Jump to content



canon ixus980 on 300 euro


jayfrog

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

παιδες αν τι γνωμη εχετε για την canon ixus980 στα 300 ευρω θα μπορουσατε να πειτε οτι ειναι η καλυτερη στα λεφτα τις??? (δωστε κ σημασια στην εξωτερικη εμφανιση)

300 ευρώ ειναι πλεον παρα πολλα για compact μηχανή......σε αυτα τα χρηματα σήμερα παίζεις σε entry level dslr.

H canon έχει και άλλα μοντέλα με το ίδιο πάνω κάτω σουλούπι και κοντά στα 200 ευρώ. Όταν παίζεις στα 300+ όντος χτύπα μια D40/D60.

Δεν έχεις λόγο για 14+ megapixels και μάλιστα να τα πληρώσεις 100 ευρώ.

Πάρε μοντέλο 2 σκάλες πιο κάτω και είσαι καλυμμένος.

Το σουλούπι είναι ίδιο και απλά είναι ασημένια απόσο θυμάμαι αντί για μαύρη.

EDIT

Π.χ

Canon Ixus Ixus 90 IS απο 172 ευρώ στον σκρούτζ

H canon έχει και άλλα μοντέλα με το ίδιο πάνω κάτω σουλούπι και κοντά στα 200 ευρώ. Όταν παίζεις στα 300+ όντος χτύπα μια D40/D60.

Δεν έχεις λόγο για 14+ megapixels και μάλιστα να τα πληρώσεις 100 ευρώ.

Πάρε μοντέλο 2 σκάλες πιο κάτω και είσαι καλυμμένος.

Το σουλούπι είναι ίδιο και απλά είναι ασημένια απόσο θυμάμαι αντί για μαύρη.

EDIT

Π.χ

Canon Ixus Ixus 90 IS απο 172 ευρώ στον σκρούτζ

τωρα πεσαμε και στην περιπτωση ..αλλα δεν αγοραζεις μονο mpx με παραπανω ευρω

(δεν το αναλυω παραπανω μιας και δεν εχει νοημα για τα συγκεκριμενα μοντελα.-εξισου καλα στα λεφτα τους ...οπως και τα ixus 860is kai 870is.)

Παντως

δες και τiς nikon S710/700 (νεο/παλιο μοντελο)

Tελος και τις panasonic FX100/FX500/lz10

(Προσωπικα θα κοιτουσα κατι σε canon 870is/nikon s710/nikon s700 /για τελειως αλλους λογους panasonic lz10 αν ηταν για compact αν και παντα ειναι προτιμοτερο η πιο φτηνη dslr που θα βρεις μπροστα σου)

H canon έχει και άλλα μοντέλα με το ίδιο πάνω κάτω σουλούπι και κοντά στα 200 ευρώ. Όταν παίζεις στα 300+ όντος χτύπα μια D40/D60.

Δεν έχεις λόγο για 14+ megapixels και μάλιστα να τα πληρώσεις 100 ευρώ.

Πάρε μοντέλο 2 σκάλες πιο κάτω και είσαι καλυμμένος.

Το σουλούπι είναι ίδιο και απλά είναι ασημένια απόσο θυμάμαι αντί για μαύρη.

EDIT

Π.χ

Canon Ixus Ixus 90 IS απο 172 ευρώ στον σκρούτζ

θα το τσεκαρω κ θα σου πω την γνωμη μ

κοιτα εγω επιδη θελω να την κρατησω αρκετο καιρο την καμερα και δεν εχω προβλημα για τα 100 εξτρα ευρω

η 980 εχει και πιο νεοτερο επεξεργαστη εικονας εχει το DIGIC 4 η αλλη εχει το 3 εκτος βεβαια και απο τις υπολοιπες διαφορες

τωρα για τις D δεν θελω επιδη ειναι μεγαλες για compact ενδιαφερωμαι πιο πολυ

τωρα πεσαμε και στην περιπτωση ..αλλα δεν αγοραζεις μονο mpx με παραπανω ευρω

(δεν το αναλυω παραπανω μιας και δεν εχει νοημα για τα συγκεκριμενα μοντελα.-εξισου καλα στα λεφτα τους ...οπως και τα ixus 860is kai 870is.)

