση" ,και μετα σου εδειχνε κατι σαν αυτο

ν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος, καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε.

ωφεληματα=η χρηση του προιοντος αποτιμωμενη σε χρημα...

ααα και μια και λεγαμε για αποφασεις δικαστηριων...

Εφετειο Πειραια αποφαση 576/1996

(

Έννοια Πραγματικού Ελαττώματος, είναι ατέλεια τοι ίδιου του πράγματος, που αφορά την ιδιοσυστασία ή την κατάσταση του πράγματος κατά τε χρόνο μεταθέσεως του κινδύνου στον αγοραστή η οποία ατέλεια περαιτέρω έχει αρνητικΓ επίδραση πάνω στην αξία ή τη χρησιμότητα του πράγματος

ομοιως σε Μονομελες Πρωτοδικειο Βεροιας 10/2007

Link to comment
Share on other sites

αυτο το ρωτησα στο plaisio και μου ειπαν οτι προσφορες και ξεστοκαρισματα δεν λαμβανονται υπ'οψην στο πιστωτικο! λαμβανεται η τελευταια ορθη τιμη λιανικης!

το διαψευδω κατηγορηματικα

εχω χαρτια και αποδειξεις για πιστωτικο 150 απο 370 ευρω λογω προσφορας 3870χ2 sapphire

τσακωθηκα απειρες φορες και τελικα πηρα την 3870χ2 asus 4 dvi ΑΛΛΑ ΑΝ καιγοταν μετα η νεα καρτα ΠΑΛΙ 150 θα επερνα πισω γιατι λεεει εχουν προβλημα με το λογιστηριο...

Ερωτηση προς τον Τσακωνα.

Στην περιπτωση που ανεφερε το κορμι (Beetlejuice) παραπανω τι γινεται?

Π.χ. (πραγματικο γεγονος) Αγορασα μια 9800GTX τον Ιουνιο του 2008 στα 270€. Τον Οκτωβριο η καρτα χαλαει απο μονη της (εσκασε ενα ολοκληρωμενο). Την πηγαινω πισω.

Μου λενε οτι μπορει να γινει αντικατασταση με 9800GTX+ που ειναι διαθεσιμη αλλης εταιριας (κοστος 160€) ή να παρω πιστωτικο αξιας 80€.

Οταν ρωτησα γιατι 80€ η απαντηση ηταν οτι η καρτα ειχε βγει σε προσφορα και αυτη ηταν η τελευταια τιμη καταλογου.

Δηλαδη αν π.χ. το Πλαισιο ή το καθε Πλαισιο, βγαζει προσφορα για καθε προϊον στα 3 τελευταια κομματια για να ξεστοκαρει τι κερδος θα εχει στο τελος απο ολο αυτο? Δεν μπορει αυτο καποιος να το ελεγξει? Και αν δεν μπορει πως ακριβως προστατευομαι εγω σαν καταναλωτης απο το Πλαισιο το οποιο "χαριζει στον λαο του " hardware?

ελα να επαληθευομαι παλι

και ας με λενε τρελλο ρεεεεεε

ξερω γω τι λεω ρεεεεεεεεεεεε

πάρε ρε άνθρωπε την 9800gt να τελειώνουν όλα όμορφα.το παραζαλίζετε το θέμα.

χοντρικά αυτά που έγραψε συνοπτικά ο Tsakonas είναι και αυτά που ισχύουν.

όσο για τις προσφορές σαν τελευταία τιμή ξεστοκαρίσματος δεν ισχύει......οι προσφορές δεν περιλαμβάνονται στις πραγματικές τιμές λιανικής ενός καταστήματος και ανήκουν σε άλλη κατηγορία....επομένως δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως σημείο αναφοράς σε περιπτώσεις εγγυήσεως/αντικατάστασης/πιστωτικού.

αληθεια ε?

ε μαντεψε , η τελευταια τιμη στο συστημα ειναι η τιμη προσφορας και οχι η τελευταια λιανικη!!!

