Jump to content



Ποικιλία και διαθεσιμότητα προιόντων ΠΛΑΙΣΙΟΥ


perp

Recommended Posts

Την Πέμπτη παρήγγειλα μια 5870 την οποία την αναγράφει ως κατόπιν παραγγελίας...

Την επόμενη μέρα μου στέλνουν το κλασσικό email (πρέπει να έχω ντουζίνες από τέτοια) ότι υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία και ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους...

Δεν σου λένε στο email πιο είναι το πρόβλημα, αλλά πρέπει να σταματήσεις την δουλειά σου ή ότι άλλο κάνεις και να φας ένα τέταρτο στο τηλέφωνο περιμένοντας να μάθεις για πιο λόγο έχει πρόβλημα η παραγγελία... τραγικό λάθος... αφού ξέρεις τον λόγο γράψ' το στο email...

Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι, οι κάρτες θα έρθουν στις 23 περίπου του μήνα... τραγικό λάθος... αφού ξέρετε ότι θα έρθουν στις 23 του μήνα, τότε ρε γιατί γράφετε στο site σας κατόπιν παραγγελίας...? Βγάλτε το τελείως και στις 23 του μηνός ξαναβάλτε το... και όλα τα "προσεχώς αναμένονται" κατεβάστε τα όλα από το site... Δεν μας νοιάζει τι αναμένεται να έρθει του χρόνου ή αύριο, μας νοιάζει τι υπάρχει και σε ποιο μαγαζί... δηλαδή έλεος, η τεχνολογία να ξέρεις τι έχεις στις αποθήκες σου και στα μαγαζιά σου υπάρχει, υπάρχει και η τεχνολογία να εμφανίζεις την πληροφορία σε ένα web site, ας προσλάβετε έναν άνθρωπο που ξέρει 10 στοιχειώδη πράγματα να σας προγραμματίσει την λειτουργία αυτή... έλεος δηλαδή, μέχρι και οι κάβες έχουν τέτοια site...

Και ας σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση και η κοροϊδία μέσα στα μούτρα μας... αν δεν έχεις κάτι, μην το βάζεις στο site σου... δεν γίνεται να πατάς το λινκ για τις 5870, να σου βγάζει 10 κάρτες και καμία να μην υπάρχει και όλες θα έρθουν μετά από μισό μήνα τουλάχιστον... ντροπή...

Πάντως μιας και το πάνε για Κοτσόβολος στυλ, αν το σκέφτονται για λευκές συσκευές, μιας και έχουν συνεργασία ήδη με την Smsung και τον Φουρλή, ας φέρουν Samsung ψυγεία... είναι καλά και έχουν και κάτι Α+ κλάσης που καίνε πολύ λίγο... από κουζίνες και τέτοια δεν έχει η Samsung, αλλά κάτι θα βρουν είμαι σίγουρος...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

δυστυχώς το πρόβλημα είναι πλέον εμφανές....όπως το περιγράφει ο Jaco.

και ακόμα πιο δυστυχώς δεν είναι μόνο το Πλαίσιο αλλά στο σύνολό τους τα καταστήματα πληροφορικής στην Ελλάδα.

Πήραμε την κατηφόρα...

λόγω οικονομικής κρίσης?

λόγω κακής διαχείρισης και αθέμιτου ανταγωνισμού που αποδυνάμωσε τον υγιή ανταγωνισμό και που κόστισε το ενδιαφέρον του καταναλωτή?

είναι πολλοί οι λόγοι.

Ας κάτσουν να σκεφτούν τα τμήματα marketing της κάθε αλυσίδας γιατί προ 2ετίας τα overclocking events,τα xtreme τμήματα των καταστημάτων φύσαγαν και αποτελούσαν την καλύτερη διαφήμιση και γιατί φέτος δε σου κάνει όρεξη να πας ούτε την κλασσική Στουρναρό-τσαρκα.

η όλη φάση μου μοιάζει με αδιέξοδο........

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Jaco το mail που στελνουν ειναι ετοιμη φορμα και συμπληρωνουν μονο το mail σου.Φανταζεσαι να γραφανε 1000+ mail την μερα για να στειλουν?Δεν θα εκαναν τιποτα αλλο.

Οσο για την Saphire παρεγγειλα και εγω μια οταν ελεγε διαθεσιμη και εφαγα το ιδιο mail στην μουρη.Τα παιδια στην εξυπηρετηση ειναι ευγενεστατα και δεν φταινε σε τιποτα.Εγω μιλησα με εναν κυριο(ονομα δεν θελω να πω) που μου εδωσε και την προσωπικη του γραμμη να τον καλεσω αν θελησω κατι.Το προβλημα ειναι εμφανη και πρεπει να αλλαξουν τον τροπο που ενημερωνεται το site τους.Απο εκει και περα η 8600 να ειναι καλα και βλεπουμε :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατηγορεί κανείς τον εργαζόμενο... και αυτό είναι αρχή μου γενικότερα σε όλα τα ποστ που κάνω επί του θέματος, γιατί και εγώ εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα είμαι... το ψωμί στα εμπορικά καταστήματα βγαίνει πολύ πιο δύσκολα απ' ότι πολλοί φαντάζονται και δεν έχουν δουλέψει σε κάποιο οι ίδιοι...

