Jump to content



H Seagate αναγνωρίζει τους ελλατωματικούς 7200.11 δίσκους (Updated)


patrik

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Έχω ένα Seagate ST3750330AS(Firmware SD15) σαν αποθηκευτικό μέσο (πολυμέσα). Στον ίδιο υπολογιστή, αποκλειστικά για να τρέχω OS(Windows XP SP3) έχω ένα δευτερο της ίδια εταιρείας 160 GB. Αυτό τον 750 τον έχω 10-12 μήνες και είναι ο δεύτερος λόγο αντικατάστασης από το πλαίσιο λόγο του ίδιου προβλήματος, δεν ανιχνεύεται από OS και BIOS. Απλά τον άνοιξα μια μέρα και τίποτα. Το ίδιο έγινε με τον προηγούμενο το οποίο απεδείχθη ελαττωματικό σύμφωνα με το πλαίσιο και απλά τα έχασα όλα.

Διάβασα και τις 18 σελίδες απλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι να κάνω. Δλδ ποια βήματα θα ακουλουθήσω. Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία με σκληρούς. Εκτιμώ την κάθε βοήθεια έχω πολλά δεδομένα και δεν αντέχω να τα χάσω 2η φορά από το ίδιο μοντέλο και 3η συνολικά. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. :flag:

Link to comment
Share on other sites

Θα μπεις στην i365 και μέσω του chat (ή ίσως χρειαστεί να τηλεφωνήσεις Ολλανδία) θα επικοινωνήσεις με κάποιον υπάλληλο να ξεκινήσετε τη διαδικασία για να έρθει το courier (TNT) να πάρει το σκληρό και να τον πάει στο εξωτερικό για data recovery.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, εδώ είμαστε! :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Θα μπεις στην i365 και μέσω του chat (ή ίσως χρειαστεί να τηλεφωνήσεις Ολλανδία) θα επικοινωνήσεις με κάποιον υπάλληλο να ξεκινήσετε τη διαδικασία για να έρθει το courier (TNT) να πάρει το σκληρό και να τον πάει στο εξωτερικό για data recovery.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, εδώ είμαστε! :dance3:

Αυτό πήρα ήδη την πρωτοβουλία και το κανα για καλού και για κακού. Μπορώ να ρωτήσω πόσο θα κοστήσει σε χρόνο και χρήμα ? Εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι από το σπίτι ? Είναι ουσιαστικά η μοναδική εναλλακτική ? Θα χρειαστεί από δευτέρα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο μέσω chat ?

Τι είναι το RMA ?

Link to comment
Share on other sites

Χρήμα δε θα κοστίσει τπτ από τη στιγμή που είναι ένας απο αυτούς που έχει ελλατωματικό firmware.

Μέσα σε μια εβδομάδα θα έχει πάει, θα επισκευαστεί και θα έχει γυρίσει! Δεν είναι εναλλακτική, είναι η μοναδική, από τη στιγμή που δε θες να χάσεις τα data σου και εφόσον μας είπες οτι δε διαβάζεται πουθενά ο σκληρός!

Με κάποιον υπάλληλο θα μιλήσεις που θα σου εξηγήσει πως έχει η διαδικάσια για να στείλεις το σκληρό.

Link to comment
Share on other sites

Χρήμα δε θα κοστίσει τπτ από τη στιγμή που είναι ένας απο αυτούς που έχει ελλατωματικό firmware.

Μέσα σε μια εβδομάδα θα έχει πάει, θα επισκευαστεί και θα έχει γυρίσει! Δεν είναι εναλλακτική, είναι η μοναδική, από τη στιγμή που δε θες να χάσεις τα data σου και εφόσον μας είπες οτι δε διαβάζεται πουθενά ο σκληρός!

Με κάποιον υπάλληλο θα μιλήσεις που θα σου εξηγήσει πως έχει η διαδικάσια για να στείλεις το σκληρό.

Διάβασα και το δικό σου στόρυ και του 'Εντουαρντ και ομολογώ ότι φαίνεται εύκολο και αποτελεσματικό.

