Jump to content



Η 8800gt τα τιναξε! και τωρα? εγγυηση?


redbighunter

Recommended Posts

Πολύ κακώς το δέχτηκες φίλε μου (είναι γνωστές τακτικές του Πλαισίου αυτές). Εγώ σου έδειξα το λέει ο νόμος, τα συμπεράσματα δικά σου.

το ιδιο θα απαιτησω κι εγω! με συμφερει αλλωστε!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply
το ιδιο θα απαιτησω κι εγω! με συμφερει αλλωστε!

το είδες αυτό που πόσταρα χθες?

πολύ δύσκολο να πάρεις 250 πιστωτικό!

φίλος πήγε χθες στο Πλαίσιο μία EVGA GTX 260 που είχε πρόβλημα. την είχε αγοράσει τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν στα 280 ευρώ. Η απάντηση που πήρε ήταν ή πιστωτικό στην τωρινή της τιμή (185 ευρώ) ή από βδομάδα μια ίδια. Και φυσικά προτίμησε το 2ο

τα 250 ευρώ πιστωτικό θα τα πάρεις μόνο αν είναι κάνας νιούφης τεχνικός και δεν ξέρει την δουλειά ακόμα καλά. Οποιοςδήποτε άλλος πεπειραμένος θα σου δώσει ή την ίδια (αν την έχει) ή 9800gt ή πιστωτικό 100 ευρώ. Δεν κατάλαβα, τι σε πειράζουν οι επιλογές αυτές, και στις τρεις περιπτώσεις είσαι κερδισμένος ;)

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Να εκτυπώνουμε τον νόμο και να τον παίρνουμε μαζί μας βόλτα δλδ. Ρε παιδιά, αφού δεν είναι λογικό, γίνεται π.χ. να έχεις χρησιμοποιήσει μια 8800gtx 2 χρόνια και να σου πάθει κάτι και να πας να απαιτήσεις 600 ευρώ πιστωτικό? Δεν βγάζει νόημα, δλδ τσάμπα θα την βγάζαμε 2 χρόνια? Μήπως ξεχνάτε τους όρους απόσβεση και απαξίωση? Όλα δικά μας τα θέλουμε τελικα

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Να εκτυπώνουμε τον νόμο και να τον παίρνουμε μαζί μας βόλτα δλδ.

Βεβαίως και έτσι πρέπει, γιατί τελικά στο ελλάντα δεν βρίσκεις αλλιώς το δίκιο σου.

Ρε παιδιά, αφού δεν είναι λογικό, γίνεται π.χ. να έχεις χρησιμοποιήσει μια 8800gtx 2 χρόνια και να σου πάθει κάτι και να πας να απαιτήσεις 600 ευρώ πιστωτικό? Δεν βγάζει νόημα, δλδ τσάμπα θα την βγάζαμε 2 χρόνια? Μήπως ξεχνάτε τους όρους απόσβεση και απαξίωση? Όλα δικά μας τα θέλουμε τελικα

Κι όμως είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ. Για διαβάστε προσεκτικά:

Αγοράζεις κάτι που κοστίζει 600 εύρώ από το Πλαίσιο για παράδειγμα, το οποίο κατάστημα έχει κέρδος -ας πούμε- 100 ευρώ (δηλαδή έχει 500 κόστος αγοράς χονδρικής). Ας αφήσουμε έξω το ΦΠΑ για να μην περιπλέξουμε το παράδειγμα. Το μαγαζί το ΚΕΡΔΟΣ του το έχει βγάλει, σωστά; Και το κέρδος του είναι επί του ποσού των 600 ευρώ. Καλά ως εδώ;

Όταν μετά από π.χ. 2 χρόνια χαλάσει το part και η αξία του είναι 200 ευρώ, το μαγαζί όταν σου πιστώνει 200 ευρώ, σε έχει κλέψει ναι ή όχι; Το κέρδος του το κατάστημα το έχει βγάλει. Πιστώνοντας σου 600 ευρώ θα αγοράσεις κάτι άλλο με ανάλογη τιμή και ανάλογο επίπεδο κέρδους του καταστήματος με το προηγούμενο (αφού όπως ξέρουμε το ποσοστό κέρδους σε hardware είναι μικρό και συνήθως πάνω-κάτω το ίδιο).

