schumifer Οκτώβριος 25, 2010 #41 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2010 Πού το λέει αυτό ακριβώς? Γιατί εγώ θυμάμαι ότι αφορά πράγματα που πωλούνται εδώ , ανεξαρτήτως το πού έρχονται. Στο κάτω κάτω -διορθώστε με αν κάνω λάθος-υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο είναι ο πωλητής! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 25, 2010 #42 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2010 Στο κάτω κάτω -διορθώστε με αν κάνω λάθος-υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο είναι ο πωλητής! ακριβως.Καλησπέρα σε όλους! Φίλε Διονύση αυτό με τα 2 χρόνια εγγύηση είναι λίγο περίπλοκο ζήτημα, επειδή δούλευα λιανική μέχρι και πέρσυ ξέρω ότι 2 χρόνια εγγύση έχουν μόνο αυτά - (ηλεκτρονικά parts) - που κατασκευάζονται στην ΕΕ και όχι που απλά μεταπωλούνται. Οπότε μην περιμένεις να δείς πολλά τέτοια. λαθοςυγ: μαστερ λαου νταταβαζε ιζ νταουν,για τεκμηριωση μελετηστε 2251/1994 στην ισχυουσα μορφη του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Οκτώβριος 25, 2010 #43 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2010 Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση απλά ανέφερα αυτό που ξέρω ότι ισχύει στην κατηγορία που ανέφερα. Θα ήθελα να μου υποδείξεις το σχετικό άρθρο νομοθεσίας προς μελέτη Πάντα φιλικά και χωρίς παρεξηγήσεις. edit: Βρήκα κάτι αρκετά ενδιαφέρων : http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/index_en.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 26, 2010 #44 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση απλά ανέφερα αυτό που ξέρω ότι ισχύει στην κατηγορία που ανέφερα. Θα ήθελα να μου υποδείξεις το σχετικό άρθρο νομοθεσίας προς μελέτη Πάντα φιλικά και χωρίς παρεξηγήσεις.edit: Βρήκα κάτι αρκετά ενδιαφέρων : Easy Reading Corner - Booklets: Europe on the move ναι,ειναι το αρ.5 2251/1994 Τον νομοθετη δεν τον ενδιαφερει που παρηχθη το προιον.Εστω και η απλη εισαγωγη κανει τον εισαγωγεα προμηθευτη αρα κι υπευθυνο για την εγγυηση Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" Αρθρο 5. "1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης (Ε.Ε.), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομα του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο." *** Η άνω νέα παρ.1 προστέθηκε και οι παρ.1-8 αναριθμήθηκαν αναλόγως με την παρ.1 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. "2. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Από την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά, κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση τους, εφόσον, για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα." *** Η αναριθμηθείσα παρ.2 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.2 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. 3 2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προιόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προιόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. "Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του." *** Τα εντός " " εδάφια της αναριθμηθείσας παρ.3 προστέθηκαν με την παρ.3 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. "4. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους." *** Η αναριθμηθείσα παρ.4 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.4 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. 5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προίόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προίόν ή ανταλλακτικό. "5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή." *** Τα εντός " " εδάφια της αναριθμηθείσας παρ.5 προστέθηκαν με την παρ.5 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. 6 (5). Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαπώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. "Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές, πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας, είναι άκυρη." *** Το δεύτερο εδάφιο της αναριθμηθείσας παρ.6 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.6 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή." *** Το δεύτερο εδάφιο της αναριθμηθείσας παρ.6 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.6 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. *** Ο τίτλος και οι παρ. 3 έως 5 του άρθρ.5 αντικαταστάθηκαν ως άνω με το άρθρο 3 Ν.3043/2002,ΦΕΚ Α 192/21.8.2002. (προσαρμογή με 1999/44/ΕΚ). 