CENTRAL Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2009 Το πρωί πάλι παρατηρούσα τον ουρανό… Ακόμα κι αυτό μας έχουν χαλάσει! Ξύπνησα 7:30 κι εκείνη την ώρα περνούσε ένα αεροπλάνο που άφηνε πίσω του μία έντονη συμπαγή άσπρη γραμμή που έμοιαζε με τα παλιά αέρια καύσης των κινητήρων… Πίνοντας τον καφέ μου παρατηρούσα τη γραμμή να απλώνεται με γρήγορο ρυθμό και βγαίνοντας στο δρόμο συνέχισα να το κοιτάω που και που… Μία ώρα αργότερα η γραμμή είχε πλέον πάχος πολλαπλάσιο του αρχικού και εμφανώς τα άκρα είχαν αρχίσει μια πορεία προς το έδαφος, δημιουργώντας μια «ομπρέλα». Σταδιακά δε γινόταν και πιο αχνό. Η γραμμή διέσχιζε την πόλη και από το Σύνταγμα είχες την εντύπωση πως περνούσε ακριβώς από πάνω σου… Φυσικά κανείς δεν ασχολήθηκε ή προβληματίστηκε ιδιαίτερα…και να το κάνεις θα κερδίσεις τίποτα? Άσε που μπορεί να σου χαλάσει και τη διάθεση και μετά πως θα απολαύσεις τη φραπεδιά σου??? Έχετε ποτέ ασχοληθεί με το φαινόμενο αυτό? Τι μπορεί να συμβαίνει και κατά πόσο μας επηρρεάζει?
CENTRAL Φεβρουάριος 24, 2009 Author #3 Φεβρουάριος 24, 2009 Το λιακόπουλο τι τον έχεις; ΩΧ! πως με κατάλαβες??? :worship:
JohnG85 Φεβρουάριος 24, 2009 #4 Φεβρουάριος 24, 2009 Η άσπρη γραμμή πάντως δεν είναι κάτι που καίνε τα αεροπλάνα. Είναι ο καυτός αέρας/εξάτμιση που βγαίνει από τους κινητήρες και καταλήγει στην παγωμένη ατμόσφαιρα. Τότε έχουμε αυτό το φαινόμενο !
Maximus Φεβρουάριος 24, 2009 #5 Φεβρουάριος 24, 2009 Chemtrails - κλασικές ιστορίες. Αφήστε τον γραφικό Λιακόπουλο, υπάρχουν ερευνητές επί του θέματος εδώ και δεκαετίες. Το γιατί παραμένουν μερικές πολύ περισσότερο από το κανονικό είναι ένα θέμα που αφορά είτε τις κλιματικές συνθήκες στο συγκεκριμένο ύψος που πετάει το αεροπλάνο είτε φυσικά το τι βγάζει η εξάτμισή του. Έχω παρατηρήσει τέτοιες γραμμές να μένουν υπερβολικά περισσότερο από το κανονικό στην ατμόσφαιρα, δημιουργώντας ένα "γαλακτώδες" νέφος. Επηρρεάζουν όμως τις κλιματικές συνθήκες? Σύμφωνα με έρευνες που έγιναν από μια συγκεκριμένη ομάδα μετεωρολόγων, λαμβάνοντας υπ όψιν τα στοιχεία από τους σταθμούς μετά την 11η Σεπτεμβρίου, όπου είχαν καθηλωθεί τα αεροπλάνα, όντως επηρρεάζουν. Φυσικά, πρέπει να γίνουν και περαιτέρω μελέτες, αλλά και κάποια στιγμή να αλλάξει η εξαιρετικά ρυπογόνα κηροζίνη Τώρα όσον αφορά τα "μας ψεκάζουν με ασθένειες" και άλλα τέτοια διάφορα...Θα μπορούσαν να το κάνουν και πιο αθόρυβα αν όντως το ήθελαν.
