Jump to content



Παραπονα για το service tou E-SHOP


alexandros_131416003288

Recommended Posts

Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο.

Προτείνω να βάλετε όλη την ίδια υπογραφή με τη δικιά μου, να μας πιάσουν οι μηχανές του Google να βγαίνουμε πρώτοι σε κάθε αναζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Η επιστολή μιλάει από μόνη της.

Ο Υπεύθυνος Τμήματος Service παραδέχεται σαφώς την αβλεψία του υπαλλήλου άρα του ιδίου του ε-shop. Από πότε κύριοι του ε-shop φταίει ο πελάτης από τα λάθη που κάνετε? αντί να μαζεύεται πελάτες τους διώχνεται? :crazy:

Και εισηγούμαι προς την Δ.Ο του λάμπη μας να μη στείλει για μπάνιο τέτοια εποχή (μπρρρρ) τον greekfragma :worship:

Link to comment
Share on other sites

Αφηστε και εμενα, μου ειχε χαλασει ενας εξωτερικος σκληρος και μαλλον εφταιγε το καλωδιο, και μου τον ειχα 1+ μηνα, και οταν τους ρωτουσα μου ελεγαν οτι τον ελεγχουν.. ενω κανονικα επρεπε να μου στειλουν καινουργιο, οπως τελικα εκαναν μεν αλλα μετα απο 1 μηνα. Αντε να δω τωρα ποσο θα περιμενω που καηκε η μπαταρια απο το macbook μου. Αρε plaisiαρα, 2 φορες μου εχει χαλασει ο εξωτερικος σκληρος και μολις τον πηγα, την ιδια στιγμη μου εδωσαν καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

Looping...

Προτείνω αντί να ανοίγουν καινούργια thread για το e-shop κάθε μέρα να φτιαχτεί ένα section και να γίνεται copy-paste το ίδιο thread 1 φορά την ημέρα...

Αλλά όπως και να 'χει πάντα θα πηγαίνει κόσμος και θα αγοράζει από εκεί... bdsm...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό και εγώ το μόνο που πήρα μια φορά απο το εν λόγω κατάστημα ήταν μια οθόνη η οποία δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά την πήρα από εκεί γιατί σε περίπτωση βλάβης τότε με την εγγύηση δεν θα πήγαινα στο κατάστημα και δεν θα είχα πάρε δώσε και νταβαντούρια με την πάρτη τους αλλά με την εταιρία που αναλαμβάνει τις οθόνες( δεν λεω όνομα γιατι δεν ξέρω αν επιτρέπεται. όσοι γνωρίζετε, καταλάβατε).Όσο για άλλα κομμάτια ...ποτέ από e-shop με αυτά που ακούω και βλέπω...μόνο άμα είναι κάτι με το οποίο η εγγύηση τους δεν έχει να κάνει με αυτούς!

Link to comment
Share on other sites

Ας προσθέσω και τη δική μου πικρή εμπειρία από το συγκεκριμένο "μαγαζάκι" - όπως αποδεικνύεται δυστυχώς και στην περίπτωση μου...

Πριν περίπου 1 μήνα αγόρασα την X-Fi Titanium Fatal1ty Champion η οποία δούλευε μια χαρά μέχρι πριν λίγες μέρες, όταν ξαφνικά στα 5500 η αναλογική σύνδεση σταμάτησε να λειτουργεί (ακουγόταν ένας βόμβος όταν το γύριζα σε 6ch-direct) και στο control panel των vista η επιλογή speakers είχε χαθεί. Σημειώνω ότι την είχα ρυθμίσει να χρησιμοποιεί dd live μέσω optical καλωδίου που απαιτεί στο control panel να επιλεγούν σαν default τα ηχεία και όχι το spdif. Δοκίμασα σε άλλες θύρες pci-e, επανεγκατάσταση drivers κλπ, ήταν φανερό ότι η κάρτα είχε "πεθάνει". Το μόνο που δούλευε ήταν να δίνει ήχο μέσω optical. Με την onboard από την άλλη, κανένα πρόβλημα.

