SirGeorge Ιανουάριος 18, 2009 #41 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 sirgeorge: αν δεν υπηρχαν αγοραστες δε θα μαθαιναμε και για το service του eshop ομως τι εννοω..εγω για παραδειγμα γνωριζοντας σε τι υστερει σα καταστημα , τις μνημες που εχω , μονο απο εκει τις εβρισκα.Ε, εν γνωση μου πηγα και τις αγορασα. Αν ομως προκυψει κατι σε θεμα RMA - service , σαφως θα κανω post καθαρα για ενημερωτικους σκοπους.Δηλαδη για να το διαβασεις και εσυ και ο αλλος και ο visitor του site. Δε βλεπω κατι κακο στην ολη υποθεση.Οπως εχουμε πει δε τους χαριζουμε ουτε ενα ευρω αλλα να που μερικες φορες τυχαινει και αγοραζεις.Ε αν σου κατσει η στραβη , ενημερωνεις τον κοσμο για δυσφιμηση. ετσι το βλεπω εγω Έτσι συμφωνώ, το θέμα είναι να μην έχουμε το παραπονιάρικο ύφος που θέλει να υπονοήσει ότι έχουμε εξαπατηθεί ως καταναλωτές...γιατί αυτό δεν ισχύει πλέον. Το θέμα είναι βέβαια ότι και η ανοιχτή δυσφήμιση οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου δεν είναι και ότι πιο θεμιτό. Απλά ο κάθε καταναλωτής είναι πικραμένος και θέλει κάπου να "ξεσπάσει" για αυτό και έκανα το αρχικό πόστ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leros2004 Ιανουάριος 18, 2009 #42 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Ακριβώς αυτό ισχύει, δεν νομίζω ν υπάρχει μαγαζί που να μας <<αγαπάει>> τη δουλειά τους κάνουν, υπάρχουν πολλά μαύρα στίγματα για όλα τα μεγάλα καταστήματα........... Μην αρχίσω να λέω για το Πλαίσιο για τις 2πλές τιμές για το δήθεν στόκ house, για την ξαφνική μειωμένη ποικιλία, απλώς το ESHOP ειδικεύεται στο After sales support Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 18, 2009 #43 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Το θέμα είναι βέβαια ότι και η ανοιχτή δυσφήμιση οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου δεν είναι και ότι πιο θεμιτό.αμα λες κατι αληθινο χωρις χαρακτηρισμους και εισαι σε θεση να το αποδειξεις δεν σε πειραζει κανεις.Απαγορευεται η δυσφημηση μεν,αλλα εχουμε και δικαιωμα να μεταδιδουμε πληροφοριες.Οχι να φοβομαστε και την σκια μας πια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RGR Ιανουάριος 18, 2009 #44 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 2+ μήνες για να ανακαλύψουν τα τσακάλια ότι ενας HDD είναι χαλασμένος... Μου τον επέστρεψαν και με πήραν τηλέφωνο ΜΟΝΟ όταν επικοινόνησε μαζί τους το περιοδικό PC MASTER στο οποίο είχα στείλει τα παράπωνα μου.Υ.Γ. τους ειχε ειδοποιήσει και το ΙΝΚΑ αλλα στα @@ τους... Υ.Γ 2 Είμαι περίεργος να δω αν θα δημοσιευτεί στο επόμενο τεύχος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FocusX Ιανουάριος 18, 2009 #45 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 @SirGeorge, καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και η απάντηση του GoMaR με καλύπτει πλήρως. Απάντησα με επιθετικό τόνο λόγω εκνευρισμού με αυτή την ιστορία. Όπως είπα, δυστυχώς δε βρήκα αλλού την κάρτα και γι'αυτό την πήρα απο εκεί. Anyway θα τους την ξαναστείλω και σκοπεύω να κάνω αρκετή φασαρία Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 18, 2009 #46 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Έτσι συμφωνώ, το θέμα είναι να μην έχουμε το παραπονιάρικο ύφος που θέλει να υπονοήσει ότι έχουμε εξαπατηθεί ως καταναλωτές...γιατί αυτό δεν ισχύει πλέον. Το θέμα είναι βέβαια ότι και η ανοιχτή δυσφήμιση οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου δεν είναι και ότι πιο θεμιτό. Απλά ο κάθε καταναλωτής είναι πικραμένος και θέλει κάπου να "ξεσπάσει" για αυτό και έκανα το αρχικό πόστ..