Jump to content



Επιστροφή δίσκου


Gath

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας. Γίνεται να επιστραφεί δίσκος στο Πλαίσιο από την στιγμή που ανοίχτηκε η συσκευασία του; Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Ο δίσκος είναι μια χαρά. Θα τον δεχτούν και χωρίς δικαιολογία; Έχω δηλαδή το δικαίωμα;

Να ρωτήσω και εγώ. Γίνεται επιστροφή χρημάτων ή απλά κόβεται πιστωτικό;

Ο δίσκος είναι μια χαρά. Θα τον δεχτούν και χωρίς δικαιολογία; Έχω δηλαδή το δικαίωμα;

Την προηγουμενη εβδομαδα επεστρεψα εναν. Δεν δουλεψε σωστα με την μητρικη που ειχα.Κανενα προβλημα απο το Πλαισιο. Τους επεστρεψα τον δισκο ανοιγμενο και πηρα πισω τα λεφτα μου.

κομμάτι δύσκολο να σου δώσουν πίσω χρήματα αλλά αλλαγή ή πιστωτικό θα σου δώσουν..απλά μην τον πας μετά από κανα μήνα..μέχρι 10 μέρες είναι νομίζω...

Aπό το site τους...

# Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

1. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

2. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Λέει πως πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία. Γι'αυτό ρωτάω αν επιστρέφονται τώρα που ανοίχτηκε. Ο φίλος jax7480, είπε ότι επέστρεψε έναν. Μήπως πρέπει να βρω κάποια δικαιολογία;

Κοιτα. Αν θελεις απλα να τον αλλαξεις για να παρεις εναν αλλον νομιζω οτι δεν υπαρχει προβλημα. Αν ομως θελεις να τον αλλαξεις και να παρεις τα λεφτα σου εχω την εντυπωση οτι ειναι οπως κατσει η φαση.

Εγω οταν εφτασα στο ταμειο με το πιστωτικο με ρωτησαν σε τι ονομα θα γινει η πιστωση.

Ρωτησα αν γινεται επιστροφη των χρηματων και αφου εγινε μια συνεννοηση, μου ειπαν οτι γινεται και τελος. Ηταν απλα τα πραγματα χωρις φωνες, μαλωματα και τα σχετικα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.