Παντως

δες και τiς nikon S710/700 (νεο/παλιο μοντελο)

Tελος και τις panasonic FX100/FX500/lz10

(Προσωπικα θα κοιτουσα κατι σε canon 870is/nikon s710/nikon s700 /για τελειως αλλους λογους panasonic lz10 αν ηταν για compact αν και παντα ειναι προτιμοτερο η πιο φτηνη dslr που θα βρεις μπροστα σου)

η ΝΙΚΟΝ φενεται πολυ καλη και εχει και πολυ καλη τιμη μπορεις να την συγκρινης λιγο με την 980??

επισης αν παιζεται ι τι μη στα 200 ευρω η casio exilim card s10 αξιζει βασικα μαρεσει πολυ η εμφανιση της

η ΝΙΚΟΝ φενεται πολυ καλη και εχει και πολυ καλη τιμη μπορεις να την συγκρινης λιγο με την 980??

Eiναι το αντιστοιχο μοντελο μονο που η νικον ειναι πιο wide, εχει μεγαλυτερη ο8ονη, και ισως αυτος να ειναι ο λογος για την μικροτερη αυτονομια(250photos vs 280?) κατα cipa standard).

ενα κλικ πιο αναλυτικα

νικον s710

canon ixus 980is

Μολις θυμηθηκα και την sony w300 (αντιστοιχο μοντελο -εως ιδιο σε spec με την canon)

Eiναι το αντιστοιχο μοντελο μονο που η νικον ειναι πιο wide, εχει μεγαλυτερη ο8ονη, και ισως αυτος να ειναι ο λογος για την μικροτερη αυτονομια(250photos vs 280?) κατα cipa standard).

ενα κλικ πιο αναλυτικα

νικον s710

canon ixus 980is

Μολις θυμηθηκα και την sony w300 (αντιστοιχο μοντελο -εως ιδιο σε spec με την canon)

Μαλιστα τελικα η νικον βγαινει πολυ καλη και η Sony ειναι αλλα εχω προκαταλληψη στης Σονυ

Sory for offtopic

Για την sony W170 ή T77 τι λετε σε σχέση με τις παραπάνω?

Μιλαμε για νορμαλ χρήση, οχι τιποτα τρελό :whip:

στα σημεια κερδιζει (απο τις δυο) η sony w170(ολιγο wide, πολυ αυτονομια -390κατα cipa και προπαντως η τιμη της)

Αυτα σε περιπτωση που δεν μπορεις να παρεις την nikon s710 που μοιαζει καλη λυση για τα λεφτα που ζηταει.(δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια.)

PowerShot S5 IS

Mη "τσιμπάς" με τα megapixels. Έχεις σκοπό να τυπώσεις poster A0? Mάλλον όχι. Τα πολλά MP θέλουν πολύ μνήμη και αντίστοιχα πολύ χώρο σε δίσκο. Ο DIGIC4 που λές παραπάνω ήταν αναμενόμενος από τη στιγμή που ανέβηκαν τόσο τα MP και έπρεπε οι ίδιες λειτουργίες να γίνονται σε παρόμοιο αν όχι λιγότερο χρόνο. Επίσης, τα τεράστια οπτικά zoom χρειάζονται τρίποδα (ή σταθεροποίηση της μηχανής για να τα αξιοποιήσεις. Ο image stabilizer βοηθάει μέχρι τα 10x.

Δες εδώ, 3 εναλλακτικές.

Χωρίς να έχω πλήρη εικόνα της αγοράς, μέχρι πρόσφατα τα οπτικά της Canon δύσκολα τα "χτυπούσε" άλλη εταιρία.

Η ultra zoom ειναι αλλη κατηγορια..Δεν νομιζω να ενδιαφεροταν.(δε φανηκε τουλαχιστον)

Πλην ελαχιστων περιπτωσεων μια συγχρονη μηχανη ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη.