7 6. Ο προμηθευτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προιόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. "8. Παραίτηση, εκ των προτέρων, του καταναλωτή από τα δικαιώματα του κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, είναι άκυρη." *** Η παρ.8 προστέθηκε με την παρ.7 άρθρ.6 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narta Οκτώβριος 27, 2010 #45 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2010 Κατι γενικο με τον νομοθετικο ρολο και ισχυ της ΕΕ που ειναι χρησιμο: Κανονισμος: Ειναι ανωτερους ακομα και του Συνταγματος κράτους απο την υπογραφη του και επειτα, σε περιτπτωση συγκρουσης υπερισχύει ο Κανονισμος της ΕΕΟδηγία: Ειναι ανώτερους των εσωτερικών νόμων αλλα οχι του Συνταγματος τους κράτους. Σε περιπτωση συγκρουσης εσωτερικου νομου και Κοινοτικης οδηγίας υπερισχύει η Κοινοτικη οδηγία. Το κράτος-μελος ειναι υποχρεωμενο να εισαγάγει και ενσωματώσει στο εσωτερικο του την κοινοτικη οδηγία με νομο του κράτουςΣυσταση: Ειναι κατώτερη των εσωτερικών νομων του κρατους (και φυσικα του Συνταγματος) και σε περίπτωση συγκρουσης υπερισχύει ο νομος του κρατους. Αν και βαση εθιμικου δικαιου, οταν ενα κρατος μελος κατ' εξακολουθηση δεν εφαρμοζει τις συστάσεις της ΕΕ εχει καποιοες πολιτικες επιπτώσειςΣυνεπως αυτουσια η κοινοτικη οδηγια εχει καθολικη ισχυ απο υπογραφης της στο εσωτερικου του κρατους. Συνεπως για ΟΛΑ τα προΙοντα τεχνολογίας - ηλεκτρονικα - υπολογιστών υπάρχει ΔΙΕΤΗΣ εγγυηση απο τον διανομέα (τελικο πχ Πλαισιο ή αντιπρόσωπο πχ Samsung Hellas). Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Μάρτιος 13, 2012 #46 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2012 Επειδή για την περίπτωση μου θέλω να κάνω αυτό:αναφορα στο ΙΝΚΑ ΚΕΠΚΑ Συνηγορο του καταναλωτη ασαπ χασαπ.Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι αυτό:Αν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν, δικαιούσαι ό,τι παρέχει η εγγύηση του προϊόντος. Έχουμε ξαναπεί ότι πάει "επισκευή -> αντικατάσταση με επισκευασμένο -> αντικατάσταση με καινούριο -> αντικατάσταση με άλλο μοντέλο ή λεφτά πίσω".Στο επόμενο πας αν το προηγούμενο δεν είναι δυνατό.Καλύπτεται από την παράθεση του [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] παραπάνω, δηλαδή:"5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."Ίσης αξίας δεν συνεπάγεται και ίσων δυνατοτήτων πλέον...Επίσης αν ισχύει αυτό:search is ur friend ,σε ολα τα θεματα με "εγγυηση" στον τιτλο.Το σωστο κ νομιμο ειναι "then current price"",δηλαδης οσο κανει την στιγμη που χαλασε.Αν ενα καταστημα γουσταρει να δινει περισσοτερα,μαγκια του,αλλα ειναι σαν δωρο.Οποτε θελει το σταματα.Γιατί αυτοί μου δίνουν μόνο 20€ (που τον είχα αγοράσει εγώ) πιστωτικό ενώ η τελευταία αξία του δίσκου είναι τα 44€; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palyrria Μάρτιος 16, 2012 #47 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2012 ο δίσκος των 20ε είναι το ίδιο ακριβός μοντέλο με αυτό των 44ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Μάρτιος 17, 2012 #48 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2012 Γιατί αυτοί μου δίνουν μόνο 20€ (που τον είχα αγοράσει εγώ) πιστωτικό ενώ η τελευταία αξία του δίσκου είναι τα 44€;Αν σου χάλασε ο δίσκος δικαιούσε να πάρεις τον ίδιο ή παρόμοιο αν έχει καταργηθεί το μοντέλο.Διαφορετικά πέρνεις τα χρήματα που είχες δώσει.Αν δεν υπάρχει πλέον σαν μοντέλο και εσύ τον είχες αγοράσεις 20€ τόσα θα πάρεις, όχι 44.Το πιστωτικό κόβεται πάντα στην τιμή αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη και όχι στην τρέχουσα αξία του προϊόντος είτε αυτή είναι μεγαλύτερη είτε μικρότερη. (αυτό το λέει η εφορία και οι νόμοι του εμπορίου)Αν το κατάστημα δεν έχει να σου δώσει ίδιο/παρόμοιο θα σου προτείνει πιστωτικό στην τιμή που τον αγόρασες.Αν εσύ χρειάζεσαι δίσκο και όχι τα χρήματα, τότε στείλε τον για rma στην μαμά εταιρεία. (θέματα για άνοιγμα rma υπάρχουν στο forum και γενικά, θα σου κοστίσει μόνο η αποστολή του δέματος με ΕΛΤΑ και τίποτα άλλο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Μάρτιος 17, 2012 #49 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2012 ο δίσκος των 20ε είναι το ίδιο ακριβός μοντέλο με αυτό των 44ε?