Jaco Φεβρουάριος 16, 2009 #21 Φεβρουάριος 16, 2009 Καταχάρηκα διαβάζοντας την πρώτη πρόταση από το νέο στην κεντρική... και ξενέρωσα όταν είδα το "θα" πιο κάτω... Τι "ΘΑ"...? Έπρεπε ήδη να το έχουν κυκλοφορήσει... :rant:
newlynx Φεβρουάριος 16, 2009 #22 Φεβρουάριος 16, 2009 O καθένας τον ρεαλισμό τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Για μένα κορυφή είναι το armed assault (ή to operation flashpoint πριν). Όποιος τα έχει παίξει οnline καταλαβαίνει τη σημαίνει δυσκολία.
Nephiλiμ Φεβρουάριος 16, 2009 Author #23 Φεβρουάριος 16, 2009 αυτο το ArMa το παιζει ο γαμπρος μου.εκεινος το θεωρει οτι πιο εκπληκτικο εχει παιξει ποτε,εγω απλα γελαω οποτε το βλεπω.αλλα ετσι ειναι αυτα.γουστα.
Jerry007 Φεβρουάριος 16, 2009 #24 Φεβρουάριος 16, 2009 GruntGRΑσχολήθηκες να παίξεις καθόλου αυτο το παιχνίδι?Η στο patch 1.1 έπαιξες 5' σε ενα dm και σε φάγαν όλοι με τα marty kai p90 και ξενέρωσες?Γιατί το 40% του forum εδώ μέσα που το έχει γνήσιο παίζει competitive (βλέπε promod 3,4.20,pam4,damnmod)Ούτε εμένα μου αρέσει το κανονικό game με όσα είπες αλλα εδωσα μια ευκαιρία στο competitive και άξιζε.Και είμαι παίκτης εποχής cod2 που και εκεί σε pam2 παίζαμε
GruntGR Φεβρουάριος 16, 2009 #25 Φεβρουάριος 16, 2009 Jerry007 έγραψε: GruntGRΑσχολήθηκες να παίξεις καθόλου αυτο το παιχνίδι?Η στο patch 1.1 έπαιξες 5' σε ενα dm και σε φάγαν όλοι με τα marty kai p90 και ξενέρωσες?Γιατί το 40% του forum εδώ μέσα που το έχει γνήσιο παίζει competitive (βλέπε promod 3,4.20,pam4,damnmod)Ούτε εμένα μου αρέσει το κανονικό game με όσα είπες αλλα εδωσα μια ευκαιρία στο competitive και άξιζε.Και είμαι παίκτης εποχής cod2 που και εκεί σε pam2 παίζαμεΕννοειται πως παιζω και promod, το stock σε dm/tdm το παιζω συνηθως οταν με πρηζει κανενας απο msn/x-fire να παιξουμε παρεα,εχει τον χαβαλε του αλλα μεχρι εκει, ουτε εχω κανα ιδιαιτερο προβλημα με τα ελικοπτερακια τα airstrike το martyr και τα ρεστα απλα ειναι features που απευθυνονται καθαρα σε public play, καλο και το hardcore αλλα προτιμω το promod στον 222, σκεψου ομως οτι αν το παιχνιδι δεν ειχε ελειψεις δεν θα ειχανε βγει ολα αυτα τα mod που αναφερεις, αυτος ειναι και ο κυριος λογος που το κραζω.
Jerry007 Φεβρουάριος 16, 2009 #26 Φεβρουάριος 16, 2009 Κανείς δεν είναι τέλειος.Έτσι και αλλιώς ο σκοπος του παιχνιδιού δεν είναι να φτιαχτεί σε style competitive αλλα να το δεί ο απλός χρήστης που μπένει 1 φροά την εβομάδα για την πλάκα του να παίξει. Το ανταγωνιστικό είναι πιστεύω σε πιο υψηλό επίπεδο απο αυτο.Το παιχνίδι εσένα που είσαι προχορημένος σου φαίνεται να έχει κνά.Αλλα ο μέσος χρήστης τι νομίζει?Αυτα τα κενά καλύπτοντια απο άλλους προχορημένους χρήστες :OT: Btw στον 222 με τι nick παίζεις? :OT:
jpavly Φεβρουάριος 16, 2009 #27 Φεβρουάριος 16, 2009 Αυτό δεν είναι ελλείψεις, πλεονασμός λέγεται. Απλά με το promod "σφίγγεις" τα πράγματα και μένει μόνο το skill.