ea6gka Φεβρουάριος 24, 2009 #6 Φεβρουάριος 24, 2009 πολυ προχειρα οτι ρυποι βγαινουν απο την εξατμιση του αυτοκινητου βγαινουν και απο το αεροπλανο , ειναι λιγο πιο καυτοι βεβαια. Δεν εχετε δει κανενα πρωινο που αχνιζουν οι εξατμισεις απο τα αυτοκινητα, καπως ετσι και στα 35.000 ποδια μονο που εκει η θερμοκρασια ειναι -40/-50 βαθμοι και ψυχονται αποτομα (κρυσταλλοποιουνται) . Την ημερα λειτουργουν σαν τα νεφη και αντανακλουν την ηλιακη ακτινοβολια ενω την νυχτα το αναποδο , παγιδευουν την θερμοτητα . οποτε μην σε απασχολει και πολυ , σε ψεκαζουν στην αττικη 2.5 εκατομμυρια αυτοκινητα , την επομενη φορα που θα πινεις το καφε σου σε καμμια πλατεια σκεψου τι πεφτει στο καφε σου
SLN Φεβρουάριος 24, 2009 #7 Φεβρουάριος 24, 2009 οποτε μην σε απασχολει και πολυ , σε ψεκαζουν στην αττικη 2.5 εκατομμυρια αυτοκινητα , την επομενη φορα που θα πινεις το καφε σου σε καμμια πλατεια σκεψου τι πεφτει στο καφε σου AMAN!!! Δηλαδη λες οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες βαζουνε διαφορα στους καταλυτες των αυτοκινητωνενενε για να μας ψεκαζουνε καθως κινουνται!?!??!?!?:alien:
ea6gka Φεβρουάριος 24, 2009 #9 Φεβρουάριος 24, 2009 κοιτα βασικα , εγω , λεω οτι αυτο που βγαινει απο τα αμαξια δεν το καινε...βασικα βγαινει αλλα δεν ξερω αν μπορουμε να πουμε οτι ειναι ψεκασμος
CENTRAL Φεβρουάριος 24, 2009 Author #10 Φεβρουάριος 24, 2009 Πάντως σήμερα επειδή έτυχε και το παρατήρησα, έτυχε να δω άλλο ένα αεροπλάνο λίγα μόλις λεπτά αργότερα που δεν άφηνε καν ίχνος – στις ίδιες συνθήκες αφού ήταν ίδια μέρα και ώρα… Για το ύψος τους δεν ξέρω…
unseen Φεβρουάριος 24, 2009 #11 Φεβρουάριος 24, 2009 φιλε οι αποπανω σε κοροιδευουν. Εγω πλεον τον καφε τον πινω μεσα.http://olympia.gr/2008/09/12/chemtrails/http://enouranois.blogspot.com/Ps.Γιατι συνηθως ριχνει καρεκλες εδω...
Petrossortep Φεβρουάριος 24, 2009 #12 Φεβρουάριος 24, 2009 http://www.nmsr.org/chemtrls.htm#nasaJohn Day, meteorologist"Contrail formation, Day explained, depends on the relative humidity of the atmosphere-- he ratio of what is to what could be at a particular temperature. When relative humidity is low, contrails dissipate within seconds. But when relative humidity is high, especially at the subzero temperatures of the upper atmosphere, the addition of even a tiny amount of water vapor acts as a catalyst. Under these conditions, contrails may linger and spread to cover the whole sky. ...At length, Day extracted from his bookshelf a well-thumbed edition of Peterson's Field Guide to Clouds and Weather, which he co-authored in 1991 (a good 10 years before chemtrails became widely discussed), turned to the section on contrails, and pointed to a photograph of a thick, white plume--a plume that looked for all the world like a chemtrail..."http://contrailscience.com/
Maximus Φεβρουάριος 24, 2009 #13 Φεβρουάριος 24, 2009 Τι αηδίες λένε εδώ Θεέ μου...http://enouranois.blogspot.com/2008/04/blog-post.html1) Ήμουν στο αντι-χαλαζικό πρόγραμμα.2) Ιωδιούχος Άργυρος και όχι....αργυρό ιωδίδιο omglol.3) Το πρόβλημα δεν είναι το υλικό σαν υλικό, αλλά το ότι μπορεί να μεταβάλλει τις κλιματικές συνθήκες σε άλλες περιοχές. Δεν είναι όμως κατακριτέο, μιας και χρησιμοποιείται κατά κόρον σε αγροτικές περιοχές όλου του πλανήτη, για να αντιμετωπίσει τις χαλαζοπτώσεις και ίσως και βαριές χιονοπτώσεις, μετατρέποντάς τες σε απλές βροχοπτώσεις. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα, σφυράτε.Κρίνοντας από τέτοιες αναφορές "έγκυρων" δημοσιευμάτων, καταλαβαίνει εύκολα κανείς πόσο αδαείς είναι οι συγγραφείς τους...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2011 #15 Ιανουάριος 30, 2011 για να βάλω και εγώ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=q28dQaaLQGQ&feature=related]YouTube - Pilot Films Plane Spraying Chemtrails[/ame] and here [ame] [/ame]
aggelopas Ιανουάριος 30, 2011 #16 Ιανουάριος 30, 2011 που να δεις το space shuttle τι ψεκασμα κανει οταν φευγει.