και οποιος ειναι απιστος Θωμας , ΤΩΡΑ να παει να δει τελευταια τιμη για 3870x2 sapphire κοκκιινη , και να μου πει αν οταν εβαλε το πλαισιο 150 τιμη προσφορας ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΟ multirama ή το eshop ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ

αααα , και τι λογικο, μετα απο μια βδομαδα τι εχει γινει?

α) μας σκιζει τα πιστωτικα σε οσους ειχαμε αγορασει ΗΔΗ

β)σκιζει τα υπολοιπα μαγαζια

γ)αναγκαζει ολα τα υπολοιπα μαγαζια , ΑΦΟΥ ΤΑΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ , να την κατεβασουν 150 ΚΑΙ ΑΥΤΑ

ρα δεν με παρατατε λεω γω?

ΑΣΧΕΤΟ άλλα ΣΧΕΤΙΚΟ:

Μπορεί ένα κατάστημα να πουλάει σε τιμή κατώτερη της τιμής αγοράς? Παράδειγμα:

Έστω ότι είμαι κατάστημα και μου έχουν μείνει 2-3 8800GTS που θέλω να ξεφορτωθώ. Αυτές ως κατάστημα τις είχα αγοράσει 150 ευρω (και εννοείται έχω τα παραστατικά). Τις βγάζω λοιπόν με λιανική π.χ. 40 ευρώ και φεύγουν στο δευτερόλεπτο. Έρχετε την άλλη μέρα ένας που την ειχε αγοράσει 200ευρω και του πουλάω το παραμύθι με την τελευταια τιμή λιανικής (που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω). Με παίρνει να το κάνω? Να πουλήσω δηλαδή με επίσημη τιμή λιανικής τόσο χαμηλά σε σχέση με την τιμή αγοράς ως κατάστημα ?

ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

ωραιος ρε κορμι !!

το αν το πλαίσιο μας έχει καλομαθημένους με τα πιστωτικά στην αρχική τιμή αγοράς δεν είναι κάτι που υποχρεούται να το κάνει.....ο Γεράρδος όμως είναι γάτος και ξέρει γιατί το κάνει:)

α να λεμε και ευχαριστω δηλαδη

ρα συ , τα 200 ευρω που πηρε σε χρημα απο ΜΕΝΑ και μου επεστρεψε τα ΜΙΣΑ σε ΥΛΙΚΟ (hardware) ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΜΟΥ ΛΕΣ?

ΤΑΦΑΓΕ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ Η ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ?

Ε?

Link to comment
Share on other sites

Κανενας δικαστης δεν θα δικαιωσει καταναλωτη που ενω μπορει να παρει καλυτερο προιον, δεν δεχεται επειση θελει να βαλει χρηματα στην τσεπη.

.

το παραδειγμα με το LADA απλα ειναι αστειο

σχετικα με τα χρηματα στην τσεπη:

ΠΟΙΑ ΤΣΕΠΗ?μετρητα ζηταμε?

το πιστωτικο ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΕΤΑΙ στο καταστημα με προιοντα

καταθεση σε τραπεζα ζητησαμε?

ασε που το πιστωτικο ειχε βγει φημη οτι σε 30 μερες ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ

ψεμα τρελλο

κατι ακουσα οτι και καλα αν επιστρεψω μια 7950 μετα απο 3 χρονια κτλ αν θα παρει το μαγαζι απο την nvidia 300 ευρω?

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ?

η nvidia κανει τουμπεκα το βρωμερο προιον και το στελνει ανακυκλωση ή το επισκευαζει (κοστος απο 300 ειναι 50 με το ζορι,απο ανακυκλωση βγαζει και 5 ευρω , απο επισκευη τσαμπε η φαση)

μετα δινει στο πλαισιο αλλο προιον που κανει 300(αλλα της κοστισε 50)

το πλαισιο βγαζει αλλα 300 next day

κριμα το καημενο το πλαισιο μωρε , μεσα μπηκε

για να πω και την προσωπικη μου εμπειρια

εγω γενικα πουλαω, δεν τα καιω ,αν θελω μπορω να τα καψω και ολα 2-3 χιλιαρικα μηχανημα και να τρεχουν

δεν το κανω γιατι νιωθω οτι ζημιωνω εμενα μακροπροθεσμα και τη σχεση μου με το μαγαζι