Συγνώμη αλλά για ξανά διάβασε το ποστ σου και πες μου αν σκέφτηκες καθόλου πριν το γράψεις. Με συγχωρείς πολύ, αλλά αυτό που γράφεις είναι εντελώς παράλογο. Ξέρεις, δεν είμαστε ούτε παραπονιάρικα παιδάκια, ούτε έχουμε υφάκι σαν κάποιο παιδάκι που του πήρανε το γλειφιτζούρι από το χέρι, ούτε αγοράζουμε από το e-shop διότι έχουμε ψυχολογικά και ψάχνουμε δικαιολογία για να ξεσπάσουμε κάπου. Επιπλέον όταν ενημερώνουμε τον κόσμο για την συμπεριφορά ενός καταστήματος με λεπτομέρειες και στοιχεία δεν προβαίνουμε σε ενορχηστρωμένη δυσφήμηση, αλλά ενημερώνουμε. Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά εδώ είναι forum. Τα μέλη λένε τις εμπειρίες τους, ενημερώνουν.Το παράδειγμα με το overclocking επίσης δεν έχει λογική. Εκεί εν γνώση σου παραβιάζεις τους όρους της εγγύησης. Η αγορά προϊόντος από το Χ κατάστημα δεν σημαίνει και ταυτόχρονη παραβίαση των όρων εγγύησης. Στην περίπτωση την δική μου η ACRyan δεν αναγράφει "Σε περίπτωση αγοράς από το e-shop.gr η εγγύηση δεν ισχύει", ούτε λέει ότι το κατάστημα έχει δικαίωμα να πουλάει ένα προϊόν ακόμα και αν αυτό δεν τηρεί τις προδιαγραφές του.Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι μετά από Χ περιστατικά το κατάστημα αποκτάει νομικά το δικαίωμα να κοροϊδεύει τους πελάτες του και άρα δεν υπάρχει εξαπάτηση καταναλωτή, ε τι να σου πω; Θα περιοριστώ στο να σου πω ότι είσαι απολύτως λάθος.Sorry αν είμαι απότομος, αλλά αν έχεις την απορία "Γιατί αγοράζετε από το e-shop;" που είναι απολύτως λογική, απλά ρώτα το κάθε μέλος ξεχωριστά. Πολλοί θα σου απαντήσουν όπως σου απάντησαν. Μην επιρρίπτεις όμως όλες τις ευθύνες στον καταναλωτή αθωώνοντας το κατάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshi13 Ιανουάριος 18, 2009 #47 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Για αυτο να αγοραζετε AMD που δεν εχει πινς για στραβωμα ... ή παρτε ξανα pentium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Ιανουάριος 18, 2009 #48 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι μετά από Χ περιστατικά το κατάστημα αποκτάει νομικά το δικαίωμα να κοροϊδεύει τους πελάτες του και άρα δεν υπάρχει εξαπάτηση καταναλωτή, ε τι να σου πω; Θα περιοριστώ στο να σου πω ότι είσαι απολύτως λάθος.Μην επιρρίπτεις όμως όλες τις ευθύνες στον καταναλωτή αθωώνοντας το κατάστημα.Δεν υποστήριξα ότι το κατάστημα είναι αθώο, κάθε άλλο. Απλά δεν υπάρχει εξαπάτηση. Γιατί απλούστατα δεν σου εγγυάται το κατάστημα ούτε άμεση τεχνική υποστήριξη, ούτε άμεσο RMA ούτε ευγενική αντιμετώπισηούτε προσήλωση στον καταναλωτή, ούτε καν τα αναφέρει. Έχει δει κανείς έστω και μια διαφήμιση του eshop να λέει: "κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης" καμία!! Τώρα σε περιπτώσεις όπου με κόλπα προσπαθούνε με κόλπα ναγλιτώσουν την κάλυψη εγγύησης εκεί ασφαλώς και υπάρχει δόλος.Αλλά σε γενικές περιπτώσεις (που είναι και το 80%) όπου δηλαδή τα κύρια παράπονα είναι οι τεράστιοι χρόνοι αναμονής, η αδιάφορη αντιμετώπιση και εν γένει η κακή εξυπηρέτηση εκεί κανείς δεν μπορεί να καταλογίσει δόλο.Το πλαίσιο πχ εγγυάται κάλυψη εγγύησης εντός 48 ωρών, εντός 4 για κάποια προιόντα κτλ. Είδε κανείς το eshopνα υπόσχεται κάτι τέτοιο?Ασφαλώς και είναι η υποχρέωση του πωλητή η κάλυψη της εγγύησης, αλλά η αμεσότητα, το γνήσιο ενδιαφέρον η ποιότητα της υπηρεσίας δεν είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshi13 Ιανουάριος 18, 2009 #49 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 οπως ειπατε ολοι το ξερουμε το θεμα e-shop service καντε αυτο που κανω εγω, μονο καλωδιακια και ψυλολοιδια απο εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 18, 2009 #50 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2009 Η επιτυχία του e-shop.gr βασίζεται:............