akilleas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Λοιπόν... πριν από 8 μήνες περίπου κάνω και εγώ την πολυπόθητη αναβάθμιση από το E-SHOP και μαζί με όλα τα περιφερειακά προσθέτω και ένα σκληρό Seagate ST3500320AS 500GB SATA2. Πριν από 20 ημέρες και έτσι από το πουθενά μία καλή πρωία ο σκληρός σταματάει να τον βλέπει το σύστημα. Ούτε σε Windows, ούτε σε DOS ούτε και σε Live Linux!!! Παίρνω την απόφαση ότι δεν υπάρχει κάποιος τρόπος επαναφοράς των αρχείων που έχασα και έτσι με ελαφρά τη καρδία τον πηγαίνω στον υποκατάστημα E-SHOP της περιοχής μου για να αντικατάσταση. Προχθές και μετά από 20 ημέρες επιτέλους έρχεται ο καινούριος ο σκληρός. Το τσεκάρω λοιπόν πριν τον παραλάβω να είναι τουλάχιστον σφραγισμένος τον παίρνω και πηγαίνω σπίτι. Με το που τον ανοίγω πρώτη εντύπωση τον πράσινο αυτοκόλλητο που έχει στην επάνω μεριά αλλά δεν με πολυενοχλεί!!! Τον συνδέω κάνω εγκατάσταση και αμέσως τσεκάρω την ημερομηνία της παραγωγής. Μάρτιος 2008!!!! Και αρχίζω να ιδρώνω. Είναι 2 μήνες παλιότερος από τον 1ο και αρχικό που είχα αγοράσει τον Ιούνιο. Αφού ξεπερνάω το έμφραγμα, κλείνω το πισι και την κάνω για καφέ. Το μεσημεράκι όμως που κάθομαι να στήσω λίγο το λειτουργικό βλέπω κάτι παράξενο στην πράσινη πλέον ετικέτα !!! Πάνω αριστερά γράφει Certified Repaired HDD :crazy_pilot:!!!!!!!!! Έμεινα άφωνος, κοκκίνισα από τα νέυρα μου και το απόγευμα πήγα στο τοπικό υποκατάστημα και εκεί μου είπανε ότι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να μου γυρίσει ένα σκληρό με τις ίδιες προδιαγραφές που να δουλεύει, άσχετα με τον εάν είναι καινούριος ή ''όχι''. Είχε ποτέ κανείς τέτοιο πρόβλημα;;; Ξέρεις κανείς τι ακριβώς είναι oi Certified Repaired HDD;;; Καμία συμβουλή πως να το χειριστώ;;; Δεν θέλω τέτοιο σκληρό εγώ αγόρασα καινούριο.
leonbis2000 Μάρτιος 15, 2009 #2 Μάρτιος 15, 2009 Το e-shop είναι κοινώς για τον ....Μην ξαναγοράσετε τίποτα από e-shop εκτός από flashακια θήκες και τέτοια.Πήγαινε τον πίσω και ζήτα τα ρέστα και αντικατάσταση και αν είσαι τυχερός μπορεί να πετύχεις κάτι..Και κυρίως μην ξαναπάρεις Seagate. Μετά το προβληματικό firmware της σειράς 7200.11 η εταιρεία αυτή έσβησε για μένα..
tristeno Μάρτιος 15, 2009 #3 Μάρτιος 15, 2009 Είναι σύμφωνοι με το γράμμα του νόμου εφόσον ο δίσκος είναι επισκευασμένος από τον κατασκευαστή (που είναι σίγουρα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βάζαν οι ίδιοι αυτοκόλλητο).
akilleas Μάρτιος 15, 2009 Author #4 Μάρτιος 15, 2009 Δυστυχώς στην πόλη μου δεν υπάρχει κανένα άλλο αξιόλογο κατάστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών με τέτοιες τιμές...