Χωρις να σημαινει αυτο οτι -συγκεκριμενα- παλια μοντελα δεν ειναι καλυτερα απο αλλα πιο συχρονα.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα -στην υπερβολη του- ειναι οι canon G10 kai G9

H G10 ειναι καλυτερη απο την G9 (δεν εξεταζουμε αν ειναι πολυ ή λιγο ουτε ποσο κανουν) Παρολα αυτα η G9 παιζει να ειναι καλυτερη απο το 90+% (χονδρικα) των compact που κυκλοφορυν.

Προφνως η G10 δεν ειναι καλυτερη για τα 2μπχ παραπανω που εχει.

Οι απαιτησεις μας απο τον digic4 ειναι να βγαζει ενα καλυτερο -οπτικα- αποτελεσμα και οχι απλα να μειωσει το χρονο που χρειαζεται για να επεξεργαστει τα εξτρα mpx.

Για αυτο και συνηθως ισχυει το "νεοτερο ειναι και καλυτερο"

Το μονο που λειπει απο την εξισωση ειναι το μεγεθος του αισθητηρα.

Χονδρικα μηχανη προηγουμενης γενιας με αισθητηρα 1/1,7" ειναι καλυτερη απο καποιες νεοτερες με 1/2,33" (για 1/2,5" δεν συζηταμε καν.Θα 'ναι παλιο μοντελο με ο,τι αυτο συνεπαγεται)

Το ιδανικο δλδ ειναι να βρεις μεγαλουτσικο αισθητηρα με συγχρονο επεξεργαστη(και (firm)software να τον συνοδευει), που στις compact πλεον σημαινει 12-14mpx.

Οσο για τα μπχ δεν ειναι ασχημα.

Καταλαβαινω οτι πολλοι τυπωνουν αυτο που φωτογραφιζουν και ισως και σε μικρες εκτυπωσεις (max 13χ18 δλδ).

Αλλα με τα παραπανω μπορεις (εκ των υστερων) να διαλεξεις ενα πιο σωστο καδραρισμα ,που δεν ειχες δει πιο πριν της στιγμης της φωτογραφισης (πχ να ισιωσεις ενα οριζοντα).

'H ακομα και απο μια ηδη καλη φωτογραφια να crop-αρεις ενα κομματι το οποιο να μπορεις να το τυπωσεις χωρις απωλειες σε ποιοτητα σε 10χ15 η 13χ18.

Ακομα πιο τεχνικα μπορεις κυνηγας ενα πιο αδειο καδρο μιας και ετσι εχεις μεγαλυτερο βαθος πεδιου (οταν το χρειαζεσαι βεβαια) και υστερα να crop-αρεις παλι αυτο που σε ενδιαφερει χωρις να φαινεται ανεστιαστη σε καποιο σημειο.

Συνηθως οταν εχεις πολλα πραματα στο χωρο που 8ες να φαινονται ολα εστιασμενα.

(Οκ..στις compact δεν ειναι τοσο συχνο το φαινομενο αυτο αλλα οχι οτι ειναι αδυνατο να βρεθεις σε συγκεκριμενη περιπτωση)

Οσο για τα is/os/vr αν δεν κοστιζουν καλο ειναι να υπαρχουν

Δεν εχει αμεση σχεση με την εστιακη αποσταση που εχεις (ποσο ζουμαρεις δλδ) αλλα ποσο χρονο εχεις στη δεδομενη εστιακη αποσταση που βρισκεσαι και αν μπορεις να βρεις εχτρα χρονο απο αλλου (διαφραγμα ,iso)

Προφανως οσο πιο μεγαλη εστιακη αποσταση εχεις τοσο πιο πολυ αυξανουν οι απαιτησεις μας σε χρονο αλλα εκεινο που μας ενοχλει δεν ειναι το "ζουμαρισμα" αλλα ο χρονος που ΔΕΝ εχουμε ωστε να βγει "καθαρη"-"ακουνητη" η φωτογραφια

@ΝTG

Καλά όλα αυτα που λες αλλά μιλάς με νοοτροπία dSLR, δηλαδή θες να χρησιμοποιήσεις σαν SLR μια compact.

