Jump to content



H Seagate αναγνωρίζει τους ελλατωματικούς 7200.11 δίσκους (Updated)


patrik

Recommended Posts

Αυτό είναι και το πολυπόθητο τελευταίο email που μου έστειλαν

Dear Εdward,This email is to confirm that your media is shipped to the return-to address supplied.

If you have any questions regarding your data recovery case, you may contact your case manager or login to our online case tracking page:

https://services.seagate.com/tracking.aspx

Thank you,

i365, A Seagate Company

Kαλή επιτυχία σε όσους στείλουν το δίσκο τους για επισκευή.

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Είχα το "πάγωμα" κι εγώ στον 500άρι SG μου, έκανα update το firmware που υπάρχει στην πρώτη σελίδα update 3 και μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, ούτε έχασα δεδομένα από το update. Τρέχω win7 64

τι να φτιάξει... βάζω τον δίσκο σε θήκη e-sata , κάνει 5 λεπτά copy και μετά χάνεται ο δίσκος:hm:

  • 3 weeks later...
Φίλε θα γράψω εδώ όλη τη διαδικασία (όσα θυμάμαι απο το Πάσχα) για να τη διαβάσουν όσοι έχουν πρόβλημα.

Καταρχήν θα πρέπει να μπείς στο service της seagate ΕΔΩ. Δεξιά θα πρέπει να πατήσεις στο chat online. Το chat δεν είναι ανοικτό συνέχεια. Τέτοια ώρα μπορείς να τους βρείς. Αφού περιμένεις περίπου 2-3 λεπτά θα μιλήσεις με κάποιον τεχνικό ή εκπρόσωπο της εταιρείας. Εγώ έπεσα σε πολύ υπομονετικό άνθρωπο που έλυσε όλες τις απορίες μου.

Θα του πείς τι πρόβλημα έχεις με το δίσκο και θα τον παρακαλέσεις ευγενικά να σε βοηθήσει να σώσεις τα δεδομένα σου γιατί τα έχεις απόλυτη ανάγκη για τη δουλεία σου (έτσι του είπα όταν με ρώτησε αν είναι χρήσιμα). Κατόπιν θα σου δώσει οδηγίες τι να κάνεις.

Θα δημιουργήσει ένα λογαριασμο με ένα case number που θα στο στείλουν με email. Mόλις κάνεις login θα γράψεις όλα τα στοιχεία σου και βέβαια θα γράψεις πως θές να σου σώσουν όλα τα GB σου! Κατόπιν αυτοί θα στείλουν email στην ΤΝΤ με την οποία συνεργάζονται και απο την ΤΝΤ θα σου στείλουν συννημένα pdf που θα πρέπει να βγάλεις φωτοτυπίες (5 σελίδες) και να τους τα πας μαζί με το δίσκο καλά συσκευασμένο για να μη χτυπηθεί. Τώρα στο οικονομικό μέρος. Πρόσεχε τα μεταφορικά της εταιρείας. Θα πρέπει ρητά να αναφέρει το service πχ της Ολλανδίας που έστειλα το δίσκο μου πως δέχονται τη χρέωση απο και πρός Ελλάδα αλλιώς θα πληρώσεις 98 ευρώ για να πάει και άλλα τόσα για να σου τον επιστρέψουν όταν με το καλό επισκευαστεί. Μην το στείλεις Αγγλία γιατί εγώ παραλίγο να την πατήσω και να χρεωθώ. Αυτά. Θα δείς είναι εύκολη διαδικασία

(σε σχέση με το αποτέλεσμα πάντα) και αξίζει τον κόπο. Μετά απο 15 μέρες περίπου πήρα πίσω το δίσκο μου με τα mp3 και τα παιχνίδια μου στη θέση τους και ο δίσκος δουλεύει αθόρυβα πιο πολύ και απο πρίν.

Ο δικός σου σκληρός ποιός ήταν? Θα μιλήσω κι εγώ αύριο με Ολλανδία, γτ στο chat μου είπαν οτι είναι μόνο για σκληρούς από Αμερική!

