Jump to content



Render Farm 3d Max


Stolis

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πρόκειται να στηθεί μια τέτοια φάρμα λοιπόν και από όσο γνωρίζω γίνεται με χρήση του plugin backburner.

Θα αποτελείται από 10 ι7 που θα στηρίζουν ένα mac pro. Αυτή τουλάχιστον είναι η αρχική ιδέα, οπότε αν έχει κανείς από δω μέσα ξαναστήσει κάτι παρόμοιο, η προσφορά των γνώσεών σας είναι ευπρόσδεκτη (....και αναγκαία:toomuchne).....

Φιλική συμβουλή: Απέφυγε τις... "crossover" render-farms. ΑΝ είναι δυνατόν προτίμησε pc's παντού ή mac παντού. Θα σε γλυτώσει από πονοκεφάλους...

Στην θεωρία όλα γίνονται. Όταν στήσουν κάτι τέτοιο και περάσουν στην παραγωγή είναι πολύ πιθανόν να "βγουν" προβλήματα που φαινομενικά δεν υπήρχαν.

Καλό θα ήταν να τρέχουν ίδιο λειτουργικό όλα τα μηχανήματα...

Γιατι να στηριζουν mac pro? καλυτερα δουλευεις max σε εναν ι7. Εχει σημασια επισης τι renderer δουλευεις γιατι υπαρχουν προβληματα πχ. ο mental με sss materials στο net rendering κρασαρει (απο οτι μου εχουν πει μιας και δεν δουλευω με render farms). Nα ξερεις οτι οσο περισσοτερα computers τοσο μεγαλυτερες πιθανοτητες να σε κρεμασει ενας στο render. Δεν χρειαζεσαι απλα εναν pc expert για να στο στησει (που υπαρχουν πολλοι εδω στο Lab), χρειαζεσαι εναν pc+3dsmax expert για να ξερει τι προβληματα θα βγαλει ολο αυτο. Χρειαζεσαι ιδιο λειτουργικο/εκδοση max γενικα ιδια τα παντα ακομα και το παραμικρο εξτρα που θα εχουν πανω τα computers θα προκαλει crash. Ρωτα στα area/cgtalk/3dtotal γιατι δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο αυτο που ψαχνεις να κανεις.

Δεν βρισκω το λογο υπαρξης βεβαια μιας τετοιας φαρμας εδω στην Ελλαδα εκτος και αν γυριζουν καμμια ταινια Τολκιν!!:haha:

Δεν βρισκω το λογο υπαρξης βεβαια μιας τετοιας φαρμας εδω στην Ελλαδα εκτος και αν γυριζουν καμμια ταινια Τολκιν!!:haha:

Kαλά άμα στο Hollywood δουλεύανε με 3dsmax... ζήτω που καήκαμε! :D

Πάντως render-farm χρειάζεσαι και στην Ελλάδα. Αν π.χ. θες να κάνεις render κάτι και το βιάζεσαι (π.χ. το θες έτοιμο σε ένα overnight render) και αποτελείται από... 20.000 frames (δεν είναι και τόσο πολλά trust me), τότε χρειάζεσαι render-farm. Εδώ πέρα είχαμε render-farm στο MAD-tv το 1998 (για περιπτώσεις σαν τις παραπάνω που περιγράφω). Μην ξεχνάτε πως το post production deadline ΔΕΝ θα περιμένει εμάς να τελειώσουμε το render!!!! :p

Είναι καθαρά θέμα αναγκών, οπότε μην το βλέπεις τόσο μονοπλευρα (με αφορμή το σχόλιο σου στο quote το λέω).

Υ.Γ. Πληροφοριακά: O νέος Mental Ray παίζει άψογα. ;)