Σε μερικά βέβαια δεν είσαι τόσο σωστός. π.χ. στις περισσότερες εταιρίες θα βρεις νεότερα μοντέλα με περισσότερα MP και ίδιο αισθητήρα. Ποιο το ώφελος σε αυτές τις περιπτώσεις? Περισσότερα "θορυβώδη" MP. Εκεί εγώ αγοράζω το παλιό μοντέλο.

Δεν κατάλαβα το άλλο με το χρόνο που λες και γιατί βασικά μπλέκεις το χρόνο σε κάτι που είναι καθαρά θέμα γεωμετρίας. Οι μικροκινήσεις στην κάμερα την ώρα της φωτογράφισης μεγενθύνονται περισσότερο όσο μεγαλύτερο zoom χρησιμοποιείς. Αυτό δεν διορθώνουν εξάλλου και τα συστήματα σταθεροποίησης?

Καλά όλα αυτα που λες αλλά μιλάς με νοοτροπία dSLR, δηλαδή θες να χρησιμοποιήσεις σαν SLR μια compact.

Nαι ...ετσι ξεκινησα απο τοτε που πηρα την πρωτη μου compact.

Kαταλαβαινω παντως ,οτι δεν υπαρχουν και πολλοι με αυτη τη νοοτροπια.

Σε μερικά βέβαια δεν είσαι τόσο σωστός. π.χ. στις περισσότερες εταιρίες θα βρεις νεότερα μοντέλα με περισσότερα MP και ίδιο αισθητήρα. Ποιο το ώφελος σε αυτές τις περιπτώσεις? Περισσότερα "θορυβώδη" MP. Εκεί εγώ αγοράζω το παλιό μοντέλο.

Δεν ειναι θεμα σωστου/λαθους.(περα οτι δεν ειπα τετοιο πραμα)

Ειπα 8α εχει και ενα νεοτερο software/firmware που θα συνοδευει τον επεξεργαστη(αν δεν εχει αλλαχτει και αυτος) ωστε αυτα τα μπχ να μην απλα θορυβος.(περα απο καποια αλλα καλουδια που μπορει να κανουν δελεεαστικοτερο το νεο μοντελο)

Πχ παλι στο παραδειγμα με τις G9/10.O ιδιος αισθητηρας ειναι ...με αλλο επεξεργαστη και προφανως αλλο software(firmware) που τον συνοδευει.

Εξαλλου για αυτο προτεινα και την s700 και την s710 πιο πανω.Το ιδιο πραμα ισχυει και εκει.Παραμενουν καλες και δυο.Οπως και η sony w200 (που εχω δουλεψει) σε σχεση με την w300.

Δεδομενου οτι κοιτουσε 300 δεν 8α με χαλαγε η nikon s710 σαν αντιστοιχης ποιοτητας μηχανη(που ειναι) με 60Ε λιγοτερα.

Αν παλι θελει να πεσει και κατω απο τα 200(στα 170??) καλη ειναι και η s700

Δεν κατάλαβα το άλλο με το χρόνο που λες και γιατί βασικά μπλέκεις το χρόνο σε κάτι που είναι καθαρά θέμα γεωμετρίας. Οι μικροκινήσεις στην κάμερα την ώρα της φωτογράφισης μεγενθύνονται περισσότερο όσο μεγαλύτερο zoom χρησιμοποιείς. Αυτό δεν διορθώνουν εξάλλου και τα συστήματα σταθεροποίησης?

Δεν ειναι θεμα γεωμετριας.Καθαρα θεμα χρονου ειναι.Εστω πχ οτι εισαι στο 1 μετρο απο το αντικειμενο σου με 35mm εστιακη αποσταση (χονδρικα ζοομ χ1) .

Με χρονους απο 1/4 (τερμα χαμηλα, με ελαφρια compact kai αναπνοες) εως 1/30 για καποιον που δεν ειναι και τερας σταθεροτητας με καποια dslr το θελει το is/os/vr.

