Jump to content



Περί Sony service


Bbuzz

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Φίλοι,

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από το service των laptop της Sony. Δεν είναι όλα καλά ούτε όλα κακά - κρίνετε εσείς.

Τον περασμένο Νοέμβριο το ενός έτους Vaio μου (VGN-FZ21M) εμφάνισε δύο σκουρόχρωμες κηλίδες στην μέση της οθόνης. Δεν ήταν καταστροφική ζημιά, αλλά έβγαζαν μάτι, ειδικά σε φωτεινά φόντα. Μιας και δεν εμπόδιζαν την απεικόνιση (δεν ήταν dead pixel ή κάτι τέτοιο), δεν ήμουν σίγουρος ότι αυτό εμπίπτει στην εγγύηση. Έτσι τους ρώτησα στο ειδικό Vaio e-support forum. Μετά από μια σύντομη διευκρίνηση από μέρους τους (αν το κάνει και στο BIOS, ναι ήταν η απάντηση), μου είπαν ότι δεν νοείται ένα προϊόν Sony να έχει τέτοιο πρόβλημα, και ότι θα το επισκεύαζαν εντός εγγύησης εκτός αν διαπίστωναν ότι πρόκειται για ζημιά από κακή χρήση. Δεν ήμουν σίγουρος πώς αυτό προσδιορίζεται, αλλά η ζημιά δεν ήταν από κακή χρήση (απλά εμφανίστηκε μια μέρα), οπότε είπα να δοκιμάσω. Μου έδωσαν μέγιστο χρόνο επισκευής 5 εργάσιμες ημέρες (αχ, το γράφω και γελάω/κλαίω). Όλες οι επισκευές γίνονται εκτός Ελλάδος.

Πράγματι την επόμενη ήρθε courier και το πήρε. Στο forum διάβαζα τα update με εντυπωσιακή συχνότητα, ότι το παρέλαβαν, ότι το έστειλαν στους τεχνικούς, ότι βρήκαν τη βλάβη, κλπ. Μέχρι και τηλέφωνο με πήραν ότι θα μου το φτιάξουν χωρίς χρέωση. Κόκα κόλα να έπινε ο τεχνικός θα το μάθαινα.

Εδώ αρχίζουν τα παρατράγουδα. Το ανταλλακτικό ήταν σπάνιο, και έπρεπε να το φέρουν από...μακριά. ΟΚ, δεκτό. Μετά από μια βδομάδα αναμονής όμως (πάνε οι 5 μέρες, και που είστε ακόμη), η ενημέρωση σταμάτησε, τα τηλέφωνα σιγήσανε, το forum νεκρό. Και το case μου closed!. Τους γράφω ότι πως είναι δυνατόν να έκλεισε το case όταν ακόμη δεν έχουν βρει ανταλλακτικό, πόσο μάλλον να έχω πάρει το laptop πίσω. Μου λένε ότι έχουν ένα script που σβήνει τα case μόνο του μετά από λίγες μέρες (!!!). Είναι κι αυτό μια λύση.

Εννοείται ότι τώρα πια τηλέφωνα έπαιρνα εγώ.

Μετά από άλλη μια βδομάδα, ακόμη περιμένουν ανταλλακτικό.

Μετά από ακόμη μια βδομάδα, επιτέλους ήρθε (την ημέρα που πήρα...τι σύμπτωση). Το laptop θα ήταν κοντά μου γρήγορα. Και ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία, θα μου επέκτειναν την εγγύηση για 2 μήνες (είχα ήδη αγοράσει επέκταση στα 3 χρόνια).

Μετά από ένα μήνα συνολικά, παίρνω πίσω το laptop μου. Με δώρο ένα καθαριστικό μαντηλάκι. Και όταν το ανοίγω, δεν βλέπω κηλίδες. Αλλά βλέπω κάτι χειρότερο. Διαγώνιες "γραμμές" σε όλη την οθόνη (διάβασα αργότερα ότι είναι λάθος τοποθέτηση κάποιου πολωτικού φίλτρου μπροστά από την οθόνη). Είναι πιο ενοχλητικό από τις κηλίδες.