Το χαλασμένο part που κόστιζε 600 ευρώ (500 αγορά χονδρικής από τον αντιπρόσωπο) θα πιστωθεί από τον προμηθευτή προς το κατάστημα (σαν RMA) και θα αποσταλλεί άλλο ανάλογο και προφανώς νεότερο προϊόν ανάλογης αξίας το οποίο θα πουληθεί και θα αποφέρει πάλι το ανάλογο κέρδος στο κατάστημα. Άρα το κατάστημα ΌΧΙ μόνο δεν χάνει πουθενά, αλλά κερδίζει διπλά πιστώνοντας χαμηλότερη αξία από αυτή της αγοράς.

Και τέλος... δεν ξέρω πως αντιλαμβάνεσαι την "λογική", αλλά επαναλαμβάνω πως ο νόμος ορίζει πιστωτικό στην αξία άγοράς (και άλλα χαριτωμένα όπως πίστωση ΚΑΙ των εξόδων απόστολής αλλά και τόκων επί της αρχικής αξίας, κ.λ.π.).

Τα links είναι ακριβώς παραπάνω. Εσύ τι αμφισβητείς ακριβώς, το κατά πόσο ο νόμος ισχύει, το κατά πόσο είναι... "λογικός", ή απλά συμβαίνει κάτι άλλο που δεν θες να πεις;

Link to comment
Share on other sites

το είδα Ιάσωνα, απλά μετά βγαίνουμε και κάνουμε threads παραπόνων. Πόσοι από δω έχουμε (βάζω και μένα μέσα) πάρει 400άρια και 500άρια πιστωτικά αλλά στο κράξιμο είμαστε πρώτοι.

αγαπητέ candyman, σε ρωτάω ευθέως: σε ποιες από τις παραπάνω 3 πιθανές εξελίξεις [ή την ίδια (αν την έχει) ή 9800gt ή πιστωτικό 100 ευρώ] βγαίνει χαμένος ο φίλος μας?

Link to comment
Share on other sites

το είδα Ιάσωνα, απλά μετά βγαίνουμε και κάνουμε threads παραπόνων. Πόσοι από δω έχουμε (βάζω και μένα μέσα) πάρει 400άρια και 500άρια πιστωτικά αλλά στο κράξιμο είμαστε πρώτοι.

αγαπητέ candyman, σε ρωτάω ευθέως: σε ποιες από τις παραπάνω 3 πιθανές εξελίξεις [ή την ίδια (αν την έχει) ή 9800gt ή πιστωτικό 100 ευρώ] βγαίνει χαμένος ο φίλος μας?

Έχω ήδη αναφέρει ότι εφόσον το κατάστημα μπορεί να αντικαταστήσει το χαλασμένο part με ίδιο τότε προφανώς δεν είναι ούτε κερδισμένος ούτε χαμένος, απλά έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει.

Σε κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να του δώσουν προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών (μια 9800gtx και όχι 9800gt είναι ok για το παράδειγμα που αναφέρεις).

Στην τρίτη περίπτωση εφόσον το κατάστημα δεν έχει στοκ, είναι υποχρεωμένοι να πιστώσουν στην αξία αγοράς και όχι.. 100 ευρώ (έλεος)! Δεν μπορεί καταρχήν το κάθε κατάστημα να πιστώνει αξίες άσχετες από την αγορά και μάλιστα κατά βούληση.