Παιδιά εγώ χρησιμοποιώ τον "seagate barracuda 7200.11 με st31500341as" σαν δίσκο σε media player και τον εχω γεμίσει με ταινίες και ρωτάω να τολμήσω να κάνω το firmware update(Γιατί κατά καιρούς μου κάνει κάτι μικροκολήματα ο δίσκος και απ' ότι διάβασα εδώ μάλλον φταίει το firmware του δίσκου) η θα εχω προβλήματα με τα περιεχόμενα που εχω στο δίσκο καθότι τον εχω γεμίσει και δεν μπορώ να του κάνω backup κάπου για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν εχω άλλον τόσο μεγάλο δίσκο.

Να τονίσω ότι τον εχω σαν εξωτερικό σκληρό δίσκο μέσω usb θήρας.

Ορίστε και μια φώτο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δίσκου seagate που εχω.

83336443.jpg

Και επίσης πέστε μου την όλη διαδικασία?

Φτιάχνουμε κάποιο bootcd από την seagate? Και αν ναι από που το βρίσκουμε?

Ο δικός σου σκληρός ποιός ήταν? Θα μιλήσω κι εγώ αύριο με Ολλανδία, γτ στο chat μου είπαν οτι είναι μόνο για σκληρούς από Αμερική!

Seagate Barracuda 7200.11 500gb. Με Αμερική μίλησα (τυχαία) και μου είπαν να διαλέξω την πιο κοντινή μου χώρα. Επέλεξα την Αγγλία και επειδή εκεί είναι εταιρεία τον έστειλαν στο service που είναι στην Ολλανδία.

Seagate Barracuda 7200.11 500gb. Με Αμερική μίλησα (τυχαία) και μου είπαν να διαλέξω την πιο κοντινή μου χώρα. Επέλεξα την Αγγλία και επειδή εκεί είναι εταιρεία τον έστειλαν στο service που είναι στην Ολλανδία.

Δηλαδή με την Αγγλία μίλησες τηλεφωνικά ή μέσω κάποιου chat?

Δηλαδή με την Αγγλία μίλησες τηλεφωνικά ή μέσω κάποιου chat?

Με Αγγλία δε μίλησα καθόλου. Απλά τους έστειλα το δίσκο αφού έκανα όλες τις διαδικασίες.

Με Αγγλία δε μίλησα καθόλου. Απλά τους έστειλα το δίσκο αφού έκανα όλες τις διαδικασίες.

Δλδ σου έδωσαν όλες τις απαραίτητες οδηγίες για τη διαδικασία αποστολής από το chat? Γτ εμένα μου έιπαν να μιλήσω με Ολλανδία απευθείας!

Δλδ σου έδωσαν όλες τις απαραίτητες οδηγίες για τη διαδικασία αποστολής από το chat? Γτ εμένα μου έιπαν να μιλήσω με Ολλανδία απευθείας!

Aπευθείας με Ολλανδία δε θα βρείς τρόπο να μιλήσεις. Έτσι και αλλιώς πρέπει να ακολουθήσεις τα βήματα που θέλουν αυτοί. Η μισή δουλειά θα γίνει όταν μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο στο chat που θα σε βοηθήσει. Εμένα όπως σου είπα με βοήθησαν βήμα βήμα (βέβαια τους έσπασα τα νεύρα στις ερωτήσεις:innocent:)

Aπευθείας με Ολλανδία δε θα βρείς τρόπο να μιλήσεις. Έτσι και αλλιώς πρέπει να ακολουθήσεις τα βήματα που θέλουν αυτοί. Η μισή δουλειά θα γίνει όταν μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο στο chat που θα σε βοηθήσει. Εμένα όπως σου είπα με βοήθησαν βήμα βήμα (βέβαια τους έσπασα τα νεύρα στις ερωτήσεις:innocent:)

Έχει ενα τηλέφωνο για να μιλήσω με Ολλανδία! Θα κάνω άλλη μια κρούση στο chat να μου πουν τη διαδικασία για να στείλω το σκληρό και βλέπουμε! Θα ενημερώσω οτι νεότερο έχω!

