neuromancer Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2009 Στη διάθεση μεγάλων επιχειρήσεων πρόκειται να τεθούν τα στοιχεία των χρηστών του Facebook, σε μια προσπάθεια της εταιρείας να αξιοποιήσει την τεράστια βάση των 150 εκατομμυρίων χρηστών της με σκοπό τη διενέργεια ερευνών αγοράς, αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Guardian.http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/02/1624164.htmoxi που δε θα τα εδιναν...
jpavly Φεβρουάριος 2, 2009 #2 Φεβρουάριος 2, 2009 LOL, αυτό πρέπει να συμβαίνει μήνες τώρα.Τυχαίει ξέρει τι μπανεράκι να σου πλασάρει νομίζεις;
YDinopoulos Φεβρουάριος 2, 2009 #3 Φεβρουάριος 2, 2009 Οποιοσδηποτε δει τους ορους χρησης, θα το διαβασει το παραπανω.Οπως επισης οτι μπορουν να χρησιμποιησουν τις φωτογραφιες οπως θελουν...!
pontium Φεβρουάριος 2, 2009 #5 Φεβρουάριος 2, 2009 Αναμενώμενο ήταν έτσι και αλλιώς.Λες να μπήκαν για πλάκα σε τέτοια έξοδα για το στήσιμο του facebook για να βοηθήσουν το κοινό να γνωρίσει κόσμο??Δεν το νομίζω.
winters Φεβρουάριος 2, 2009 #6 Φεβρουάριος 2, 2009 hehe .. εγω απο τοτε που μπηκα ειχα βαλει κανονικα ονοματεπωνυμο [πως αλλιως θα με βρισκουν/κανουν accept] αλλα καμμια photo/page/tag/group
Nephiλiμ Φεβρουάριος 2, 2009 #7 Φεβρουάριος 2, 2009 Δεν εχω φεησμπουκ.αλλα πραγματικα θελω να κανω γκρουπ στο φεησμπουκ ,εναντιων του.χα.σε συνδιασμο με αυτοΔιαφημιστικές οθόνες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει ώστε να του προτείνουν το ανάλογο προϊόν δοκιμάζονται σε εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ με την προοπτική να δώσουν νέο νόημα στον όρο «στοχευμένη διαφήμιση». Οι πειραματικές βιντεοπινακίδες είναι εξοπλισμένες με κάμερες και λογισμικό αναγνώρισης προσώπων το οποίο σαρώνει διαρκώς τους διερχόμενους για να προσδιορίσει το φύλο, την ηλικία, ακόμα και το χρώμα του δέρματός τους.Η τεχνολογία υπόσχεται να προσφέρει στους διαφημιστές διπλό όφελος: αφενός, να συγκεντρώνει δημογραφικά στοιχεία για το καταναλωτικό κοινό, αφετέρου να εξατομικεύει τα διαφημιστικά μηνύματα ανάλογα με τον παραλήπτη. Για παράδειγμα, η ίδια πινακίδα θα μπορούσε να διαφημίζει ξυραφάκια για τους άνδρες και καλλυντικά για τις γυναίκες, ανάλογα με το ποιον έχει μπροστά της.Η αξιοπιστία των αλγόριθμων αναγνώρισης προσώπων παραμένει σχετικά χαμηλή στις περισσότερες περιπτώσεις, ωστόσο οι εταιρείες που αναπτύσσουν τη νέα τεχνολογία θεωρούν ότι είναι σχεδόν έτοιμη για εμπορική αξιοποίηση.Το μεγάλο διαφημιστικό γραφείο Adspace, με έδρα τη Νεά Υόρκη, έχει εγκαταστήσει δοκιμαστικά σε μια σειρά εμπορικών κέντρων τις έξυπνες διαφημιστικές πινακίδες που ανέπτυξε η TruMedia, με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα. Προς το παρόν, το σύστημα δεν προσφέρει δυναμική εναλλαγή των διαφημιστικών μηνυμάτων -απλώς συγκεντρώνει στατιστικά στοιχεία για τους διερχόμενους.Για τους διαφημιζόμενους, αυτά τα δεδομένα έχουν τεράστια οικονομική σημασία, δεδομένου ότι ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων στο πανεθνικό δίκτυο της Adspace κοστίζει έως και 765.000 δολάρια το μήνα.Μια ανάλογη τεχνολογία έχει επίσης παρουσιαστεί από τη γαλλική Quividi, η οποία υποστηρίζει ότι το σύστημά της αναγνωρίζει το φύλο των διερχόμενων με ακρίβεια 80 με 90 τοις εκατό.Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που εξετάζει το λογισμικό της πινακίδας «είναι τα ζυγωματικά, το πάχος των χειλιών και το κενό ανάμεσα στα φρύδια» αναφέρει ο Πάολο Πραντόνι, επιστημονικός διευθυντής της Quividi.Περισσότερο δύσκολος είναι ο προσδιορισμός της ηλικίας, καθώς τα σημερινά συστήματα μπορούν να αναγνωρίσουν το πολύ τρεις ηλικιακές ομάδες -νέοι, μεσήλικες, ηλικιωμένοι. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να υπολογιστεί αν ο διερχόμενος είναι καυκάσιος, αφροαμερικανός ή ασιάτης.Όμως ακόμα κι αν η αξιοπιστία του συστήματος δεν φτάσει ποτέ το 100%, η νέα τεχνολογία εκτιμάται ότι έχει το δυναμικό να προσφέρει μεγάλα οικονομικά οφέλη.Οι εταιρείες σπεύδουν να διαβεβαιώσουν ότι τα συστήματά τους δεν λειτουργούν ως Μεγάλος Αδελφός, καθώς τα δεδομένα που καταγράφονται δεν αποθηκεύονται και δεν υφίστανται μαζική επεξεργασία.Ωστόσο η ενδεχόμενη υλοποίηση μιας τέτοιας τακτικής σε ευρεία κλίμακα ήδη προκαλεί αντιδράσεις από οργανώσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Εκπρόσωποι του Electronic Frontier Foundation και του Center for Democract & Technology έκαναν λόγο για παραβίαση της ιδιωτικότητας και μάλιστα εν αγνοία του καταναλωτικού κοινού.απο ιn.grμου προκαλει πολλα ερωτηματα.
jpavly Φεβρουάριος 2, 2009 #8 Φεβρουάριος 2, 2009 www.Hatebook.org ρα!Αν και εγώ δεν θα τόλμαγα να δώσω τα ωραία στοιχειάκια μου εκεί!
jesus Φεβρουάριος 3, 2009 #10 Φεβρουάριος 3, 2009 και η πλακα ειναι οτι φακελοθηκαμε μονοι μας.εγω προσωπικα δεν εχω facebook και ουτε προκειτε ποτε να κανω και οταν λεω σε αλλους τους λογους για τους οποιους δεν εχω κανει απαντανε "ελα μωρε σιγα τωρα και που τους δινεις τις photo σου και τα προσωπικα σου στοιχεια και τι εγινε?":shout::giveup:
Hohenstaufen Φεβρουάριος 3, 2009 #11 Φεβρουάριος 3, 2009 και η πλακα ειναι οτι φακελοθηκαμε μονοι μας.εγω προσωπικα δεν εχω facebook και ουτε προκειτε ποτε να κανω και οταν λεω σε αλλους τους λογους για τους οποιους δεν εχω κανει απαντανε "ελα μωρε σιγα τωρα και που τους δινεις τις photo σου και τα προσωπικα σου στοιχεια και τι εγινε?":shout::giveup:Ωραίο άβαταρ, θέλω να το πατήσω.
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2009 #12 Φεβρουάριος 3, 2009 Ωραίο άβαταρ, θέλω να το πατήσω.ωραιο αβαταρ,θελω να το καβαλησω.
Nephiλiμ Φεβρουάριος 3, 2009 #13 Φεβρουάριος 3, 2009 ωραιο αβαταρ,θελω να το καβαλησω.ωραιο αβαταρ,θελω να το προσκυνήσω.
jpavly Φεβρουάριος 3, 2009 #14 Φεβρουάριος 3, 2009 ωραιο αβαταρ,θελω να το προσκυνήσω.ωραίο άβαταρ, θέλω να το κοπανήσω.
jesus Φεβρουάριος 3, 2009 #15 Φεβρουάριος 3, 2009 ρε την παλευεται?καλα οι περισσοτεροι που θελουν να το πατησουν κοπανησουν αλλα καβαλησω και προσκυνησω.....?:happy2:
YDinopoulos Φεβρουάριος 3, 2009 #16 Φεβρουάριος 3, 2009 Αυτοι δεν μιλανε για το δικο σου avatar, αλλα για αυτου, του οποιου μηνυμα εχουν quot-αρει
Maximus Φεβρουάριος 3, 2009 #17 Φεβρουάριος 3, 2009 Άθλιο avatar με λένε Optimus Prime btw δεν έχω facebook - μια φορά έψαξα για κάποια συγκεκριμένα άτομα μπας και τα έβρισκα, δεν τα βρήκα, end of ride.
Hohenstaufen Φεβρουάριος 3, 2009 #19 Φεβρουάριος 3, 2009 ωραιο αβαταρ,θελω να το καβαλησω.ωραιο αβαταρ,θελω να το προσκυνήσω.ωραίο άβαταρ, θέλω να το κοπανήσω.Πάμε για θρεντ?
jpavly Φεβρουάριος 3, 2009 #20 Φεβρουάριος 3, 2009 Και δεν πάτε Με ημερομηνία λήξης θα είναι ούτως ή άλλως
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.