Jump to content



η 42άρα LG5000 το είπε το ποιήμα....


gar

Recommended Posts

Η χθεσινή μέρα τελικά ήταν πολύ γκαντέμικη...

ξυπνάω και βλέπω νεκρό το κινητό:unsure: . λέω δεν πειράζει πριν ένα μήνα το πήρα θα το πάω rma.

ανάβω την tv και σε κάποια φάση μου πέταει μια κίτρινη γραμμή περα για πέρα κάθετα στην οθόνη κοντά στην έναρξη των windows. ξαναλέω δεν πειράζει γιατί το απέδωσα στην κάρτα γραφικών η οποία είναι 40 χρονών οπότε ευκαιρία για αλλαγή.:magic:

γυρνάω το input της τιβι στην νοβα περιμένοντας να εξαφανιστει η γραμμή....αλλά αυτή εκεί!!

ωχ λέω και κοιτάω κατευθείαν να βρώ την αποδειξη της lg περιμένοντας να δώ ημερομηνία αγοράς μετά της 15 ιανουαρίου μπας και καληφθώ από την πολιτική zero pixel. ευτυχώς για καλή μου τύχη η απόδειξη είχε κοπεί 15 ιανουαρίου:dance3:

πέρνω κατευθείαν στο service της lg και μιλάω με έναν ''μαγκάκο'' ο οποίος ουτε λίγο ούτε πολύ μου λέει οτι δεν πάει για αντικατάσταση αλλά για service μιας και τα 1050 μονίμως κιτρινα pixel δεν θεωρούνται καμένα οπότε δεν καλύπτομαι για αντικατάσταση!:fight:

μετά από έναν ωραιότατο σκηλοκαβγά που σε 2 μήνες πήρα την tv στο χέρι μου έδωσε το τηλέφωνο ενός τοπίκου service για αυτοψία κλπ.

και σας ρωτάω. όταν έρθει ο τυπάς, τι να κάνω?

κανονικά δεν δικαιούμαι αντικατάσταση?

σορυ για το πρήξιμο αλλά πάω να σκάσω!

Link to comment
Share on other sites

Επισκευή δικαιούσε και με οποιαδήποτε άλλη μάρκα tv. αυτό όμως που με έκανε να πάρω την συγκεκριμένη μάρκα είναι σε μέγάλο βάθμό το 0 pixel και γενικά όλα τα καλά της lg σε οτι αφορά την εγγύηση. στην ουσία αυτό που μου υποσχέθηκαν ζητάω. δεν απαιτώ κάτι παράλογο.

οποιαδήποτε μάρκα tv και να είχε 1080 κολλημένα/καμμένα pixel θα την επισκεύαζαν το θέμα είναι οτι η lg δίνει το ''κάτι παραπάνω''.

επισυνάπτω το εξής:

Η LG Electronics καινοτομεί για μια ακόμη φορά και δεσμεύεται έμπρακτα για την ποιότητα των προϊόντων της, αποτελώντας τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που παρέχει εγγύηση 0 Pixel τώρα και για όλες τις LCD τηλεοράσεις από 42’’ και άνω.

Η εγγύηση 0 Pixel περιλαμβάνει άμεση παραλαβή και αντικατάσταση της τηλεόρασης, ακόμα και για ένα μόλις καμένο pixel και ισχύει για όλη τη διάρκεια της διετούς εγγύησης της τηλεόρασης. Πρόκειται για ένα πιστοποιητικό εγγύησης που μόνο η LG Electronics παρέχει, αποδεικνύοντας στην πράξη την αξιοπιστία των προϊόντων της και τις προηγμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές.

Η LG Electronics ηγείται του κλάδου παραγωγής τηλεοράσεων LCD και plasma, έχοντας κερδίσει πολλές διακρίσεις παγκοσμίως. Εστιάζοντας στη δημιουργία τηλεοράσεων με πολλαπλές δυνατότητες, δεν παραλείπει, παράλληλα, να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας στο σχεδιασμό και να εξελίσσει την τεχνολογία, με στόχο την επίτευξη μιας συναρπαστικής εμπειρίας θέασης. Και για μια ακόμη φορά καινοτομεί με τη μεγάλη αυτή προσφορά, ανατρέποντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα στην αγορά.

Η εγγύηση 0 Pixel για τις τηλεοράσεις θα ισχύει για όσες τηλεοράσεις LCD από 42 ιντσών και πάνω, αγοραστούν από την 15η Ιανουαρίου 2009.

λινκ

http://hellas.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=6214&page=2&target=pressreleases_read.jsp

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν εχουν χαλασει τα πιξελ γι αυτο και σου την λενε.Δεν ειναι θεμα πανελ δλδ αλλα καποιου εσωτερικου κυκλωματος ή κατι αλλο που θα γινει η αντικατασταση με νεο.