Ο δίσκος είναι αυτός που βλέπεις στα 44€ μόνο που εγώ τον είχα πάρει σε προσφορά στα 20€. Εγώ είχα τον WD3200AAKS ενώ τους ζητάω τώρα τον WD3200AAJS που είναι ο ίδιος με λιγότερη cache μάλιστα...Αν σου χάλασε ο δίσκος δικαιούσε να πάρεις τον ίδιο ή παρόμοιο αν έχει καταργηθεί το μοντέλο.Διαφορετικά πέρνεις τα χρήματα που είχες δώσει.Αν δεν υπάρχει πλέον σαν μοντέλο και εσύ τον είχες αγοράσεις 20€ τόσα θα πάρεις, όχι 44.Το πιστωτικό κόβεται πάντα στην τιμή αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη και όχι στην τρέχουσα αξία του προϊόντος είτε αυτή είναι μεγαλύτερη είτε μικρότερη. (αυτό το λέει η εφορία και οι νόμοι του εμπορίου)Αν το κατάστημα δεν έχει να σου δώσει ίδιο/παρόμοιο θα σου προτείνει πιστωτικό στην τιμή που τον αγόρασες.Αν εσύ χρειάζεσαι δίσκο και όχι τα χρήματα, τότε στείλε τον για rma στην μαμά εταιρεία. (θέματα για άνοιγμα rma υπάρχουν στο forum και γενικά, θα σου κοστίσει μόνο η αποστολή του δέματος με ΕΛΤΑ και τίποτα άλλο)Οκ, γιαυτό ρώτησα αν ισχύει αυτό που έγραψε ο @Tsakonas, οπότε με αυτό που λες δεν ισχύει. Αυτός που προτείνω εγώ να μου δώσει το κατάστημα δεν είναι αντίστοιχος με αυτόν οπότε οφείλει να μου δώσει τέτοιο;Επίσης, το κατάστημα πήρε τον δίσκο μου όπως έγραψα, τον έδωσε για RMA στην μαμά εταιρεία, αλλά εμένα μου δίνει μόνο το πιστωτικό. Δεν με δούλεψε λοιπόν; Ας μου το έλεγε πριν τον δώσει, να τον πάρω πίσω να τον δώσω εγώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Μάρτιος 17, 2012 #50 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2012 Το πιστωτικό κόβεται πάντα στην τιμή αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη και όχι στην τρέχουσα αξία του προϊόντος είτε αυτή είναι μεγαλύτερη είτε μικρότερη. (αυτό το λέει η εφορία και οι νόμοι του εμπορίου)η πράξη όμως (βλ. κάρτες γραφικών και σε εμένα προσωπικά (με ένα τροφοδοτικό)) δείχνει ότι κάνουν ό,τι τους συμφέρει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palyrria Μάρτιος 17, 2012 #51 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2012 Κάτι παίζεται στα πιστωτικά οταν το προϊόν είναι από πρόσφορα άλλα δεν το θυμάμαι.Θα επανέλθω όμως σύντομαΠαντός λογίστηκα δεν είναι εύκολη δουλεία για μια εταιρία το πιστωτικό.Πρέπει να το υπολογίσει λογίστηκα πολύ καλά και πολλές φορές μπορεί μα βρεθεί εκτεθειμένη φορολογικά ιδικά τώρα με τα σκαμπανεβάσματα στις τιμές των δίσκων .Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν πρέπει να βγαίνουν τα πιστωτικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
koshal Μάρτιος 18, 2012 #52 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2012 Κάτι παίζεται στα πιστωτικά οταν το προϊόν είναι από πρόσφορα άλλα δεν το θυμάμαι.Θα επανέλθω όμως σύντομαΠαντός λογίστηκα δεν είναι εύκολη δουλεία για μια εταιρία το πιστωτικό.Πρέπει να το υπολογίσει λογίστηκα πολύ καλά και πολλές φορές μπορεί μα βρεθεί εκτεθειμένη φορολογικά ιδικά τώρα με τα σκαμπανεβάσματα στις τιμές των δίσκων .Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν πρέπει να βγαίνουν τα πιστωτικάΠοσώς με απασχολεί αν είναι δύσκολο για μία εταιρία να διαχειριστεί τα πιστωτικά της. Ειδικά για επιχειρήσεις τύπου Π ας προσλάβει 5 υπαλλήλους να ασχολούνται μόνο με αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitsou Αύγουστος 4, 2014 #53 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2014 Συγνώμη που ξεθάβω το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι χρειάζεται καινούργιο Post για μια ερωτηση.Ο νομος λεει οτι ο πωλητής πρέπει να φτιάξει το ελαττωματικό προϊών σε εγγύηση σε ενα εύλογο χρονικό διάστημα. αυτο ειναι πολυ ασαφές, ποσο πρεπει να περιμένω σαν καταναλωτής προτού ζητήσω καινούργιο;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Αύγουστος 4, 2014 #54 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2014 Συγνώμη που ξεθάβω το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι χρειάζεται καινούργιο Post για μια ερωτηση.Ο νομος λεει οτι ο πωλητής πρέπει να φτιάξει το ελαττωματικό προϊών σε εγγύηση σε ενα εύλογο χρονικό διάστημα. αυτο ειναι πολυ ασαφές, ποσο πρεπει να περιμένω σαν καταναλωτής προτού ζητήσω καινούργιο;;μετά τις 20 μέρες αν δεν έχει επιδιορθωθεί/αλλαχθεί το προιόν σου εφόσον πληροί τους όρους της εγγύησης που ορίζει ο κατασκευαστής, τότε οφείλει ο πωλητής να σου δώσει προσωρινή αντικατάσταση έως ότου κλείσει το service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.