Jump to content



H Seagate αναγνωρίζει τους ελλατωματικούς 7200.11 δίσκους (Updated)


patrik

Recommended Posts

driver detect, το οποίο μου τον εμφανίζει με κόκκινο, υπονοώντας προφανώς ότι θέλει φλασάρισμα!

Μήπως είναι συνδεδεμένος σε δευτερεύοντα ελεγκτή sata, πχ silicon image, marvell;

Κι εγώ για να κάνω την αναβάθμιση στους δίσκους που το χρειάζονταν έπρεπε να τους συνδέσω στον πρωτεύοντα ελεγκτή του Nforce4...

Επίσης η εμφάνιση με κόκκινο χρώμα ορισμένων δίσκων στο εργαλείο driver detect πολύ αμφιβάλλω πως σχετίζεται με την αναγνώριση προβληματικών firmware...στην δική μου μητρική έτσι εμφανίζει τους δίσκους που είναι συνδεδεμένοι στον sil.3112 rev.b και μάλιστα δεν αναγνωρίζει σωστά και τα στοιχεία τους...(κι είναι όντως περίεργο που ένας τόσο δημοφιλής ελεγκτής δεν υποστηρίζεται ακόμη από τα προγράμματα της Seagate...το Seagate tools δεν μπορεί να τρέξει ούτε τα διαγνωστικά τεστ στους δίσκους που είναι συνδεδεμένοι σε αυτόν)

Αφού ξεκαθαρίσεις το συγκεκριμένο ζήτημα, στο παρόν νήμα θα βρείς πολύ λεπτομερείς και κατατοπιστικές οδηγίες για την αναβάθμιση του firmware...

Μια οδηγία που έδινε η Seagate (αλλά δεν τηρείται από όλους κι όπως φαίνεται δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα η μη τήρησή του) είναι να μείνει συνδεδεμένος στη μητρική μόνο ο δίσκος που πρόκειται να αναβαθμιστεί...πάντως δοκίμασέ το και αυτό...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Φίλε rido21 να σε ενημερώσω ότι σήμερα μου στείλανε αυτό :

Good Day

This drive has been verified as having the published firmware problem, therefore Seagate will:

1. Flash the device with stable firmware

2. Ensure the integrity/accessibility of your data

3. Hold a copy of your data for 30 days

4. Return the device to you free of charge

Best regards

Jon

Άρα ένα μικρό πλάνο:

-Τετάρτη 17/2 ήρθαν και μου παρέλαβαν τον σκληρό

-Παρασκευή 19/2 ειδοποιήθηκα ότι τον λάβανε και είναι σε αναμονή η εκτίμηση του προβλήματος και μου δώθηκαν στοιχεία για να παρακολουθώ την υπόθεση

-Σήμερα Δευτέρα 22 μου στείλανε το παραπάνω μήνυμα.

3 ερωτήσεις:

-Το 3 δεν το κατάλαβα για ποιο λόγο το αναφέρουν ?

-Αυτό το 30 μέρες τι είναι ?

-Και σε πόσες μέρες περίπου πιστεύεις ότι θα έρθει ?

-

Link to comment
Share on other sites

Το 3ο σημαίνει ότι θα κρατήσουν μία κόπια των δεδομένων του δίσκου που έστειλες, για 30 μέρες, ώστε σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με αυτόν που θα σου στείλουν να μην χάσεις τα δεδομένα σου.

Link to comment
Share on other sites

Το 3ο σημαίνει ότι θα κρατήσουν μία κόπια των δεδομένων του δίσκου που έστειλες, για 30 μέρες, ώστε σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με αυτόν που θα σου στείλουν να μην χάσεις τα δεδομένα σου.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

rido21 σε ευχαριστώ για την καθοδήγηση !!!

Σήμερα ήρθε όλα όπως τα είπες στον χρόνο που τα είπες ,όλα καταπλητκτικά ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ και δωρεάν !

Είμαι τρομακτικά χαρούμενος :jump::jump::jump::jump::jump::jump::jump::jump::jump::jump::jump:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ξέρω αν σωστά καταχωρώ το (περισσότερο ενημερωτικό αυτό) μήνυμα στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά αφορά - απ' ότι φαίνεται αποκλειστικά - τους τέσσερις δίσκους st31500341as που έχω...

Συγκεκριμένα σταδιακά μού παρουσίασαν και οι τέσσερις bad/reallocated sectors, με πρωταθλητή τον πρώτο απ' αυτούς με 56...οι υπόλοιποι 1, 2 και 1 αντίστοιχα...