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2011 #17 Ιανουάριος 30, 2011 κοίτα στα διαστημόπλοια υπάρχει καθαρή καύση ... ενώ στα αεροπλάνα τα απλά όχι !!!τα μαχητικά γιατί δεν βγάζουν τίποτα !!!
kaynd Ιανουάριος 30, 2011 #18 Ιανουάριος 30, 2011 Δεν μπαίνω κι εγώ ακρίτα στη δαιμονοποίηση των πάντων, και κατανοώ πλήρως το φαινόμενο που προκαλείται απ τις καυτές εξατμίσεις των επιβατικών αεροπλάνων. Αλλά είναι μερικές φορές που απλά δε μπορείς να μην υποψιαστείς και το χειρότερο. Έχει τύχει να παρατηρήσω, στην πάροδο κάποιων χρόνων, μερικές ημέρες αλλά όχι συστηματικά, τον ουρανό να γίνεται καρό από αυτές τις άσπρες γραμμές. (αγροτική περιοχή στο Δασκαλειό Κερατέας). Είναι 100% σίγουρο ότι αυτά δεν ήταν διαδρομές επιβατικών αεροσκαφών… Επίσης όλες αυτές οι διαδρομές αν ήταν από επιβατικά αεροσκάφη θα έπρεπε να έχουν χρονική διαφορά μεταξύ τους κάμποσες ώρες. Δεν υπάρχει τέλος πάντων και τόσο μεγάλη κίνηση αεροσκαφών στον ουρανό της περιοχής.Τώρα, δέχομαι ότι μπορεί να πρόκειται για αθώους ψεκασμούς που αφορούν την άμβλυνση καιρικών φαινομένων που ευνοούν τους αγρότες… Παρ όλα αυτά, όσο και αθώες κι αν είναι οι προθέσεις, θα έπρεπε να υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση γι αυτά τα προγράμματα. Όπως επίσης και θα έπρεπε να τίθεται θέμα που αφορά όλους τους πολίτες για τον κάθε Δήμο και τη κάθε περιοχή, για το αν θέλουν να δέχονται τον καταιονισμό του οτιδήποτε πέρα απ τα τυπικά καυσαέρια των αεροσκαφών.
Tsakonas Ιανουάριος 30, 2011 #19 Ιανουάριος 30, 2011 μου φαινονται λιγο θεοτρελα αυτα τα πραγματα περι ψεκασμων.Ας ενημερωσει καποιος που τοχει με την αεροναυτικη αλλα απτα λιγα πουχω δει ,εξηγειται το φαινομενο αυτο ως εξης.Οταν απογειωνεται ενα αεροπλανο ,δεν εχει τσιμα τσιμα καυσιμα να φτασει,αλλα εννοειται πως εχει παραπανω.Οταν το αεροπλανο φτασει στον προορισμο του και εχει πανω απο μια συγκεκριμενη ποσοτητα καυσιμου στις δεξαμενες του,ειναι δυσχερες εως επικινδυνο να προσγειωθει,οποτε ο πιλοτος λυνει αυτο το προβλημα αδειαζοντας λιγο καυσιμο στον αερα...δειτε και στο γουικηπιντιαFuel dumping - Wikipedia, the free encyclopedia
Nick61 Ιανουάριος 30, 2011 #20 Ιανουάριος 30, 2011 Ένας φίλος οικογενειακός που είναι στην 111 πτέρυγα μάχης αν δεν κάνω λάθος, λέει ότι την ώρα που γίνονται αυτές οι πτήσεις, στο έδαφος δεν υπάρχει καταγεγραμμένο σχέδιο πτήσης, πότε αναχώρησε, πότε θα επιστρέψει για ποιό λόγο γίνεται η πτήση κλπ.Άρα κάτι ύποπτο συμβαίνει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.