akilleas Μάρτιος 15, 2009 Author #5 Μάρτιος 15, 2009 Είναι σύμφωνοι με το γράμμα του νόμου εφόσον ο δίσκος είναι επισκευασμένος από τον κατασκευαστή (που είναι σίγουρα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βάζαν οι ίδιοι αυτοκόλλητο).Σωστό!!!Αλλά δεν είναι ο ίδιος, 'δικός μου', επισκευασμένος.Είναι άλλος!
tristeno Μάρτιος 15, 2009 #6 Μάρτιος 15, 2009 Δεν επισκευάζονται όλες οι βλάβες. Ο δικός σου μπορεί να είχε βλάβη που να μην επιδέχονταν επισκευή. Ο κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει "καινούργιο" προϊόν. Το μόνο που πρέπει να σιγουρευτείς είναι η διάρκεια της εγγύησης.
akilleas Μάρτιος 15, 2009 Author #7 Μάρτιος 15, 2009 Το μόνο που πρέπει να σιγουρευτείς είναι η διάρκεια της εγγύησης.Για τον παλιό ή τον καινούριο???
tristeno Μάρτιος 15, 2009 #8 Μάρτιος 15, 2009 Για αυτόν που έχεις τώρα. Σίγουρα πρέπει να έχει τουλάχιστον το υπόλοιπο του παλιού.
akilleas Μάρτιος 15, 2009 Author #9 Μάρτιος 15, 2009 Στο site της Seagate πάντως τον βγάζει 5 χρόνια εγγύηση ακόμη!!!
charly13 Μάρτιος 15, 2009 #10 Μάρτιος 15, 2009 Απο την στιγμη που γινεται αντικατασταση η εγγυηση ανανεωνεται δηλαδη εαν εχει 3 χρονια ξεκινανε απο την ημερομηνια που εγινε αντικατασταση.
akilleas Μάρτιος 15, 2009 Author #11 Μάρτιος 15, 2009 Απο την στιγμη που γινεται αντικατασταση η εγγυηση ανανεωνεται δηλαδη εαν εχει 3 χρονια ξεκινανε απο την ημερομηνια που εγινε αντικατασταση.To πρόβλημά μου δεν είναι η εγγύηση.Αλλά το ότι αγόρασα έναν καινούριο σκληρό δίσκο, αυτός μέσα σε οχτώ μήνες χάλασε και μου γυρίσανε μεταχειρισμένο και επισκευασμένο.Είναι σωστό αυτό??? Να το δεχτώ ή να αρχίσω να το ψάχνω???
tristeno Μάρτιος 15, 2009 #12 Μάρτιος 15, 2009 Από την στιγμή που είναι από τον κατασκευαστή και όχι από το μαγαζί δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Chris Valis Μάρτιος 16, 2009 #13 Μάρτιος 16, 2009 Λοιπόν...πριν από 8 μήνες περίπου κάνω και εγώ την πολυπόθητη αναβάθμιση από το E-SHOP και μαζί με όλα τα περιφερειακά προσθέτω και ένα σκληρό Seagate ST3500320AS 500GB SATA2. Πριν από 20 ημέρες και έτσι από το πουθενά μία καλή πρωία ο σκληρός σταματάει να τον βλέπει το σύστημα. Ούτε σε Windows, ούτε σε DOS ούτε και σε Live Linux!!! Παίρνω την απόφαση ότι δεν υπάρχει κάποιος τρόπος επαναφοράς των αρχείων που έχασα και έτσι με ελαφρά τη καρδία τον πηγαίνω στον υποκατάστημα E-SHOP της περιοχής μου για να αντικατάσταση. Προχθές και μετά από 20 ημέρες επιτέλους έρχεται ο καινούριος ο σκληρός. Το τσεκάρω λοιπόν πριν τον παραλάβω να είναι τουλάχιστον σφραγισμένος τον παίρνω και πηγαίνω σπίτι. Με το που τον ανοίγω πρώτη εντύπωση τον πράσινο αυτοκόλλητο που έχει στην επάνω μεριά αλλά δεν με πολυενοχλεί!!! Τον συνδέω κάνω εγκατάσταση και αμέσως τσεκάρω την ημερομηνία της παραγωγής. Μάρτιος 2008!!!! Και