Vamire Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22, 2009 Καλησπέρα σε όλους.Έχω πρόβλημα με την αίτηση διακοπής και τους λογαριασμούς να σας εξηγήσω όμως. Εδώ και ένα χρόνο και βάλε συγκεκριμένα στις 12,12,2007 έκανα την αίτηση συνδρομής και από εκείνη την ημέρα είχα internet adsm το πακέτο (ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ) Το πρόβλημα είναι ότι στις 8.12.2008 έκανα αίτηση διακοπής όπου με ενημέρωσε η κοπέλα οτι θα γινόταν διακοπή στης 29,12,2008 όπως και έγινε λοιπόν από τότε μου έχουν έρθει 2 λογαριασμοί για πληρωμή και ο τελευταίος είναι μέχρι της 12,02,2009Τα φώτα σας παρακαλώ τι μπορεί να παίζει και τι πρέπει να κάνω .Ευχαριστώ προκαταβολικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Ιανουάριος 22, 2009 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2009 Επικοινώνησες μαζί του να δεις τι παίζει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Ιανουάριος 22, 2009 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2009 το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους για να δεις πως έχει η κατασταση. αν δεις ότι στα μασάνε ξεκίνα να τους πιέζεις και ενημέρωσε και εδώ τι γίνεται.Επισης δεν μας είπες για ποια εταιρεία μιλάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιανουάριος 22, 2009 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2009 Τα ίδια προβλήματα είχα με την forthnet... 1. Παρ' τους τηλέφωνο να δεις τι θέλουν... 2. Αν έχεις κλείσει τον χρόνο του συμβολαίου (1 χρόνο), ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ... 3. Στείλε fax και κράτα το μαζί με την απόδειξη (την τυπώνει το fax) και ένα-δυο e-mail, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ τον παρελθοντικό χρόνο της αίτησής σου για διακοπή, εδώ και 2 μήνες και την επικοινωνία μαζί τους για την διακοπή 20 μέρες πριν την λήξη... 4. Με όποιον μιλάς, κρατάς το όνομά του και την ώρα... 5. Αν ΔΕΝ δεχθούν την ακύρωση των τιμολογίων, τότε μόνο στέλνεις fax στην EETΤ την καταγγελία σου, αρνούμενος να πληρώσεις και αφού πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου την κοινοποιείς μόνος σου στον πάροχο με άλλο fax... κανονικά την κοινοποιεί και η ΕΕΤΤ, αλλά επειδή αργεί συνήθως, καν' το μόνος σου να κερδίσεις χρόνο... 6. Μετά απ' όλα αυτά θα περάσουν μερικοί μήνες και δεν θα σου αποσταλεί fax από την ΕΕΤΤ ότι το θέμα σου έχει διευθετηθεί και δεν θα πληρώσεις μια... 7. Ρωτάς αν καταγράφεται κάθε φορά η συνομιλία σου και αν θες τους λες να απενεργοποιήσουν την καταγραφή ή αλλιώς θα την καταγράψεις και εσύ... αν δεν δεχθούν επέμεινε να σε διαβεβαιώσουν ότι την έχουν απενεργοποιήσει και αν αρνηθούν, το αναφέρεις και αυτό στην καταγγελία σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamire Ιανουάριος 23, 2009 Author #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2009 Tnx Παιδια μολις ξύπνησα :yes4: θα κανονίσω να περασω απο καποιο καταστημα!Nα πω στους MODETORS οτι το διόρθωσαν τον τίτλο λανθασμένα γιατι αναφέρομαι στο wind adsm :yes2:Tnx και παλι ειστε φοβεροί!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.