GruntGR Φεβρουάριος 16, 2009 #28 Φεβρουάριος 16, 2009 Jerry007 έγραψε: :OT: Btw στον 222 με τι nick παίζεις? :OT:Οτι εχω και στο x-fire που προσφατα ξεφαψα, SoFGR, οποιος θελει με κανει add.
Maximus Φεβρουάριος 16, 2009 #31 Φεβρουάριος 16, 2009 Nephilim έγραψε: αυτο το ArMa το παιζει ο γαμπρος μου.εκεινος το θεωρει οτι πιο εκπληκτικο εχει παιξει ποτε,εγω απλα γελαω οποτε το βλεπω. αλλα ετσι ειναι αυτα.γουστα. Αν μπεις στο mood των Operation Flashpoint/Armed Assault είναι μια απίστευτη εμπειρία - αλλά θέλει και την απαραίτητη "τρέλα". Ένα πιο "ήρεμο" αλλά ταυτόχρονα ρεαλιστικότατο παιχνίδι είναι το Vietcong - το φχαριστιέμαι πάρα πολύ με καλή παρέα. Αλλά όπως λες, είναι θέμα γούστου. Να σου πω τι θεωρώ εγώ επίδειξη skill? Quake 3 Arena και UT2004 @ Instagib @ Bombing Run. Διασκεδάζεις αλλά δείχνεις και το μέγιστο του skill σου. Τα CS, CoD, MoH και το συνάφι, τα βρίσκω "μπανάλ" όταν μιλάμε για καθαρό skill. Το Q3A απλά imho δεν πιάνεται - ακόμα είναι το best DM fps ever :D
jpavly Φεβρουάριος 16, 2009 #32 Φεβρουάριος 16, 2009 Ναι ρε παιδιά, είπαμε είναι θέμα γούστου.-Και επιτέλους, το θέμα είναι για το CoD MW2. Νέο thread best fps series evah?
pavou Φεβρουάριος 16, 2009 #33 Φεβρουάριος 16, 2009 Με το καλό να μας έρθει το MW2 μιας και το cod5 δεν προχωράει καθόλου καλά σε cb,esl .Υ.Γ. οι ήχοι από τα όπλα του COD4 είναι 100% πραγματικοί .
Jerry007 Φεβρουάριος 16, 2009 #34 Φεβρουάριος 16, 2009 pavou έγραψε: Με το καλό να μας έρθει το MW2 μιας και το cod5 δεν προχωράει καθόλου καλά σε cb,esl .Υ.Γ. οι ήχοι από τα όπλα του COD4 είναι 100% πραγματικοί . Όσο πραγματικός μπορεί να είναι ένας ήχος παιχνιδιού.Με την ανάλογη κάρτα ήχου νιώθεις ότι είσαι στο battlefield
Occultist Φεβρουάριος 16, 2009 #35 Φεβρουάριος 16, 2009 jpavly έγραψε: GruntGR OK, είσαι ο μέγας ακυρωτής του CoD4 μονίμως. Όλα τα 12χρονα παίζουν ενώ εσύ σαν προ παίζε ακόμα cs. Μαγκιά σου, άσε μας εμάς στην παιδική χαρά να παίζουμε με τα spray μας (lol). και το μέγα LOL, είναι ότι βαρέθηκες την Unreal 3.0, ενώ το CS είναι 900 ετών Ο καθένας έχει τις απόψεις του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα 12-15χρονα στο Web cafe βλέπω πιο πολύ CS να παίζουν Μάλλον ο grunt έχει μπερδέψει ποιος χαρακτηρισμό πάει σε ποιο από τα δύο παιχνίδια Το ρίξε 100 σφαίρες και όλες στο ίδιο μέρος θα πάνε δεν ξέρω σε ποιο όνειρο το είδε στο cod4. Αλλά αυτός είπαμε προτιμάει τα πραγματικά ρεαλιστικά παιχνίδια, όπως το cs:sick: gznp έγραψε: Αν μπεις στο mood των Operation Flashpoint/Armed Assault είναι μια απίστευτη εμπειρία - αλλά θέλει και την απαραίτητη "τρέλα".