Jump to content



Πολλά προβλήματα με Forthnet 2Play


Makis Hourdakis

Recommended Posts

ψηνομαι τρελα για καταγγελια , ειδικα μετα την απαντηση που πηρα για πολλοστη φορα :

Αγαπητέ κε ΧΧΧΧ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στην περιοχή σας βρίσκεται σε εξέλιξη η αναβάθμιση των υποδομών δικτύου για τη βελτίωση ταχυτήτων broadband πρόσβασης. Η Forthnet, πιστή στις αρχές της, καταβάλλει αδιάκοπες και συνεχείς ενέργειες βελτίωσης κι αναβάθμισης του δικτύου της και των παρεχόμενων υπηρεσιών της, έτσι ώστε να απολαμβάνετε πάντα αξιόπιστο και ποιοτικό επίπεδο υπηρεσιών.

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

μου στελνουν αυτο το αυτοματοποιημενο μυνημα σε οτι και να τους γραφω...η πληρης απαξιωση του πελατη...στην 4νετ δεν ενδιαφεροντε για το εταιρικο προφιλ τους?

Δεν εχετε καταλαβει κατι.Ο οτε μετα τις μεγαλες πτωσεις σε πωλησεις σε σχεση με τα αλλα ιδιοκτητα δικτυα κανει διαφορες μαμουνιες για να αγανακτησει τους πελατες απο τα αλλα δικτυα και να ξανα γυρησουν πισω.Ετσι ειχε γινει και με την δικια μου περιπτωση που περιμενα το 2Play τοσο καιρο και μου λεγανε απο την forthnet οτι ο ΟΤΕ δεν κανει την αλλαγη και οτι αλλα ειναι ετοιμα οπου μια μερα την ψωνισα και απειλησα λιγο κατι ανωτερους και την επομενη μερα κιολας εγινε η αλλαγη απο OTE σε forthnet 2play και ηρεμισα.

Το συμπερασμα ειναι οτι απο την στιγμη που θα φυγεις απο τον ΟΤΕ και θα πας σε αλλον παροχο θα κανει τα παντα και με διαφορους τροπους ετσι ωστε να σε κανει να ξενερωσεις που αλαξες τον ΑΞΙΟΠΗΣΤΟ οπως παντα πΟΤΕ!!!

Το συμπερασμα ειναι οτι απο την στιγμη που θα φυγεις απο τον ΟΤΕ και θα πας σε αλλον παροχο θα κανει τα παντα και με διαφορους τροπους ετσι ωστε να σε κανει να ξενερωσεις που αλαξες τον ΑΞΙΟΠΗΣΤΟ οπως παντα πΟΤΕ!!!

Και πως ακριβώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

Δεν εχετε καταλαβει κατι.Ο οτε μετα τις μεγαλες πτωσεις σε πωλησεις σε σχεση με τα αλλα ιδιοκτητα δικτυα κανει διαφορες μαμουνιες για να αγανακτησει τους πελατες απο τα αλλα δικτυα και να ξανα γυρησουν πισω.Ετσι ειχε γινει και με την δικια μου περιπτωση που περιμενα το 2Play τοσο καιρο και μου λεγανε απο την forthnet οτι ο ΟΤΕ δεν κανει την αλλαγη και οτι αλλα ειναι ετοιμα οπου μια μερα την ψωνισα και απειλησα λιγο κατι ανωτερους και την επομενη μερα κιολας εγινε η αλλαγη απο OTE σε forthnet 2play και ηρεμισα.

Το συμπερασμα ειναι οτι απο την στιγμη που θα φυγεις απο τον ΟΤΕ και θα πας σε αλλον παροχο θα κανει τα παντα και με διαφορους τροπους ετσι ωστε να σε κανει να ξενερωσεις που αλαξες τον ΑΞΙΟΠΗΣΤΟ οπως παντα πΟΤΕ!!!

Δηλαδη οταν παιρνουν τηλεφωνο οι πελατες στην forthnet ή στην Hol ή στην tellas και βγαινει η εξυπηρετηση πελατων μετα απο τρια τεταρτα φταιει ο ΟΤΕ. Ενδιαφερον.... ειδες τελικα η τεχνολογια. Μεχρι και το γκαζακι που ψηνουν τον καφε εχει χαλασει για να μην γινεται γρηγορα ο ελληνικος.

