Jump to content



Παραπονα για το service του eshop part2


thanoulis34

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαιρεται,

Εχω παραγγειλει ενα μηνα τον υπολογιστη μου. Δε θα μπω σε λεπτομερειες για το ποσο γελοιοι ειναι και τι δικαιολογιες που εχω ακουσει ξαφνικα προιοντα να λειπουν εκει που η παραγγελια ερχοταν σπιτι μου ή ηταν "ανταξια πωλησης". Αφηστε το αυτο. Εχω μια παρα πολυ σημαντικη ερωτηση που προσωπικα την θεωρω δεδομενη απλα θελω επιβεβαιωση.

Με τα πολλα ειναι εκει το pc περιμενει ή θα ερθει σπιτι.

Η τιμολογηση ομως ειναι με τιμες 1 μηνα πριν!!!!! τα ιδια προιοντα εχουν πεσει λιγο το καθενα ωστε σε συνολο η παραγγελια να βγαινει 50 ευρω λιγοτερα αλλα οταν πηρα χτες τηλ. μου εδωσαν ενα συνολικο ποσο και μολις τωρα ειδα κατα τυχη οτι οι τιμες εχουν πεσει και με εχουν κοστολογησει με βαση τιμων ενος μηνα πριν!!!!!

Νομιζω οτι εφοσον ερχονται τωρα δεν ισχυει το προηγουμενο κοστολογιο!

Κανω λαθος ή να παω και να τα κανω π*****α εκει μεσα?:fist:

ευχαριστω

Αν είσαι από Αθήνα και δεν τα έχεις πληρώσει, ακύρωσέ τα ή ακόμα καλύτερα όταν έρθουν μην τα παραλάβεις με την δικαιολογία ότι το μετάνιωσες μόλις άνοιξες την πόρτα (δεν σε αναγκάζει κανείς να τα παραλάβεις)... και μετά πήγαινε πλαίσιο...

Δεν εχω πληρωσει τιποτα ακομα. Απλα επειδη περιμενω ενα μηνα και επιτελους ολα ειναι ετοιμα (απο ο τι λενε) δε ψηνομαι να περιμενω αλλο ενα μηνα απο το πλαισιο...θα παρω να δω τι θα πουν απλα θελω να ειμαι προετοιμασμενος. Πιστευετε εχω αδικο???

Αυτό είναι ωχαδερφισμός, καλύτερα να περιμένεις 1 βδομάδα παρά να τους περάσει... νεύρο δεν έχεις μέσα σου...? Τσαντίλα...?

Μην τους αφήνεις και αυτούς και οποιοδήποτε άλλο (εκτός το e-chop), όταν έχεις δίκιο, να τους περνάει ξώφαλτσα η κατάσταση... έτσι δεν αλλάζει τίποτα...

Στην τελική αν πάρεις PC από αυτούς θα έχεις μια ζωή πρόβλημα με το Service (αν χρειαστεί).

Ακύρωσε να αγιάσει το χέρι σου!

Από την στιγμή που έχουν πέσει οι τιμές ακύρωσέ την ΤΩΡΑ ή έστω πες τους να σου την τιμολογήσουν με βάση τις σημερινές τιμές. Αν σου πουν όχι απλά πες "ΟΚ, ακυρώστε την" και κάνε νέα παραγγελία με τα ίδια προϊόντα στις νέες τιμές - 50€ δεν είναι λίγα - αν δεν θέλεις όπως λες να πας προς Πλαίσιο μεριά.

Πάντως το ότι το e-pop κάνει 1 μήνα δεν σημαίνει ότι θα ισχύσει το ίδιο με το Πλαίσιο. Αν έχει διαθεσιμότητα το Πλαίσιο λογικά δεν θα στην καθυστερήσουν.

....άσε που από Πλαίσιο θα έχεις και μια κάποια υποστήριξη.