Ένα πιο "ήρεμο" αλλά ταυτόχρονα ρεαλιστικότατο παιχνίδι είναι το Vietcong - το φχαριστιέμαι πάρα πολύ με καλή παρέα. Αλλά όπως λες, είναι θέμα γούστου. Να σου πω τι θεωρώ εγώ επίδειξη skill? Quake 3 Arena και UT2004 @ Instagib @ Bombing Run. Διασκεδάζεις αλλά δείχνεις και το μέγιστο του skill σου. Τα CS, CoD, MoH και το συνάφι, τα βρίσκω "μπανάλ" όταν μιλάμε για καθαρό skill. Το Q3A απλά imho δεν πιάνεται - ακόμα είναι το best DM fps ever :D Skill - ναι. Αμυδρά έστω επαφή με ρεαλισμό και απόσταση από κάτι που μοιάζει με packman με καραμπίνα (cs anyone) - όχι. newlynx έγραψε: O καθένας τον ρεαλισμό τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Για μένα κορυφή είναι το armed assault (ή to operation flashpoint πριν). Όποιος τα έχει παίξει οnline καταλαβαίνει τη σημαίνει δυσκολία. Στα tactical έχω μείνει σε εποχή ghost recon 1, που ήταν πάρα πολύ καλό στον τομέα του ρεαλισμού.
Jerry007 Φεβρουάριος 16, 2009 #36 Φεβρουάριος 16, 2009 Μπορείς να κάνεις ένα edit να είναι όλα μαζεμένα?Βαρέθηκα να σκρολλάρω(λαπιτόπ )
GruntGR Φεβρουάριος 16, 2009 #37 Φεβρουάριος 16, 2009 DUH ! , ειπα εγω ποτε οτι το cs ειναι ρεαλιστικο ? τα cs 1.6/css/bf2 που αναφερα πιο πριν το μονο κοινο που εχουνε με το cod4 ειναι το στησιμο του modern warfare, το καθενα εχει την δικια του μειξη ρεαλισμου/arcade και εννοειται πως υπαρχουν αλλα παιχνιδια που ειναι πολυ πιο ρεαλιστικα ( οσο ρεαλιστικο μπορει να ειναι ενα παιχνιδι τελος παντων ) το flashpoint ειναι απ'τα αγαπημενα μου αλλα ειχε και αυτο τις ελλειψεις του εξου και η πληθωρα mods και total conversions απτο community,. Πολυ καλο mod γι αυτο το game θεωρω btw το FDF που βελτιωνει κατα πολυ τα γραφικα και διορθωνει ενα σωρο ατελειες που κανουν ζημια στην αληθοφανεια, πχ επρεπε να παω φανταρος για να καταλαβω πως το LAW ειναι πυρομαχικο και οχι κανονικο Α/Τ οπως το παρουσιαζε το παιχνιδι Αντε να δουμε και το america's army 3.0 που ειναι και τσαμπα γιατι το arma δεν μου γεμισε κ πολυ το ματι ( + οτι ειναι optimized για nvidia του κερατα ) πισω στο cod τωρα : το αν ο ηχος του g3 στο παιχνιδι ειναι "πραγματικος" ή οχι αφηστε να το κρινω εγω που το καλοκαιρι που μας περασε εσκασαν μεσα σε ενα μεσημερι τουλαχιστον 1.500 φυσσιγια 7.62x51mm 3 μετρα πανω απτο κεφαλι μου οταν ειμουνα στην "κρυπτη" μαζι με αλλα 9 φανταρια και εναν ΔΕΑ και επρεπε καθε φορα που τελειωνε η γραμμη βολης να σκαρφαλωνουμε