Jump to content



Θέματα ΑΣΕΠ


kreach

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

http://edu.klimaka.gr/asep-anakoinvseis/themata-apanthseis-asep/157-asep-2009-3p-2008-gnvstiko.html

http://edu.klimaka.gr/asep-anakoinvseis/themata-apanthseis-asep/608-asep-2009-2p-2008-gnvstiko.html

Με μια ματιά που έριξα σε διάφορα θέματα (φυσικής, χημείας, βιολογίας) διαπιστώνω πως το επίπεδο του διαγωνισμού ΑΣΕΠ είναι απαράδεκτο

Μερικά παραδείγματα

5.Κατά τη διεξαγωγή της διδασκαλίας σας ένας μαθητής σάς υποβάλλει μια ερώτηση την οποία εκείνη τη στιγμή αδυνατείτε να απαντήσετε. Πώς αντιμετωπίζετε την περίπτωση αυτή σε πρώτηφάση;

α) Προσπαθώ να στρέψω αλλού τη συζήτηση προκειμένου να αποφύγω να δώσω απάντηση στηνερώτηση.

β)Επισημαίνω στο μαθητή ότι η ερώτησή του δε σχετίζεται με τους στόχους του μαθήματος, ότι δενέχω χρόνο να την απαντήσω λόγω πληθώρας ύλης και γι’ αυτό δεν μπορεί να συζητηθεί σήμεραστην τάξη.

γ)Δίνω μια απάντηση που γνωρίζω ότι δεν είναι ικανοποιητική αλλά θα καλύψει το μαθητή, γιατί πιστεύω ότι, αν δεν απαντήσω στην ερώτηση εκείνη τη στιγμή, θα πληγεί το κύρος μου στα μάτιατων μαθητών.

δ)Επισημαίνω στην τάξη ότι δεν μπορώ να απαντήσω εκείνη τη στιγμή στην ερώτηση, ότι θα τημελετήσω αργότερα, ότι θα συμβουλευτώ και άλλες πηγές εκτός του βιβλίου του καθηγητή και ότι θα τη συζητήσουμε στο επόμενο μάθημα.

Είναι προφανές το δ !!!

----

22.Ποιος από τους παρακάτω τρόπους νομίζετε ότι είναι ο πλέον ενδεδειγμένος προκειμένου να ξεπεράσουν οι μαθητές την επιθετικότητα και την εκδικητικότητα που παρατηρείται στο σχολείο;

α)Η αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος «Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής».

β)Ο εμπλουτισμός του περιεχομένου των διδακτικών αντικειμένων με ανθρωπιστικά στοιχεία.

γ)Η συχνή υπενθύμιση από τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές των σχολικών μονάδων στους μαθητές να μη βλέπουν για πολλές ώρες τηλεόραση.

δ)Η συχνή υπενθύμιση από τους γονείς στα παιδιά τους να μη βλέπουν για πολλές ώρες τηλεόραση.

Και τα 4 είναι άκυρα ! Η επιθετικότητα και η εκδικητικότητα λύνονται πχ με σοβαρή συζήτηση τόσο με διάλογο του καθηγητή με κάθε παιδί ξεχωριστά όσο και μες την τάξη. Είναι πολύ πολύπλοκο το ζήτημα και θέλει μεγάλη προσπάθεια τόσο από τους καθηγητές όσο και από τους γονείς όσο και από την κοινωνία ολοκληρη.

----

14. Το ακτινικό μέρος της κυματοσυνάρτησης de Broglie για ένα ηλεκτρόνιο στη βασική κατάσταση

του ατόμου του υδρογόνου είναι όπου o a είναι η ακτίνα Bohr και A είναι μια

σταθερά που προσδιορίζεται από την κανονικοποίηση της κυματοσυνάρτησης. Η πιθανότητα να

βρεθεί το ηλεκτρόνιο σε απόσταση r είναι ανάλογη της ποσότητας:

α) β) γ) δ) Δεν τα αντιγράφει το clipboard ...? Τεσπα είναι 4 πιθανές εξισώσεις που διαφέρουν "με το μάτι" ελάχιστα.

Συγγνώμη αλλά αν νομίζουν πως με αυτήν την ερώτηση εξετάζεται η θεωρία του de Broglie ... eleoc !!!

Τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω στο πνεύμα των εξετάσεων του Λυκείου... στη φυσική, χημεία κ βιολογία

πχ

1. Μια σφαίρα μάζας 1 m συγκρούεται ελαστικά και κεντρικά με μια άλλη ακίνητη σφαίρα μάζας 2 m .

Μετά την κρούση η σφαίρα με μάζα 2 m θα έχει μέγιστη κινητική ενέργεια αν (αγνοώντας τη

βαρύτητα) ισχύει:

α, β, γ, δ δεν τα βγάζει ... ?

Στα μαθηματικά πλάκα πλάκα δεν είναι τόσο τραγικό το επίπεδο.

Για τα θέματα Πληροφορικής δεν μπορώ να κρίνω δεν έχω ιδέα.

Και μετά σου λέει πως πρέπει να έχεις βγάλει πτυχίο προκειμένου να δόσεις εξέταση του ΑΣΕΠ. Με λίγο διάβασμα μπορώ άνετα να περάσω Φυσική Χημεία και Βιολογία, είναι στο επίπεδο του Λυκείου και με λίγο παπαγαλία (πχ απομνημόνευση τύπων) αντιμετωπίζω ό,τι είναι εκτος ύλης Λυκείου ... !

Και μετά σου λέει πως είναι δυνατόν ο καθηγητής Χ να είναι ΤΟΥΒΛΟ ... ε, με τέτοιες εξετάσεις και η κουτσή Μαρία περνάει !

δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις...και πες οτι μαζευεις ικανοποιητικη βαθμολογια ειναι και τα μορια απο αλλους παραγοντες στη μεση(μεταπτυχιακο,βαθμος πτυχιου κλπ)... ,και η σχεση θεσεις:υποψηφιοι δεν ειναι και η πιο ευνοικη

Kαι πάλι ρε συ, δεν είναι αυτά θέματα ...

Eκτός βέβαια κι αν κάνουν το εξής: όποιος δεν απαντήσει σωστά σε 2 ερωτήσεις ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ! :p

Θα πρέπει να είσαι ΣΤΟΚΟΣ να κάνεις λάθος με τέτοια θέματα

Καλά νταξει μπορεί να τύχει κ μια στραβή, ο άνθρωπως να τραβάει κάποιο ζόρι άλλο αλλά αυτό είναι μες το πρόγραμμα δυστυχώς, ξαναδίνει όταν ξεπεράσει τα προβλήματά του.

Εδιτ: Τώρα που το σκέφτομαι ... ποιά είναι η σωστή απάντηση στο θέμα 22 ??? Σοβαρά, αν έγραφα εκείνη την ώρα δεν ξέρω τι θα απαντούσα ...

Αναθεωρώ το ΣΤΟΚΟΣ και γίνεται ΣΤΟΚΟΣ και ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ (το γκαντέμης αναφέρετε σε ΗΛΙΘΙΕΣ ερωτήσεις όπως η 22 καλή ώρα ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.