Πακέτο και αποστολή στο σερβις του e-shop για έλεγχο... Πριν 2 μέρες μου έστειλαν μήνυμα ότι δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα και θα μου την γύριζαν πίσω. Σκέφτηκα, ρε μήπως μου ξέφυγε τίποτα και δεν τη τσέκαρα καλά αν και δεν έδινα πάνω από 0,5% πιθανότητα για κάτι τέτοιο. Ε λοιπόν την ξαναπήρα πίσω σήμερα και βέβαια η κάρτα δε δουλεύει, (τη δοκίμασα και στα windows 7 που είχα περάσει στο μεταξύ). Αυτό που θα κάνω πλέον είναι να τη δοκιμάσω και σε pc φίλου, μόνο και μόνο για να έχω ένα ακόμα επιχείρημα, μια και η κάρτα είναι χαλασμένη πέρα από κάθε αμφιβολία για μένα.

Ήθελα να ήξερα τι είδους έλεγχο έκαναν...

Τι λέτε να κάνω; Πέρα από το προφανές που είναι να μην ξαναγοράσω απο εκεί... Δυστυχώς το πλαίσιο δεν την είχε αλλιώς θα την έπαιρνα απο εκεί, ας πρόσεχα όμως.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ειχα στειλει μια 6800gt να την κοιταξουνε γιατι ανεβαζε θερκοκρασια και πετουσε πρασινη οθονη ο υπολογιστης, μετα απο 3 μερες μου την ξαναστειλανε πισω λεγοντας οτι δεν ειχα τιποτα...2 μηνες μετα η καρτα σταματησε να λειτουργει...σε αυτο το διαστημα των 2 μηνων η καρτα βγηκε και εκτος εγγυησης .απο τοτε για μενα το eshop ειναι η εσχατη επιλογη, το επιλιγω μονο οταν δεν μπορω να βρω το προιον αλλου

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω, ενώ για κανένα άλλο θέμα δεν λέμε τα ίδια πράγματα 100 φορές αυτό ακριβώς συμβαίνει με το service του e-shop. Πως είναι δυνατόν να έχει ειπωθεί κάτι τόσες πολλές φορές, να το έχουν διαβάσει τα μέλη του forum και στη συνέχεια κάποια μέλη να ψωνίζουν από εκεί (ενώ έχουν διαβάσει ανάλογα posts) και μετά τα ίδια πάλι μέλη να ποστάρουν εμπειρίες κακής εξυπηρέτησης. Αυτό ειλικρινά ξεπερνάει κάθε λογική. Μου θυμίζει το φαινόμενο κατά το οποίο εμείς οι Έλληνες βρίζουμε την εκάστοτε κυβέρνηση για τα δεινά αυτού του τόπου αλλά σε κάθε εκλογές τους ξαναψηφίζουμε...

Μην με παρεξηγήσει κανένας, δεν θέλω να θίξω κανέναν και ασφαλώς σέβομαι την ταλαιπωρία του καθενός, απλά έχει καταντήσει κουραστικό να επικρίνουμε συνεχώς μια κατάσταση η οποία είναι απολύτως δημοκρατική και αποδεκτή γιατί απλούστατα κανείς δεν σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό να αγοράσεις από εκεί. Μόνος του το κάνει ο καθένας έχοντας πλήρη γνώση των συνεπειών. Είναι σαν να κάνω o/c τον επεξεργαστή μου, να μου καεί και μετά να ποστάρω παράπονο επειδή μου κάηκε ενώ ήξερα εξ'αρχής το ρίσκο του o/c.

Και εγώ από το e-shop ψωνίζω, συμφωνώ, έχουν το χειρότερο RMA της αγοράς, αλλά ποτέ δεν παραπονέθηκα για αυτό για απλά το ΞΕΡΩ.

