Maximus Μάρτιος 17, 2009 #61 Μάρτιος 17, 2009 Η κάρτα έχει 896x2, αλλά το SLi χρησιμοποιεί μόνο τα 896, γιατί κάνει κάτι σαν mirror μεταξύ των V-RAM των 2 καρτών. Με λίγα λόγια, όταν έχεις SLi/CF, δεν προσθέτεις τη μνήμη των καρτών που χρησιμοποιείς, ούτε όταν εχεις dual GPU κάρτες.Η 9800GX2 χρησιμοποιούσε 512ΜΒ, η 295 GTX τα 896ΜΒ, ενώ η 4870Χ2 το 1GB. Γι αυτό, η λύση για τους παίχτες που έχουν 30άρες/παίζουν FlightSim, είναι η GTX 285 με τα 2GB σε SLi/3-SLi.
sstav Μάρτιος 17, 2009 #62 Μάρτιος 17, 2009 Κάθε σκηνή -frame από το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί μόνο τα 896 ΜΒ μνήμης (το ίδιο μέγεθος δεδομένων-πληροφορίες της σκηνής θα αποθηκευεται προς rendering ταυτόχρονα και στις δύο μνήμες για κάθε GPU)... Απλά το rendering γίνεται ταχύτερα ένεκα των 2 GPU ...για την ίδια σκηνή πάντα... η 285 με 2GB μνήμη σε SLI θα εχει 2GB χωρητικότητα μνήμης για αποθήκευση των textures κάθε σκηνής.... με πρόλαβες gznp
christaras Μάρτιος 17, 2009 Author #63 Μάρτιος 17, 2009 το γνωριζα αυτο αλλα θεωρησα μια καρτα τη 295 οχι το οτι εχει 2 πυρηνες...σωστο
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #64 Μάρτιος 17, 2009 - Λαθος καθε πυρηνας με την μνημη του αναλυει ενα μερος της οθονης ετσι λειτυργει το SLI..Στην περιπτωση του sli χωριζεται η εικονα στα δυο με τον καθε επεξεργαστη και μνημη να αναλαμβανει ενα μερος της οθονης.... Αρα δεν ειναι mirror!- Το προβλημα του flightsim δεν ειναι η 295 gtx, αλλα ο κωδικας του! - Ειδικα στην περιπτωση του quad sli εχουμε ποσοτητα μνημης 3.6 gb!- Aσε την μνημη στην ακρη στην περιπτωση του quad εχεις 960 shaders proc 25% μεγαλυτερη επεξεργαστικη δυναμη απο to 3 sli που exeiς 720 kai στο sli 480 ! Οσο να χτυπαει τον ποπο του κατω δεν τα βγαζει περα!Μην ακουω κουφαμαρες περι μνημης ολα ειναι θεμα drivers και κωδικα και που το καθε game βολευεται καλυτερα!
def Μάρτιος 17, 2009 #65 Μάρτιος 17, 2009 η μονη καρτα που δεν μασαει στο flightsim-x ειναι η Quadro FX5800 4GB βεβαια εχει 3000 δολλαρια αλλα λογου του 4GB σπερνει
sstav Μάρτιος 17, 2009 #66 Μάρτιος 17, 2009 - Λαθος καθε πυρηνας με την μνημη του αναλυει ενα μερος της οθονης ετσι λειτυργει το SLI..Στην περιπτωση του sli χωριζεται η εικονα στα δυο με τον καθε επεξεργαστη και μνημη να αναλαμβανει ενα μερος της οθονης.... Αρα δεν ειναι mirror!Μην ακουω κουφαμαρες περι μνημης ολα ειναι θεμα drivers και κωδικα και που το καθε game βολευεται καλυτερα!Αυτό που λέω δεν αντικρούει τον παραπάνω συλλογισμο σου...Στην μνήμη κάθε πυρήνα, όμως, βρίσκεται η πληροφορία για όλη την εικόνα και οχι για την μισή που θα κληθεί ο εκάστοτε GPU να κάνει render. Καταλαβαίνω κάτι λάθος;;;;
Dem Μάρτιος 17, 2009 #67 Μάρτιος 17, 2009 - Λαθος καθε πυρηνας με την μνημη του αναλυει ενα μερος της οθονης ετσι λειτυργει το SLI..Στην περιπτωση του sli χωριζεται η εικονα στα δυο με τον καθε επεξεργαστη και μνημη να αναλαμβανει ενα μερος της οθονης.... Αρα δεν ειναι mirror! Μην ακουω κουφαμαρες περι μνημης ολα ειναι θεμα drivers και κωδικα και που το καθε game βολευεται καλυτερα!Εφοσον οι αλλοι λενε κουφαμαρες...Θελεις να πεις ότι 896mb Vram πανε στη μιση οθονη και αλλα 896 στην αλλη μιση ?Μου το εξηγεις λίγο ?
def Μάρτιος 17, 2009 #68 Μάρτιος 17, 2009 παιδια η μνημη παιζει πολυ μεγαλο ρολο στις μεγαλες αναλυσεις.Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα οσο περισσοτερη μνημη τοσο καλυτερα στα 1900χ1200
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #69 Μάρτιος 17, 2009 Παιζουν πολλα ρολο και οχι μονο η μνημη....ωραια βαλε στο 4850 20 gb μνημη και τρεξε! Ουτε μεχρι τους θρακομακεδονες δεν θα πεταξει το αεροπλανο!