Όχι , αγαπητοί μου συμφορουμίτες ! Δεν είναι έτσι τα πράματα !

Μπορεί να δεχτώ ότι ο ΟΤΕ έχει το πάνω χέρι και όλοι γνωρίζουμε ότι λίγο πολύ έτσι είναι τα διαδικτυακά δρώμενα στη χώρα μας , αλλά δεν επιτρέπεται σε κανέναν πάροχο υπηρεσιών ίντερνετ να διαφημίζει τα προϊόντα του χωρίς να έχει την δυνατότητα να τα παρέχει όπως ο ίδιος ορίζει μέσα στις συμβάσεις που συνάπτει με τους συνδρομητές του.

Σε τελική ανάλυση , δεν ενδιαφέρει κανέναν , ούτε φιλοσοφικά , ούτε και νομικά , αν φταίει ο ΟΤΕ για τα προβλήματα στους εναλλακτικούς παρόχους .

Όταν ο πάροχος διαφημίζει ένα προϊόν με κάποιες υπηρεσίες και ο καταναλωτής ΠΛΗΡΩΝΕΙ για να ΛΑΜΒΑΝΕΙ τις υπηρεσίες αυτές που ορίζονται σαφώς από την μεταξύ τους σύμβαση , τότε δεν χωρούν παιδικές δικαιολογίες του τύπου "Φταίει ο ΟΤΕ" !

Εαν όντως φταίει ο ΟΤΕ , τότε οι εναλλακτικοί πάροχοι έχουν την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ΑΠΟΤΑΝΘΟΥΝ στους ελεγκτικούς και εποπτικούς φορείς και όχι να μετακυλίουν το πρόβλημα στον τελικό καταναλωτή φανατίζοντας τον υπέρ του ενός και υπέρ του άλλου .

Είναι μια εντελώς ανεύθυνη στάση .

Με πολύ απλά λόγια .......... Οι εναλλακτικοί πάροχοι πρέπει πρώτα να λύσουν τα προβλήματά τους με τον ΟΤΕ και μετά να παρέχουν τις υπηρεσίες τους και όχι να ζητούν από εμάς , εκβιαστικά , να πληρώνουμε τα σπασμένα της δικής τους ανικανότητας .

Και πως ακριβώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

Υστερα απο την δουλεια που κανω απο προσωπικες εμπειρες και απο μαγαζια που εχω στησει και απο κατι conne που εχω μεσα στον ΟΤΕ.Ολα τα ιδιοκτητα δικτυα δουλευουν με καλωδια και οπτικες του OTE ολα ιδιοκτητα κρεμοντε απο τα @@ του ΟΤΕ δυστηχως!!!

Εγώ μένω Ηράκλειο Κρήτης. Ευτυχώς δεν έχω προβλήματα με το τηλέφωνο. Έχω όμως με το ίντερνετ.

Δείτε εδώ αναλυτικά τι παίζει με το ιντερνετ μου και πείτε μου αν φταίει η DorkNet !

Κατεβάζω το Open Office απο το Download.com

Δείτε φωτό που τράβηξα πριν λίγο ! Το stopwatch το ξεκίνησα λίγο αργότερα εσκεμένα διότι αρχικά αργεί λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να πιάσει τη "μέγιστη" (χαχα καλό αυτό!) ταχύτητα.

98820201gp2.th.jpg

Υστερα απο την δουλεια που κανω απο προσωπικες εμπειρες και απο μαγαζια που εχω στησει και απο κατι conne που εχω μεσα στον ΟΤΕ.Ολα τα ιδιοκτητα δικτυα δουλευουν με καλωδια και οπτικες του OTE ολα ιδιοκτητα κρεμοντε απο τα @@ του ΟΤΕ δυστηχως!!!