αρχίζω να ιδρώνω. Είναι 2 μήνες παλιότερος από τον 1ο και αρχικό που είχα αγοράσει τον Ιούνιο. Αφού ξεπερνάω το έμφραγμα, κλείνω το πισι και την κάνω για καφέ. Το μεσημεράκι όμως που κάθομαι να στήσω λίγο το λειτουργικό βλέπω κάτι παράξενο στην πράσινη πλέον ετικέτα !!! Πάνω αριστερά γράφει Certified Repaired HDD :crazy_pilot:!!!!!!!!! Έμεινα άφωνος, κοκκίνισα από τα νέυρα μου και το απόγευμα πήγα στο τοπικό υποκατάστημα και εκεί μου είπανε ότι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να μου γυρίσει ένα σκληρό με τις ίδιες προδιαγραφές που να δουλεύει, άσχετα με τον εάν είναι καινούριος ή ''όχι''. Είχε ποτέ κανείς τέτοιο πρόβλημα;;; Ξέρεις κανείς τι ακριβώς είναι oi Certified Repaired HDD;;; Καμία συμβουλή πως να το χειριστώ;;; Δεν θέλω τέτοιο σκληρό εγώ αγόρασα καινούριο. Το Certified repaired Που γράφει είναι απόλυτα σωστό, και rma να έδινες τον δίσκο στο εργοστάσιο, τέτοιον θα έπερνες πάλι. Είναι καλύτερα από το να έχεις πάρει καινούριο από το ράφι γιατί είσαι σίγουρος ότι είναι επισκευασμένος και ελεγμένος 100% και με περασμένο το τελευταίο f/w κλπ κλπ. Σε κάθε περίπτωση δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι από ένα τέτοιο δίσκο, μια χαρά είσαι...
akilleas Μάρτιος 16, 2009 Author #14 Μάρτιος 16, 2009 Κανείς από E-SHOP που άλλαξε προβληματικό Seagate Barrracuda 7200.11 με καινούριο;;; Όλο και κάποιος θα υπάρχει....
tristeno Μάρτιος 16, 2009 #16 Μάρτιος 16, 2009 Κανείς από E-SHOP που άλλαξε προβληματικό Seagate Barrracuda 7200.11 με καινούριο;;; Όλο και κάποιος θα υπάρχει....Δεν νομίζω να άλλαξαν κανένα. Γιατί να δώσουν καινούργιο δίσκο που πιθανά να εμφάνιζε το ίδιο πρόβλημα.
akilleas Μάρτιος 16, 2009 Author #17 Μάρτιος 16, 2009 Παιδιά μίλησα με 1520 Γραμμή Καταναλωτή και μου είπανε ότι είναι υποχρεωμένη η εταιρία να μου παρέχει καινούριο εφόσον ο παλιός δεν επισκευάζεται.
Chris Valis Μάρτιος 16, 2009 #18 Μάρτιος 16, 2009 Ποιός σου είπε οτι ο σκληρός δίσκος δεν επισκευάζεται; Μια χαρά η Seagate επισκευάζει δίσκους, αυτός που πήρες είναι επισκευασμένος. Δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από ένα καινούριο πίστεψέ με τα έχω δεί απο κοντά, από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν.Φιλικά,Χρήστος
akilleas Μάρτιος 16, 2009 Author #19 Μάρτιος 16, 2009 Εγώ δεν είπα ότι δεν επισκευάζεται.Είπα ότι ο 'δικός μου' δεν επισκευάζεται.
charly13 Μάρτιος 16, 2009 #20 Μάρτιος 16, 2009 To πρόβλημά μου δεν είναι η εγγύηση.Αλλά το ότι αγόρασα έναν καινούριο σκληρό δίσκο, αυτός μέσα σε οχτώ μήνες χάλασε και μου γυρίσανε μεταχειρισμένο και επισκευασμένο.Είναι σωστό αυτό??? Να το δεχτώ ή να αρχίσω να το ψάχνω???Εαν δουλευει κανονικα δεν νομιζω να υπαεχει προβλημα αφου εαν χαλασει στον αλλαζουν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.