Και να σου πώ και κάτι για να δεις πόσο "ευσυνείδητοι επαγγελματίες" είναι; Εμένα το Aerocool που έκανα rma στο Plaisio είχε αγοραστεί 40 ευρώ αλλά η ΤΩΡΙΝΗ αξία την ημέρα που κόπηκε το πιστωτικό ήταν 43 ευρώ. Πόσο μου πίστωσαν λες, αξία αγοράς ή σημερινή αξία; Αξία αγοράς φίλε, και δεν τους είπα τίποτα φυσικά γιατί αφενός δεν είμαι γύφτος να κάνω θέμα για 3 ευρώ και αφετέρου και κυρίως γιατί ήταν νόμιμοι. Ανεξάρτητα από το γεγονός πως αν η σημερινή αξία ήταν χαμηλότερη από αυτή της αγοράς θα είχαν πιστώσει την τρέχουσα και γενικά πιστώνουν την χαμηλότερη, όποια από τις δύο είναι!

Ας φροντίζουν λοιπόν να κρατάνε στοκ για τα rma των high end ακριβών parts, δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν. ΔΕΝ είμαι με το μαγαζί, είμαι με τον πελάτη και με τον νόμο.

Απο κει και πέρα, όταν πλήρωσε ο άλλος ένα σκασμό λεφτά για μια κορυφαία κάρτα π.χ. του 2007, έχει την απαίτηση και έιναι λογικό να του δώσουν πιστωτικό για τα λεφτά που ΕΔΩΣΕ τα οποία πιθανώς να μάτωσε αρκετά από.. "πίσω" για να τα μαζέψει. Δεν μπορεί λοιπόν το κάθε μαγαζάκι να εκμεταλεύεται την άγνοια του κόσμου επί των σχετικών νόμων για να κερδίζει κατά τέτοιο τρόπο. Το ποιος κλέβει ποιον και βάσει ποιας λογικής το έχω εξηγήσει στο προηγούμενο post μου, οπότε θεωρώ περιττό να επεκταθώ.

Link to comment
Share on other sites

και όμως... σε δίσκο που είχε αγοραστεί αρχες φλεβάρη 89€ (απο πλαισιο) και τα φτυσε σχεδον αμέσως, επειδή καθυστέρησα να τον επιστρέψω και είχε ΑΝΕΒΕΙ η τιμή του, πιστώθηκε αναπάντεχα η νέα τιμή... ,τελικά θέλουμε και το λάδι και το ξύδι...

Link to comment
Share on other sites

και όμως... σε δίσκο που είχε αγοραστεί αρχες φλεβάρη 89€ (απο πλαισιο) και τα φτυσε σχεδον αμέσως, επειδή καθυστέρησα να τον επιστρέψω και είχε ΑΝΕΒΕΙ η τιμή του, πιστώθηκε αναπάντεχα η νέα τιμή... ,τελικά θέλουμε και το λάδι και το ξύδι...

Ανάλογως τον άνθρωπο φίλε μου.

Εγώ προσωπικά θέλω να τηρείται ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις (ειδικότερα όταν με αφορούν άμεσα).

Αν χάσω "χρήματα" πιστωτικού επειδή η σημερινή αξία ανέβηκε, δεν με πειράζει γιατί δεν είναι λεφτά που "χανω" επί της ουσίας! Το πιστωτικό πρέπει να είναι στην αξία αγοράς και όχι στην τρέχουσα αξία (όποια κι αν είναι αυτή).

Δεν με ενδιαφέρει -εμένα τουλάχιστον- να κερδίσω εις βάρος του καταστήματος, αλλά δεν θέλω και το κατάστημα να κερδίζει εις βάρος μου.

I rest my case.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ήδη αναφέρει ότι εφόσον το κατάστημα μπορεί να αντικαταστήσει το χαλασμένο part με ίδιο τότε προφανώς δεν είναι ούτε κερδισμένος ούτε χαμένος, απλά έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει.

