yanni Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2009 Τι να πεις? Μέχρι πρόσφατα δήλωνα ότι δεν είχα πρόβλημα με το κατάστημα και όταν χρειαζόταν έδινα και κάποια σύνθεση/πρόταση από το site του. Αυτό όμως που έχω τραβήξει τις τελευταίες 15 μέρες με αυτούς απλά είναι παράλογο. Όχι δεν μιλάω για την κοροϊδία με τους εξωτερικούς δίσκους, αν και μπορεί να τους καταγγείλω και για αυτό στο τέλος έτσι για το γ@μώτο της υπόθεσης. Η όλη ιστορία ξεκινάει στις 17/12, όταν και παρήγγειλα μία ACRyan θήκη για δύο σκληρούς δίσκους, μοντέλο HD51714. Η εν λόγο θήκη διαφέρει από το αδερφάκι της το HD51776, πέρα από το ότι είναι σαφέστατα ποιο ακριβή, στο ότι βλέπει τους δύο δίσκους σαν δύο ξεχωριστούς δίσκους. Η 1776 τους συνδυάζει ως έναν δίσκο. Θα σας πω όσο ποιο περιληπτικά μπορώ την ιστορία για να μην σας κουράζω. Δοκιμάζω την θήκη με δύο δίσκους. Η θήκη αντί να τους βλέπει ως δύο δίσκους στο disk management τους βλέπει ως έναν. Οπότε έχουμε περίπτωση όπου ναι μεν το προϊόν δουλεύει, αλλά δεν δουλεύει όπως περιγράφεται στην συσκευασία, αλλά και στο site του e-shop (δουλεύει όπως το φτηνό μοντέλο). Τηλεφωνώ στο service του e-shop. Τους ενημερώνω και ζητάω είτε να κανονιστεί επιστροφή χρημάτων, αφού το προϊόν δεν δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, είτε να αντικατασταθεί άμεσα με άλλο ελεγμένο (η ιδιαιτερότητα της περίπτωσης από την αρχή μου δημιούργησε φοβίες για πρόβλημα παρτίδας και όχι απλά μεμονωμένα μιας θήκης). Επειδή δεν μου είναι εύκολο να τρέχω στην άλλη άκρη της Αθήνας συμφωνούμε να περάσω από το e-shop Περιστερίου που είναι και το ποιο κοντινό. Για να μην τα πολυλογώ στις 21/12 τρώω δύο ώρες εκεί μαζί με τον τεχνικό τους ο οποίος επιβεβαιώνει ότι η θήκη δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Παρόλα αυτά από τα κεντρικά αρνούνται να κάνουν δεκτή την άποψη του τεχνικού στο Περιστέρι και ζητάνε να σταλεί η θήκη στα κεντρικά για περαιτέρω ελέγχους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένας από τους πωλητές επί 5’ προσπαθεί να με πείσει ότι η θήκη είναι απλά χαλασμένη και άρα δεν υπάρχει πρόβλημα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναγράφονται στο site, υποθέτω, για να περάσει το όλο θέμα όσο ποιο αθόρυβα γίνεται και για να μην απαιτήσω επιστροφή χρημάτων. Εγώ από την μεριά μου επιμένω ότι θα πρέπει να ελέγξουν μήπως εν αγνοία τους πουλάνε προβληματική παρτίδα. Τελικώς αφήνω την θήκη εκεί και δεν επιμένω περισσότερο, ποιο πολύ διότι αναγνωρίζω την προσπάθεια του τεχνικού τους στο να με εξυπηρετήσει. Παίρνω και την προφορική δέσμευση του υπευθύνου ότι θα ειδοποιηθώ μέχρι τις 24/12 και αποχωρώ. Οι μέρες περνάνε και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Στις 29 του μήνα αποφασίζω να αγοράσω και δεύτερη θήκη (εξ αρχής πήγαινα για δύο) την οποία παραλαμβάνω στις 31/12. Και η δεύτερη θήκη, η οποία με βάση το serial number μάλλον είναι από την ίδια παρτίδα, διαπιστώνω ότι έχει το ίδιο πρόβλημα, ενώ στο μεταξύ έχει φτάσει ενημέρωση με sms στις 30/12 ότι η πρώτη θήκη όντως έχει πρόβλημα και να περιμένω να ειδοποιηθώ από το e-shop Περιστερίου. Καμιά ενημέρωση μέχρι τις 3/1 οπότε και τηλεφωνώ στο support του e-shop και με προτρέπουν να