FLO Μάρτιος 18, 2009 #101 Μάρτιος 18, 2009 δεν χλευαζω κανεναν στις ερωτησεις απανταω,εσυ ειπες ''πας να βγάλεις σβέλτα δύο site του χώρου ψεύτες'' λες και κανουμε το promotion της 295.και απαντας λες και ξερεις με τι ρυθμισεις εγιναν και τα 2 review.τωρα αν δεις τι γραφει στο guru με τις ρυθμισεις που εχουν βαλει και δεις και στο δικο μας τι ρυθμισεις εχουμε βαλει θα δεις και συ αυτο που σου λεμε εχουν τεραστια διαφορα τα αποτελεσματα δεν νομιζεις??????λεω κατι περιεργο????Το αυτό πήγαινε στον sebastian.Αυτός βασικά έβγαλε τα δύο site που έδειξε μετρήσεις ψεύτες.Στο θέμα των ρυθμίσεων τώρα, αν δεν ενεργοποιείται το σωστό επίπεδο ( ή και καθόλου ) anti-aliasing η διαφορά είναι λογική, αφού το anti-aliasing είναι αρκετά βαρύ task και έχει τεράστιες επιπτώσεις στις επιδόσεις.Αν εσύ έχεις βάλει π.χ. 8x CSAA και στην ουσία παίζει 4x MSAA μιλάμε για καμμιά 15αρια fps τουλάχιστον παραπάνω από όσο θα είχε αν όντως δούλευε σε 8x CSAA.
christaras Μάρτιος 18, 2009 Author #102 Μάρτιος 18, 2009 Το αυτό πήγαινε στον sebastian.Αυτός βασικά έβγαλε τα δύο site που έδειξε μετρήσεις ψεύτες.Στο θέμα των ρυθμίσεων τώρα, αν δεν ενεργοποιείται το σωστό επίπεδο ( ή και καθόλου ) anti-aliasing η διαφορά είναι λογική, αφού το anti-aliasing είναι αρκετά βαρύ task και έχει τεράστιες επιπτώσεις στις επιδόσεις.Αν εσύ έχεις βάλει π.χ. 8x CSAA και στην ουσία παίζει 4x MSAA μιλάμε για καμμιά 15αρια fps τουλάχιστον παραπάνω από όσο θα είχε αν όντως δούλευε σε 8x CSAA.ρε συ αφου και στο αλλο review δεν γραφει οτι ειναι ενεργοποιημενο απο nvidia panel και εαν το χω απο το παιχνιδι μονο πιανει το μισο??δεν μου φαινεται λογικο αυτο και την διαφορα αυτη που λες με μια 295 οταν βαζω απο χ2 σε χ4 τη βλεπω οποτε δεν νομιζω να ειναι λαθος.θα κανω μια δοκιμη ομως αυριο με μια 295 να δω αν εχει διαφορα θα το ενεργοποιησω μια απο το παιχνιδι να δω frames και μια απο το πανελ.δλδ οσοι κανουνε benchmark στο crysis ας πουμε βαζουνε χ16 και στο πανελ και στο benchmark???δεν μου φαινετε λογικο αλλα οπως ειπα θα δοκιμασω.
Maximus Μάρτιος 18, 2009 #103 Μάρτιος 18, 2009 ναι ξερω το εμαθα καλα το παραμυθι σε 2560χ1600 σερνονται!Καταρχάς δεν έχεις παίξει σε 2560x1600, οπότε μη βγάζεις συμπεράσματα μόνο διαβάζοντας εν τάχει τα Review. Από αυτά που εγώ έχω δει, 2x 4870X2 στο Crysis (Q9550@4GHz - 4GB DDR3@1800), με τους 8.10 Catalyst, κολλούσαν. Δεν μπορούσες να παίξεις το παιχνίδι. Σε i7 @ 4GHz, με τους 9.1, τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά, αλλά και πάλι ένα μικρό stuttering υπήρχε.Με 2x 9800GX2, το microstuttering και οι χαζομάρες στα textures στο Fallout 3 υπήρχαν, ότι driver και να βαζα. Με μία 4870Χ2, τέτοια πράγματα δεν είχα.Εσύ - μου φέρνεις για παράδειγμα το Review του Anandtech - αυτά ξέχασες να τα συμπεριλάβεις?"As we mentioned in the 3-way article, our experience with stutter increased with the number of cards. Two way seems to be the smoothest of the multiGPU options, and we ran into the most problems with 4-way. Both AMD and NVIDIA showed some stuttering in Crysis, and there were issues in other games where scaling didn't happen the way we would have liked. Honestly, gamers who choose 4-way options will need to be hands on to get the best experience, disabling SLI and CrossFire when they get in the way of themselves. "Δεν έχουν λόγο να κοροϊδέψουν κανέναν, απλά συμβαίνει - deal with it επιτέλους! Μη θεοποιείς ένα hardware που σε 6-9 μήνες θα το κοροϊδεύουμε...