Παντως το θεμα επισκευη ειναι περισσοτερο ψυχολογικο.Αμα δεις εστω και το παραμικρο ελλατωμα με την επιστροφη της τοτε ζητα αντικατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως έτσι είναι...κι εμένα στην Sony V2000 τη 40αρα είχε κολλήσει ένα μέρος και εδειχνε μόνο κίτρινο...για επισκευή την πήραν..Δε μου την αντικατέστησαν αν και ήταν 3 μηνών τηλεόραση..

Μη χολοσκάς πάντως...Λογικα μετά θα είναι όλα οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι ρε παιδιά μην τα θέλουμε και όλα, αν επισκευάζετε αυτό το πρόβλημα τότε δεν υπάρχει θέμα.. αφού σου εγγυώνται ότι όλα θα είναι καλά μετά από αυτό μην σκας. Πάντως ρώτα αν μετά από αυτό ισχύει ακόμα η εγγύηση γενικότερα. Και σιγουρέψου ότι δεν θα σου την αλλάξουν με κάποια άλλη δικιά τους που ήταν κάποιου άλλου που την φτιάξανε ποιο πριν. Δεν ξέρω αν έγινε κατανοητός, γράφω γρήγορα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ας το θέσω αλλιώς για να γίνω πιο κατανοητός. έχω πολλές δουλιές που τρέχουν αυτή την περιοδο και η tv είναι στην ουσια και το monitor του pc. εν ολίγοις αν την πάρουν για service θα μείνω χωρίς pc για τουλάχιστον μια εβδομάδα. ενώ αν μου την αντικαταστήσουν θα έρθει ο τεχνικός/κουριερ/anyway στο σπίτι μου θα ξεπακετάρει την καινούργια και θα πάρει την παλιά σε 10 λεπτά. θα μου πείτε βέβαια ''ας πρόσεχες'' που βασίζεσαι σε μια οθόνη για τη δουλιά σου και εδώ δεν θα διαφωνήσω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ας το θέσω αλλιώς για να γίνω πιο κατανοητός. έχω πολλές δουλιές που τρέχουν αυτή την περιοδο και η tv είναι στην ουσια και το monitor του pc. εν ολίγοις αν την πάρουν για service θα μείνω χωρίς pc για τουλάχιστον μια εβδομάδα. ενώ αν μου την αντικαταστήσουν θα έρθει ο τεχνικός/κουριερ/anyway στο σπίτι μου θα ξεπακετάρει την καινούργια και θα πάρει την παλιά σε 10 λεπτά. θα μου πείτε βέβαια ''ας πρόσεχες'' που βασίζεσαι σε μια οθόνη για τη δουλιά σου και εδώ δεν θα διαφωνήσω.

αυτό δεν δικαιολογεί όμως την απαίτηση σου για αντικατάσταση. συνεπώς θα πρέπει να αρκεστείς στην επισκευή (αφού αυτή προβλέπεται όπως σωστά σου είπαν από το τηλέφωνο) και να βρεις κάποια άλλη λύση για το διάστημα που δεν θα έχεις την οθόνη :)

Link to comment
Share on other sites

Ε μη λέμε βλακείες τώρα, αν σου καεί γραμμή δηλαδή δεν είναι καμμένα pixel?

Αν στην εγγύηση λέει την ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ όταν έχει καμμένο pixel, τότε την αγοράζεις (και) με αυτό το σκεπτικό.

Το λέει όμως όντως στην εγγύηση, ή το λένε οι διαφημίσεις των καταστημάτων?

Εγγύηση zero (0) pixel σημαίνει ότι αν κάψει 1 subpixel κάηκε.

Αν κάψει μια γραμμή δεν το συζητάμε. Ούτως ή άλλως και οι 2 με τον ίδιο τρόπο επισκευάζονται, αλλάζεις το panel. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει να αλλάξει κανείς τον controller του panel (γιατί συνήθως αυτά τα 2 είναι ενσωματωμένα), που λογικά οφείλεται για τη γραμμή.

Βέβαια έχε υπόψιν σου ότι δε γράφει κάπου ότι στην αντικαθιστούν με καινούρια, την αντικαθιστούν (ως είθισται) με ανακατασκευασμένη. Δηλαδή ενός προηγούμενου που του έβγαλε κάποιο πρόβλημα και την επισκευάσανε.

Link to comment
Share on other sites

Ε μη λέμε βλακείες τώρα, αν σου καεί γραμμή δηλαδή δεν είναι καμμένα pixel?

Αν στην εγγύηση λέει την ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ όταν έχει καμμένο pixel, τότε την αγοράζεις (και) με αυτό το σκεπτικό.

Το λέει όμως όντως στην εγγύηση, ή το λένε οι διαφημίσεις των καταστημάτων?

