Jump to content



Ποικιλία και διαθεσιμότητα προιόντων ΠΛΑΙΣΙΟΥ


perp

Recommended Posts

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Aπλά τα πράγματα, παραγγέλνετε οτι θέλετε και αν δεν υπάρχεi αποθήκη το τραβάνε απο κατάστημα και το φέρνουν.

Αυτονόητο οτι απο κατάστημα τραβάνε σφραγισμένα προιόντα.

Απλά θα πάρει μια μέρα παραπάνω η παράδοση λόγω ενδοδιακίνησης , μου το έχουν κάνει αρκετές φορές ειδικά τώρα που έχω και τον κολλητό μου να δουλεύει. :T:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έτσι θα γίνει και στην δική μου περίπτωση... πήρα το πρωί τηλέφωνο και μου είπε οτι τα ηχεία και το σκλήρο τα έχουν διαθέσιμα μόνο στης Βουλιαγμένης (λες και δεν το ήξερα :p ) και απο εκει θα τα πάρουν...

πάντως πάλι καλά, γιατί δεν αντέχω την αναμονή στα κομπιουτερίστικα είδη :D

Link to comment
Share on other sites

Χμμ. Κι εγώ παρήγγειλα έναν επεξεργαστή E8500, αλλά πρίν περάσει μία μέρα μου έστειλαν mail ότι εξαντλήθηκε και θα πρέπει να περιμένω. Μάλλον μέσα στις γιορτές έκανε πολλές πωλήσεις ο επεξεργαστής, ειδικά εφόσον στο skroutz.gr έδειχνε ότι το πλαίσιο είχε τη φθηνότερη προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

αυτο γινεται και βασικα θα επρεπε να το κανουν απο μονοι τους... δημοσιος υπαλληλος mode :haha:

σε ερώτηση για αυτό ακριβώς το θέμα μου απάντησαν

πως δεν γίνεται

**για συνθέσεις μιλάω**

αν βρεθούν στις αποθήκες οκ

αλλιώς πληρώνεις την συναρμολόγηση +30€

και χάνεις και το web offer επειδή παραλαμβάνεις από κατάστημα :crazy_pilot::dirol:

δεν έχουν αποφασίσει αν θέλουν δικτυακούς πελάτες ή όχι

επίσης νομίζω πως είναι κοροιδία στην τελική :wall: προς τους πελάτες

Link to comment
Share on other sites

σε ερώτηση για αυτό ακριβώς το θέμα μου απάντησαν

πως δεν γίνεται

**για συνθέσεις μιλάω**

αν βρεθούν στις αποθήκες οκ

αλλιώς πληρώνεις την συναρμολόγηση +30€

και χάνεις και το web offer επειδή παραλαμβάνεις από κατάστημα :crazy_pilot::dirol:

δεν έχουν αποφασίσει αν θέλουν δικτυακούς πελάτες ή όχι

επίσης νομίζω πως είναι κοροιδία στην τελική :wall: προς τους πελάτες

Ειναι πολυ απλο στην αποθηκη υπαρχει γραμμη παραγωγης και το pc ετοιμαζεται πολυ γρηγορα στο καταστημα πρεπει να αφιερωθει ενας τεχνικος στο να φτιαξει το μηχανημα οποτε το υπολοιπο service παει πισω.

Link to comment
Share on other sites

κοστίζει 90€ η συναρμολόγηση? +30€τεχνικό +60€ web offer χασούρα

η χρωστάω εγώ τίποτα που δεν έχουν κίνηση από τα καταστήματα προς την γραμμή παραγωγής?

για μένα η διαθεσιμότητα είναι πολύ σημαντική

πάνω από την τιμή...

που για ποια τιμή να μιλήσεις όταν το προϊόν δεν υπάρχει ,απλά σε "δεσμεύει"...

Link to comment
Share on other sites

κοστίζει 90€ η συναρμολόγηση? +30€τεχνικό +60€ web offer χασούρα

η χρωστάω εγώ τίποτα που δεν έχουν κίνηση από τα καταστήματα προς την γραμμή παραγωγής?

για μένα η διαθεσιμότητα είναι πολύ σημαντική

πάνω από την τιμή...

που για ποια τιμή να μιλήσεις όταν το προϊόν δεν υπάρχει ,απλά σε "δεσμεύει"...

Εννοειται οτι η διαθεσημοτητα ειναι πολλη σημαντικη αλλα εδω αλλο λεμε οτι το τεχνικο τμημα δεν μπορει να κανει συναρμολογησεις τσαμπα για τεχνικους λογους.Τοτε ολοι θα πηγαιναν στα καταστηματα θα επαιρναν τα κομματια θα τα πηγαιναν στο service να τα συναρμολογησει αυτο πολυ απλα δεν μπορει να γινει και ειναι κατανοητο πιστευω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν τίποτα! Πρέπει να φτιάξω ένα pc για την άλλη εβδομάδα και είπα να κάνω μια τηλεφωνική παραγγελία ώστε να μου λένε την ίδια στιγμή αν υπάρχει το προϊόν.

Ε λοιπόν δεν έχουν τίποτα διαθέσιμο από την παραγγελία μου οπότε δυστυχώς την έκανα στο εσοπ αλλα για να ρίξω και μια ματιά στα μουλτι και στο γιου. Τουλάχιστον στα δυο τελευταία υπάρχει και κατάστημα στην περιοχή μου.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια και στην Κρήτη. Λογο εωρτών ξεπουλισαν μου ειπε ενας πωλητης.