sebastian Μάρτιος 18, 2009 #104 Μάρτιος 18, 2009 δεν θεοποιω τιποτα! Δεν μπορω να θεοποιεισω κατι οταν καθε 6 μηνες και πιο λιγο βγαινει κατι καλυτερο .....
sebastian Μάρτιος 18, 2009 #105 Μάρτιος 18, 2009 Μια χαρα τα βαλαμε ολα, εχω κανει 500 τεστ με crysis και crysis warhead με ΑΑ kai οχι! Για πηγαινε στο τοπικ ASUS 295 GTX παρουσιαση να δεις! Εγω σαν συμπερασμα στο 1920 που παιξαμε το quad sli ειχε μεγαλο scaling απο μια 295 σε 2χ295. Τωρα το τι γινεται στο 2560 θα θελα να το δω. GZNP μου λες για 9800gx2 και 4870χ2 αρα quad sli δεν εχεις δει με 2χ295 gtx πανω σε i7 με νεους drivers και νεο setup windows vista 64 bit... Εχεις το μονιτορ , κανονιζουμε και βλεπουμε τι παιζει γιατι κουραστικα να διαβαζω ποστ του στιλ σιγα το συστημα και μια 260 κανει την ιδια δουλεια σε 1920χ1200! Περιμενω screens , για να το δω αυτο.....οτι λεω το λεω με screens και οχι τι διαβασα τι ακουσα , τι μου ειπε το μεντιουμ και η χαρτοριχτρα στη γωνια! Οσο για το FSX οπως λεει και ο christaras η καρτα δεν χρησιμοποιειται αφου ουτε καν ανεβαζει θερμοκρασια, αρα δεν μπορουμε να μιλησουμε για το τι γινεται και να πουμε φταει η μνημη! Επισης και το saint row ΣΤΟ PC τα ιδια χαλια, δηλαδη τι και εκει δεν μπορει η 295 gtx και ο λογος η μνημη? oxi μονο αυτη αλλα ολες οι καρτες δεν παιζουν καλα σαν το FSX δηλαδη... Οσο για σενα dem περιμενω εικονες απο 260 για να δουμε ποσο κοντα ειναι στο quad 2x295 gtx ? Για τρεχα crysis , warhead, cryostasis, far cry 2 να δουμε ποσο καλα παιζεις με αυτην την καρτα 1920χ1200! Μην αρχιζεται σαν ενας φιλος μου, το 2002 που ειχα σκασει 150.000 δρχ για να παρω geforce 4 ti 4600 και ενα φιλαρακι μου ειχε geforce 4 mx , και ειχε ερθει σπιτι μου και μου λεει μια χαρα παιζει η καρτουλα του το Moto gp τοτε θυμαμαι, το ιδιο με εμενα μου ειπε.....Μετα απο μια εβδομαδα πηγα σπιτι του και επαιζε το παιχνιδι με τις μισες μοτοσυκλετες, με τα μισα textures στην μιση αναλυση στα μισα frame, και οταν του λεω ρε λακαμα που ειδες οτι το παιζουμε το ιδιο, μου ειπε εγω ιδιο το βλεπω δεν βλεπω καμια διαφορα! Mετα του εκανα δωρο ενα ζευγαρι ματια ποιοτητας....και αρχιζε να βλεπει διαφορες
mariosalice Μάρτιος 18, 2009 #106 Μάρτιος 18, 2009 Η μνήμη δεν είναι μεν 4πλάσια της 260, αλλά ούτε και το 1/4 της συνολικής.Αν ένα παιχνίδι έχει απαίτηση για 1GB μνήμης στα 1920Χ1200, τότε η απαίτηση αυτή σε split frame θα πέσει στο μισό.Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να τρέξουμε το συγκεκριμένο παιχνίδι στα 1920Χ1200 με δύο GPU σε SLI, που έχουν 512GB μνήμης.Οι τεχνικές όμως έχουν ξεφύγει εδώ και καιρό από το alternate και split frame rendering και πλέον δεν ανακοινώνονται. Έτσι, ναι μεν το ποσό μνήμης που χρησιμοποιεί κάθε GPU είναι σταθερό, αλλά οι απαιτήσεις κάθε παιχνιδιού σε μνήμη δεν είναι ανεξάρτητες από τον αριθμό των GPU. Αυτό το βλέπουμε στην πράξη, τρέχοντας τα παιχνίδια, όπως το είδαμε εδώ, σε αυτό το thread.