FLO Μάρτιος 17, 2009 #70 Μάρτιος 17, 2009 - Λαθος καθε πυρηνας με την μνημη του αναλυει ενα μερος της οθονης ετσι λειτυργει το SLI..Στην περιπτωση του sli χωριζεται η εικονα στα δυο με τον καθε επεξεργαστη και μνημη να αναλαμβανει ενα μερος της οθονης.... Αρα δεν ειναι mirror!- Το προβλημα του flightsim δεν ειναι η 295 gtx, αλλα ο κωδικας του! - Ειδικα στην περιπτωση του quad sli εχουμε ποσοτητα μνημης 3.6 gb!- Aσε την μνημη στην ακρη στην περιπτωση του quad εχεις 960 shaders proc 25% μεγαλυτερη επεξεργαστικη δυναμη απο to 3 sli που exeiς 720 kai στο sli 480 ! Οσο να χτυπαει τον ποπο του κατω δεν τα βγαζει περα!Μην ακουω κουφαμαρες περι μνημης ολα ειναι θεμα drivers και κωδικα και που το καθε game βολευεται καλυτερα!Πρώτα από όλα, όπως σου είπε ο gznp & ο sstav, η εκμεταλλεύσιμη μνήμη σε κάρτα με δύο GPUs ή SLI/3-SLI, Crossfire/Crossfire-X είναι όσο είναι η μνήμη της μιας κάρτας.Αν έχει 1,2,3 GTX 280 έχεις 1GB VRAM, αν έχεις 1,2 GTX 295 έχεις 896MB VRAM, αν έχεις 1,2 4870X2 έχεις 1GB.Το SLI και το Crossfire κατά κόρον χρησιμοποιούνε την μέθοδο AFR rendering.Alternate Frame Rendering. Με άλλα λόγια ο πυρήνας/κάρτα 1 φτιάχνει το 1ο καρέ, ο δεύτερος πυρήνας/κάρτα φτιάχνει το 2ο καρέ, ο τρίτος πυρήνας/κάρτα το 3ο, κ.ο.κ.Το SFR, Split Frame Rendering, όπου ο κάθε πυρήνας/κάρτα επεξεργάζεται ένα τμήμα του καρέ έχει διαφόρων ειδών προβλήματα, καθώς και χειρότερες επιδόσεις, και χρησιμοποιείται σπάνια, εώς και καθόλου στα SLI & Crossfire.Επίσης, ακόμα και στο SFR πάλι η εκμεταλλεύσιμη μνήμη σου ισούται με την μνήμη μιας κάρτας ( πάλι γίνεται mirroring με απλά λόγια στις μνήμες των καρτών ).υ.γ. Τι να σου κάνουνε οι "shaders proc" σου όταν χρειάζεται να αντλούνε κάθε λίγο και λιγάκι δεδομένα από τον σκληρό δίσκο ?
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #71 Μάρτιος 17, 2009 Mα γι αυτο λεμε οτι θελουμε ssd και τελος! 2 intelakia σε raid!
FLO Μάρτιος 17, 2009 #72 Μάρτιος 17, 2009 Mα γι αυτο λεμε οτι θελουμε ssd και τελος! 2 intelakia σε raid!Δεν πα να βάλεις και 128 SSD @ RAID 0.Ο δίαυλος από τους δίσκους μέχρι την κάρτα γραφικών είναι πολύ πιο αργός από τον δίαυλο μεταξύ των μνημών στην κάρτα γραφικών και τον πυρήνα της.Το θέμα είναι να βρίσκονται όλα τα απαραίτητα δεδομένα στην μνήμη της κάρτας γραφικών.Οπουδήποτε αλλού και έχεις σημαντικές πτώσεις στις επιδόσεις.
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #73 Μάρτιος 17, 2009 Tωρα μιλαμε για ενα παιχνιδι, που μαλλον εχει προβλημα το ιδιο και οχι η μνημη της καρτας.....δεν εχει σημασια που θελει παραπανω μνημη να εβρσικαν τροπο να το εκαναν να τρεχει με λιγοτερη. Εδω βγηκαν tweeks για το παιχνιδι που του δινουν 200% boost!Εχουμε ξεφυγει απο το θεμα μας ομως!
