NikMark Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2009 Καλησπέρα παίδες. Εφόσον μου λύσατε ταχίστως μια απορία ( και σας ευχαριστώ ), προχωρώ ακάθεκτος.Το λοιπόν [...] Τον όρο Vsync τον συναντώ πολλές φορές στα μηνύματα σας, αλλά, επειδή μένω με την απορία και συνήθως το προσπερνάω, θα μπορούσατε εν τέλει να με διαφωτίσετε περί τίνος πρόκειται; Το σίγουρο είναι ότι το βλέπω στα παιχνίδια, αλλά, On ή oFF δεν μπορώ επακριβώς να καταλάβω ποιός ο σκοπός του και παράλληλα με τα λεγόμενά σας, θαρρώ πως είναι κάτι σημαντικό [...]
jpavly Ιανουάριος 26, 2009 #2 Ιανουάριος 26, 2009 Είναι το Vertical Sync, Vertical Synchronization ή θα το δεις και κάθετος συγχρονισμός κλπ στα Ελληνικά. Φαντάσου ότι βλέποντας το παιχνίδι βλέπεις κάποιες οριζόντιες "γραμμές" σαν να μην προλαβαίνει η μία frame να φύγει πριν έρθει η άλλη. Κάνει αυτό που λέμε σπασίματα Συνήθως είναι θέμα της σχέσης οθόνης/κάρτας γραφικών. Όταν βλέπεις τέτοιο φαινόμενο, το ενεργοποιείς και με μία θυσία των επιδόσεων το αποκλείει καθώς πέφτουν τα FPS έτσι ώστε να προλαβαίνει η οθόνη να δείξει αυτό που στέλνει η κάρτα χωρίς καθυστέρηση και σπασίματα. Αν δεν κατάλαβες εδώ είμαστε
NikMark Ιανουάριος 27, 2009 Author #3 Ιανουάριος 27, 2009 Κατάλαβα τι εννοείς και σ'ευχαριστώ πολύ! Δε χρειάστηκε ποτέ να το ενεργοποιήσω καθώς δεν έχω αντιληφθεί ποτέ τέτοιο φαινόμενο. Περιέργο είναι; Όλοι κάποτε το χρειαστήκατε; Ίσως φαίνεται αστεία/χαζή ερώτηση αλλά θέλω να σιγουρευτώ ότι το κατανόησα πλήρως!Θέλω να πω πως είναι 100% αντιληπτό εφόσον συμβεί, έτσι; Ή μήπως συμβαίνει κάποιες φορές σε τέτοια μορφή ούτως ώστε μόνο ένα έμπειρο μάτι θα το διέκρινε;
Winamp Ιανουάριος 27, 2009 #4 Ιανουάριος 27, 2009 μπαμ κάνει τώρα αν έχεις και μυωπία ίσως και να μην το πάρεις χαμπάρι
jpavly Ιανουάριος 27, 2009 #5 Ιανουάριος 27, 2009 Απλά βλέπεις σπασίματα στην εικόνα, δες εδώ πρόχειρα:
Candyman Ιανουάριος 27, 2009 #6 Ιανουάριος 27, 2009 Επίσης έχε υπόψη σου ότι το frame rate με v-sync on δεν θα ξεπεράσει τα Hz ανανέωσης (αν και στις tft δεν υφίσταται refresh με την παραδοσιακή έννοια που ίσχυε στις CRT αλλά δεν είναι της ώρας).Για παράδειγμα αν έχεις refresh 60Ηz, τότε στο παιχνίδι δεν θα δεις παραπάνω από 60fps.
RGR Ιανουάριος 27, 2009 #7 Ιανουάριος 27, 2009 Έτσι και αλλιός δεν ''βλέπεις'' 60Fps :jump1: :OT::sorry:
Candyman Ιανουάριος 27, 2009 #8 Ιανουάριος 27, 2009 Κι όμως η διαφορά από 40 π.χ σε 60 φαίνεται. Αν εννοείς ότι από 55 σε 60 δεν υπάρχει οπτική διαφορά ναι συμφωνώ. Αν πάλι εννοείς ότι πάνω από 60 δεν έχει και πολύ νόημα πάλι συμφωνώ. Εξαρτάται όμως και από την ταχύτητα κίνησης. Π.χ. αν ας πούμε γυρίσεις το point of view σου σε ενα F.P.S. αργά και έχεις 30fps θα φαίνεται αρκετά καλό. Αν το κάνεις γρήγορα τα 30fps δεν θα επαρκούν για να δεις την κίνηση και θα πηδήξει frames. Εν πάσει περιπτώσει κι εγώ με v-sync on παίζω...