Και πάλι, δεν μπορούμε να λέμε ότι 900ΜΒ είναι λίγα, ούτε θα κάνει τη διαφορά το 1GB.Βλεπω συνεχως "ΚΟΛΑΣΕΙΣ" για 2-3 χρονια θα εισαι "ΑΡΧΟΝΤΑΣ" , "ΚΟΜΠΛΕ" , "ΜΙΞΕΡ"σεβαστο.και εγω λεω την γνωμη μου για την μια 295GTX στα 1920χ1200 ποσο μαλλον για τις 2...καρα on topic είμαι.Ακριβως....ελεος.Πουθενά δεν είδα να λέει κανείς εδώ μέσα ότι αγόρασε δύο κάρτες 295, ούτε αναφέρθηκαν λέξεις όπως "ΚΟΛΑΣΕΙΣ", "ΑΡΧΟΝΤΑΣ" , "ΚΟΜΠΛΕ" , "ΜΙΞΕΡ" για 2-3 χρονια...Είδαμε αποτελέσματα από quad SLI, με δύο διπλοπύρηνες κάρτες, όπως δεν τα είδαμε αλλού.Οι δύο κάρτες 295 για quad SLI είναι προσιτές οικονομικά και ανταμείβουν όπως είδαμε με το παραπάνω.Αυτό που κράτησα - κατάλαβα από τις μετρήσεις που μας έδωσαν τα παιδιά, είναι ότι με το Quad SLI από δύο κάρτες 295, μπορούμε να τρέξουμε στο full όλα τα δύσκολα σημερινά παιχνίδια στα 1920Χ1200.Μπορούμε ίσως να κάνουμε το ίδιο και με κάποια άλλη πρόταση, αλλά δεν μας την είπες.Τι προτείνεις λοιπόν αντί για δύο GTX295?
gbak Μάρτιος 18, 2009 #107 Μάρτιος 18, 2009 μην υπερβαλουμε στα 1920Χ1200 θεωρω πανω σε καλο μομπο με ι7..και μονη της μια 295 τα παει μια χαρα..οπως εξισου και μια 4870χ2τωρα διπλη 295 ειναι για αναλυσεις 2560χ1200 σε πανελ 30" ..που και παλι δεν υπαρχει εντονο προβλημα απο θεμα αποδοσης και με μονη 295..σαφως και το ρεβιουδακι των παιδιων ηταν ιδαιτερα χρησιμο απο ολες τις αποψεις...καθως συμπεραναμε οτι πλεον το κουαντ σλι ειναι αποδοτικο ..και μπορεις ανετα να προβεις σε αγορα δευτερης gpu εαν πραγματικα το χεις αναγκη..
Dem Μάρτιος 18, 2009 #108 Μάρτιος 18, 2009 Οι δύο κάρτες 295 για quad SLI είναι προσιτές οικονομικά ...........Τι προτείνεις λοιπόν αντί για δύο GTX295?καλα το "οικονομικα" δεν νομιζω να στεκει σε κατοχους > 30" panels και μιλόντας για quad 295 GTX......oχι οτι δεν ειναι τοπ λυση quad295GTX αλλα...MAX 3 πυρυνες = 3 tri SLI 285 1GBπερισσοτερα ropsπερισσοτερη Vramμεγαλυτερο Memory Interface= Μεγαλυτερο Min FPS , πιο σταθερη επιδοση , μεγαλύτερο bandwidth, περισσοτερη ευκολία στην επικοινωνιαμεταξυ cpu και gpu.θα ελεγα και 285 με 2GB για το μελλον....αλλα δεν εχει νοημα...αφου ενας κατοχος quad sli 295 / tri sli 285 + > 30" panel θα απαλλαγειαπο τα οποια "προβληματα" του με πολλαπλες GPU και δυναμης με το DX11 - W7 [03/17/2009]http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20090317153802_ATI_to_Promote_DirectX_11_Usage_at_Game_Developer_Conference.html
sstav Μάρτιος 18, 2009 #109 Μάρτιος 18, 2009 αλλα δεν εχει νοημα...αφου ενας κατοχος quad sli 295 / tri sli 285 + > 30" panel θα απαλλαγειαπο τα οποια "προβληματα" του με πολλαπλες GPU και δυναμης με το DX11 - W7 http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20090317153802_ATI_to_Promote_DirectX_11_Usage_at_Game_Developer_Conference.htmlΜακάρι...αλλά το έχουμε ξαναδεί το έργο....το καλάθι είναι μικρότερο...
