apostglen46 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2009 ως ελληνας φοιτητης και εγω , με τα γεγονοτα που συνεβησαν και τις καταληψεις , ξεφυγα απο τα καθηκοντα μου και εγραψα τα μαθηματα της σχολης ολιγον τι στον κοκορα εχωντας τωρα μια σχετικη αγνια για το θεμα του τιτλου.. εχω να παραδωσω μια εργασια σε λιγες μερες , και καθως το πηρα αποφαση να κατσω να την κανω με πειρε λιγο απο κατω βλεποντας τι γινεται με τα header files (.h) και την συνδεση τους με τα source files ετσι ωστε να δουλεψει το project. το θεμα μου το εξης: Εγω εχω κανει 3 source files, 2 για συναρτησεις που θα χρειαστουν, 1 για τη main, καθως και 1 header , τα οποια θελω να συνδεσω μεσω του header (πραγμα που δεν εχω καταλαβει πως γινεται γιατι στις σημειωσεις δεν υπαρχει και στο εργαστηριο δεν παρεβρεθηκα γιατι ετυχε κατι πρωσοπικο).. θα ηθελα αν μπορουσε καποιος απο εσας να μου υποδειξει καποιο site με καποια επεξηγηση/ tutorial /examples μπας και δω το φως στο τουνελ και καταφερω να παραδωσω την ασκηση ευχαριστω εκ των πρωτερων:mobile1:
Jaco Ιανουάριος 11, 2009 #2 Ιανουάριος 11, 2009 Τα headers περιγράφουν τα source file... τίποτα παραπέρα...όταν φτιάχνεις objects/classes ή πες τα όπως θες, γράφεις τον κώδικα σε ένα source file (.c) και μετά στο header δηλώνεις ποιες συναρτήσεις κάνει export το object...πχ...sum_test.htypedef struct {int value1;int value2;} tp_sumArgs;int ReturnSum(tp_sumArgs * values);sum_test.cint ReturnSum(tp_sumArgs * values) {return (values->value1 + values->value2)}Δηλαδή στο header δηλώνεις τι συναρτήσεις υποστηρίζει το object και το structure που θες να βλέπουν οι άλλοι και στο source γράφεις τον πραγματικό κώδικα... οπότε στο main.c αρχείο σου όταν θες να χρησιμοποιήσεις την ReturnSum πας και κάνεις include το header της sum_test δηλαδή...main.c#include "sum_test.h"
apostglen46 Ιανουάριος 11, 2009 Author #3 Ιανουάριος 11, 2009 ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση φιλε με βοηθησες πολυ:clap::happy2:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.