Κατηγορώ όμως τον υπεύθυνο ο οποίος αποφασίζει αυτόν τον τρόπο λειτουργίας τους και τους από πάνω του που το εγκρίνουν... κοινώς κατηγορώ το Πλαίσιο... τους εργαζόμενους δεν τους ακουμπάει κανείς για τέτοια θέματα...

Link to comment
Share on other sites

Ώστε οι λιμενεργάτες γράφουν στο site του πλαισίου αναμένεται ή κατόπιν παραγγελίας...?

η απεργία είναι γνωστή, παρόλ' αυτά έχουν δωθεί άλλα δυο λιμάνια (Θεσ/νίκη και Αστακός) που εξυπηρετούν... τέσπα, η απεργία είναι δικαιολογία για την μη διαθεσιμότητα, αλλά όχι για το γεγονός ότι εδώ και 1 μήνα υπάρχουν δεκάδες προϊόντα στο site που αναμένονται και ότι το hardware section του πλαισίου έχει συρρικνωθεί σε 10 ράφια...

Η απεργία των άλλων δεν είναι δικαιολογία για την κακή διαχείριση τους...

Edit...:

Προσωπικά δεν τα χώνω στο Πλαίσιο από εμπάθεια, απεναντίας είναι το μαγαζί από το οποίο ψωνίζω πιο συχνά... αλλά τον τελευταίο καιρό έχει πάρει την κατηφόρα και πολλοί φανατικοί οπαδοί του εκνευρίζονται με αυτά που κάνουν... επειδή λοιπόν δεν είμαστε και βλάκες, αν συνεχίζουν να μας αντιμετωπίζουν ως τέτοιους, απλά τα λεφτά μας θα πηγαίνουν αλλού εντός ή εκτός συνόρων... αν αυτοί είναι εντάξει με αυτό, τότε είμαστε και εμείς... Το "εμείς" πάει στο ότι εκφράζω και γνωστούς ή φίλους που ψωνίζουν/ψώνιζαν από εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Την απεργία των λιμενεργατών και τα χιλιάδες κοντέινερ που έχουν μείνει στο λιμάνι εδώ και 3 εβδομάδες γιατί δεν τα λαμβάνετε υπόψιν?

Δεν είναι καινούριο το πρόβλημα, έχει 10 μήνες που δημιουργήθηκε το thread.

Link to comment
Share on other sites

Παντως η κατασταση ειναι τραγικη.

Εστειλα την προηγουμενη εβδομαδα, γνωστο μου να παρει μηχανημα που ειχα ετοιμασει απο το site, με προϊοντα "Αμεσα διαθεσιμα - Παραδοση σε 24 ωρες".

Απο τα 10 πραγματα τα 6 δεν υπηρχαν, ασχετως αν στο site ελεγαν ακομα και σημερα "Αμεσα διαθεσιμα".

Του εκανα ξανα συστημα με 3-4 εναλλακτικες για το καθε πραγμα μηπως και επιτελους αγορασει συστημα.

Του προτεινα βεβαια και εναλλακτικα να περιμενει κανα 2-3 εβδομαδες ακομα μηπως ερθουν προϊοντα.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα ποιο τραγικη ειναι η κατασταση αμα δειτε το site για τους Β2Β costumers. To κανονικο site να δινει διαθεσιμοτητες και στα ιδια προιοντα στο B2B να λεει πως δεν υπαρχει ψιχουλο και ουτε θα φερουν. Και ενταξει ειναι νεα ακομα η σελιδα για το B2B .... αλλα να πρεπει να παρεις τηλεφωνο καθε φορα για το αν εχουν τελικα η οχι το προιον που θες , κατανταει αποτρεπτικος παραγοντας στην περιπτωση που θες να παρεις ενα σωρο πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ξεκινάει στο ότι το πλαίσιο δεν ήθελε ποτέ να κάνει ηλεκτρονικό κατάστημα. Το μοντέλο της επχείρησης είναι να πας σε κατάστημα να ψωνίσεις.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε με την επιτυχία του e-shop.gr που υποχρέωσε το πλαισιο να φτιάξει ηλ. καταστ. για να μην χάσει πελάτες.

Το πρόβλημα διογκώθηκε με την "πολιτική" απόφαση των υπεύθυνων (πωλήσεων?) να μην κάνουν ένα καθαρόαιμο -και ανταγωνιστικό- ηλ.κατάστημα και ότι αυτό απαιτεί ,δηλαδή ηλέκτρονικά ελεγχόμενη αποθήκη, αλλά ένα χαζοχαρούμενο υβρίδιο το οποίο κάνει λιγότερα από όσα υπόσχεται σαν υπηρεσία.

