johntikis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11, 2009 Καλησπέρα σας.Ζητώ την γνώμη όποιου έχει κάνει κάνει νταραβέρια με το τμήμα της EVGA στην Γερμανία.΄Έχω κάποιες επιφυλάψεις απο τα διάφορα που διαβάζω στα φόρα τους σχετικά με προβλήματα στο interface του site τους κατά την εγγραφή,registration και εκκίνηση RMA μέχρι αργοπορία και αντικαταστάσεις με "ζαβά" παρτς.Απο επικοινωνία είναι άψογοι: άμεση απάντηση και χορήγηση αριθμού RMA την άλλη μέρα.Η καρτούλα μου λογικά αύριο φτάνει Γερμανία καλά σφραγισμένη και με όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά μέσα (απόδειξη αγοράς,πλήρη στοιχεία και περιγραφή προβλήματος κ.α.)Το ερώτημα μου είναι το εξής: γνωρίζει κανείς πότε αναμένεται να επιστρέψει η αντικατάσταση και τι περίπου θα είναι;(έστειλα μια 8800GT) .Ευχαριστώ εκ των προτέρων
FocusX Φεβρουάριος 11, 2009 #2 Φεβρουάριος 11, 2009 Από RMA δεν ξέρω με αυτούς (μακριά απο μας) αλλά σου συνιστώ να επικοινωνήσεις απευθείας με αυτούς με email - εγώ αυτό έκανα καθολη τη διαδικασία step-up και ήταν όπως είδες κι εσύ άψογοι σε ότι ερωτήσεις τους έκανα.
johntikis Φεβρουάριος 11, 2009 Author #3 Φεβρουάριος 11, 2009 φαντάζομαι λίγο πολύ τα ίδια πράγματα θα έκανες με την διαδικασία step-up, μόνο που θα σε χρεώσανε την διαφορά την κανούριας κάρτας που πήρες.Θυμάσαι καθόλου πόσες μέρες χρειάστηκαν απο την αποστολή μέχρι την παραλαβή της κάρτας σου; Τα μεταφορικά της επιστροφής σου χρεωθήκανε; Εμένα μου διεκρίνησαν οτι τα καλύπτουν εκείνοι unless otherwise stated όπως αναφέρουν.Για να δούμε γιατί ο έλληνας retailer :whistle2:
FocusX Φεβρουάριος 11, 2009 #4 Φεβρουάριος 11, 2009 Η αποστολή έγινε 3/2 και η κάρτα ήρθε χθες, σου δίνουν tracking number (UPS) για να παρακολουθείς την πορεία της. Εγώ χρεώθηκα την αποστολή (12€) και τη διαφορά της κάρτας φυσικά.
johntikis Φεβρουάριος 11, 2009 Author #5 Φεβρουάριος 11, 2009 ΟΚ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες σου και με γειές την καινούρια σου ***λα!
FocusX Φεβρουάριος 11, 2009 #6 Φεβρουάριος 11, 2009 Χεχε να σαι καλά φίλε, εύχομαι να σου έχεις εξίσου καλή εξέλιξη
johntikis Φεβρουάριος 24, 2009 Author #7 Φεβρουάριος 24, 2009 Τελικά όλα παραπάνω απο άψογα με το service της evga..Εντός 2 ημερών τσεκάρανε την κάρτα μου (βρέθηκε ustable το πουλάκι μου..) και έστειλαν μέσω ups με δικά τους μεταφορικά μια ολοκαίνουρια 9800GT! και μετά ασχολούμαστε με το after market service του eshop..ήμαρτον και έλεος μαζί
christaras Φεβρουάριος 26, 2009 #9 Φεβρουάριος 26, 2009 τελικα ισχυει το αψογο rma της evga καλοριζικη:clap:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.