Jump to content



Αποτυχία του bios update σε asus striker


valsamo

Recommended Posts

Μάριε συζητάμε το τι είναι.

Η διαδικασία του update bios πρέπει να γίνεται από εξειδκεύμενο άτομο και όχι από τον καθένα που έβαλε 200 μίζια παραπάνω και την έχει δει ο γ... και δέρνω. (κάπου έχω το λινκ που το αναφέρει από τη Asus)

Και για τον υπερχρονισμό παρότι το προμοτάρουν αν καεί μια μητρική από αυτό τότε θα στη βγάλουν εκτός

φίλε το manual όμως αναφέρει ότι επιτρέπεται το overclocking και είναι φτιαγμένη η μητρική για αυτό και το θεωρεί αυτονόητο ότι θα δουλέψει σε υψηλότερη συχνότητα... όταν σου λέει με τεράστια γράμματα 1600FSB

Μάριε συζητάμε το τι είναι.

Η διαδικασία του update bios πρέπει να γίνεται από εξειδκεύμενο άτομο και όχι από τον καθένα που έβαλε 200 μίζια παραπάνω και την έχει δει ο γ... και δέρνω. (κάπου έχω το λινκ που το αναφέρει από τη Asus)

Και για τον υπερχρονισμό παρότι το προμοτάρουν αν καεί μια μητρική από αυτό τότε θα στη βγάλουν εκτός

Και εκτός να το βγάλουν τα μαγαζιά, το δέχεται εγγυημένα η ίδια η ASUS.

Ένας λόγος που κάθε φορά γράφομαι και στην εγγύηση της ίδιας της ASUS είναι αυτός.

Δεν ξέρω με ποιο μαγαζί έχω να κάνω και πώς θα του τη δώσει του καθένα σε σχέση με τους όρους της εγγύησης.

Οι μητρικές αυτές, όπως η Striker Extreme ήταν πανάκριβες, για το λόγο ακριβώς ότι υποστηρίζουν υπερχρονισμό.

Όσο για το BIOS update, πουθενά δεν λέει ότι το κάνει εξειδικευμένο προσωπικό, που στο κάτω κάτω δεν υπάρχει και δεν γίνεται στην πράξη από τα καταστήματα.

Κάποια στιγμή εκ των υστέρων, πολύ αργότερα από την εποχή που κυκλοφόρησε η ASUS striker extreme, και αφού η ASUS είδε πολύ μεγάλο αριθμό από επιστροφές λόγω κολλημάτων από BIOS update, έβαλε στο Internet κάποιο διφορούμενο κείμενο σχετικά με το αν καλύπτει την εγγύηση και αργότερα πράγματι έγραψε κάποια πράγματα για δικά μας έξοδα σε περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή το chip.

Αλλά δεν στέκουν αυτά τα πράγματα πουθενά για πολλούς λόγους.

Η μητρική, οφείλει να μπορεί να κάνει update κι αν δεν το κάνει ή κολλήσει, είναι ελαττωματική.

Αλλά ελαττωματικό BIOS chip = ελαττωματική μητρική, άρα καλύπτεται από την εγγύηση.

Όταν λέει η εταιρία ότι υποστηρίζει ή θα υποστηρίξει ένα επεξεργαστή και ο πελάτης ζητήσει BIOS update, με ποιο μηχανισμό θα του το χρεώσει η ASUS?

Όταν διαφημίζεται κάποια υποστήριξη, όπως Penryn, πρέπει να μπορεί να γίνει δωρεάν.

Πες μου τον τρόπο, χωρίς BIOS update.

Από την εμπειρία μου, ποτέ δεν έφταιγε το BIOS chip όταν κόλλαγε η Striker extreme.

Σε όλες τις περιπτώσεις, το BIOS μπορεί να ξαναφλασσαριστεί άνετα, γιατί το chip κρατάει ένα κομμάτι κώδικα αμετάβλητο.

Αλλά όταν πηγαίνει κάποιος για RMA, ο τεχνικός που παραλαμβάνει τη μητρική ή είναι άσχετος και εγκρίνει το RMA ή ξέρει και βαριέται και δίνουν στην ASUS τη μητρική που με τη σειρά της εγκρίνει πάντα το RMA ή κάνει κολπάκια για να γλυτώσει κάθε φασαρία και ρωτάει, μήπως φλάσσαρες φορώντας κίτρινες κάλτσες?

Οι κίτρινες κάλτσες φταίνε και δεν σου εγκρίνουμε το RMA.

Εξ ανάγκης λοιπόν και για να μη δημιουργούνται προβλήματα είναι δικαίωμα του καθενός να πει δεν ξέρω τι έχει, κόψε το λαιμό σου. Γιατί στην Ελλάδα ζούμε. Κι ας αποδείξει ο τεχνικός ότι έφταιγε το BIOS. Αν το βρει, μπράβο του, θα φλασσάρει το νέο BIOS και θα επιστρέψει τη μητρική στον ιδιοκτήτη, χωρίς να χρεώσει το BIOS update, γιατί είναι μέσα στην εγγύηση.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.