Πάλι τα ίδια με το service. Το courier, η μεταφορά στους τεχνικούς, η υπόσχεση για 5 εργάσιμες (μπουαχαχαχαχα). Πάλι με έπαιρναν τηλέφωνο τις πρώτες μέρες, με την σημείωση ότι το είχαν θέσει σε επείγον μετά την προηγούμενη

ταλαιπωρία μου.

Εδώ τα πράγματα ήταν προκλητικά κακά. Πήρα τηλέφωνο για ενημέρωση, και πετυχαίνω μια κοπέλα που απλώς διάβαζε ότι της έστελναν, και μου λέει ότι εκτελούσαν δοκιμές σε...μνήμη και σκληρό. Τι λέτε βρε παιδιά, η οθόνη έχει πρόβλημα. Ναι, αλλά μια σοβαρή εταιρία δοκιμάζει τα πάντα, μου λέει. Μετά από άλλη μια βδομάδα έπεσα σε Ινδό (δεν έχω τίποτα με το έθνος γενικά) με ένα τουπέ για πολλές σφαλιάρες, που έκανε την χάρη να με ενημερώσει ότι εκτελούσαν δοκιμές σε...μνήμη και σκληρό! Του λέω ότι ξέρω ότι με δουλεύουν, να ψάξει να βρει που είναι το laptop μου και τι του κάνουν.

Μετά από μέρες μου λένε ότι το laptop πρέπει να σταλεί στην...Γαλλία, γιατί εκεί είναι οι experts για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Χμμμ, οι δοκιμές στην μνήμη ήταν τελικά πράγματι χρήσιμες. Που να φανταστούν ότι ένα laptop με πρόβλημα στην οθόνη είχε πρόβλημα....στην οθόνη και όχι στην μνήμη. Αχανείς οι εκτάσεις της τεχνολογικής καινοτομίας.

Να μην τα πολυλογώ (έχω κι άλλα αν θέλατε, π.χ. πάλι το laptop ήταν έτοιμο την ημέρα που τηλεφώνησα, κλπ.) και μετά από ένα μήνα συνολικά παίρνω πίσω το laptop, χωρίς πρόβλημα (φτου φτου). Με ακόμη ένα καθαριστικό μαντηλάκι. Και δώρο ένα Walkman (όχι φτηνό, €130) για την ταλαιπωρία μου.

Μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν για την εμπειρία μου. Με ρώτησαν τι βαθμό (0-10) θα έβαζα στο Vaio μου, και τι βαθμό θα του έβαζα μετά την εμπειρία του service. Τους απάντησα 6 και 2 αντίστοιχα.

Και τώρα σκέφτομαι με κάθε ειλικρίνεια:

Αν η Sony μου είχε αρνηθεί την επισκευή εξ αρχής, θα είχα καλύτερα ή χειρότερα πράγματα να λέω; Υποπτεύομαι ότι θα το ξεπέρναγα, αλλά Sony δεν θα ξανάπαιρνα. Ενώ τώρα, μπορεί και να το ξανασκεφτώ (με λίγες πιθανότητες παραταύτα). Γιατί τελικά έμεινα χωρίς laptop για 2 μήνες, αλλά ανέλαβαν να μου επισκευάσουν ένα laptop με περισσότερο αισθητικό παρά λειτουργικό πρόβλημα, και (κάποιοι) από την Sony έδειξαν να ενδιαφέρονται να μείνω ευχαριστημένος. Το αποτέλεσμα μετράει, αλλά και οι προθέσεις το αποτέλεσμα το επηρεάζουν. Οπότε τα παραπάνω λέω να τους τα γράψω και επισήμως μπας και γεφυρώσουν την απόσταση μεταξύ πρόθεσης και αποτελέσματος.

Εσείς πως θα νιώθατε;

Ως ομοιοπαθής , όχι με sony αλλά με hp , έχω να πω μόνο ένα !

Να κάνουμε τον σταυρό μας , γιατί αν παρουσιαστεί σοβαρό πρόβλημα , τελειώσαμε ......

Ο Χριστος και η παναγια!!χαχαχα ακου εκει δοκιμαζουν τον σκληρο!!χαχα :jump::jump::slap:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.