Link to comment
Share on other sites

Έκανες τον κόπο να διαβάσεις το ποστ μου; Δεν απευθύνθηκες σε μένα προσωπικά αλλά είναι σαν να το έκανες. Το γιατί ψώνιζα (πλέον) απο εκεί είναι δικό μου θέμα και ξέρω εάν και τι ρίσκο αναλαμβάνω πριν προχωρήσω σε αγορά. Τα παράπονα τα διάβαζα ναι, αυτό τι σημαίνει δηλαδή, να το βουλώσω τώρα που τον ήπια; Το αν παραπονιέσαι η όχι είναι δικό σου θέμα. Συγγνώμη δηλαδή που σε κουράσαμε με τα παράπονα μας.

Εντελώς άκυρες και οι παρομοιώσεις που χρησιμοποιείς. Και ναι μεν λες ότι δε θελεις να θίξεις, αλλά έτσι όπως γράφεις

Πως είναι δυνατόν να έχει ειπωθεί κάτι τόσες πολλές φορές, να το έχουν διαβάσει τα μέλη του forum και στη συνέχεια κάποια μέλη να ψωνίζουν από εκεί (ενώ έχουν διαβάσει ανάλογα posts) και μετά τα ίδια πάλι μέλη να ποστάρουν εμπειρίες κακής εξυπηρέτησης. Αυτό ειλικρινά ξεπερνάει κάθε λογική.

δεν πείθεις ότι το εννοείς κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή ένα παραπάνω ποστ που μιλούσε για αντικατάσταση προϊόντος μετά από 1 μήνα:

Υπάρχει κάποια νομοθεσία ή κάτι σχετικό που να υποχρεώνει το κατάστημα να αντικαταστήσει το προϊόν μέσα σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Link to comment
Share on other sites

λοιπον διαβαστε και το δικο μου στορυ(μπορει και να το χω ξαναπει!!!)ειχα μια μητρικη η οποια ειχε στραβωμενα pins...πηγα στο καταστημα e-shop της περιοχης μου με σκοπο να την στειλουν στα κεντρικα για service....οταν το ειπα αυτο στο παιδι που δουλευει εκει μου λεει τζαμπα θα τη στειλεις γιατι θα σουν πουν οτι ειναι εκτος εγγυησης και δεν θα την αλλαξουν...την αφησα σ αυτον,ισιωσε τα pins και πηγα την επομενη μερα και την πηρα..η μητρικη πλεον δουλευε κανονικα....αυτα απο μενα....

Link to comment
Share on other sites

Ας προσθέσω και τη δική μου πικρή εμπειρία από το συγκεκριμένο "μαγαζάκι" - όπως αποδεικνύεται δυστυχώς και στην περίπτωση μου...

Πριν περίπου 1 μήνα αγόρασα την X-Fi Titanium Fatal1ty Champion η οποία δούλευε μια χαρά μέχρι πριν λίγες μέρες, όταν ξαφνικά στα 5500 η αναλογική σύνδεση σταμάτησε να λειτουργεί (ακουγόταν ένας βόμβος όταν το γύριζα σε 6ch-direct) και στο control panel των vista η επιλογή speakers είχε χαθεί. Σημειώνω ότι την είχα ρυθμίσει να χρησιμοποιεί dd live μέσω optical καλωδίου που απαιτεί στο control panel να επιλεγούν σαν default τα ηχεία και όχι το spdif. Δοκίμασα σε άλλες θύρες pci-e, επανεγκατάσταση drivers κλπ, ήταν φανερό ότι η κάρτα είχε "πεθάνει". Το μόνο που δούλευε ήταν να δίνει ήχο μέσω optical. Με την onboard από την άλλη, κανένα πρόβλημα.

