thanoulis34 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22, 2009 Χαιρεται,Εχω παραγγειλει ενα μηνα τον υπολογιστη μου. Δε θα μπω σε λεπτομερειες για το ποσο γελοιοι ειναι και τι δικαιολογιες που εχω ακουσει ξαφνικα προιοντα να λειπουν εκει που η παραγγελια ερχοταν σπιτι μου ή ηταν "ανταξια πωλησης". Αφηστε το αυτο. Εχω μια παρα πολυ σημαντικη ερωτηση που προσωπικα την θεωρω δεδομενη απλα θελω επιβεβαιωση. Με τα πολλα ειναι εκει το pc περιμενει ή θα ερθει σπιτι.Η τιμολογηση ομως ειναι με τιμες 1 μηνα πριν!!!!! τα ιδια προιοντα εχουν πεσει λιγο το καθενα ωστε σε συνολο η παραγγελια να βγαινει 50 ευρω λιγοτερα αλλα οταν πηρα χτες τηλ. μου εδωσαν ενα συνολικο ποσο και μολις τωρα ειδα κατα τυχη οτι οι τιμες εχουν πεσει και με εχουν κοστολογησει με βαση τιμων ενος μηνα πριν!!!!!Νομιζω οτι εφοσον ερχονται τωρα δεν ισχυει το προηγουμενο κοστολογιο!Κανω λαθος ή να παω και να τα κανω π*****α εκει μεσα?:fist:ευχαριστω
Jaco Ιανουάριος 22, 2009 #4 Ιανουάριος 22, 2009 Αν είσαι από Αθήνα και δεν τα έχεις πληρώσει, ακύρωσέ τα ή ακόμα καλύτερα όταν έρθουν μην τα παραλάβεις με την δικαιολογία ότι το μετάνιωσες μόλις άνοιξες την πόρτα (δεν σε αναγκάζει κανείς να τα παραλάβεις)... και μετά πήγαινε πλαίσιο...
thanoulis34 Ιανουάριος 22, 2009 Author #5 Ιανουάριος 22, 2009 Δεν εχω πληρωσει τιποτα ακομα. Απλα επειδη περιμενω ενα μηνα και επιτελους ολα ειναι ετοιμα (απο ο τι λενε) δε ψηνομαι να περιμενω αλλο ενα μηνα απο το πλαισιο...θα παρω να δω τι θα πουν απλα θελω να ειμαι προετοιμασμενος. Πιστευετε εχω αδικο???
Jaco Ιανουάριος 22, 2009 #6 Ιανουάριος 22, 2009 Αυτό είναι ωχαδερφισμός, καλύτερα να περιμένεις 1 βδομάδα παρά να τους περάσει... νεύρο δεν έχεις μέσα σου...? Τσαντίλα...? Μην τους αφήνεις και αυτούς και οποιοδήποτε άλλο (εκτός το e-chop), όταν έχεις δίκιο, να τους περνάει ξώφαλτσα η κατάσταση... έτσι δεν αλλάζει τίποτα...
dubber Ιανουάριος 22, 2009 #7 Ιανουάριος 22, 2009 Στην τελική αν πάρεις PC από αυτούς θα έχεις μια ζωή πρόβλημα με το Service (αν χρειαστεί).Ακύρωσε να αγιάσει το χέρι σου!
yanni Ιανουάριος 22, 2009 #8 Ιανουάριος 22, 2009 Από την στιγμή που έχουν πέσει οι τιμές ακύρωσέ την ΤΩΡΑ ή έστω πες τους να σου την τιμολογήσουν με βάση τις σημερινές τιμές. Αν σου πουν όχι απλά πες "ΟΚ, ακυρώστε την" και κάνε νέα παραγγελία με τα ίδια προϊόντα στις νέες τιμές - 50€ δεν είναι λίγα - αν δεν θέλεις όπως λες να πας προς Πλαίσιο μεριά.Πάντως το ότι το e-pop κάνει 1 μήνα δεν σημαίνει ότι θα ισχύσει το ίδιο με το Πλαίσιο. Αν έχει διαθεσιμότητα το Πλαίσιο λογικά δεν θα στην καθυστερήσουν.....άσε που από Πλαίσιο θα έχεις και μια κάποια υποστήριξη.
partsa Ιανουάριος 22, 2009 #9 Ιανουάριος 22, 2009 Πηγαινε απο ΠΛΑΙΣΙΟ. Χιλιες φορες καλυτερα, μη μπλεξεις με το e-shop.