Dem Μάρτιος 18, 2009 #110 Μάρτιος 18, 2009 Μακάρι...αλλά το έχουμε ξαναδεί το έργο....το καλάθι είναι μικρότερο...δεν εχεις αδικο...αλλα με λιγα λόγιατελειως διαφορερικα δεδομενα, σε τελειως διαφορετικες χρονικες στιγμες.
FLO Μάρτιος 18, 2009 #111 Μάρτιος 18, 2009 Η μνήμη δεν είναι μεν 4πλάσια της 260, αλλά ούτε και το 1/4 της συνολικής.Αν ένα παιχνίδι έχει απαίτηση για 1GB μνήμης στα 1920Χ1200, τότε η απαίτηση αυτή σε split frame θα πέσει στο μισό.Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να τρέξουμε το συγκεκριμένο παιχνίδι στα 1920Χ1200 με δύο GPU σε SLI, που έχουν 512GB μνήμης.Οι τεχνικές όμως έχουν ξεφύγει εδώ και καιρό από το alternate και split frame rendering και πλέον δεν ανακοινώνονται. Έτσι, ναι μεν το ποσό μνήμης που χρησιμοποιεί κάθε GPU είναι σταθερό, αλλά οι απαιτήσεις κάθε παιχνιδιού σε μνήμη δεν είναι ανεξάρτητες από τον αριθμό των GPU. Αυτό το βλέπουμε στην πράξη, τρέχοντας τα παιχνίδια, όπως το είδαμε εδώ, σε αυτό το thread.Ούτε στο SFR έχεις περισσότερη εκμεταλλεύσιμη μνήμη.Πάλι είσαι limited στην μνήμη της μιας κάρτας γραφικών.Το φορτίο στο SFR είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και γίνεται pattern-based dynamic resource allocation, όπου αναγκαστικά η κάθε κάρτα θα πρέπει να έχει όλα τα δεδομένα διαθέσιμα στον framebuffer της διότι "δεν γνωρίζει" τι θα κάνει render στην επόμενη σκηνή.
sebastian Μάρτιος 18, 2009 #112 Μάρτιος 18, 2009 καλα το "οικονομικα" δεν νομιζω να στεκει σε κατοχους > 30" panels και μιλόντας για quad 295 GTX......oχι οτι δεν ειναι τοπ λυση quad295GTX αλλα...MAX 3 πυρυνες = 3 tri SLI 285 1GBπερισσοτερα ropsπερισσοτερη Vramμεγαλυτερο Memory Interface= Μεγαλυτερο Min FPS , πιο σταθερη επιδοση , μεγαλύτερο bandwidth, περισσοτερη ευκολία στην επικοινωνιαμεταξυ cpu και gpu.θα ελεγα και 285 με 2GB για το μελλον....αλλα δεν εχει νοημα...αφου ενας κατοχος quad sli 295 / tri sli 285 + > 30" panel θα απαλλαγειαπο τα οποια "προβληματα" του με πολλαπλες GPU και δυναμης με το DX11 - W7 [03/17/2009]http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20090317153802_ATI_to_Promote_DirectX_11_Usage_at_Game_Developer_Conference.htmlΜπλα μπλα μπλα , απο λογια και sites reviews εχουμε πολλα αλλα απο screens NOTHING !To +25% shaders δεν μετραει καθολου!Αντε να πεσει το χρημα που περιμενω 6 μηνες τωρα να παρω το 30αρι να γινει κολαση!