O Balrog στο Lord of The rings ειναι φτιαγμενος σε 3DS max και ταινιες οπως το minority report και παρα πολλες αλλες δεν ξερω γιατι το παιζουν ολοι snob με το max μαλλον δε γνωριζουν ουτε στο περιπου τις δυνατοτητες του και αναμασουν την καραμελα σχετικα με το maya...Ξερω πολυ καλα ποσα ειναι 20.000 frames και επισης ξερω παρα πολυ καλα πως ολα τα σποτακια του mad τα φτιαχνω στο pc μου. Ο φιλος εδω ρωταει για φαρμα για 3dstudio συγκεκριμενα και οχι για after. Δεν δουλευουν 3D παρα μονο σε ενα ποσοστο 5% και οι μεγαλες δουλειες δινονται εξωτερικο για post επιπεδου που χρειαζεται 10 ι7. Στην stefi εχουν 2 ή 3 pc για φαρμα:tongue: Απο τις μεγαλυτερες 3D διαφημισεις εδω παιζει να ηταν της tellas την οποια την εφτιαξε ενας απο την ακτο και η μεγαλυτερη παλι post production παραγωγη η πολιτικη κουζινα οπου ο ιδιος ηταν chief animator/modeler/texturer και σε καμμια περιπτωση δε χρειαστηκαν τετοιες φαρμες!!

Τωρα overnight projects με 20.000 frames δεν παιζουν ουτως ή αλλως. Οσο για τον mental με backburner μου το ειπαν ατομα που τον χρησιμοποιουν εγω προσωπικα δε γνωριζω:banging:

Τοσα χρονια η μονη φορα που χρειαστηκα να δωσω τo κομματι του render σε φαρμα εχει προκυψει τωρα που κανουμε φωτορεαλιστικο αρχιτεκτονικο walk through για μια πολη που χτιζεται σε μια ερημο στην αραβια χαχαχαχα. Ελλαδα και φαρμες =:offtopic2:

no offence:D

O Balrog στο Lord of The rings ειναι φτιαγμενος σε 3DS max και ταινιες οπως το minority report και παρα πολλες αλλες δεν ξερω γιατι το παιζουν ολοι snob με το max μαλλον δε γνωριζουν ουτε στο περιπου τις δυνατοτητες του και αναμασουν την καραμελα σχετικα με το maya...Ξερω πολυ καλα ποσα ειναι 20.000 frames και επισης ξερω παρα πολυ καλα πως ολα τα σποτακια του mad τα φτιαχνω στο pc μου. Ο φιλος εδω ρωταει για φαρμα για 3dstudio συγκεκριμενα και οχι για after. Δεν δουλευουν 3D παρα μονο σε ενα ποσοστο 5% και οι μεγαλες δουλειες δινονται εξωτερικο για post επιπεδου που χρειαζεται 10 ι7. Στην stefi εχουν 2 ή 3 pc για φαρμα:tongue:

Καλά μου βγήκαν τα μάτια να το διαβάσω ρε συ.. Βάζε και καμια παράγραφο, χάθηκα λέμε!!! Από που να ξεκινήσω τώρα...; :hmm: Λοιπόν...

Ο Balrog μπορεί να ήταν modeled σε 3dsmax, αλλά το rendering δεν έγινε στο max. Ούτε το animation έγινε σε max! Να τα λέμε όλα έτσι; Επίσης παραβλέπεις ότι ΌΛΑ τα υπόλοιπα 3d στην ταινία που αναφέρεις (και ήταν πολλά!) ΔΕΝ είχαν γίνει με MAX. Τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτό; Θα έλεγα πως το MAX είναι μέτριο 3d πρόγραμμα (πάντα ήταν) και έχει ΠΟΛΛΟΥΣ περιορισμούς. Έχει τα πλεονεκτήματα του κι αυτό φυσικά, αλλά σε κινηματογραφικές παραγωγές χρησιμοποιείται σε πολύ μεμονομένες περιπτώσεις και σίγουρα όχι σαν κύριο εργαλείο.

Παρεπιπτόντως εγώ δεν μίλησα για Maya, άλλωστε πλέον και το Maya και το XSI ανήκουν στην Autodesk. Το θέμα είναι πως το max δεν ήταν ποτέ προσανατολισμένο προς το φωτορεαλισμό (αν και εν μέρει αυτά τα θέματα λυθήκανε με plugins) και κατ' επέκταση δεν χρησιμοποήθηκε ποτέ για κινηματογράφο εκτενώς.

Για την φάρμα που λες, απάντας σε θέματα που δεν έθιξα. Εγώ έθεσα ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, και πίστεψε με ισχύει.

Επίσης ένα spot δεν σημαίνει ότι δεν θα φάει 2 και 3 μέρες rendering. Αν έχεις ρίξει radiosity, και διάφορα άλλα καλούδια στο project προφανώς θα θέλει χρόνο!