Απ' ότι φαίνεται δεν αφορά το προβληματικό firmware, καθότι οι τρεις από αυτούς φέρουν το CC1H και ο τέταρτος (που εμφάνισε reallocated sectors τελευταίος) το SD1A...

Οι άλλοι τρεις Seagate δίσκοι που έχω στο σύστημα (είναι διαφορετικά μοντέλα/με διαφορετικές χωρητικότητες) δεν έχουν παρουσιασει κάτι ανάλογο...

Οπότε χθες έστειλα μήνυμα στην υποστήριξη της Seagate εκθέτοντας τη περίπτωση

Are my ST31500341AS drives failing?

I have four ST31500341AS drives (three have CC1H and one has SD1A firmware) and within the last two months, they have been presenting bad/reallocoated sectors...

- First, the ... CC1H drive presented 1 reallocated sector (visible through "Hard Disk Sentinel" but also other software that reads raw smart data, like the "Crystal Disk Info"), then 2, then 27, and finally 56 bad/reallocated sectors

- In the meantime, another disk presented 1 reallocated sector...

- Then the third ... drive started to show reallocated sectors, first 1, then 2 bad sectors......

- Two days ago the fourth drive of that same model, but with the SD1A firmware ... came up with one bad/reallocated sector...

I have become very worried by this development, in all of these drives I have one TB or more of data, which makes it very difficult for me to keep backups.

This decrease in the hdds' health seems to be limited only to my ST31500341AS drives, since the other seagate drives I have, ST32000542AS, ST31000340AS, ST3320620AS, have not presented me with any trouble.

I have tested the above drives with SeaTools (although not with the latest program version; just downloaded it today) , by it does not recognize any fault with them.

I must stress, the drives have NOT been moved, bumped or hurt in any possible way, they are installed in a stable, very well powered system, in a well ventilated case (all drives between 33-38 Celcius) that sits beside my desk.

I cannot explain explain the deterioration of their health, in any way, but it does seem limited to my ST31500341AS drives.

My question is, can I return them for warranty to be replaced either by Seagate or by the retailer?

Και η απάντηση που έλαβα ήταν η ακόλουθη:

After reviewing the description you gave about your hard drives and the fact that Seatools for Dos has passed the drives, I would say that the drives are experiencing data corruption. If you can do so without loosing important information, you should perform a full zero-fill format under Seatools for Dos. This might correct or somewhat reallocate bad sectors on the hard drive. However, if you feel that the drives are still giving you problems, you can either return them to your retailer or send them back to Seagate through the warranty procedure.

Οπότε πάω σταδιακά σε αντιακατάσταση των σκληρών δίσκων...πρόκειται να είναι μάλλον χρονοβόρα διαδικασία, καθώς δεν μπορώ να στείλω πάνω από έναν δίσκο για έλεγχο/αντικατάσταση καθότι ο ελεύθερος χώρος που έχω στους υπόλοιπους δεν μου επιτρέπει την αντιγραφή δεδομένων περισσοτέρων του ενός σκληρών δίσκων...

...Η υπόθεση με το προβληματικό firmware δεν ειχε κλονίσει την εμπιστοσύνη μου στη Seagate ή στο συγκεκριμένο μοντέλο...το πρόβλημα αυτό όμως δοκίμασε αυτή την εμπιστοσύνη επανειλημμένα...

Εχω τρέξει SpinRite / HddRegenerator, χωρίς επιτυχία...καθότι οι συγκεκριμένοι τομείς έχουν προσδιοριστεί ως αναξιόπιστοι, το firmware δεν διαβάζει ούτε γράφει σ' αυτούς, συνεπώς και δεν εντοπίζονται από τους δοκιμαστικούς ελέγχους των σχετικών λογισμικών...