περάσω από το e-shop Περιστερίου. Περνάω από εκεί στις την ίδια μέρα, 3/1. Ο υπεύθυνος μου λέει ότι δεν έχει ακόμα ενημέρωση, αλλά θα κοιτάξει. Όντως υπάρχει μία θήκη εκεί και με περιμένει. Την παραλαμβάνω. Πριν φύγω κοιτάω στο κουτί. Τα πάντα είναι βιαστικά συσκευασμένα και το διαφανές πλαστικό της θήκης παραβιασμένο. «Ωραία» λέω. «την τσεκάρισαν αυτή, οπότε λογικά θα δουλεύει σωστά». Αποχωρώ από το κατάστημα μιας και έχω να κάνω και μια επίσκεψη στον dellman. Στο σπίτι του dellman αποφασίζω να ρίξω μια δεύτερη ματιά στο περιεχόμενο. Παρατηρώ ότι στην συσκευασία δεν υπάρχει το κατσαβιδάκι που δίνει η ACRyan. «Θα το ξέχασε ο τεχνικός» σκέφτηκα. Κανένα πρόβλημα. Ανοίγω την θήκη με ένα άλλο και τι να δω; Τα πάντα. Λείπει ένα αυτοκολητάκι πάνω από ένα chip. Υπάρχουν σημάδια κόλλας που δείχνουν ότι έχει αφαιρεθεί. Έντονα σημάδια ηλεκτροκόλλησης στις SATA θήρες. Έντονη μυρωδιά καμένου. Η πρόσοψη είναι διαφορετική από αυτήν στις φωτογραφίες του προϊόντος (δεν το πρόσεξα αρχικά). Το serial number που η ACRyan βάζει κάτω από το bay των δίσκων, εσωτερικά στην θήκη, είναι άσχετο με το μοντέλο που εγώ αγόρασα. Ωραίο ε; Πολύ ωραίο. Αφού αναφέρω ότι η θήκη δεν έχει δοκιμαστεί καν στην κατάσταση που βρίσκεται, θα κλείσω απλά με μερικά ερωτήματα Αν την γυρίσω πίσω τι θα μου πουν; Μήπως ότι δεν μπορούν να την δεχτούν; Το κατσαβιδάκι μήπως έλειπε εσκεμμένα μέσα από την συσκευασία ώστε να αποφευχθεί η περίπτωση που ο πελάτης ξεβιδώνει την θήκη μέσα στο κατάστημα; Λέτε τελικά να έχουν πραγματικά άγνοια για την εν λόγο παρτίδα; Το πρόβλημα φαίνεται να μην είναι σε μία και μόνο θήκη, τους το είχα τονίσει από την πρώτη στιγμή και η θήκη που μου έδωσαν ένας Θεός ξέρει από ποια παρτίδα είναι με βάση το serial number της. Πόσοι πελάτες τους θα πάρουν χαμπάρι ότι η περιγραφή «δύο διαφορετικοί δίσκοι» σημαίνει δύο διαφορετικοί δίσκοι στο disk management και όχι στο my computer; Μήπως αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε όριο στο e-shop; Σας αφήνω με μία φωτογραφία από την πλακέτα της «νέας» θήκης που μου δώσανε. Τουλάχιστον -1 πελάτης για το e-shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 5, 2009 Author #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Προσοχή αν έχετε την εν λόγο θήκη και αυτή δεν βλέπει ξεχωριστά τους δύο δίσκους.Ο δεύτερος δίσκος εξαρτάται και από την θήκη και από τον πρώτο δίσκο.Αν χαλάσει η θήκη και δεν βρείτε άλλη ίδια ο δεύτερος δίσκος θα εμφανίζεται άδειος.Αν χαλάσει ο πρώτος δίσκος επίσης τα δεδομένα του δεύτερου χάνονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Ιανουάριος 5, 2009 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Θα εμπιστευτείς τα data σου σε τέτοια κατάσταση; Εγώ δε θα το έκανα. Θα έλεγα να τους το γυρίσεις πίσω. Επειδή προβλέπω ότι θα τραβήξει πολύ.. καλό κουράγιο :wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Ιανουάριος 5, 2009 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Βασικά ποπ κορν για το τέλος της ταινίας (κάτι σαν αγγελοπουλικά γρον πλαν ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 5, 2009 Author #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Θα εμπιστευτείς τα data σου σε τέτοια κατάσταση; Εγώ δε θα το έκανα. Θα έλεγα να τους το γυρίσεις πίσω. Επειδή προβλέπω ότι θα τραβήξει πολύ.. καλό κουράγιο :wassat:Πλέον δεν με απασχολούν τα λεφτά που τους έχω δώσει και όπως έχω αναφέρει η θήκη δεν έχει δοκιμαστεί και ούτε πρόκειται να δοκιμαστεί. Μια θήκη σε τέτοια κατάσταση δεν με ενδιαφέρει το αν δουλεύει.