τρίχες, κάθε τέλος του χρόνου αποφεύγουν τις πολλές παραγγελίες για να φύγει ότι έχει στην αποθήκη και να είναι πιο εύκολη η απογραφή. φέτος με την οικονομική αβεβαιότητα απλά ήταν πιο έντονο - καλύτερα να μην έχει και να το παραγγείλει παρά να του ξεμείνει

Link to comment
Share on other sites

τρίχες, κάθε τέλος του χρόνου αποφεύγουν τις πολλές παραγγελίες για να φύγει ότι έχει στην αποθήκη και να είναι πιο εύκολη η απογραφή. φέτος με την οικονομική αβεβαιότητα απλά ήταν πιο έντονο - καλύτερα να μην έχει και να το παραγγείλει παρά να του ξεμείνει

δηλαδη γιατι βαριουνται να μετρησουν 100 μητρικες 20 δισκους χανουν χιλιαρικα?:giveup:

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο όμως λειτουργεί πέρα από e-shop και ως κανονικό κατάστημα με τα περισσότερα προιόντα που φέρνει να είναι ετοιμοπαράδοτα σε καταστήματα οπότε λογικό πολλές φορές κάποια πράγματα να έχουν εξαντληθεί στην αποθήκη και να υπάρχουν διαθέσιμα σε κάποιο κατάστημα.

Επειδη φαινεται να γνωριζεις, αυτα που βλεπουμε εμεις στο site ειναι απο το αποθεμα της αποθηκης του πλαισιου, ή απο το συνολικο αποθεμα του πλαισιου (καταστηματα+αποθηκη);

Επιπλεον θα ηθελα απαντηση και σε ακομη μια ερωτηση. παραγκελνω 3 μετρα tygon ολα ωραια και καλα, διαθεσιμοτητα 24 ωρες, την αλλη μερα σκαει μυτη μαιλ επικοινωνηστε μαζι μας μπλα μπλα μπλα. παιρνω τηλεφωνο, μιλαω με ενα παλικαρι στο τηλεφωνικο κεντρο και μου λεει πως δεν υπαρχει στο αποθεμα. Ωραια. την ωρα που μιλουσαμε με τον υπαλληλο, πατισα ενα F5 και ειδα στο σαιτ του πλαισιου οτι υπαρχει κανονικα αποθεμα. Το θεμα ειναι, πως αφου δεν υπαρχει στο αποθεμα, γιατι ειναι ακομη στο σαιτ και με διαθεσιμοτητα 24 ωρων; Προφανως το παιδι στο τηλεφωνικο κεντρο δεν κανει αυτην την δουλεια για να ξερει, ουτε εσυ απο οσο φανταζομαι, απλα επειδη δειχνεις να "ξερεις κατι παραπανω" σου θετω το ερωτημα.

προσωπικα δεν με ενοχλει να ξερω οτι κατι δεν ειναι διαθεσιμο σημερα/αυριο/μεθαυριο αλλα με ενοχλει η κοροιδια μεσα στα μουτρα μου. πες ρε φιλε οτι δεν το εχεις να παω να το παρω απο αλλου...

περιμενω απαντησεις απο τα παιδια που εργαζονται εκει.

Link to comment
Share on other sites

@sakis

Το site δείχνει τι έχουν στην αποθήκη.

Από εκεί και πέρα ισχύει και αυτό που λένε τα παιδιά πιο πάνω ότι τραβάνε πράγματα από καταστήματα πίσω στην αποθήκη για να ολοκληρωθούν κάποιες παραγγελίες.

Τώρα όσο αφορά το πρόβλημά σου με το σωλήνα τι να σου πω...Ίσως ο υπάλληλος να μην τσέκαρε σωστά ίσως να υπάρχει πρόβλημα και με το απόθεμα.

Το τι ακριβώς γίνεται ίσως το μάθεις αν δοκιμάσεις να ξαναπαραγγείλεις..

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μην ξεχνάμε οτι πριν 10 μέρες γίναν οι απογραφές και γενικά το σύστημα όλων των καταστημάτων παρουσίασε κοιλιά λόγω εορτών.

από την εμπειρία μου ως εργαζόμενος στο χώρο της Στουρνάρη τα καταστήματα των ειδών υψηλής τεχνολογίας ανέκαθεν εμφάνιζαν αυτή τη κάμψη στη ποιότητά τους κάθε χρόνο τη συγκεκριμένη περίοδο........τα πράγματα θα επανέλθουν στο φυσιολογικό τους την επόμενη εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

δεν κάνουν όλα τα μαγαζιά την ίδια μέρα......σίγουρα πάντως στο τελευταίο 15ήμερο του Δεκέμβρη.

και σίγουρα δεν λειτουργούν όλα τα καταστήματα με το ίδιο σύστημα παραγγελιών και προμήθειας καταστημάτων.

σε καμιά περίπτωση δεν γράφω ότι γράφω για να δικαιολογήσω το plaisio........απλώς νομίζω οτι προβλήματα με παραγγελίες εν μέσω χριστουγεννιάτικων εορτών και απογραφών πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα.

όσοι έχουν δουλέψει σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και πληροφορικής τέτοιες περιόδους ξέρουν τι τρέξιμο και πίεση υπάρχει ωστέ να μπορέσει να κλείσει ο χρόνος , μπαλώνοντας τον τελευταίο εορταστικό μήνα οτι τρύπες υπήρχαν στο μεσοδιάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.