παραπονο πλην της 3870χ2 ΔΕΝ εχω ,συν μερικες περιπτωσουλες που το πιστωτικο εβγαινε παντα να με ζημιοωνει (2-3 φορες)

το πλαισιο γενικα τοχω για respect σαν καταστημα ΓΕΝΙΚΑ

αυτα για ΜΕΝΑ

εχω ακουσει ιστοριες για αγριους ομως,εχω δει πολλα , αχω μπλεξει για προιοντα αλλων ,εχω βρεθει σε διαμαχες με πωλητες κτλ

απλα αναφερουμε το πλαισιο γιατι οπως και να το κανουμε ΠΟΛΛΟΙ ψωνιζουμε απο κει

οσο εχει πολλη δουλεια τοσο θα το αναφερουμε γιατι απο κει ειναι τα παραδειγματα

σχετικα με το ιδιο προιον κτλ που ακουω

αμα εσυ ρε φιλε θες τα 4 dvi που θα τα βρεις? αμα θες xtreme ψυξη πουχε η καρτουλα που καηκε και το "νεο καλυτερο" προιον σφυριζει σαν τρενο δεν σε ριχνουν?

αμα ειχες μνημες με 3αρια και σου δινουν περισσοτερα mHz αλλα με 4αρια , δεν σε ριχνουν (ΦΙΛΙΠ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ?)

ασχετα με τους νομους εγω εχω να πω σαν κωστας το εξης

ΝΑΙ ειναι αδικο να καις το προιον και να παιρνεις αλλο , ΑΣ ΒΡΟΥΝΕ τροπο να δουνε ποιος το χαλασε και γιατι

και αποσους καινε υλικα , οι μισοι το κανουν με τροπο που εγω τουλαχιστον σε 5 λεπτα εχω βρει τι και πως , αλλα ποιος εχει χρονο στο καταστημα να κοιταει

ΑΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ στη μαμα εταιρεια και να το βαλουν οπου θελουν και ας πει η μαμα εταιρεια , κυριε τουδωσες 1000 βολτ και το χαλασες , παρε τα τετοια μου

ή ας πει η μαμα εταιρεια , κυριε χαλασε αλλα επισκευαζεται

απο τι στιγμη που λεει η εταιρεια , μη το φερεις καν εδω , δες τι εχει και αλλαξε το τοτε θα κανω εγω τον καλο σαμαρειτη και θα πω , δεν πειραζει φιλαρες σας χαριζω τα ευρω , φατε τα στραγγαλια?

απο που κ ως που bios failure σημαινει χαλασμενο hardware? παμε καλα? σε 5 λεπτα επισκευαζεται ΑΝ θελει καποιος . ΘΕΛΕΙ ομως? ΠΟΙΟΣ τεχνικος θα κατσει να το κανει?

γιατι να μην εχουν μια συσκευη g force meter να μετραει ποσο κοπανισες το σκληρο για να καει?

γιατι να μην υπαρχει ενα συστημα να μετραει ποσα βολτ εδωσες στο σκληρο και τον εκαψες?

γιατι να μην υπαρχουν θερμοενδεικτικες ταινιες να δεις ποσους βαθμους φτασανε τα μνημακια και χαλασαν?

ελα τωρα τροποι υπαρχουν ΑΠΕΙΡΟΙ , απλα δεν ασχολουνται .

και δεν ασχολουνται γιατι ΞΕΡΟΥΝ ποσο τους εχει στοιχισει και ποσο πουλανε

και πουλανε ΤΟΣΟ γιατι μεσα σαυτην την υπερβολικη τιμη εχουν βαλει και τετοια σκηνικα μεσα . αρα ειναι μελετημενο οτι πολλα θα γυρισουν πισω .ηθελημενα ή οχι δεν με ενδιαφερει και δεν ΤΟΥΣ ενδιαφερει

κατα ταλλα ευχομαι ολα τα rma να ανακυκλωνονται .αν οντως ανακυκλωνουν τα παντα τοτε το κοστος σε high end καρτα ειναι ευκολα 1/10 -1/8 της τιμης και λιγη οικολογικη συνειδηση δεν βλαπτει

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.