thanoulis34 Ιανουάριος 22, 2009 Author #10 Ιανουάριος 22, 2009 Thanx guyzμολις την ακυρωσα απλα ειχα ενδοιασμους γιατι και απο το πλαισιο περιμενα επαοριστον πριν 1.5 μηνα και τελικα ακυρωσα αλλα μολις τωρα ειδα οτι τα εχει ολα διαθεσιμα οσα θελω!ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Ε-SHOP:happy2:
giogio Ιανουάριος 22, 2009 #11 Ιανουάριος 22, 2009 Thanx guyzμολις την ακυρωσα απλα ειχα ενδοιασμους γιατι και απο το πλαισιο περιμενα επαοριστον πριν 1.5 μηνα και τελικα ακυρωσα αλλα μολις τωρα ειδα οτι τα εχει ολα διαθεσιμα οσα θελω!ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Ε-SHOP:happy2:μαγος εισαι;;ποτε ξανα E-SHOP:tongue::tongue:
darien Ιανουάριος 22, 2009 #12 Ιανουάριος 22, 2009 Μπορούσες απλά να επικοινωνήσεις μαζί τους και να τους πεις "από τη στιγμή που θα ακυρώσω την παραγγελία για να ξαναπαραγγείλω με τις νέες τιμές, δεν μπορείτε να το κάνετε κατευθείαν για να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία;". Πιστεύω θα συμφωνούσαν.
dubber Ιανουάριος 22, 2009 #13 Ιανουάριος 22, 2009 Το θέμα όμως ήταν να γλιτώσει την αγορά από το eshop
Nephiλiμ Ιανουάριος 22, 2009 #14 Ιανουάριος 22, 2009 επισης ο τιτλος που "κολλαει" αφου δεν πηγες το πσιπσι για σερβις αλλα ηταν νεα παραγγελια.
Candyman Ιανουάριος 22, 2009 #15 Ιανουάριος 22, 2009 επισης ο τιτλος που "κολλαει" αφου δεν πηγες το πσιπσι για σερβις αλλα ηταν νεα παραγγελια. Υποθέτω γράφοντας 'service' εννοεί την εξυπηρέτηση...
thanoulis34 Ιανουάριος 23, 2009 Author #16 Ιανουάριος 23, 2009 Μπορούσες απλά να επικοινωνήσεις μαζί τους και να τους πεις "από τη στιγμή που θα ακυρώσω την παραγγελία για να ξαναπαραγγείλω με τις νέες τιμές, δεν μπορείτε να το κάνετε κατευθείαν για να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία;". Πιστεύω θα συμφωνούσαν. Ξερεις τι μωρε κουραστηκα να κυνηγαω το e shop για 2000+ euros παραγγελια. Εχω παρει 10-15 τηλ. γιατι ολο κατι ελειπε ενω τα περιμενα σπιτι μου τα πραγματα, μιλαμε δε μπορειτε να φανταστειτε για τι γραψιμο, κοροιδια και τι καταστασεις μιλαμε. 'Η ισως και να μπορειτε χεχε. Να με δινει ο ενας στον αλλο. Να ζηταω υπευθυνο να μη μου δινουν, να περιμενω τηλ.και να μη με παιρνουν ποτε Ο ΤΙ ΝΑΝΑΙ!! Emails με παραπονα τπτ δεν ιδρωνε το αυτι τους! Ξερεις τι επισης, εγω παραγγειλα μεσω internet κατι που ηταν διαθεσιμο ενα μηνα πριν. Τωρα γιατι ξαφνικα δεν υπηρχαν τα μισα ή γιατι ξαφνικα δε συννενοηθηκε ο courrier με την αποθηκη και περασε ενας μηνας ή πεταξε ενα πουλι και τους εχεσε το φορτηγο και δεν επαιρνε μπροστα μπλα μπλα δεν ειναι δικο μου θεμα. Τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι δικο μου θεμα! Ενα τηλ. ηθελα εντος μιας εβδομαδας να μου πουν "κυριε αυριο παραλαμβανετε" και τπτ αλλο! Δεν εχω χρονο να ασχοληθω αλλιως θα πηγαινα εκει θα τα εβλεπα με την ησυχια μου. Οσο για την λαθος τιμολογηση εαν δε το εβλεπα κατα τυχη θα με πιαναν κοτσο! Μιλαμε για απατεωνες... Ηταν το κερασακι στην τουρτα. Και στην τελικη αν δε κανουν π***ς σε πελατες με παραγγελιες ανω των 2k euros υπαρχει και το πλαισιο Υ.Γ. οσο για το service στον τιτλο αναφερομουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση (customer service) my bad:T:
Qparadox Ιανουάριος 23, 2009 #17 Ιανουάριος 23, 2009 Σοφη κινηση να ακυρωσεις.Αν εχεις διαθεση & χρονο, αγορασε τα εξαρτηματα που θες και συναρμολογησε τα μονος σου.Ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε!
thanoulis34 Ιανουάριος 23, 2009 Author #18 Ιανουάριος 23, 2009 ευχαριστω πολυ φιλε μου ειναι πολυ χρησιμο το φορουμ σας:jump1:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.