OMG, δεν πιστεύω αυτό που διαβάζω, εκτός αν είναι "θελημένο" RMA ;)

Link to comment
Share on other sites

ερχομαι με εξελιξεις! τελικα η καρτουλα εχει εγγυηση κανονικα και μου την αλλαξαν με μια 9800gt! δεν το δεχτηκα και τους ειπα οτι εφοσων δεν εχουν 8800gt εχω το δικαιωμα να παρω πιστωτικο! εκεινοι μου ειπαν οτι ειναι υποχρεωμενοι να μου δωσουν ή καποια καρτα αντιστοιχων δυνατοτητων ή να μου κοψουν πιστωτικο στην σημερινη τιμη αγορας, δλδ 100€! εγω ειχα σκασει 250€! αρχησα να τους λεω οτι ο νομος λεει να μου κοψουν πιστωτικο στην αρχικη τιμη αγορας κτλ αλλα εκεινοι μου απαντησαν οτι η 8800gt ειναι ηδη 2 χρονων κ ειναι φυσικο να μου κοβουν μονο 100€ πιστωτικο! Μ ειπαν οτι αυτη ειναι η εντολη τους απο τα κεντρικα και δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο! Την καρτα τελικα δεν την πηρα κ τωρα ζητω παλι τα φωτα σας!

Link to comment
Share on other sites

Εκδοχή 1 : Παίρνεις τη 9800gt.

Εκδοχή 2 : Ακολουθείς το link που έδωσε παραπάνω ο candyman, κτυπάς μια εκτύπωση και πηγαίνεις στο Πλαίσιο. Ζητάς τον υπέυθυνο του καταστήματος και διατυπώνοντας το αίτημα σου, του το δείχνεις λέγοντας του ότι σου το έδωσαν από το ΙΝΚΑ κατ' όπιν επικοινωνίας μαζί τους. Στην κουβέντα με τον υπεύθυνο χρησιμοποιείς τη λέξη INKA κατά βούληση.

Εγω θα έκανα το δεύτερο. Δεν είχα υπ' όψιν μου αυτό που μας έδειξε ο candyman, και θα ήμουν ευχαριστημένος με τη 9800gt. Τώρα που το ξέρω όμως, τουλάχιστον θα δοκίμαζα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Μόνο λίγο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Εκδοχή 1 : Παίρνεις τη 9800gt.

Εκδοχή 2 : Ακολουθείς το link που έδωσε παραπάνω ο candyman, κτυπάς μια εκτύπωση και πηγαίνεις στο Πλαίσιο. Ζητάς τον υπέυθυνο του καταστήματος και διατυπώνοντας το αίτημα σου, του το δείχνεις λέγοντας του ότι σου το έδωσαν από το ΙΝΚΑ κατ' όπιν επικοινωνίας μαζί τους. Στην κουβέντα με τον υπεύθυνο χρησιμοποιείς τη λέξη INKA κατά βούληση.

Εγω θα έκανα το δεύτερο. Δεν είχα υπ' όψιν μου αυτό που μας έδειξε ο candyman, και θα ήμουν ευχαριστημένος με τη 9800gt. Τώρα που το ξέρω όμως, τουλάχιστον θα δοκίμαζα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Μόνο λίγο χρόνο.

μαλλον αυτο θα κανω! ο φιλος candyman τι προτινει?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω...

Τα ελαττωματικά προϊόντα δεν τα επιστρέφουν στις εταιρείες???

Αρά που είναι το πρόβλημα να σου κόψουν πιστωτικό το αρχικό ποσό αγοράς.

Δεν αποζημιώνονται απο τις εταιρείες? Εκτός αν παίρνουν τα προϊόντα αντικατάσταση

και τα πωλούν ξεχωριστά.

Έχει κανείς ιδέα τι παίζει?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον αυτο θα κανω! ο φιλος candyman τι προτινει?

..ότι λέει και ο tamerlan! Hunt them down!!!!!!! Δεν σου κάνουν χάρη, είναι δικαίωμα που σου παρέχει ο νόμος. Τύπωσε το pdf και πήγαινε με αυτό εκεί και γιατί όχι και με κανά φίλο σου δικηγόρο αν έχεις ακόμα καλύτερα. Θα δεις πως θα αλλάξουν στάση...

Δεν μπορώ να καταλάβω...