Athens2004 Μάρτιος 18, 2009 #113 Μάρτιος 18, 2009 Μπλα μπλα μπλα , απο λογια και sites reviews εχουμε πολλα αλλα απο screens NOTHING ! Ρε συ Σεμπαστιαν χαλαρωσε λιγο αγορι μου . Δεν ειμαστε εδω για να ειρωνευομαστε ο ενας τον αλλον . Και τα 2 παιδια που σου λενε την γνωμη τους το ψαχνουν το θεμα με τον dem να εχει ποσταρει αρκετα tweak guides απο την εμφανιση του crysis στο αντιστοιχο θρεντ περιπου κανα 1.5 χρονo πριν . Chill out , σε καθε αμφισβητηση απορια το παιρνεις λες και σου την πεφτουν για να αμαυρωσουν την πολυαγαπημενη σου 295 .
mariosalice Μάρτιος 18, 2009 #114 Μάρτιος 18, 2009 Ούτε στο SFR έχεις περισσότερη εκμεταλλεύσιμη μνήμη.Πάλι είσαι limited στην μνήμη της μιας κάρτας γραφικών.Το φορτίο στο SFR είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και γίνεται pattern-based dynamic resource allocation, όπου αναγκαστικά η κάθε κάρτα θα πρέπει να έχει όλα τα δεδομένα διαθέσιμα στον framebuffer της διότι "δεν γνωρίζει" τι θα κάνει render στην επόμενη σκηνή.Το ίδιο νομίζω ότι λέμε. Ότι AFR, SFR ή κάτι άλλο και να έχουμε, η μνήμη αντιγράφεται σε όλες τις GPU (κάτι σαν raid 1).Oι απαιτήσεις όμως στο rendering όταν έχουμε πχ δύο GPU είναι "μισές" (πολύ παραπάνω στην πράξη) στο SFR κάθε δεδομένη χρονική στιγμή. Μπαίνουν όμως προβλήματα συγχρονισμού με τη CPU και τις άλλες GPU, που τελικά το AFR ήταν σαφώς προτιμότερο. Σήμερα έχουν εξελιγμένες συνδυασμένες τεχνικές.Πάρε για παράδειγμα το τελευταίο GTA. Με μια κάρτα γραφικών, το παιχνίδι επιτρέπει μια συγκεκριμένη ανάλυση, σύμφωνα με τη μνήμη της κάρτας. Αν βάλεις και δεύτερη κάρτα και ενώ σου δίνει ίδια πάλι μνήμη και όχι διπλάσια (και πολύ σωστά), ξαφνικά σου αυξάνει την επιτρεπόμενη ανάλυση. Γιατί άραγε? Μήπως έκαναν λάθος? Φυσικά και δεν έκαναν λάθος. Κάτι ξέρουν και αυξάνουν την επιτρεπόμενη ανάλυση.
Dem Μάρτιος 18, 2009 #115 Μάρτιος 18, 2009 Πάρε για παράδειγμα το τελευταίο GTA. Με μια κάρτα γραφικών, το παιχνίδι επιτρέπει μια συγκεκριμένη ανάλυση, σύμφωνα με τη μνήμη της κάρτας. Αν βάλεις και δεύτερη κάρτα και ενώ σου δίνει ίδια πάλι μνήμη και όχι διπλάσια (και πολύ σωστά), ξαφνικά σου αυξάνει την επιτρεπόμενη ανάλυση. Γιατί άραγε? Μήπως έκαναν λάθος? Φυσικά και δεν έκαναν λάθος. Κάτι ξέρουν και αυξάνουν την επιτρεπόμενη ανάλυση.σωστα αλλα, Ασχετα με την αναλυση και την Vram οι δυναμη 2 gpu ειναι μεγαλύτερη απο μια...και αυτο φαινεται και απο την συνολικη επιδοση, ασχετα αν μεινεις, σε ειδικες περιπτωσεις, απο bandwidthπ.χ. στο GTA που λες αλλιως το χειριζεται μια Χ GPU με Υ VRam και αλλιως μια καρτα 2X GPU και την ιδια Y Vram της 1ης καρτας....οι συνολικες επιδοσεις δεν ειναι ασυναρτητες των Gpu/vram...φυσικα μεχρι να ξεμεινεις απο bandwidth.δηλ. Στο GTA ας πουμε στα 1920χ1200 το οτι πηγαινουν καλυτερα 2 καρτες σε σχεση με μια δεν σημαινει οτι αξιοποιειται συνολικα παραπανω απο την vram της μιας καρτας.η Rockstar απλα εχει βαλει καποια (δικα της) στανταρ στα settings του game για ομαλή λειτουργιαθα ηταν χαζο να σε αφηνει να παιζεις μεχρι καποια αναλυση με μια καρτα και με την ιδια αναλυση παλι με 2 καρτες.αλλα και αυτο παλι δεν ειναι λυση που εκανε η Rockstar γιατι υπαρχουν μικροτερης συνολικης ισχυος καρτες με πολυ μεγαλη Vram π.χ. σε όλες τις αναλυσεις 9800GTX 512mb > 4350 1GB κι ομως με την 4350 1Gb ( και με αυτην την λογικη) θα σου δωσει περισσοτερες επιλογες, κατι αστοχο.