Link to comment
Share on other sites

Εχω και γω 5 τέτοιους, οι 2 sd1b (αυτό μου φαίνεται είναι το τελευταίο firmware και όχι το 1α, 3 αλλαγές -μου φαίνεται-τους έχω κάνει το firmware απο το 15->17->1α->1β) και 3 cc1h. Tους sd1b τους είχα παλιά σε matrix raid (ενα μέρος raid0 για λειτουργικό -πλέον έχω ssd- και το υπόλοιπο σε raid1 για τα δεδομένα) οπότε δεν μπορούσα να δω την κατάστασή τους με smart. Mετά απο 1 χρόνο χρήσης όταν έσπασα το raid και είδα τους δίσκους ο ένας είχε 8 reallocated sectors και ο άλλος 57. Ψιλοαγχώθηκα λίγο, αλλά επειδή τους έλεγχα έτσι και αλλιώς κάθε μήνα σχεδόν , με το seatools for dos, ξαναδημιούργησα ένα raid1 και μέχρι στιγμής 8 μήνες μετά δεν έχω κάποιο πρόβλημα, αν και μπορεί το reallocated sectors να χει περάσει το 100. Ετσι και αλλιώς πάντως έχουν μερικές χιλιάδες spare sectors, και μόνο όταν τελειώσουν αυτοι, και σου βγουν πια bad sectors στο scandisk , θα σου βγάλει πρόβλημα (λόγω bad sectors) το seatools και θα ισχύει κανονικά η εγγύηση για αλλαγή, αλλά και έτσι να πας λογικά θα στον αλλάξουνε (ειδικά αν είναι στο πλαίσιο).

Εγω προτίμησα να τους κρατήσω, κυρίως για να μήν πέσω σε κανα προβληματικό που θα μου πεθάνει πάνω στο μήνα στα καλά καθουμενα (λόγω μοτερ συνήθως), αλλά βέβαια αμα δεις ότι οι reallocated sectors αυξάνονται κατακόρυφα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα , τότε σημαίνει ότι ο δίσκος πεθαίνει. Ωστόσο, όπως και να χει κράτα 1 και 2 backup αν έχεις σημαντικά δεδομένα, εγώ παραλίγο να την πάθω απο το partition manager και με έσωσε το 2ο backup.

Σε μένα πάντως μου είχανε βγάλει και οι 3 seagate 320gb (σειρά 8 μου φαίνεται), απο 20-100 ο καθένας σε περιοδο 2-2,5 χρόνων που ήταν σε raid0 και λειτουργικό, χωρίς βέβαια να μου παρουσιάσουν κάποιο άλλο προβλημα.

Τους 3 cc1h τους έχω απο τότε που τους πήρα (σχεδόν 1 χρονος) για backup, ειδικά τους 2 τους ανοιγω, παίρνω backup, και τους κλείνω μια φορά το μήνα, και ο άλλος γράφει μεν ώρες χωρις να κάνει όπως τπτ το ιδιαιτερο οπότε αυτοι δεν έχουν reallocated sectors.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λες, τo SeaTools βασικά αποκλείεται να σου βγάλει το δίσκο προβληματικό παρα μόνο εάν είναι σε προχωρημένο στάδιο σήψης...οπότε δεν αποτελεί τόσο αξιόπιστο εργαλείο διάγνωσης...

Για τον έλεγχο των δίσκων έχω βρει την υγειά μου με το Hard Disk Sentinel...που με τον τρόπο που κλειδώνει τον δίσκο και τον καθιστά μη προσβάσιμο στο λειτουργικό, μπορείς να κάνεις low level format κι από τα win...

Βασικά δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό και έχω μουδιάσει λίγο...λέω να τους αντικαταστήσω σιγά-σιγά, να πουλήσω τους καινούριους απο το RMA και να αγοράσω Seagate LP ή WD Green για μείωση των κραδασμών στο κουτί, εφόσον δεν κυνηγώ και τις επιδόσεις...

Το "κακό" είναι ότι δύο δίσκοι είναι από e-shop (που σημαίνει μάλλον μεγαλύτερη αναμονή) και δύο από το ZeroOne, αλλά έχω το "ΟΚ" από την Seagate που θα τους το δώσω και εκτυπωμένο κι ελπίζω να προχωρήσει πιο γρήγορα...

ξέρεις τί υποτίθεται πως διορθώνει το 1B firmware σε σχέση με το 1Α;

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι τι κάνει το 1b καθώς έχουν περάσει αρκετοι μήνες, αλλά το έχω και μπορώ να στο στείλω ή μπορείς να το κατεβάσεις απο το site της seagate. Εχω την εντύπωση ότι είχε βγάλει το 1α αλλά σε κάποιους που το πέρασαν δεν μπορούσαν μετά το bios να βρει το δίσκο και έχω την εντύπωση ότι μετά απο λίγες ώρες το πήρε πίσω και σε λίγες μέρες έβγαλε το 1β, αλλά δεν είμαι σίγουρος και ίσως να μην θυμάμαι σωστά.