Στη συνεχή υποστήριξη και μετά την αγορά των προϊόντων. Εξειδικευμένοι τεχνικοί αναλαμβάνουν το service των υπολογιστών σας ή ότι άλλο χρειαστείτε με ένα τηλεφώνημα.SirGeorge το παραπάνω είναι από την σελίδα του e-shop. Είναι δεδομένο ότι όποιος το διαβάζει αυτό συμπεραίνει ότι "δεν σου εγγυάται το κατάστημα ούτε άμεση τεχνική υποστήριξη, ούτε άμεσο RMA ούτε ευγενική αντιμετώπισηούτε προσήλωση στον καταναλωτή", τουλάχιστον με βάση την δική σου άποψη.Από εκεί και πέρα δεν θα κάτσω να ασχοληθώ γιατί έχεις φαγωθεί να δώσεις συγχωροχάρτι στο e-shop και να επιρρίψεις όλες τις ευθύνες στους καταναλωτές. Δικό σου θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros_131416003288 Ιανουάριος 22, 2009 Author #51 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2009 μετα απο καταγγελια στο ινκα και αφου ειπαν πως θα μου την εστελναν πισω αφου δεν καλυπτεται απο εγγυηση και μετα απο 2 μερες λαμβανω μνμ στο κινητο οτι μου την αντηκατεστησαν μετα απο 2 μερες πηγα στο καταστημα μου την ειχαν αντικαταστησει με το ιδιο μοντελο χρησιμοποιημενη βεβαια οχι του κουτιου αλλα τουλαχιστον δουλευει ευχαριστω ολους στο φορουμ και ελπιζω να ακουγονται τα παραπονα μας γιατι ειναι πολλα... ευχαριστω παιδες Link to comment Share on other sites More sharing options...
FocusX Φεβρουάριος 12, 2009 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 Ξεθάβω το θέμα για να διευκρινήσω ότι τελικά, αν και με κάποια καθυστέρηση - περίπου 3 εβδομάδων - διαπιστώθηκε από το service του e-shop η βλάβη στην κάρτα ήχου (αφού την ξαναέστειλα) και μου κόπηκε πιστωτικό στην τιμή αγοράς. Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris123 Φεβρουάριος 12, 2009 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 Mε ρεκόρ παραγγελιών αποχαιρέτησε το 2008 το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα στην Ελλάδα, το e-shop.gr! Σε μία μόνο μέρα, στις 29-12-2008, οι πελάτες του πραγματοποίησαν 7.000 παραγγελίες συνολικής αξίας 810.000 ευρώ, ενώ κατά μέσο όρο, η αντιστοιχία έφτασε να είναι μία παραγγελία ανά 3 δευτερόλεπτα! http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=52 Τους κάνουμε δυνατούς , τους κάνουμε ασύδοτους και εφόσον την πατήσουμε , βρίζουμε Θεούς και δαίμονες ! Εν γνώση μας όλοι κάνουμε παραγγελίες από το eshop γνωρίζοντας ότι το service τους ΕΙΝΑΙ ανύπαρκτο ! Προτιμώ όμως να μου πουν ότι δεν με εξυπηρετούν παρά να πάω στο Πλαίσιο (έπειτα από τηλεφωνική συνομιλία) και αντί να μου επισκευάσουν τον φορητό μου να κάθονται να ψάχνουν τα προσωπικά μου δεδομένα (φωτογραφίες συγκεκριμένα) και να τους πιάνω στα πράσα ! Και ο νομικός τους εκπρόσωπος να το παίζει τρελός !!!! Αυτά , και μην ξεχνάτε ότι όλοι μαζί διαμορφώνουμε τον πολιτισμό και την ευγένεια σε αυτή τη χωρά σε κάθε επίπεδο ! Δυστυχώς πλέον , ο αγώνας δεν άφορα στο να μην είμαστε πρόβατα , αλλά στο να φαίνεται όσο το δυνατόν λιγότερο ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
johntikis Φεβρουάριος 12, 2009 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 οπως ειπατε ολοι το ξερουμε το θεμα e-shop service καντε αυτο που κανω εγω, μονο καλωδιακια και ψυλολοιδια απο εκει. ενημερωτικά καλωδιάκι προέκτασης wifi κόστους 9 ευρώ με μιας εβδομάδας χρήση δεν αντικαταστάθηκε λόγω στραβωμένου pin που φυσικά προξένησα εγω, όπως ενημερώθηκα με σχετικό SMS. Το μόνο που αξίζει στο eshop είναι το milfoειδές που έχουν στο ταμείο του Μενιδίου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goklagie Φεβρουάριος 12, 2009 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.