Απο τις μεγαλυτερες 3D διαφημισεις εδω παιζει να ηταν της tellas την οποια την εφτιαξε ενας απο την ακτο και η μεγαλυτερη παλι post production παραγωγη η πολιτικη κουζινα οπου ο ιδιος ηταν chief animator/modeler/texturer και σε καμμια περιπτωση δε χρειαστηκαν τετοιες φαρμες!!

Συγνώμη αλλά τουλάχιστον όσον αφορά τα 3d της 'πολίτικης κουζίνας' ήταν το λιγότερο τραγικά και καθόλου φωτορεαλιστικά (ας είναι καλά το max)! Μιλάς για το ίδιο άτομο που έκανε matte painting στα "Ματωμένα Χώματα";

Τωρα overnight projects με 20.000 frames δεν παιζουν ουτως ή αλλως. Οσο για τον mental με backburner μου το ειπαν ατομα που τον χρησιμοποιουν εγω προσωπικα δε γνωριζω:banging:

Ο αριθμός ήταν για παράδειγμα. Προφανώς και εννοούσα γενικά "μεγάλα projects"... Έχω κάνει rendering overnight όταν δούλευα στο MAD-tv για ένα "απλό" spot σε render farm 5 pc's. Μην είσαι τόσο απόλυτος λοιπόν σε αυτό... Βέβαια τότε οι υπολογιστές είχαν μικρότερη ισχύ από ότι σήμερα, αλλά και τα 3d apps είχαν και λιγότερα features ώστε να βαρύνουν το project αναλόγως, άρα πάνω-κάτω η αναλογία ισχύος pc και απαιτήσεις ισχύος από ένα project είναι σε όμοια επίπεδα με τότε θα ελεγα (με έναν "μπακάλικο" υπολογισμό).

no offence:D

None taken.

Δε ξερω ποσο καλα το γνωριζεις το max προσωπικα το δουλευω πολλα χρονια αλλα καθε προγραμμα σε καθε ταινια και καθε renderer κανει διαφορετικη δουλεια. Δεν γινονται ποτε ολα με ενα πραγμα. Kαθε προγραμμα/plugin/script εχει και αλλη χρησιμοτητα. Αυτο αυτοματα δεν το καθιστα μετριο ή αχρηστο. Δεν ειναι τυχαιο οτι η pixar δουλευε με renderman και μιλαμε με μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες animation μπορει και η μεγαλυτερη παγκοσμιως. Τι σημαινει αυτο? Οτι ο mental ή ο vray ή ο maxwell οτι ειναι μετριοι?

Kαι ναι το lotr εγινε με maya αν θυμαμαι καλα γιατι εξυπηρετουσε τις αναγκες της ταινιας τις οποιες αν τις γνωριζα θα δουλευα εκει. Και δε νομιζω οτι μπορεις να κρινεις ουτε εσυ ουτε εγω το Max ως μετριο ή καλο ή κακο γιατι δε νομιζω οτι το ξερεις ουτε στο 10% των δυνατοτητων του (ουτε και εγω που εχω ενα πολυ respectful portfolio βασικα ζω απο το 3Dstudio και γνωριζω πολυ καλα τις αναγκες της ελληνικης αγορας)

Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι μιλαμε για gi/caustics/character animation σε επιπεδο film αλλιως ποιο το point να μιλαμε για φαρμες.

Βρες μου εσυ εναν που να πληρωνει project που χρειαζεται 10 Ι7!!!! και θα στο κανω εγω:triniti:

υ.γ. sorry για το off topic

(Δεν ξερω για το ματωμενα χωματα αλλα γνωριζω και αλλα ατομακια-ταλεντακια και επαγγελματιες που αν σου δειξω τις δουλειες τους και τα μηχανηματα που δουλευουν θα μεινεις αναυδος)

Δε ξερω ποσο καλα το γνωριζεις το max προσωπικα το δουλευω πολλα χρονια αλλα καθε προγραμμα σε καθε ταινια και καθε renderer κανει διαφορετικη δουλεια. Δεν γινονται ποτε ολα με ενα πραγμα.
Και δε νομιζω οτι μπορεις να κρινεις ουτε εσυ ουτε εγω το Max ως μετριο ή καλο ή κακο γιατι δε νομιζω οτι το ξερεις ουτε στο 10% των δυνατοτητων του (ουτε και εγω που εχω ενα πολυ respectful portfolio βασικα ζω απο το 3Dstudio και γνωριζω πολυ καλα τις αναγκες της ελληνικης αγορας)

Και ποιος θα το κρίνει το προϊόν αν όχι αυτός που το δουλεύει;;;;; Εκτός αυτού τελικά ξέρεις πόσο το γνωρίζω ή όχι; Έχω μια εντύπωση ότι αντιφάσκεις στο ίδιο σου το post!