Kαι γω το sentinel χρησιμοποιώ, για να παρακολουθώ τους δίσκους, αν και αυτοι που έχουν το πρόβλημα ειναι σε raid1, και δεν μπορώ να τους δω.

Θα σου πρότεινα τους lp καθώς είναι πιο γρήγοροι απο τους green της wd. αλλά ο 1.5tb lp είναι πολύ πιο αργός απο τον αντιστοιχο 1tb kai 2tb. Βασικά 1.5 κάνανε τους 2tb που δεν πληρούσανε τις προδιαγραφές (έχουν δλδ 4 platters, δες τα spec στο site της seagate), και δυστυχως εκτός απο απο πιο αργοι σε μεταφορά έχουν και λίγο υψηλοτερο access time. Σε αυτό το δίλλημα ήμουνα και γω καθώς οι 2tb ειδικά τότε ήταν αρκετά ακριβότεροι, και κατέληξα στους 3 cc1h της σειράς 11 που είναι πιο γρήγοροι απο όλους αυτους. Aν τώρα έχεις χάσει την εμπιστοσύνη σου, προσωπικά θα σου έλεγα τον 2tb lp, αν μπορεις οικονομικά, αλλιώς τον samsung 1.5tb (που είναι ο μόνος που έχει 3 platters) και λογικά λίγο χαμηλότερο access time και χαμηλότερες θερμοκρασίες, αλλιώς όποιον βρεις πιο φτηνά.

Link to comment
Share on other sites

Εχω ήδη έναν Seagate 2ΤΒ LP...οι 1,5ΤΒ που έχω είναι χρονισμένοι τώρα...

Το firmware το έχω κατεβάσει, αλλά δεν βρίσκω λόγο να το περάσω, ειδικά εφόσον ο δίσκος θα πάει κάποια στιγμή για αντικατάσταση (εκτός κι αν φτιάχνει προβλήματα data corruption...)

Για τους Seagate 1,5TB LP τα έχω διαβάσει, έτσι κι αλλιώς πάντως, θα πήγαινα σε μοντέλο με μεγαλύτερη χωρητικότητα...

Οι WD Green έχουν τα δικά τους με το ζήτημα του head-park κι όπως έτυχε να διαβάσω, τελικά προκύπτει πρόβλημα (στο μηχανισμό τους μάλλον), αν κι όχι σε όλους...εφόσον, όμως, η WD τόσους μήνες αγνοεί επιδεικτικά τις σχετικές αναφορές, μάλλον περιορίζονται οι επιλογές μου στον 2ΤΒ της Seagate...

Link to comment
Share on other sites

Μπα όχι σίγουρα δεν είναι για data corruption το 1b, και απο τη στιγμή που τόσο καιρο δεν είχες πρόβλημα, δεν νομίζω να σου βγάλει τώρα.

Την καλύτερη επιλογή κάνεις. Και γω σε κανα εξάμηνο/χρόνο που θα τους αλλάξω όλους λογικά εκεί θα πάω, καθώς και να βγούνε στα 2,5-3 tb (που δεν το βλέπω αφού δεν έχει ακουστεί κάτι ) θα ναι πανάκριβοι, εκτός αν πέσει η τιμή των 7200rpm γύρω στα 150 ευρώ, που δεν το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τρελό σπάσιμο...πήγα σήμερα να παραλάβω από eshop τον δίσκο που μού ήρθε ως αντικατάσταση του προηγούμενου...

Τον εγκαθιστω, κάνω φορμάτ, ανοίγω μετά να δώ το HDsentinel να του τρέξω κανά τεστάκι πριν αντιγράψω εκεί δεδομένα και βλέπω 5 bad sectors να με περιμένουν!

Την ατυχία μου!

Θα επιστραφεί πάραυτα και θα ζητήσω αντικατάσταση με 2TB και να καλύψω τη διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

Πριν 2 ώρες άνοιξα τον υπολογιστή για να τρέξω κάποια πολύτιμα για την δουλειά μου αρχεία, και είδα ότι δεν αναγνωρίζεται ο δίσκος. Πρόκειται για τον Barracuda 7200.11 της Seagate. Είναι ο 1Τ (ST31000340AS) με firmware SD15. Μετά από λίγη έρευνα είδα ότι πρόκειται για δίσκο από ελαττωματική παρτίδα καθώς πρέπει να τον είχα αγοράσει μαζί με το pc από το e-shop, το Δεκέμβριο του '08. (Δεν έχω την απόδειξη αγοράς κάπου πρόχειρη).