RGR Ιανουάριος 27, 2009 #9 Ιανουάριος 27, 2009 Κι όμως η διαφορά από 40 π.χ σε 60 φαίνεται. Αν εννοείς ότι από 55 σε 60 δεν υπάρχει οπτική διαφορά ναι συμφωνώ. Αν πάλι εννοείς ότι πάνω από 60 δεν έχει και πολύ νόημα πάλι συμφωνώ. Εξαρτάται όμως και από την ταχύτητα κίνησης. Π.χ. αν ας πούμε γυρίσεις το point of view σου σε ενα F.P.S. αργά και έχεις 30fps θα φαίνεται αρκετά καλό. Αν το κάνεις γρήγορα τα 30fps δεν θα επαρκούν για να δεις την κίνηση και θα πηδήξει frames. Εν πάσει περιπτώσει κι εγώ με v-sync on παίζω... :victory::victory:
Nephiλiμ Ιανουάριος 27, 2009 #10 Ιανουάριος 27, 2009 μα αμα εχεις off το vsync,το Tearing παει σύννεφο.παντα on.
jpavly Ιανουάριος 27, 2009 #11 Ιανουάριος 27, 2009 μα αμα εχεις off το vsync,το Tearing παει σύννεφο.παντα on.Όχι απαραίτητα. Πχ στο CoD4 δεν μου χρειάστηκε, στο Mirror's Edge ναι.
RGR Ιανουάριος 27, 2009 #12 Ιανουάριος 27, 2009 Ε ναι και γω που συνήθως δεν εχω πρόβλημα, το ενεργοποιώ για να εχω ήσυχο το κεφάλι μου, σαν μέτρο προστασίας ενα πράμα :jump1:
Nephiλiμ Ιανουάριος 27, 2009 #13 Ιανουάριος 27, 2009 Όχι απαραίτητα. Πχ στο CoD4 δεν μου χρειάστηκε, στο Mirror's Edge ναι. εμενα μου χρειαστηκε.tearing και στο COD (4 , 5) Grid also... μονο σε Crysis θυμαμαι τα τελευταια χρονια να μην εχω βαλει vsync. που και παλι τα 60 φρεημ ειναι ονειρο απιαστο στην αναλυση που παιζω
angel_f Ιανουάριος 27, 2009 #14 Ιανουάριος 27, 2009 Να πούμε ελπίσεις οτι το vsync προσθέτει επιπλέον καθυστέρηση στο input lag μιας TFT οθόνης , οποτε δεν ενδείκνυται για online gaming.
Nephiλiμ Ιανουάριος 27, 2009 #15 Ιανουάριος 27, 2009 να λο0ιπον ο λογος που με τρωνε λαχανο στους σερβερς του cod.:fist:-oh i just suck-
Kostas007 Ιανουάριος 27, 2009 #16 Ιανουάριος 27, 2009 Όχι απαραίτητα. Πχ στο CoD4 δεν μου χρειάστηκε, στο Mirror's Edge ναι. χμ μηπως ειναι σχετικο αυτο? δηλαδη αν (λεμε τωρα) βγαζεις 120fps και εχεις refresh rate στα 60,ειναι αρκετα πιθανο να υπερκαλυπτεις τοσο το refresh rate που να μην χρειαζεται το vsync εγω παντα το χω on.
Candyman Ιανουάριος 27, 2009 #17 Ιανουάριος 27, 2009 Να διευκρινίσω ότι επί της ουσίας (το τονίζω αυτό) refresh rate στις TFT δεν υφίσταται...
Kostas007 Ιανουάριος 27, 2009 #18 Ιανουάριος 27, 2009 επειδη δεν βλεπεις το flash Που κανανε οι crt δε σημαινει οτι δεν υφισταται...
ThyTrooper Ιανουάριος 27, 2009 #19 Ιανουάριος 27, 2009 Lag ξεlag, το v-sync είναι σαν το ΑΑ, εθιστικό μέχρι αηδίας. Αν καλομάθεις μετά δεν θες να γυρίσεις ποτέ πίσω :-)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.