Αγόρασα από εν λόγω κατάστημα μια θήκη για σκληρό δίσκο, μάρκας thermaltake. Κατα την πρώτη χρήση του προιόντος το usb του ελεγκτή της θήκης άρχισε να βγάζει καπνούς και τελικά έλιωσε ένα μικρό μέρος πλαστικού. Εννοείται πως δεν εμπιστεύτικα τον δίσκο μου στην θήκη για 2η φορά.Πάω eshop για RMA. Αφού ο πωλητής αναγνωρίζει το πρόβλημα, μου λέει πως θα το στείλει στην αντιπροσωπεία. Με ειδοποιούν μετά από 2 εβδομάδες πως η αντιπροσωπεία δεν αναγνωρίζει "καμένες":p συσκευές και πως είναι εκτός εγγύησης. Το άφησα το θέμα γιατί ψιλό-στα-εχμ-μου η θήκη και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω κάτι. Η ουσία είναι πως είτε φταίει το eshop είτε η thermaltake εγώ δεν πρόλαβα να χαρώ την θήκη ούτε μια φορά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Απρίλιος 5, 2009 #56 Κοινοποίηση Απρίλιος 5, 2009 Μετά από πρόβλημα με σκληρό, bye bye my darling και από εμένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnannos Απρίλιος 8, 2009 #57 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2009 Παιδια για να σας φυγουν οι απορίες με το eshop, το eshop δουλευει χωρίς εγγυηση, τι εννοω: αγοραζει 500 κομματια απο εξωτερικο διχως καμμια εγγυηση, στη συνεχεια παιρνει και 10 κομματια από εισαγωγεις στην Ελλάδα(πχ infoguest), γιατι το κανει αυτο? Μα φυσικά για να κτυπησει τις τιμές και να χεδι και 10 κομματια με εγγυηση, αφού αγοράζει απο εισαγωγεα πχ 100 ευρω και πουλα 80 ευρω!!!Αυτα ειναι επιβεβαιωμενα απο φιλο που εργαζεται στην infoguest. Αυτο δε σημαινει πως δε πρεπει να τους κυνηγησουμε νομικα βεβαια, αλλα απλα θα γνωριζουμε γιατι εχουν bad after sales service... Εγω πηρα μια φορα ενα μπρελοκ με φωτο-κορνιζα και ελειπε εξαρτημα usb μεσα και το διαπιστωσα αφου πληρωσα-τοεδωσα αμεσως πισω και μου ηρθε αλλο 2 βδομαδες μετα...Αφου δεν εχουν στοκ ετσι δουλευουν και ετσι θα δουλευουν δυστυχως Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 8, 2009 #58 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2009 αυτό που περιγράφεις είναι σοβαρό και δεν ξέρω και κατά πόσο εφικτό.......κάθε προιόν έχει σειριακό αριθμό.......και αποκλείεται να δεχτεί η infoquest και κάθε άλλος εισαγωγέας να καλύπτουν το e-shop σε περίπτωση που χαλάσει παρόμοιο προιόν με σειριακό από παραεισαγωγή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Απρίλιος 9, 2009 #59 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2009 To after sales support ειδικά όταν δεν συνοδεύεται από σύναψη σύμβασης με ακριβως καθορισμένο χρονικό διάστημα απόκρισης βλάβης (SLA) είναι ένα "κόλπο" μείωσης του κόστους....Αφού δεν έχεις απαίτηση για αντικατάσταση εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας αλλά μπορείς να "ρίξεις" την ευθύνη στον κατασκευαστή, αγοράζεις το support για μερικά κομμάτια ή ακόμα χειρότερα όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα.Γίνεται και από integrators (μεταπωλητές ολοκληρωμένων λυσεων) κολλοσών (Cisco, HP) σε διαγωνισμούςΑφου το SLA μεταξύ κάθε eshop και πελάτη είναι ασαφές, δεν είναι παράτυπο...απ'την άλλη το SLA (πχ 24χ7χ4) πληρώνεται παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christaras Απρίλιος 9, 2009 #60 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2009 ενημερωτικά καλωδιάκι προέκτασης wifi κόστους 9 ευρώ με μιας εβδομάδας χρήση δεν αντικαταστάθηκε λόγω στραβωμένου pin που φυσικά προξένησα εγω, όπως ενημερώθηκα με σχετικό SMS. Το μόνο που αξίζει στο eshop είναι το milfoειδές που έχουν στο ταμείο του Μενιδίου... milfoειδές :neo: παιδια πραγματικα προτιμω να το πληρωσω 20ε πανω παρα να παρω κατι απο εκει οχι οτι τα χω αλλα οι τυποι ειναι απαραδεκτοι οτι προβλημα ειχα μου βγαλαν το κ@ρκινο για να μου το αλλαξουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.