Τα ελαττωματικά προϊόντα δεν τα επιστρέφουν στις εταιρείες???

Αρά που είναι το πρόβλημα να σου κόψουν πιστωτικό το αρχικό ποσό αγοράς.

Δεν αποζημιώνονται απο τις εταιρείες? Εκτός αν παίρνουν τα προϊόντα αντικατάσταση

και τα πωλούν ξεχωριστά.

Έχει κανείς ιδέα τι παίζει?

Δες εδώ.

Link to comment
Share on other sites

..ότι λέει και ο tamerlan! Hunt them down!!!!!!! Δεν σου κάνουν χάρη, είναι δικαίωμα που σου παρέχει ο νόμος. Τύπωσε το pdf και πήγαινε με αυτό εκεί και γιατί όχι και με κανά φίλο σου δικηγόρο αν έχεις ακόμα καλύτερα. Θα δεις πως θα αλλάξουν στάση...

Δες εδώ.

φιλο δικηγορο δυστηχως δεν εχω! μονος θα παω και ο θεος βοηθος! το θεμα ειναι αμα μου αρχισουν τιποτα ιστοριες με τα κεντρικα κτλ, τι κανω?

Link to comment
Share on other sites

Τι θα κάνεις φίλε μου ; Ας σου πουν ότι θέλουν για τα κεντρικά, για τον Άρειο Πάγο ή για το συμβούλιο της επικρατείας. Έχεις καταλάβει ότι πηγαίνεις να διεκδικήσεις το δίκιο σου. Δεν πας να κοροϊδέψεις κανένα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Μη μασάς γιατί είσαι σε θέση ισχύος, και θα τους μιλήσεις με την αυτοπεποίθηση που σου δίνει η θέση αυτή.

Από την εμπειρία μου, εχω καταλάβει πως και λίγη φωνή βοηθάει σε αυτές τις περιπτώσεις. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Τώρα βέβαια κάποιοι λόγω χαρακτήρα δε μπορούμε να κάνουμε φασαρία. Εγω μέχρι και θέατρο εχω παίξει, κάνοντας τον εξαγριωμένο, και φυσικά εξυπηρετήθηκα άμεσα:D

Link to comment
Share on other sites

Λάθος, και το έχουν επισημάνει κι άλλα άτομα εδώ!

Ο νόμος ορίζει ρητώς "πιστωτικό στην τιμή ΑΓΟΡΑΣ". Αν δεν ξέρετε τους νόμους καλό θα είναι να ΜΗΝ δίνετε συμβουλές σε άλλους γιατί μπορεί να τους "κάψετε".

Link: http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/N3043-2002.pdf

attachment.php?attachmentid=34526&stc=1&d=1237800691

Ο νομος οριζει πιστωτικο στην τιμη αγορας για την περιπτωση που το προιον ειχε εξ αρχης πριν την αγορα(και DOA δηλ)-->τσεκ αρθρο 534 ΑΚ το ελαττωμα και οχι για την περιπτωση που εβγαλε προβλημα μετα την αγορα.Η εγγυηση(η οποια αφορα επιγενομενη και οχι προυπαρχουσα δυσλειτουργια) λειτουργει διαφορετικα (αντικατασταση με ιδιο η καλυτερο η την τιμη που εχει την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη<γιαυτο και η εγγυηση αναφερεται ξεχωριστα στο αρθρο 559-διαφορετικα ο νομοθετης δεν θα επαναλαμβανε το ιδιο πραγμα 2 φορες>.Αν δεν ξερεις πως λειτουργουν οι νομοι καλο θα ειναι να μην δινεις συμβουλες σε αλλους γιατι α)θα τα ακουσει αδικως κανας υπαλληλακος και β)ο ιδιος ο καταναλωτης θα παει και θα γινει ρομπα.

Απο εκει και περα δικαιωμα του καθε καταστηματος,αν γουσταρει στην εγγυση να κοβει πιστωτικο στην τιμη αγορας.Αλλα δεν ειναι υποχρεωση του.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.