Μου αρκεί το ότι με δουλεύουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 5, 2009 Author #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Να αναφέρω ότι το όνομά μου και όποιο όνομα γνωρίζω από το e-shop είναι διαθέσιμο εφόσον αυτό ζητηθεί από την ΔΟ του forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιανουάριος 5, 2009 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 δεν τους εχω ικανους ουτε να κρατησουν ενα κολλητηρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιανουάριος 5, 2009 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 στυγνή εξαπάτηση.πάρτους το sculp.:mamba: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Ιανουάριος 5, 2009 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Αν και δεν ειχα ποτε προβλημα με το e-shop,συμβαινουν αυτα καμια φορα,και το βλεπω να τραβαει πολυ μακρια η βαλιτσα,καλη τυχη ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιανουάριος 5, 2009 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 συμβαινουν αυτα καμια φορα, ε νταξ.....ας στείλουν με τηλεγράφημα ένα συγγνώμη που συνέβηκε και ας το ξεχάσουμε και ας πάμε παρακάτω......:fist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowRunner Ιανουάριος 5, 2009 #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 όχι ρε φίλε.... πραγματικά τα άτομα αυτά έχουν ξεφύγει πλέον, προτείνω να κάνεις μηνύσεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kataraman Ιανουάριος 5, 2009 #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 Μα καλα κανουν που κανουν την μ@@κια να το ανοιξουν να πειραματηστουν ας κανουν και σωστες και ωραιες κολησεις...Τι χαλια ειναι αυτα ρε???Ετσι κολουσα εγω οταν πρωτομαθενα να χρησιμοποιω το κολητηρι χαχαχαχαχαχαχαχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιανουάριος 5, 2009 #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 ε νταξ.....ας στείλουν με τηλεγράφημα ένα συγγνώμη που συνέβηκε και ας το ξεχάσουμε και ας πάμε παρακάτω......:fist: μεμονομενα περιστατικα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blkik Ιανουάριος 6, 2009 #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2009 και άντε τώρα να αποδείξεις ότι την θήκη δεν την έκανες εσύ ετσιΔυστυχώς ότι παίρνεις πρέπει να τον ανοίγουνε μπροστά σουΜπορείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας αν μπορείς τους κυνηγάς. Αν δεν μπορείς τότε γίνεσαι και λαγός Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 4, 2009 Author #15 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2009 Η απάντηση του e-shop στην ΓΓΚ ήταν του στυλ "Δεν ξέρουμε τίποτα ας περάσει για επανέλεγχο". e-mail έστειλα, τηλέφωνα έκανα, ο υπεύθυνος δεν βγαίνει στο τηλέφωνο. Τελικά αρκέστηκα σε υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου σήμερα, ο οποίος απλά έπαιζε τον μεσάζοντα ανάμεσα σε μένα και τον υπεύθυνο.