mariosalice Μάρτιος 18, 2009 #116 Μάρτιος 18, 2009 Γεια σου Dem,Νομίζω ότι για core i7, οι μητρικές που υποστηρίζουν 3way SLI (τρεις κάρτες γραφικών) είναι όσες έχουν έξτρα NF 200 chip.Δεν θα έλεγα ότι είναι καλή λύση.Για προηγούμενες γενιές επεξεργαστών χρειάζεται nforce chipset.Για το θέμα του GTA, υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση γιατί με ίδια μνήμη, το παιχνίδι επιτρέπει μεγαλύτερη ανάλυση, όταν βάλουμε δεύτερη κάρτα?Λογικά (δεν το ξέρω στα σίγουρα), ότι κάρτα και να βάλουμε, ATI ή Nvidia με ίδια μνήμη στο ίδιο σύστημα, δεν αλλάζει η ανάλυση και εξαρτάται αποκλειστικά από τη μνήμη της κάρτας.Μάριος
LevelOne Μάρτιος 18, 2009 #117 Μάρτιος 18, 2009 Τριπλό SLi υποστηρίζουν ολες οι μητρικές που υποστηρίζουν και το διπλό SLi. Απλα το NF200 εξασφαλίζει τα 3 x PCIe x16, σε αντίθεση με μητρικές που σε setups 3-way SLi παίζουν 16x / 8x / 8x... Μιλάω ασφαλώς για τις X58... Αλλιώς ποιός ο λόγος να μου δίνει η Rampage II Extreme μου, 3-way SLi Connector? Edited
Maximus Μάρτιος 18, 2009 #118 Μάρτιος 18, 2009 Για το θέμα του GTA, υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση γιατί με ίδια μνήμη, το παιχνίδι επιτρέπει μεγαλύτερη ανάλυση, όταν βάλουμε δεύτερη κάρτα?Λογικά (δεν το ξέρω στα σίγουρα), ότι κάρτα και να βάλουμε, ATI ή Nvidia με ίδια μνήμη στο ίδιο σύστημα, δεν αλλάζει η ανάλυση και εξαρτάται αποκλειστικά από τη μνήμη της κάρτας.ΜάριοςΝα σου πω εγώ μια εξήγηση? Marketing. Ότι έκανε και η Id με το Doom 3 και το υποτιθέμενο "Ultra High" μόνο σε κάρτες με 512ΜΒ VRAM - βέβαια "εύστοχα", ξέχασαν να αναφέρουν ότι το παιχνίδι μια χαρά έπαιζε μέχρι και τα 1680x1050 με μια 7800GTX 256MB (δε δοκίμασα 1920, δεν είχα τότε). Μπορεί το GTA4 να αποτελεί ακόμα ένα τέτοιο παράδειγμα.
mariosalice Μάρτιος 18, 2009 #119 Μάρτιος 18, 2009 Νόμιζα ότι στο 3way x58 χωρίς NF200, πάει x16/x8/x8, που χάνει αρκετά σε επιδόσεις.
Athens2004 Μάρτιος 18, 2009 #120 Μάρτιος 18, 2009 Kαι ομως στις ατι @ gta iv , με 512mb αποσο εχω παρατηρησει προσωπικα , αν κανεις το hack με το txt και ξεπερασεις ( κατα πολυ πχ 1920Χ1200 να μετραει κανα γιγα σχεδον δλδ το διπλασιο της καρτας ) το οριο χανουν τα textures αν τρεχεις πολυ με οχημα αργουν να αναπαραγουν το σκηνικο , εχω στουκαρει κολονες που δεν υπηρχαν οταν τις χτυπησα . Μπορει να μην ισχυει η μπορει να μην συμβαινει 100% για αυτο , εγω παντως ετσι νομιζω .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.