j0hnar0s Μάϊος 23, 2009 #42 Μάϊος 23, 2009 άκου λίγο να δεις να σε βάλω σε ένα δρόμο λογικής σκέψης.. αν ένα κατάστημα έχει p.x. 10 παραλαβές την μέρα από 10 διαφορετικά ήδη των..30 θα σου βάλω εγώ κομμάτια(που δεν είναι τόσες λίγες για ένα τέτοιο κατάστημα) μιλάμε για 10*30=300 πράγματα σε ρωτάω λοιπόν: είναι δυνατόν ένα μαγαζί 8*4 με 2-5max υπαλληλους να ελέξουν 300 ήδη από την στιγμή που και οι ίδιοι τα παίρνουν καινούργια.....? αδιανόητο!! και στην τελική δεν είναι υποχρεωμένοι να τα ελέξουν k ας τα φέρνουν και από την κίνα.. νευριάζω γιατι κανουν εξυπνάδες σε εμας που σκασαμε τα ωραια μασ λεφτακια είπαμε λόγο όλων των κρουσμάτων περί αγορά hardware μακριά από e-shop..ΜΑΚΡΙΑ!
dunkel_Stern Μάϊος 23, 2009 #43 Μάϊος 23, 2009 στάνταρ ένα κατάστημα δεν μπορεί να ελέγξει ότι παίρνει αλλα όταν εσέι παίρνεις κάτι απ' αυτούς k είναι Μάπα το λιγότερο που πρέπει να κάνουν είναι να σε σεβαστούν.....k στο πλαίσιο άμα παρατηρήσει κανεις έχει εξαφανιστεί το "stock" gt του συμφέρει το να κυκλοφορεί το εμπόρευμα k να είναι "αφτιχισμενοι" οι πελάτες, αφού τους βγαίνει τσάμπα.P.S. μια φορα πήρα κάτι λάμπες k βίδες για το pc μου από το e-shop k αυτό επειδή δεν είχε το πλαίσιο (για βίδες το e-shop καλο είναι, οτιδήποτε άλλο που κουμπώνει σε ρεύμα η έχει μηχανικά μέρη... μακριά)
j0hnar0s Μάϊος 23, 2009 #44 Μάϊος 23, 2009 φιλε μου δεν αντιλεγω.. και μην ξεχνας ημουν πρωτος που ειπε οτι το e-shop ειναι για αναλώσιμα και μονο...
dunkel_Stern Μάϊος 24, 2009 #45 Μάϊος 24, 2009 φιλε μου δεν αντιλεγω.. και μην ξεχνας ημουν πρωτος που ειπε οτι το e-shop ειναι για αναλώσιμα και μονο... οι βίδες δεν είναι αναλώσιμα
Hydra Μάϊος 25, 2009 #46 Μάϊος 25, 2009 Χρονια πελατης στο e-shop,Ολα καλα ολα ωραια,οι μνημες που πηρα προσφατα ηταν προβληματικες,τις πηγα στο e-shop στον Πειρεα,επιτοπου αντικατασταση τσακ μπαμ και τωρα ολα φινα .
yanni Μάϊος 25, 2009 Author #47 Μάϊος 25, 2009 Αν το e-shop το έκανε αυτό συχνά θα ήταν όλα φίνα όπως λες. Δυστυχώς και μέχρι να αποφασίσουν ότι και ο ένας πελάτης μετράει, περιπτώσεις σαν την δική σου θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα και περιπτώσεις σαν την δική μου θα γεμίζουν τις σελίδες στα fora.
spc Μάϊος 25, 2009 #48 Μάϊος 25, 2009 Χρονια πελατης στο e-shop,Ολα καλα ολα ωραια,οι μνημες που πηρα προσφατα ηταν προβληματικες,τις πηγα στο e-shop στον Πειρεα,επιτοπου αντικατασταση τσακ μπαμ και τωρα ολα φινα . Γιατί πολύ απλά θα τις πασάρουν όπως τις πήραν από εσένα στον επόμενο..... Δυστυχώς η καθε επαφή μου μαζί τους (εκτός απο ψυχοφθόρα καθώς πάντα έχεις να αντιμετωπίσεις μία βλαχοκατάσταση - καλά στο Πλαίσιο δεν έχουν πατήσει το πόδι τους ποτέ; ), αποδεικνύει (πάντα όμως) ότι όντως είναι μονο για αναλώσιμα, βίδες κλπ π@π@ράκια. Είναι άξιον απορίας πως καταφέρουν να σε κάνουν να μετανοιώνεις πάντα την οποιαδήποτε συναλλαγή μαζί τους....