Maximus Μάρτιος 17, 2009 #74 Μάρτιος 17, 2009 Αν το FlightSimX χρησιμοποιεί πέραν των 896ΜΒ μνήμης στην GPU, φταίει η GPU που κολλάει το παιχνίδι - end of story. Αν οχι, τοτε υπαρχει πιθανότητα να φταίει το ίδιο το game (αν και δύσκολο το κόβω). Αντίστοιχα, το Crysis κολλάει στα 2560 με την GTX 295, γιατί απλά δε φτάνει η μνήμη της. Αντίστοιχα επίσης, και το Crysis έχει πάμπολλα tweaks που μειώνουν ελάχιστα το γραφικό αποτέλεσμα, αλλά δίνουν boost στα FPS
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #75 Μάρτιος 17, 2009 Aν δε δω δεν πιστευω ... οπως το guru3d και τα υπολοιπα που τρεχαν το crysis με λανθασμενα αποτελεσματα!Αλλα ελεγαν στο 1920χ1200 και αλλα ειδα στην πραξη ,οτι να ναι! Το quad sli σε 1920 , κοβει κολους , για το 2560 θελω να το δω, τις μουφες του καθενα δεν ακουω! Ασε το flight sim X το οποιο ειπαμε θελει albert 2 για να παιξει καλα!
FLO Μάρτιος 17, 2009 #76 Μάρτιος 17, 2009 Aν δε δω δεν πιστευω ... οπως το guru3d και τα υπολοιπα που τρεχαν το crysis με λανθασμενα αποτελεσματα!Έτρεξες τα benchmarks στα ίδια settings σε παρόμοιο σύστημα, σε παρόμοιες συνθήκες και έβγαλες εντελώς διαφορετικά νούμερα ?
sebastian Μάρτιος 17, 2009 #77 Μάρτιος 17, 2009 Eιδικα στο crysis με αυτα που ελεγαν ειδα 100% πανω....Δεν νομιζω να ειχαν βαλει quad sli 295 gtx σε athlon xp με 512mb ram 1) Aπο guru 3d com CRYSIS WARHEAD 1920X1200 Anti-Aliasing 2x MSAA In game Quality mode Gamer fps 58..... ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΟ ΤΕΣΤ με αυτα τα settings θα βαραγα 300 average 2) CRYSIS WARHEAD απο anadtech 3) FAR CRY 2 εμεις βγαλαμε 127 fps με Χ8ΑΑ και οχι 93 με χ4 ΑΑ! Διαφορα 35% εκτος αν δινει τοσο πολυ το 4giga και τα clocks στις καρτες! 4) ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ.....εκτος και αν εκαναν τεστ πανω σε athlon xp με 512 mb μνημη ram!
papatsonis Μάρτιος 17, 2009 #78 Μάρτιος 17, 2009 τι θελει να πει ο ποιητης με τη φωτο...? γιατι και τα αποτελεσματα που εχει για gtx285 στα 1920, τα επαληθευω περιπου.. (εκτος αν εχει κάποια εμπαθεια με την 295...)
christaras Μάρτιος 17, 2009 Author #79 Μάρτιος 17, 2009 τι θελει να πει ο ποιητης με τη φωτο...? γιατι και τα αποτελεσματα που εχει για gtx285 στα 1920, τα επαληθευω περιπου.. (εκτος αν εχει κάποια εμπαθεια με την 295...)τι εννοεις??ἅν δεις στο review το δικο μας με το αλλο εχουν μεγαλες διαφορες αυτο θελει να πει ο sebastian και το οτι εχει εμπαθεια με τη καρτα δεν αλλαζει κατι αν δεις τα νουμερα
FLO Μάρτιος 17, 2009 #80 Μάρτιος 17, 2009 Eιδικα στο crysis με αυτα που ελεγαν ειδα 100% πανω....Δεν νομιζω να ειχαν βαλει quad sli 295 gtx σε athlon xp με 512mb ram 1) Aπο guru 3d com CRYSIS WARHEAD 1920X1200 Anti-Aliasing 2x MSAA In game Quality mode Gamer fps 58..... ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΟ ΤΕΣΤ με αυτα τα settings θα βαραγα 300 average 2) CRYSIS WARHEAD απο anadtech 3) FAR CRY 2 εμεις βγαλαμε 127 fps με Χ8ΑΑ και οχι 93 με χ4 ΑΑ! Διαφορα 35% εκτος αν δινει τοσο πολυ το 4giga και τα clocks στις καρτες! 4) ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ.....εκτος και αν εκαναν τεστ πανω σε athlon xp με 512 mb μνημη ram! 1) Το έτρεξες στα ίδια settings σε παραπλήσιο config ? Αν όχι, τότε μην κάνεις τέτοιες δηλώσεις γιατί υπάρχουν πολλές πιθανότητες να κάνεις εσύ λάθος. 2) Είσαι σίγουρος ότι σε όλα τα παιχνίδια που κάνατε test έπαιζε σωστά κυρίως το Anti-Aliasing ? Κάποια game θέλουνε "Override application setting" στο control panel της nVIDIA, άλλα θέλουνε enchance the application setting, και άλλα "application controlled" και ρύθμιση μέσα από το game. Σε περιπτώσεις λάθους πολύ απλά δεν εφαρμόζεται το σωστό level ή και καθόλου. 4) Αυτές οι υπερβολές σου με τρελλαίνουν! ΚΟΛΑΣΗ!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.