πόσο εύκολο το βλέπεις να αποκτήσουν ιδιόκτητο δίκτυο εταιρίες που έχουν τόσα λίγα χρόνια παρουσία στις τηλεπικοινωνίες σε σχέση με τον ΟΤΕ? Αναγκαστικά είναι έτσι...

Ακριβώς αυτό που λέει ο jax! Στην αρχή έδειχνα κατανόηση αλλά βαρέθηκα πια! Στο κάτω κάτω, αν τους κάνει τέτοια νερά ο ΟΤΕ, ας κινηθούν αυτοί δικαστικά εναντίων του! Και εδώ που τα λέμε, το "φταίει ο ΟΤΕ" πολύ εύκολη δικαιολογία έχει καταντήσει...

Η γνώμη μου είναι ότι η καταγγελία στον ΕΕΤΤ μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα, όταν δεν έχει διορθωθεί μια βλάβη, είναι υποχρέωση όλων μας.

Επειδή είναι συνήθης τακτική να μας κάνουν μπαλάκι ανάμεσα στον πάροχο και στον ΟΤΕ, στο τελευταίο συμβόλαιο που έκανα ζήτησα και μπήκε όρος ότι αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο πάροχος, για όλες τις απαιτούμενες ενέργειες αποκατάστασης τυχόν βλάβης, που θα πρέπει να γίνονται χωρίς άσκοπες χρονοτριβές.

Τουλάχιστον δε μου λένε φταίει ο ΟΤΕ ή δηλώστε βλάβη στον ΟΤΕ και βλέπουμε.

Δηλαδή το κόλπο που κάνουν στηρίζεται στις τρεις εργάσιμες μέρες που προβλέπει ο νόμος για αποκατάσταση μιας βλάβης. Περνάνε τρεις μέρες και μετά μας λένε φταίει ο ΟΤΕ, κάντε αίτηση εκεί και τη συνέχεια την ξέρετε, είναι τόσο κοινή... Αγοράζετε modem, πληρώνετε ηλεκτρολόγο για έλεγχο γραμμής σπιτιού, αλλάζετε πάροχο όπως τα πουκάμισα κτλ.

Όλες οι αποφάσεις της ΕΕΤΤ, περιλαμβανομένης και της σχετικής με το θέμα για το οποίο παραπονείται ο ΟΤΕ, με το οποίο κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο €2εκ. βρίσκονται στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ.

Ο ΕΕΤΤ στελεχώνεται από καθηγητές Πανεπιστημίου και δεν θάπρεπε να αμφισβητούμε την κρίση τους επιπόλαια και χωρίς στοιχεία ή έστω ενδείξεις ότι μεροληπτούν.

Την 1-8-2005 ορίστηκε νέα Διοίκηση της ΕΕΤΤ, η σύνθεση της οποίας σήμερα είναι η εξής:

Πρόεδρος: Νικήτας Αλεξανδρίδης , Καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου George Washington, Washington D.C., ΗΠΑ

* Αντιπρόεδρος για τον τομέα των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών: Νικόλαος Κουλούρης , Δικηγόρος

* Αντιπρόεδρος για τον τομέα παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών: Μιχάλης Σακκάς, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος ΕΜΠ

* Μέλη:

o Παναγιώτης Κωττής , Καθηγητής ΕΜΠ

o Ιωάννης Παλαιολόγος , Αν. Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά

o Παναγιώτης Τσανάκας , Καθηγητής ΕΜΠ

o Γεώργιος Τσαπρούνης , Δικηγόρος

o Συμεών Παπαβασιλείου, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ

o Ιωάννης Παπαϊωάννου , Πληροφορικός

Ιδιαίτερα ανησυχητικό? Υπερβολές. Δεν λέω ότι Καθηγητές γίνονται πάντα οι άριστοι, αλλά τουλάχιστον είναι ότι πιο αποδεκτό διαθέτουμε. Δεν έχω λόγους να τους αμφισβητήσω, γιατί από όσο ξέρω, δεν έχουν δώσει τέτοια δικαιώματα. Εξ άλλου γι αυτό υπάρχουν τα forum, ώστε αν έχουμε κάποια στοιχεία μεροληψίας να τα αναφέρουμε.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.