Μπορώ να μάθω τώρα ή μέσω κάποιου υπαλλήλου αν είναι από τα ελλατωματικά ? Μπορώ να σου πω κάποιο στοιχείο που θα με ρωτήσεις για να διαπιστώσουμε αν είναι όντως ?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αφαιρέθηκε το πρώτο post που έλεγε για το πρόβλημα?

edit

Οκ,το έψαξα, απλά αλλάξατε θέση! Here

Πάτα στο link που βλέπεις απο πάνω και δες αν το s/n είναι σε αυτη τη λίστα!

Τελικά ο σκληρός σου δε διαβάζεται καθόλου από το σύστημα?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αγαπητέ. Ανήκει στην αριστερή λίστα το 2ο. Δεν διαβάζεται καθόλου από το σύστημα. Και συ είχες ακριβώς το ίδιο έτσι ? 100% επιτυχία ?

E,άμα είναι σε αυτή τη λίστα μην το σκέφτεσαι! Ακολούθα τις οδηγίες μας και θα είσαι κομπλέ!

Βασικά γτ δεν τους παίρνεις τώρα τηλέφωνο? (Δεν έχουν Καθαρά Δευτέρα στην Ολλανδία από όσο γνωρίζω....)

Link to comment
Share on other sites

E,άμα είναι σε αυτή τη λίστα μην το σκέφτεσαι! Ακολούθα τις οδηγίες μας και θα είσαι κομπλέ!

Βασικά γτ δεν τους παίρνεις τώρα τηλέφωνο? (Δεν έχουν Καθαρά Δευτέρα στην Ολλανδία από όσο γνωρίζω....)

Τηλέφωνο λίγο δύσκολο λόγο του ότι θέλω να είμαι 100% κατανοητός και αυτοί το ίδιο. Άρα προτιμώ το γραπτό.

Μπορώ να επικοινωνίσω απευθείας με Ολλανδία τώρα ? Γτ δοκίμασα από το chat και λένε ότι είναι κλειστό. Παρακαλώ αν έχεις κάποια πρόταση πες μου. (Με καθησυχάζεις και σε ευχαριστώ γτ ήδη έχω δυσαρεστηθεί πάρα πολύ για 3η φορά)

Link to comment
Share on other sites

If you would like to contact us from other parts of Europe, the Middle East or Africa,

please contact our Facility in Amsterdam, The Netherlands.

Amsterdam Facility

Tupolevlaan 109

1119 PA Schiphol-rijk

The Netherlands

Tel: +31 (0)20 6556 485

Critical: +31 20 654 7969

Fax: +31 (0)20 6556 499

Αυτό το βρήκα από το site της i365. Καλά δε χρειάζονται τπτ φοβερά αγγλικά! Τους λες οτι έχεις ένα σκληρό με το ελλατωματικό firmware και τους ρωτάς τι πρέπει να κάνεις.

Από όσο θυμάμαι μου είχαν στείλει το courier αυτοί, αλλά για κάποιο λόγο είχαν βάλει διεύθυνση αποστολής(δλδ εκεί που θα πήγαινε ο σκληρός μία αλλη διεύθυνση) ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΑΥΤΟ!

Y.Γ. Mε το chat δε νομίζω οτι θα βγάλεις και τόσο άκρη, καλύτερα τηλεφωνάκι!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βρήκα από το site της i365. Καλά δε χρειάζονται τπτ φοβερά αγγλικά! Τους λες οτι έχεις ένα σκληρό με το ελλατωματικό firmware και τους ρωτάς τι πρέπει να κάνεις.

Από όσο θυμάμαι μου είχαν στείλει το courier αυτοί, αλλά για κάποιο λόγο είχαν βάλει διεύθυνση αποστολής(δλδ εκεί που θα πήγαινε ο σκληρός μία αλλη διεύθυνση) ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΑΥΤΟ!

Y.Γ. Mε το chat δε νομίζω οτι θα βγάλεις και τόσο άκρη, καλύτερα τηλεφωνάκι!

Μου εξηγείς αυτό με το κούριερ ? Δεν το κατάλαβα ? Εσύ τηλ πήρες ? Γτ να βάλουν άλλη διεύθυνση αποστολής ? Δεν το κατάλαβα πως μπορεί να γίνει αυτό ? Πάντως θα βάλω την δική μου.