Εγγύηση zero (0) pixel σημαίνει ότι αν κάψει 1 subpixel κάηκε.

Αν κάψει μια γραμμή δεν το συζητάμε. Ούτως ή άλλως και οι 2 με τον ίδιο τρόπο επισκευάζονται, αλλάζεις το panel. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει να αλλάξει κανείς τον controller του panel (γιατί συνήθως αυτά τα 2 είναι ενσωματωμένα), που λογικά οφείλεται για τη γραμμή.

Βέβαια έχε υπόψιν σου ότι δε γράφει κάπου ότι στην αντικαθιστούν με καινούρια, την αντικαθιστούν (ως είθισται) με ανακατασκευασμένη. Δηλαδή ενός προηγούμενου που του έβγαλε κάποιο πρόβλημα και την επισκευάσανε.

Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα τα παραπάνω.

και ναι είναι εργαλείο δουλειάς γιατί όταν γράφεις σε επεξεργαστές κειμένου και λοιπά είναι πιο ξεκούραστα να έχεις μεγάλη άπλα. στην τελική αυτή είναι μια επιλογή προσωπική του καθενός.

όπως και να χει χθές (Κυριακή!!)ήρθε ένα παλικάρι και μου έκανε κανονικά αντικατάσταση με μια καινουργια του κουτιού. αυτή την lg είχα μάθει εγώ και χίλια μπράβο τους για την συμπεριφορά τους προς τον πελάτη. δεν σε ξεχνάνε μετά την αγορά. και πάλι μπράβο και μακάρι να παραδειγμάτιστούν και οι άλλες εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσία δηλαδή τσάμπα ανοίγουμε ένα θέμα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

Μπράβο Έλληνα καταναλωτή!

Όσο για την άποψη του Σωτήρη, ναι διαφωνώ. Να δεχτούμε ότι η εγγύηση μας καλύπτει εκεί που λέει και όχι εκεί που μας συμφέρει ή μας πονάει.

Επίσης, για το θέμα του gar. Αν ήθελες επαγγελματικό εργαλείο γιατί καίγεσαι κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ, τα έχω ακούσει 1000 φορές, πάρε EIZO, πάρε Dell, πάρε μία δεύτερη να κάνεις τη δουλειά σου.

Χαλάτε την αγορά, και κάποια στιγμή θα γυρίσουμε σε τίποτα Dark ages όπου τα RMA έκαναν 30 μέρες όπως λέει και ο νόμος.

Αυτά από μένα, τέλος καλό όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσία δηλαδή τσάμπα ανοίγουμε ένα θέμα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

Μπράβο Έλληνα καταναλωτή!

Όσο για την άποψη του Σωτήρη, ναι διαφωνώ. Να δεχτούμε ότι η εγγύηση μας καλύπτει εκεί που λέει και όχι εκεί που μας συμφέρει ή μας πονάει.

Επίσης, για το θέμα του gar. Αν ήθελες επαγγελματικό εργαλείο γιατί καίγεσαι κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ, τα έχω ακούσει 1000 φορές, πάρε EIZO, πάρε Dell, πάρε μία δεύτερη να κάνεις τη δουλειά σου.

Χαλάτε την αγορά, και κάποια στιγμή θα γυρίσουμε σε τίποτα Dark ages όπου τα RMA έκαναν 30 μέρες όπως λέει και ο νόμος.

Αυτά από μένα, τέλος καλό όλα καλά.

qft

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσία δηλαδή τσάμπα ανοίγουμε ένα θέμα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

Μπράβο Έλληνα καταναλωτή!

Όσο για την άποψη του Σωτήρη, ναι διαφωνώ. Να δεχτούμε ότι η εγγύηση μας καλύπτει εκεί που λέει και όχι εκεί που μας συμφέρει ή μας πονάει.

Επίσης, για το θέμα του gar. Αν ήθελες επαγγελματικό εργαλείο γιατί καίγεσαι κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ, τα έχω ακούσει 1000 φορές, πάρε EIZO, πάρε Dell, πάρε μία δεύτερη να κάνεις τη δουλειά σου.

Χαλάτε την αγορά, και κάποια στιγμή θα γυρίσουμε σε τίποτα Dark ages όπου τα RMA έκαναν 30 μέρες όπως λέει και ο νόμος.

Αυτά από μένα, τέλος καλό όλα καλά.

Κάτσε ρε συ, η LG διαφημίζει εγγύηση 0 pixel, όχι εγώ.

Η LG ας προσέξει την πολιτική της και τους τεχνικούς της.

Είναι δυνατόν να λες σε έναν πελάτη ότι έχεις κάψει γραμμή άρα δεν έχεις κάψει pixel?

Δηλαδή αν κάψει 1 pixel στην αντικαθιστούμε ενώ αν κάψει 1000 pixel θα περιμένεις 1 βδομάδα να στη φτιάξουμε?