Αυτό που θέλανε να κάνουν πάντως το κάνανε. Πλέον επιμένουν ότι άφησα την θήκη για έλεγχο από τα κεντρικά. Έχουν ξεχάσει προφανώς τον επιτόπιο έλεγχο στο Περιστέρι ο οποίος μου έδινε το δικαίωμα να ζητήσω άμεση επιστροφή χρημάτων. Έχουν ξεχάσει ότι αρνήθηκαν παραβιάζοντας, αν δεν κάνω λάθος, τον νόμο εις βάρος μου αρνούμενοι να μου επιστρέψουν τα χρήματα.Τι ακολουθεί; Το αυριανό επεισόδιο όπου θα επιστρέψω τις δύο θήκες, για νέο έλεγχο και καλά. Αφού αυτό είναι το άγχος τους, να πάρουν τις θήκες πίσω και να μην φανεί ότι δίνουν Β διαλογής ή μεταχειρισμένα-προβληματικά προϊόντα σε άτυχους, θα τους ξανακάνω την χάρη. Δεν βαριέσαι. Τι θα χάσω; Την ευτυχία να ξανά αγοράσω από αυτούς;Πάντως του υπαλλήλου του ξέφυγε το μαργαριτάρι. "Η θήκη που σας δόθηκε ήταν επισκευασμένη. Οι αλλαγές των προϊόντων γίνονται συνήθως με αντίστοιχα επισκευασμένα". Αυτό ομολογώ ότι δεν μου το είχαν ξανά πει. Μάλιστα στην απάντηση στην ΓΓΚ αναφέρουν ότι με βάση τον σειριακό η θήκη δεν είχε πάει σε άλλον πελάτη και ότι είχε παραληφθεί μαζί με την προς αντικατάσταση θήκη από τον προμηθευτή. Οπότε το ερώτημα είναι πως μια επισκευασμένη θήκη βρέθηκε με την προς αντικατάσταση μη-επισκευασμένη στην ίδια παρτίδα από τον προμηθευτή; Εκτός και αν ΟΛΗ η παρτίδα ήταν επισκευασμένες θήκες οι οποίες προωθήθηκαν ως καινούριες από το e-shop. Να προσθέσω ότι πέρα από τους εντελώς διαφορετικούς σειριακούς, οι θήκες διαφέρουν και εμφανισιακά. Κατά τα άλλα είναι από την ίδια παρτίδα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavou Μάϊος 6, 2009 #16 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2009 φίλε μου καλά ξεμπερδέματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenz0 Μάϊος 6, 2009 #17 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2009 πλαισιο και παλι πλαισιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 6, 2009 #18 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2009 πήγες σήμερα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris_stv Μάϊος 6, 2009 #19 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2009 Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι δεν υπάρχει σοβαρό service. Ολοι τους σε δίνουν (και καλά) εγγύηση 1-2 χρόνια αλλά σε περίπτωση κάποιο προιόν βγει προβληματικό όλοι τους σφυρίζουν αδιάφορα. Πρόσφατα ένας φίλος μου πήρε ενα Netbook Acer και μέσα σε 2 μέρες δεν άναβε η οθόνη. Το αστείο είναι όταν μας είπαν οτι όντως είχε πρόβλημα και περιμένουν ένα ανταλλακτικό για να το φτιάξουν, δεν μας έλεγαν με τίποτα τι είδους ανταλλακτικό περιμένουν και τι πρόβλημα είχε τελικά όσες φορές και αν τους ρωτήσαμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάϊος 6, 2009 #20 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2009 νομίζω γκρινιάζεις άδικα...δε σου φταίει κάποιος άμα δε ξέρεις τα δικαιώματά σου.....εντός 2 ημερών θα έπρεπε να στο κάνουν αντικατάσταση με άλλο netbook επιτόπου...ή ακόμα και να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω σε περίπτωση που δεν ήθελες πιστωτικό την αξία του netbook για να πάρεις κάτι άλλο.είναι κάτι που είναι υποχρέωση του καταστήματος να το παράσχει και δικαίωμά σου να το ζητήσεις.το μισό άδικο είναι του e-shop, το άλλο μισό δικό σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.