Τώρα είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνουν όλες τις απαραίτητες αλλαγές για να ξαναγίνει αποδοτικό το σύστημα. Και λέω αποδοτικό, γιατί ηλεκτρονικό κατάστημα που απαιτεί ντουζίνες υπαλλήλων και manual ελέγχους στην αποθήκη είναι αστείο για 2010

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις, εσεις δηλ. αν ειχατε το ΠΛΑΙΣΙΟ τι θα κανατε?

Θα φερνατε οτι πραγμα σε stock το οποιο πουλαει ενα κομματι το μηνα και αν? Θα φερει αρκετες 5870/5850 και θα φυγουν σε καμια βδομαδα το πολυ. Δεν θα φερει 295 γιατι δεν θα αγορασει κανεις.

Link to comment
Share on other sites

το πλαίσιο έχει σοβαρό πρόβλημα με το λογισμικό που χρησιμοποιεί για ενημέρωση αποθήκης, πχ εμφανίζεται κάτι ως διαθέσιμο, κάποιος το αγοράζει σε κάποιο κατάστημα, αλλά για κάποιες ώρες εξάκολουθεί να φαίνεται διαθέσιμο στο site, μου έτυχε κάτι ανάλογο και αυτήν την εξήγηση μου έδωσαν..

Link to comment
Share on other sites

Το site και οι διαθεσιμοτητες αφορουν την αποθηκη απ οσο ξερω και οχι τα καταστηματα!

Πραγματα τα οποια υπαρχουν σε καποιο καταστημα μπορει να εμφανιζονται σε κατασταση "αναμενεται συντομα".

Περσυ ειχα κανει παραγγελια και επι 20μερες μου ερχοντουσαν mail οτι καποιο προιον ηταν σε ελλειψη. Τι μια το ενα, την αλλη το αλλο! Τελικα, μου ειπαν αν τα βιαζομαι πολυ να παω να τα παρω απο 2-3 διαφορετικα καταστηματα που υπηρχαν.......φυσικα και δεν πηγα και μετα απο πολλα τηλεφωνηματα πηγε ο ιδιος ο υπαλληλος και τα μαζεψε και μου τα εφερε! Αφου μετα τον πετυχα στο τηλεφωνο παλι και μου λεει εγω ειμαι που σας εφερα τα πραγματα σπιτι:banging:

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε καταστηματα μπορει να υπαρχουν!

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω το παραπάνω.

Πέμπτη έκανα παραγγελία σε αντικείμενο που έλεγε αναμένεται σύντομα, μίλησα την ίδια μέρα στο τηλέφωνο, μου είπαν ότι αναμένεται στις αποθήκες στις 21 του μήνα.

Ο υπάλληλος μόνος του πρότεινε να κοιτάξει αν υπάρχει σε κάποιο κατάστημα, το βρήκε και σήμερα παρέλαβα :)

Link to comment
Share on other sites

Eγω ολο το πρωι σημερα εψαχνα να δω απο ποια καταστηματα θα παραγγειλω ωστε να τα εχω αμεσα!

Για προιοντα υψηλου κινδύνου (ισως παρουσιασουν προβλημα) παρηγγειλα απο Πλαισιο μονο με διαθεσιμοτητα 24 ωρες!

Μετα απο 5' εσκασε mail οτι δεν υπαρχει Asus P6T και θα ερθει απο Παρασκευη 23, δλδ next week εγω!!! Στο site λεει ακομα διαθεσιμοτητα 24 ωρες!!:baby::baby:

Μοναδικά χαρακτηριστικά & απόδοση, με υποστήριξη Intel Core i7, 6 θέσεις για μνημες DDR3 triple channel και δυνατότητα επιλογής 3 SLI ή CrossFire Χ.

Άμεσα διαθέσιμο - Παράδοση σε 24 ώρες

3 έτη εγγύηση Πλαίσιο

Link to comment
Share on other sites

Το site και οι διαθεσιμοτητες αφορουν την αποθηκη απ οσο ξερω και οχι τα καταστηματα!

Πραγματα τα οποια υπαρχουν σε καποιο καταστημα μπορει να εμφανιζονται σε κατασταση "αναμενεται συντομα".

Περσυ ειχα κανει παραγγελια και επι 20μερες μου ερχοντουσαν mail οτι καποιο προιον ηταν σε ελλειψη. Τι μια το ενα, την αλλη το αλλο! Τελικα, μου ειπαν αν τα βιαζομαι πολυ να παω να τα παρω απο 2-3 διαφορετικα καταστηματα που υπηρχαν.......φυσικα και δεν πηγα και μετα απο πολλα τηλεφωνηματα πηγε ο ιδιος ο υπαλληλος και τα μαζεψε και μου τα εφερε! Αφου μετα τον πετυχα στο τηλεφωνο παλι και μου λεει εγω ειμαι που σας εφερα τα πραγματα σπιτι:banging:

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε καταστηματα μπορει να υπαρχουν!

Χλωμο...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.