Αν η LG δε θέλει να τηρεί την εγγύησή της, να μην τη διαφημίζει (που απ'ότι τελικά είδα, τηρήθηκε μια χαρά η εγγύηση).

Ή να αναφέρει ρητά στους όρους ότι μιλάει για κόλημα μοναδιαίων pixel.

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το κόλλημα με τις Dell και τις Eizo, δηλαδή η LG δεν μπορεί να εφαρμόσει επιθετική πολιτική και να πάρει μερίδιο αγοράς λόγω καλύτερης εγγύησης?

Να σου θυμίσω ότι είναι η πρώτη εταιρία που εφάρμοσε zero pixel εγγύηση και ούτε η dell ούτε η eizo είχαν τότε (και μάλιστα η eizo μόνο η ελληνική αντιπροσωπεία το έκανε μετά από κάνα 6μηνο και με ένα σωρό περιορισμούς - να την έχεις πάρει από Ελλάδα -όταν στην ελλάδα είχε +20-30% καμπάνα, να έχεις δει το pixel σε 6 μήνες και κάτι τέτοια).

Δε νομίζω ότι χαλάει η αγορά, και ο Κωτσόβολος έδινε zero pixel με +κάποια extra χρήματα, η αγορά μόνο να βελτιωθεί γίνεται.

Το ότι θα κλείσουν μικρά μαγαζιά είναι αναπόφευκτο, είναι δυστυχώς η τάση της αγοράς και ο τρόπος προώθησης των προϊόντων τέτοιος. Αν θες τη γνώμη μου κακώς, αλλά αν θες τη γνώμη της τσέπης μου, καλώς.

Link to comment
Share on other sites

Μισό.

Η εγγύηση 0 Pixel περιλαμβάνει άμεση παραλαβή και αντικατάσταση της τηλεόρασης, ακόμα και για ένα μόλις καμένο pixel και ισχύει για όλη τη διάρκεια της διετούς εγγύησης της τηλεόρασης. Πρόκειται για ένα πιστοποιητικό εγγύησης που μόνο η LG Electronics παρέχει, αποδεικνύοντας στην πράξη την αξιοπιστία των προϊόντων της και τις προηγμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές.

Pixel = Subpixel?

Κολλημένο = Καμένο?

Για αυτά μιλάω. Όταν θέλουμε αλλάζουμε τις λέξεις σε ότι μας συμφέρει.

Και για να κλείνουμε:

Hot pixel

A permanently lit white pixel is called a glowing pixel. Hot pixels are usually best seen against a dark background. In digital photography a dark frame is sometimes used to allow correction for hot pixels.

Dead pixel

A dead pixel is a defective pixel that remains unlit. Dead pixels are usually best seen against a white background.

Stuck pixel

A stuck pixel will usually be most visible against a black background, where it will appear red, green, blue, cyan, magenta, or yellow, although stuck red, green, or blue pixels are most common.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_pixel

Καμένο= μαύρο, σκοτεινό, άδειο, ανενεργό, όπως θες πες το.

Κολλημένο= άσπρο, κόκκινο, κίτρινο, μπλε κλπ κλπ.

Απτά.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη θα με τρελάνεις τελείως?

Δηλαδή στις TN που δουλεύουν με reverse logic τι γίνεται?

http://www.prad.de/en/monitore/shownews_lex62.html

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό, και η wikipedia δεν είναι πακτωλός γνώσης πάντα,

στα TN δεν λέει καν πως δουλεύουν και για τη στρέψη του επιπέδου του πολωμένου φωτός.

Έχει μεγάλη σημασία ότι όταν περνάει ρεύμα στις tn θα δείξει μαύρο.

Αυτό σημαίνει ότι για να σου δείξει "το δικό σου" dead pixel (δηλαδή τον ορισμό της wikipedia) θα πρέπει να κολλήσουν πάντα ανοικτά (=να περνάει τάση) που νομίζω είναι απίθανο, συνήθως κολλάει κλειστό το ένα και φαίνεται πράσινο (= περνάει περισσότερο φως από ότι πρέπει).

Επίσης τα κολλημένα pixel στις sips/pva φαίνονται πολύ λιγότερο απ'ότι στις tn από προσωπική μου εκτίμηση.

Επίσης θεωρώ ότι όταν εννοεί 0 καμμένα pixel εννοεί ότι το 1 προβληματικό (=καμμένο) subpixel είναι μεγαλύτερο από το 0x3 = 0 subpixel.

Προσωπική γνώμη τα παραπάνω, καλύτερα όποιος ενδιαφέρεται να ρωτήσει την ίδια την LG για την εγγύησή της, αλλά θεωρώ ότι έτσι θα έπρεπε να είναι. Τα άλλα είναι . . . παιχνίδια για να μην εφαρμόζεται η διαφημισθείσα εγγύηση!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.