Link to comment
Share on other sites

Μου στείλανε μόλις αυτό το μαίλ :

Dear Sir,

Data recovery is not covered by warranty usually. Nevertheless, on some Barracuda 7200.11 and Maxtor Diamond Max 22, some firmware issues have been detected. If your drive suffers firmware issue, Seagate might cover for firmware flashing process. If you are interested, the drive needs to be validated first with Seagate technical support. You can contact them at 00 800 47 32 42 83. If they suspect a firmware issue, they will give you a reference number and redirect you to us. If the technical support redirects you to us, please go to the following link :

https://services.seagate.com/online_request_form.aspx

You will get into the Evaluation Request Form. Please fill in this form. In this form, please enter the case number you got from the technical support in the field "customer reference.

At the bottom of this form, you will see the shipping addresses for Europe. The address of the lab is the address in The Netherlands (the other addresses are for offices). You can either :

- send the package directly to the lab in The Netherlands. In this case, please enter the note "I send the drive" in the field where you can describe the circumstances of the problem

- ask us for a pick up free of charge of the package by a courier (we use TNT). If you want the package to be picked up, please enter the note "Please organize a pickup" in the field where you can describe the circumstances of the problem and we will give your details to TNT so that they get in touch with you to plan their visit.

Once we have your disk in our lab, we evaluate the problem on a technical level. If we confirm that this is a firmware issue only, Seagate might cover for the firmware flashing. In case this is not a firmware issue, we issue a quote for data recovery and you decide whether you want to proceed further or not.

Regards,

________________________________

Thierry Zoungrana

Case Manager

Έχω μπερδευτεί τι ακριβώς να κάνω τώρα ?

Link to comment
Share on other sites

Σου λένε οτι ακριβώς σου είπα! Αρχικά θα πάρεις τηλεφωνάκι στην Ολλανδία και καλά να επιβεβαιώσετε οτι είναι το πρόβλημα είναι το ελλατωματικό firmware. Μετά θα συπμληρώσεις τη φόρμα με τις οδηγίες που σου λέει.

Πρέπει να σου δώσουν reference number και σίγουρα επέλεξε να στείλουν αυτοί την courier (TNT)και όταν θα φτάσει εκεί ο σκληρός θα μπαίνεις σε μια σελίδα οπου θα βλέπεις την πορεία αποκατάστασης του προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Σου λένε οτι ακριβώς σου είπα! Αρχικά θα πάρεις τηλεφωνάκι στην Ολλανδία και καλά να επιβεβαιώσετε οτι είναι το πρόβλημα είναι το ελλατωματικό firmware. Μετά θα συπμληρώσεις τη φόρμα με τις οδηγίες που σου λέει.

Πρέπει να σου δώσουν reference number και σίγουρα επέλεξε να στείλουν αυτοί την courier (TNT)και όταν θα φτάσει εκεί ο σκληρός θα μπαίνεις σε μια σελίδα οπου θα βλέπεις την πορεία αποκατάστασης του προβλήματος.

Ναι για τον φίλο παραπάνω.

rido21 πήρα Άμστερνταμ και μου παν ότι πρέπει να πάρω πρώτα αμερική. Σήμερα είναι κλειστά και ανοίγουν αύριο.

Επειδή είναι κουραστικό το τηλ και ο Ολλανδός εξυπηρετικότατος αλλά με δυσκόλευσε η προφορά του λίγο.

Από αύριο που ανοίγουν Αμερική πρέπει να κάνω Validation(θέλω να πιστεύω ότι όντως είναι θέμα firmware γτ έλεος δλδ)

Να υποθέσω μέσω chat μπορεί να γίνει το Validation κανονικά έτσι ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει το validation μέσω chat.

Φαντάζομαι θα σε ρωτήσουν για το τι ακριβώς πρόβλημα έχει ο σκληρός, μου είχαν κάνει και μένα κάποιες τέτοιες ερωτήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει το validation μέσω chat.

Φαντάζομαι θα σε ρωτήσουν για το τι ακριβώς πρόβλημα έχει ο σκληρός, μου είχαν κάνει και μένα κάποιες τέτοιες ερωτήσεις!

Εσύ δλδ δεν το κανες μέσω chat το validation να υποθέσω ?

Ευχαριστώ πάντως. Θα σε ενημερώσω στα πρώτα νέα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.