Jump to content



Προσοχή!!! Μαζικό πρόβλημα με δίσκους Seagate-Maxtor. [Βγήκε προληπτική διόρθωση]


Makis Hourdakis

Αν έχετε δίσκο Seagate 7200.11 και διαβάζετε αυτό το thread...  

2 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

{Γνωρίζω οτι υπάρχουν 2-3 παρόμοια threads ακόμα αλλά δημιουργώ αυτό για να το δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι. Είναι σοβαρό το θέμα καθώς μιλάμε για δίσκους... Ας θεωρηθεί αυτό το thread ως συγκεντρωτικό ή επίσημο του προβλήματος (λέω εγώ τώρα...)}

Όπως ξαναέγραψα σε άλλο thread, είχα πρόβλημα (και τελικά όχι μόνο εγώ) με ένα σκληρό δίσκο Seagate σειράς 7200.11, ο οποίος, μέσα σε τρεις μήνες χρήσης και εντελώς ξαφνικά, έπαψε να αναγνωρίζεται από το Bios με αποτέλεσμα να μην μπορώ να έχω πρόσβαση στα δεδομένα μου. Ψάχνοντας βρήκα πως η περίπτωσή μου ήταν ολόιδια με εκατοντάδων χρηστών Seagate 7200.11, κυρίως με το firmware SD15. Τελικά, μετά από πολύ καιρό μετά τις πρώτες αναφορές, η Seagate κυκλοφόρησε προληπτική διόρθωση για όσους δίσκους είναι ακόμα σώοι, ενώ προσφέρει δωρεάν επισκευή στους χαλασμένους, χωρίς απώλεια δεδομένων.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:

Seagate has isolated a potential firmware issue in certain products, including some Barracuda 7200.11 hard drives and related drive families based on this product platform, manufactured through December 2008. In some circumstances, the data on the hard drives may become inaccessible to the user when the host system is powered on*.

As part of our commitment to customer satisfaction, we are offering a free firmware upgrade to those with affected products. To determine whether your product is affected, please visit the Seagate Support web site at http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207931.

Support is also available through Seagate's call center: 1-800-SEAGATE (1 800 732-4283)

Customers can expedite assistance by sending an email to Seagate (discsupport@seagate.com). Please include the following disk drive information: model number, serial number and current firmware revision. We will respond, promptly, to your email request with appropriate instructions. There is no data loss associated with this issue, and the data still resides on the drive. But if you are unable to access your data due to this issue, Seagate will provide free data recovery services. Seagate will work with you to expedite a remedy to minimize any disruption to you or your business.

For a list of international telephone numbers to Seagate Support and alternative methods of contact, please access http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/

*There is no safety issue with these products.

Παρατίθεται επίσης σχετικό απόσπασμα από το techreport.com :

The free data recovery for already-bricked hard drives seems like a nice touch, especially considering the cost of third-party services. According to the knowledge base entry, though, the issue may affect a fairly large number of drive models—not just the 1TB four-platter drive we talked about earlier this week. Seagate recommends that users with 1.5TB, 750GB, 640GB, 500GB, 320GB, and 160GB Barracuda 7200.11 drives, along with some Maxtor and ES.2 models, all install the firmware update.

Όπως βλέπετε, το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνο στους Seagate Barracuda 7200.11, αλλά επεκτείνεται και σε δίσκους Maxtor (ας μην ξεχνάμε οτι η Maxtor ανήκει εδώ και λίγα χρόνια στη Seagate).

Προσωπική μου θέση: Όσοι έχετε δίσκους της σειράς αυτής λιγότερο από τρεις μήνες, καλό θα ήταν να κρατήσετε επειγόντως ένα αντίγραφο ασφαλείας και να περάσετε το update. Μην περιμένετε να είναι αργά. Προσωπικά θα το σκεφτόμουν κάπως να στείλω ταχυδρομικώς ένα δίσκο με πολύτιμα δεδομένα για επισκευή. Αν έχετε ένα τέτοιο δίσκο αρκετό καιρό χωρίς πρόβλημα, μάλλον είστε τυχεροί. Ίσως να μην χρειάζεται να ανησυχείτε και τόσο πλέον (αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρος ως προς το τι προκαλεί το πρόβλημα), αλλά το update μάλλον δεν θα ήταν κακό.

Σχετικά threads στο Thelab.gr:

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=59470 ["Ξαφνικά το bios δεν αναγνωρίζει τον sata δίσκο μου"]

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=59393 ["Γνώμες για seagate 1.5 TB"]

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=59656 ["ξαμφνικη μη αναγνωριση σκληρου δισκου"]

Σχετικό link στο techreport.com:

http://techreport.com/discussions.x/16246 ["Seagate offers fix, free data recovery for bricked Barracudas"]

Σχετικό link στο seagate forum:

http://forums.seagate.com/stx/board/message?board.id=ata_drives&thread.id=3668

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.