Σήμερα έστειλα έναν 500άρη στην Ολλανδια. Μπήκα χτες στο chat, του είπα ότι δεν αναγνωρίζεται καν και μου είπε να πάω στην κεντρική της seagate και να επιλέξω warranty και as guest, μου έδωσε αριθμό και τα σχετικά η σελίδα που μπήκα και τέλος.

Σήμερα έστειλα έναν 500άρη στην Ολλανδια. Μπήκα χτες στο chat, του είπα ότι δεν αναγνωρίζεται καν και μου είπε να πάω στην κεντρική της seagate και να επιλέξω warranty και as guest, μου έδωσε αριθμό και τα σχετικά η σελίδα που μπήκα και τέλος.

Έλεος σε κομπλεξικό έπεσα??

Παιδιά εγώ χρησιμοποιώ τον "seagate barracuda 7200.11 με st31500341as" σαν δίσκο σε media player και τον εχω γεμίσει με ταινίες και ρωτάω να τολμήσω να κάνω το firmware update(Γιατί κατά καιρούς μου κάνει κάτι μικροκολήματα ο δίσκος και απ' ότι διάβασα εδώ μάλλον φταίει το firmware του δίσκου) η θα εχω προβλήματα με τα περιεχόμενα που εχω στο δίσκο καθότι τον εχω γεμίσει και δεν μπορώ να του κάνω backup κάπου για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν εχω άλλον τόσο μεγάλο δίσκο.

Να τονίσω ότι τον εχω σαν εξωτερικό σκληρό δίσκο μέσω usb θήρας.

Ορίστε και μια φώτο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δίσκου seagate που εχω.

83336443.jpg

Και επίσης πέστε μου την όλη διαδικασία?

Φτιάχνουμε κάποιο bootcd από την seagate? Και αν ναι από που το βρίσκουμε?

Oι cc1h δεν χρειάζονται αλλαγή firmware ειναι οκ.

Εγώ παιδιά δοκίμασα να τον στείλω πίσω στο e-shop για service.. και μετά από μια βδομάδα, μου είπαν ότι ελέχθηκε ο σκληρός δεν έχει κανένα πρόβλημα και μου τον δώσαν πίσω.

  • Ούτε αντικατάσταση μιας και είμαι στο 1ο έτος της 3χρονης εγγύησης.
  • Ούτε κατάφεραν να εντοπίσουν το πρόβλημα παρ'όλο που το περιέγραψα.
  • Το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται ( ο στιγμιαίος θόρυβος/πάγωμα όταν πάει να διαβάσει δεδομένα )

e-shop FAILED!

να τους τον ξαναπας και να ζητήσεις να τον ελέγξουν μπροστά σου. τότε δεν θα μπορούν να σου πουν τίποτα. επίσης, το ότι δουλεύει κανονικά στον είπαν απλά ή έχεις κάποια έγγραφη βεβαίωση ;

  • 2 weeks later...

Όπως σας είχα πει, θα σας ενημερώσω όταν έχω κάποιο νέο!

Λοιπόν respect στη Seagate!

Τρίτη 15/12 ήρθε το courier(TNT) και πήρε το σκληρό από το σπίτι μου, σήμερα Τρίτη 22/12 τον έλαβα πίσω με όλα τα Data στη θέση τους!

Α Ψ Ο Γ Ο Ι!!!

Είχα πλήρη ενημέρωση και για το πακέτο που έστειλα και έλαβα (μέσω του site της ΤΝΤ) και για τη διαδικασία ελέγχου και αποκατάστασης του σκληρού (από το site της i365)

Έχω κρατήσει όλα τα logs από την επικοινωνία μου με την i365 (όσες έγιναν μέσω chat) για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει τη διαδικασία. Κάποιες φορές επικοινώνησα και τηλεφωνικά για κάποιες διευκρινήσεις, κυρίως στο πως θα πάρω το case number για το σκληρό μου!

Καλή τύχη σε όποιον άλλον το στείλει στο εξωτερικό!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.