(Δεν ξερω για το ματωμενα χωματα αλλα γνωριζω και αλλα ατομακια-ταλεντακια και επαγγελματιες που αν σου δειξω τις δουλειες τους και τα μηχανηματα που δουλευουν θα μεινεις αναυδος)

Προφανώς -όπως υποψιάστηκα- ...γνωρίζεις για εμένα περισσότερα πράγματα από ότι γνωρίζω εγώ ο... ίδιος!

Δεν περιμένεις προφανώς να συνεχίσω αυτή την συζήτηση, έτσι; Έχει αρχίσει να παίρνει περίεργη τροπή, και προτιμώ να απέχω...

Το δεν ξερω ποσο γνωριζεις το max λαθος μου δεν διευκρινισα, κυμαινεται απο 5-10% γιατι αν λες οτι το γνωριζεις παραπανω μαλλον δε χρειαζεται να συνεχισω (που δε θα το κανω) την συζητηση.

"Προφανώς -όπως υποψιάστηκα- ...γνωρίζεις για εμένα περισσότερα πράγματα από ότι γνωρίζω εγώ ο... ίδιος!

Δεν περιμένεις προφανώς να συνεχίσω αυτή την συζήτηση, έτσι; Έχει αρχίσει να παίρνει περίεργη τροπή, και προτιμώ να απέχω... "

Εε δε σε πιανω αλλα αν υποννοεις οτι εισαι ο κ. εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου και την εχεις μονος σου και δεν ειναι δικη μου γνωμη xx

Συγνώμη αλλά τουλάχιστον όσον αφορά τα 3d της 'πολίτικης κουζίνας' ήταν το λιγότερο τραγικά και καθόλου φωτορεαλιστικά (ας είναι καλά το max)! Μιλάς για το ίδιο άτομο που έκανε matte painting στα "Ματωμένα Χώματα";

Εμ και φαντασου οτι μεγαλυτερη παραγωγη δεν εχουμε κανει σωστα τα λες 10 ι7 ειναι τουλαχιστον ΑΧΡΗΣΤΟΙ για ελληνικα δεδομενα. Τωρα αν μου συγκρινεις 5 core duo στην καλυτερη με 10 ι7 παω πασο και γενικα παω πασο γιατι δεν εχει νοημα η συζητηση!:spam:

goodnight

Λοιπόν παίδες, για να διώξω λίγο τα σύννεφα διευκρινίζω το εξής:

Η φάρμα θα χρησιμοποιηθεί για αρχιτεκτονικούς κυρίως σκοπούς, με στόχο render και περιηγήσεις κινηματογραφικής ευκρίνειας και απεικόνισης! Ναι, είναι κάτι καινοτόμο για Ελλάδα και ίσως αυτή τη στιγμή να ναι overkill οι ι7 αλλά το πραγματικό hyperthreading που έχουν μετράει και το βλέπουμε και σαν μελλοντική επένδυση.

Θα χρησιμοποιηθούν και για άλλα πράγματα σαφώς,αλλά η κύρια χρήση θα ναι αυτή, με δεδομένο πως τα deadlines που έχεις είναι μικρά, γιατί δυστυχώς σε αυτή τη χώρα (και σ' αυτό το χώρο γενικά) όλοι θυμο΄νται τα πάντα τελευταία στιγμή και περιμένουν την επόμενη μέρα των οδηγιών τους, εσύ να χεις φτιάξει popes:jester:....

Όσον αφορά τα άτομα που συμμετείχαν στο thread (και ευχαριστώ για αυτό), πιστεύετε πως αν προκύψει καμιά απορία κατά το στήσιμο αυτής θα μπορέσω να σας ενοχλήσω για καμιά διευκρίνηση?? Βλέπω πως λίγο-πολύ την εργασιακή εμπειρία την έχετε άρα θεωρώ πως κατέχετε και τη γνώση ή τουλάχιστον πρόσβαση σε αυτήν.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.