Πακέτο και αποστολή στο σερβις του e-shop για έλεγχο... Πριν 2 μέρες μου έστειλαν μήνυμα ότι δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα και θα μου την γύριζαν πίσω. Σκέφτηκα, ρε μήπως μου ξέφυγε τίποτα και δεν τη τσέκαρα καλά αν και δεν έδινα πάνω από 0,5% πιθανότητα για κάτι τέτοιο. Ε λοιπόν την ξαναπήρα πίσω σήμερα και βέβαια η κάρτα δε δουλεύει, (τη δοκίμασα και στα windows 7 που είχα περάσει στο μεταξύ). Αυτό που θα κάνω πλέον είναι να τη δοκιμάσω και σε pc φίλου, μόνο και μόνο για να έχω ένα ακόμα επιχείρημα, μια και η κάρτα είναι χαλασμένη πέρα από κάθε αμφιβολία για μένα.

Ήθελα να ήξερα τι είδους έλεγχο έκαναν...

Τι λέτε να κάνω; Πέρα από το προφανές που είναι να μην ξαναγοράσω απο εκεί... Δυστυχώς το πλαίσιο δεν την είχε αλλιώς θα την έπαιρνα απο εκεί, ας πρόσεχα όμως.

Αχχχ!!!:dots::neo:

Link to comment
Share on other sites

Έκανες τον κόπο να διαβάσεις το ποστ μου; Δεν απευθύνθηκες σε μένα προσωπικά αλλά είναι σαν να το έκανες. Το γιατί ψώνιζα (πλέον) απο εκεί είναι δικό μου θέμα και ξέρω εάν και τι ρίσκο αναλαμβάνω πριν προχωρήσω σε αγορά. Τα παράπονα τα διάβαζα ναι, αυτό τι σημαίνει δηλαδή, να το βουλώσω τώρα που τον ήπια; Το αν παραπονιέσαι η όχι είναι δικό σου θέμα. Συγγνώμη δηλαδή που σε κουράσαμε με τα παράπονα μας.

Εντελώς άκυρες και οι παρομοιώσεις που χρησιμοποιείς. Και ναι μεν λες ότι δε θελεις να θίξεις, αλλά έτσι όπως γράφεις

δεν πείθεις ότι το εννοείς κιόλας.

Δεν απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, αλλά σε όλους όσους έχουν κάνει κάτι ανάλογο και ειλικρινά το ποστ μου δεν έχει κακή πρόθεση αλλά σκοπεύει στο να αποτρέψει εσένα και άλλους από μελλοντική ταλαιπωρία. Η ερώτηση είναι απλή λοιπόν, αφού το ήξερες ότι έχει το χειρότερο RMA της αγοράς ήταν λογικό να αγοράσεις από εκεί? Γιατί αγόρασες? Δεν θα έπρεπε να περιμένεις οτι θα συμβεί και σε σένα? Και γιατί λες ότι δεν θα ξαναψωνίσεις από εκεί αφού και πριν ήξερες τι συμβαίνει? Καταλαβαίνεις που είναι το παράδοξο του πράγματος??:confused: Και δεν εννοώ ότι κουράστηκα να διαβάζω παράπονα, ο καθένας είναι εντελώς ελεύθερος να λέει και να κάνει ότι θέλει.

Και πάλι εντελώς φιλικά και χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ...

Link to comment
Share on other sites

sirgeorge:

αν δεν υπηρχαν αγοραστες δε θα μαθαιναμε και για το service του eshop ομως ;)

τι εννοω..εγω για παραδειγμα γνωριζοντας σε τι υστερει σα καταστημα , τις μνημες που εχω , μονο απο εκει τις εβρισκα.Ε, εν γνωση μου πηγα και τις αγορασα.

Αν ομως προκυψει κατι σε θεμα RMA - service , σαφως θα κανω post καθαρα για ενημερωτικους σκοπους.Δηλαδη για να το διαβασεις και εσυ και ο αλλος και ο visitor του site.

Δε βλεπω κατι κακο στην ολη υποθεση.Οπως εχουμε πει δε τους χαριζουμε ουτε ενα ευρω αλλα να που μερικες φορες τυχαινει και αγοραζεις.Ε αν σου κατσει η στραβη , ενημερωνεις τον κοσμο για δυσφιμηση.

ετσι το βλεπω εγω

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.