Thanx guyz

μολις την ακυρωσα απλα ειχα ενδοιασμους γιατι και απο το πλαισιο περιμενα επαοριστον πριν 1.5 μηνα και τελικα ακυρωσα αλλα μολις τωρα ειδα οτι τα εχει ολα διαθεσιμα οσα θελω!

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Ε-SHOP:happy2:

Thanx guyz

μολις την ακυρωσα απλα ειχα ενδοιασμους γιατι και απο το πλαισιο περιμενα επαοριστον πριν 1.5 μηνα και τελικα ακυρωσα αλλα μολις τωρα ειδα οτι τα εχει ολα διαθεσιμα οσα θελω!

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Ε-SHOP:happy2:

μαγος εισαι;;ποτε ξανα E-SHOP:tongue::tongue:

Μπορούσες απλά να επικοινωνήσεις μαζί τους και να τους πεις "από τη στιγμή που θα ακυρώσω την παραγγελία για να ξαναπαραγγείλω με τις νέες τιμές, δεν μπορείτε να το κάνετε κατευθείαν για να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία;". Πιστεύω θα συμφωνούσαν.

επισης ο τιτλος που "κολλαει" αφου δεν πηγες το πσιπσι για σερβις αλλα ηταν νεα παραγγελια.

Υποθέτω γράφοντας 'service' εννοεί την εξυπηρέτηση... :hmm:

Μπορούσες απλά να επικοινωνήσεις μαζί τους και να τους πεις "από τη στιγμή που θα ακυρώσω την παραγγελία για να ξαναπαραγγείλω με τις νέες τιμές, δεν μπορείτε να το κάνετε κατευθείαν για να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία;". Πιστεύω θα συμφωνούσαν.

Ξερεις τι μωρε:D κουραστηκα να κυνηγαω το e shop για 2000+ euros παραγγελια. Εχω παρει 10-15 τηλ. γιατι ολο κατι ελειπε ενω τα περιμενα σπιτι μου τα πραγματα, μιλαμε δε μπορειτε να φανταστειτε για τι γραψιμο, κοροιδια και τι καταστασεις μιλαμε. 'Η ισως και να μπορειτε χεχε. Να με δινει ο ενας στον αλλο. Να ζηταω υπευθυνο να μη μου δινουν, να περιμενω τηλ.και να μη με παιρνουν ποτε Ο ΤΙ ΝΑΝΑΙ!! Emails με παραπονα τπτ δεν ιδρωνε το αυτι τους!

Ξερεις τι επισης, εγω παραγγειλα μεσω internet κατι που ηταν διαθεσιμο ενα μηνα πριν. Τωρα γιατι ξαφνικα δεν υπηρχαν τα μισα ή γιατι ξαφνικα δε συννενοηθηκε ο courrier με την αποθηκη και περασε ενας μηνας ή πεταξε ενα πουλι και τους εχεσε το φορτηγο και δεν επαιρνε μπροστα μπλα μπλα δεν ειναι δικο μου θεμα. Τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι δικο μου θεμα! Ενα τηλ. ηθελα εντος μιας εβδομαδας να μου πουν "κυριε αυριο παραλαμβανετε" και τπτ αλλο! Δεν εχω χρονο να ασχοληθω αλλιως θα πηγαινα εκει θα τα εβλεπα με την ησυχια μου.

Οσο για την λαθος τιμολογηση εαν δε το εβλεπα κατα τυχη θα με πιαναν κοτσο! Μιλαμε για απατεωνες... Ηταν το κερασακι στην τουρτα. Και στην τελικη αν δε κανουν π***ς σε πελατες με παραγγελιες ανω των 2k euros υπαρχει και το πλαισιο:pleasantry:

Υ.Γ. οσο για το service στον τιτλο αναφερομουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση (customer service) my bad:T:

Σοφη κινηση να ακυρωσεις.

Αν εχεις διαθεση & χρονο, αγορασε τα εξαρτηματα που θες και συναρμολογησε τα μονος σου.

Ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.