επανω, να κανουμε μια ψευτο-καταγραφη να λεμε τα αποτελεσματα των βολων απτο μαγνητικο τηλεφωνο και να χωνομαστε παλι πισω στις τρυπες μας για το επομενο μπαμ μπουμ. Μεχρι και κατα-ριπας εκ του ορθιως μας ειχανε βαλει να ριξουμε τον σεπτεμβριο, σε καμια περιπτωση δεν ζηταω να εχει την ιδια ενταση με αυτο που ακουσα τοσες φορες στην RL αλλα τουλαχιστον θα επρεπε να εχει παρομοια χροια και να σου δινει την αισθηση οταν ακους καποιον να βαραει απο μακρια πως η σφαιρα "σκιζει" τον ανεμο, μονο ετσι θα μπορουσε να χαρακτηριστει "πραγματικος" ο ηχος. Btw ειμαι ο μονος που μου την σπαει αυτο το τικ-τικ που ακουγεται καθε φορα που σου βγαινει η ενδειξη οτι πετυχες καποιον ?
Jerry007 Φεβρουάριος 16, 2009 #38 Φεβρουάριος 16, 2009 Στα mods απο ότι ξέρω το tik tik έχει αφαιρεθεί.Εγώ με το sniper ακούω μόνο την σάρκα του εχθρού να σκίζεται απο τις σφαίρες μου
GruntGR Φεβρουάριος 16, 2009 #39 Φεβρουάριος 16, 2009 Occultist έγραψε: Μάλλον ο grunt έχει μπερδέψει ποιος χαρακτηρισμό πάει σε ποιο από τα δύο παιχνίδια Το ρίξε 100 σφαίρες και όλες στο ίδιο μέρος θα πάνε δεν ξέρω σε ποιο όνειρο το είδε στο cod4. Αλλά αυτός είπαμε προτιμάει τα πραγματικά ρεαλιστικά παιχνίδια, όπως το cs:sick: All you have to do is aim down the sights, ακομα και οταν εχει πηδηξει ο χαρακτηρας προς τα πανω η στα πλαγια ετσι και τραβηξεις τα sights στον αερα θα'σαι κομπλε, και ναι μεχρι και στο promod λειτουργει αυτη η τακτικη (βλεπω ολη την ωρα παικτες με το ak47 και το ak74su να το κανουν ) τουλαχιστον στο cs οταν τρεχεις/πηδας/βρισκεσαι πανω σε μια σκαλα/κατεβαινεις σκαλοπατια η ακριβεια σου παει περιπατο. Και πιστευω θελει περισσοτερο skill να προσπαθησεις να σκοτωσεις τον εθχρο με ενα burst ή ενα μονοσφαιρο απτο να κανεις spray n pray μια τακτικη που στο cod ειναι πολυ πιο αποτελεσματικη απο ενα σωρο αλλα fps εχω παιξει.
pavou Φεβρουάριος 17, 2009 #40 Φεβρουάριος 17, 2009 Λιπόν φίλε μου άλλος ο ήχος που ακούς όταν σου ρίχνουν και άλλος όταν ρίχνεις , είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσουν να κάνουν αληθοφανή ήχο όταν σου ρίχνουν και ανάλογα με τι όπλο , όσο όμως για το όταν εσύ ρίχνεις αυτό μπορούν να το κάνουν αρκετά εύκολα , δες το παρακάτω video που δίχνει τον τρόπο που μαγνητοφώνησαν τον ήχο για το κάθε όπλο του cod4 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/113883.html ο ήχος του G3 είναι ακριβός 100% ολόιδιος, ακόμα και στο γέμισμα του όπλου , ο ήχος του τενεκέ
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.