Τα συμπτώματά του είναι ότι δεν τον βλέπουν ούτε τα BIOS, ούτε τα Vista , ούτε disk management. Δείχνει ότι παίρνει ρεύμα, είναι ζεστός και γυρνάει από μέσα ο μηχανισμός του. Μέχρι και χτες το βράδυ που ο υπολογιστής τερματίστηκε κανονικά, δεν είχε δείξει κανένα σημάδι ελαττωματικής λειτουργίας.

Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1)Υπάρχει νόημα να κατεβάσω κάποιο προγραμματάκι για data recovery; Και αν ναι, ποιο;

2) Ισχύει ακόμα το δωρεάν data recovery της Seagate αν τον στείλω στην Ολλανδία; Μπήκα στο link που έδωσε ο φίλος πριν αρκετά posts σ' αυτό το thread, αλλά στο online support chat, ο υπάλληλος είπε ότι για άτομα εκτός Β.Αμερικής δεν μπορεί να βοηθήσει και πρέπει να απευθύνονται μόνο τηλεφωνικά. Μου έδωσε ένα νούμερο Ολλανδίας. Λέει δεν υπάρχει online υποστηριξη για άτομα εκτός Β.Αμερικής. Τι να κάνω; Να πάρω τηλέφωνο; Και αν τελικά καταφέρω να τον στείλω, θα χρειαστεί και η απόδειξη αγοράς σαν εγγύηση; Θα επιβαρυνθώ καθόλου οικονομικά; Και αν ναι, πόσο;

Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σε μία απάντηση καθώς αυτός ο δίσκος περιέχει όλο μου το βιος :rant:

:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

Καλώς ήρθες!

Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1)Υπάρχει νόημα να κατεβάσω κάποιο προγραμματάκι για data recovery; Και αν ναι, ποιο;

Αφού δεν το βλέπει πουθενά, δε θα βοηθήσει το πρόγραμμα

2) Ισχύει ακόμα το δωρεάν data recovery της Seagate αν τον στείλω στην Ολλανδία; Μπήκα στο link που έδωσε ο φίλος πριν αρκετά posts σ' αυτό το thread, αλλά στο online support chat, ο υπάλληλος είπε ότι για άτομα εκτός Β.Αμερικής δεν μπορεί να βοηθήσει και πρέπει να απευθύνονται μόνο τηλεφωνικά. Μου έδωσε ένα νούμερο Ολλανδίας. Λέει δεν υπάρχει online υποστηριξη για άτομα εκτός Β.Αμερικής. Τι να κάνω; Να πάρω τηλέφωνο; Και αν τελικά καταφέρω να τον στείλω, θα χρειαστεί και η απόδειξη αγοράς σαν εγγύηση; Θα επιβαρυνθώ καθόλου οικονομικά; Και αν ναι, πόσο;

Οπως και δήποτε θα πρέπει να πάρεις τηλέφωνο για να κανονίσετε τα της αποστολής! Η απόδειξη δε χρειάζεται για να τον στείλεις έξω. Εγώ κι άλλο ένα παιδί που τον είχε στείλει,από δω, δεν πληρώσαμε τπτ!

Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σε μία απάντηση καθώς αυτός ο δίσκος περιέχει όλο μου το βιος :rant:

:)

Καλή τύχη και ενημέρωσε μας άν τελικά τα κατάφερες. Καλό θα ήταν τα super σημαντικά αρχεία να τα φυλάς σε περισσότερα από ένα μαγνητικά μέσα και σίγουρα σε κάποιο cd-dvd!!!

Link to comment
Share on other sites

ηρθε και η σειρα μου...

μετα απο πολυ ψαξιμο και σπασιμο νευρων ανακαλυψα τελικα πως ο δισκος εχει bad sectors (1.5Tb ST31500541AS firmware cc32)

απο αυριο θα ξεκινησω την διαδικασια και ελπιζω ολα να πανε καλα!

@rido21: μπορω να τα κανονισω ολα μεσω τηλεφωνου?

Link to comment
Share on other sites

ωραια...μιλησα με Ολλανδια με συνδεσανε καπου αλλου για το reference no και μετα μου ειπαν να συμπληρωσω την φορμα απο την ιστοσελιδα της i365!

απλα τωρα περιμενω τηλ απο την TNT?

επειδη κατι διαβασα που δεν μου εκατσε καλα (κατι για priority/economy service)....ολα αυτα ειναι δωρεαν μεσα στα πλαισια εγγυησης, ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.