dunkel_Stern Μάϊος 25, 2009 #49 Μάϊος 25, 2009 να κάνω μια χάζι ερώτηση?άμα πάρεις κάτι από το stock house του e-shop (p.x. κάρτα γραφικών) k σου καεί στην βδομάδα πάνω... θεωρητικά τι γίνετε?το έχω μεγάλη απορία XAXA
dunkel_Stern Μάϊος 25, 2009 #51 Μάϊος 25, 2009 για το πείραμα k μονο να πάρω καμια με 20-30E k να δω?xaxaxa
dunkel_Stern Μάϊος 25, 2009 #53 Μάϊος 25, 2009 E για 20 ευρω θα στην αλλαξουν,δεν θα χασουν και πολλα καλά άντε ώρες μια δεύτερη τέτοια XAXAXA!
psyber Σεπτέμβριος 5, 2009 #54 Σεπτέμβριος 5, 2009 τι να σου κάνει το κράτος όταν μια ολόκληρη εταιρία έχει στηθεί στην πλακα...dld το πλαίσιο το κράτος το κυνηγάει?απλά δεν καταλαβαίνουν πως με το να κανεις απλά την δουλειά σου καταφέρνεις τον πελάτη, k μέχρι σε κάποιες περιπτώσεις νιώθει μέχρι k υποχρωμένος.+1:T:
2cpu Σεπτέμβριος 6, 2009 #55 Σεπτέμβριος 6, 2009 να κάνω μια χάζι ερώτηση?άμα πάρεις κάτι από το stock house του e-shop (p.x. κάρτα γραφικών) k σου καεί στην βδομάδα πάνω... θεωρητικά τι γίνετε? Προσωπικά έχω πάρει μια μητρική και εδώ και κάνα 3μηνο δουλεύει μια χαρά. Αν με καεί δεν θα κάνω και χαρακίρι γιατί ήξερα την κατάσταση του (used η τι άλλο ήταν) οπότε όλα καλά.Στο κάτω κάτω όταν η εν λόγω μητρική είχε μια ΧΧΧ τιμή και εγώ την πήρα τιμή χώμα used δεν έχω την απαίτηση να με καλύπτει εγγύηση όσο θα είχε όταν την πήρα brand new. Δεν κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου btw
pavou Σεπτέμβριος 7, 2009 #56 Σεπτέμβριος 7, 2009 Μα και στο πλαίσιο τα μεταχειρισμένα δεν έχουν ίδια εγγύηση όπως τα καινούργια , 6 μήνες δεν είναι για τα μεταχειρισμένα ?
junior-21- Σεπτέμβριος 8, 2009 #58 Σεπτέμβριος 8, 2009 αυτό το είδατε? http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=331698 καλά δεν παίζονται με τπτ...!
yanni Σεπτέμβριος 8, 2009 Author #59 Σεπτέμβριος 8, 2009 Αυτά είναι. Προσπαθούν να σε βγάλουν τρελό ή ακόμα και πλαστογράφο για να γλυτώσουν το RMA. Μετά μου λέτε...."Α έχει DOA τώρα το e-shop".....ναι ναι.....εγγύηση
Kosmos Σεπτέμβριος 15, 2009 #60 Σεπτέμβριος 15, 2009 Στην περιπτωση μου το τμημα λογιστηριου δεν μπορουσε να βρει στο συστημα οτι ειχα κανει την αγορα του προϊοντος που χρειαζοταν rma.Δεν μπορει οταν προσλαμβανουν υπαλληλους να τους εκπαιδευουν πως να γινουν κρετινοι...Απλα μαλλον τους βρισκουν με background...καλα βιογραφικα και την ικανοτητα να μην καταλαβαινουν τις λεξεις "εγγυηση","αγορασα","υποχρεωμενοι"...Για να μην θυμηθω την εποχη των A64 που μου εδιναν καμμενες μομπο σε ολοκληρο συστημα με χαρτι οτι εχει γινει ελεγχος και ολα δουλευαν στην εντελεια...τους ελεγα οτι μπορει να μην φταιει μονο η μητρικη και μου αλλαζαν και την καρτα γραφικων χωρις να εχει προβλημα(ή μηπως κατα τον ελεγχο την εκαιγαν αυτοι?) ουτε λογος για το τροφοδοτικο...μετα απο 3 καμμενες μομπο το αλλαξαν το τροφοδοτικο.Και το χειροτερο ειναι οτι για να πιασεις γραμμη στο service επρεπε να ειχες μπαρμπα στην Κορωνη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.