Για πιο μικρους χρονους (πχ 1/300) τραβαει χαλαρα και με το ενα χερι οσο τρεμουλο και αν εχει ο χρηστης.

Ειτε εχει ειτε δεν εχει τα συστηματα αυτα,

Εννοειται για πιο μεγαλους χρονους (πανω απο 1/4 δλδ 1/2 κλπ) θελει η τεραστια υπομονη ή καποιο τριποδο.

αν τωρα πχ...εχεις εστιακη αποσταση καπου στα 480mm (xondrika zoom x13.7 με βαση παντα τα 35mm) και τραβας κατι μακρινο, τοτε μαλλον παλι θα χρειαστεις και στο 1/300 τα συστηματα os/is/vr.

αναλογα νουμερα (στο περιπου) ισχυουν και σε ολες τις εστιακες αποστασεις και μιλωντας παντα κρατωντας τη μηχανη στα χερια.

Όταν στριμώχνουν πολλά στοιχεία στους αισθητήρες στην προσπάθεια να ανεβάσουν περισσότερο τα ήδη ανεβασμένα MP τότε ο αισθητήτας καταγράφει θόρυβο. Αυτό έχει να κάνει με τους νόμους της φυσικής που διέπουν το φακό και τον αισθητήρα. Για μένα, αν ξεκινάς από την αρχή με θόρυβο δε σε σώζει κανένα λογισμικό και κανένας επεξεργαστής. Απλά οι εταιρίες χορεύουν το χορό του ανταγωνισμού (δηλ. των MP) και αναγκαστικά έρχονται ανώτερες CPUs για να τρέξουν σε λογικό χρόνο πιο πολύπλοκους αλγόριθμους φιλτραρίσματος, face detection, image stabilizer, κτλ. Μιλάμε για μια αγορά που θεωρείται ώριμη εδώ και 2 χρόνια περίπου. Οι εξελίξεις πλέον είναι μηδαμινές.

Για το χρόνο, η ταχύτητα όντως επηρεάζει στο κούνημα της φωτογραφίας, απλά φτάνουμε στο ίδιο αποτέλεσμα (κούνημα) αλλά από αλλή αρχή.

Όντως στην μεγάλη ταχύτητα συγχωρούνται μικροκουνήματα γιατί δεν προλαβαίνουν να καταγραφούν στον αισθητήρα. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με το IS. Τον IS τον θες στις χαμηλές ταχύτητες (όπως λες) και στις μεγάλες εστιακές αποστάσεις (όπως λέω).

Όταν κοιτάς κάτι μακρυνό (επειδή σου το επιτρέπει το τεράστιο zoom που έχεις) τότε τα μικροκουνήματα που διαφορετικά θα περνούσαν απαρατήρητα καταγράφονται στον αισθητήρα (ως motion blur). Εκεί θες τον Image Stabilizer.

Τώρα για μάρκες, μοντέλα, κτλ εγώ είμαι λίγο με την Canon. Με τη λογική που στη δεκαετία του 80 πήρα walkman SONY ;). Είναι εταιρία (μαζί με τη Nikon) που φτιάχνει τεχνολογία. π.χ. πρώτη η Canon έβαλε IS και μάλιστα οπτικό (νομίζω είναι πιό δύσκολος τεχνικά από τον μηχανικό που κουνάει τον αισθητήρα και υιοθετούν οι μάρκες Β κατηγορίας).

Εγώ ξεκίνησα να πάρω την Canon S5-IS γιατί τα έπαιξε η A95 που έχω, αλλά έπεσα στην περίπτωση ανάκλησης μοντέλων από την Canon (για π@π@ριές με τους σένσορες που έκανε η SONY) και η εδώ Canon (intersys) μου άλλαξε το sensor δωρεάν οπότε μένω με την 5άρα Α95. ;)

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά το στιφογυριστό LCD στην πλάτη το θεωρώ must (Α95, S5-IS). Βγάζεις απίθανα κάδρα χωρίς να γίνεσαι... Γιαπωνέζος. Επίσης, λόγω των απλών μπαταριών και οι δύο έχουν ικανοποιητικό βάρος για σταθερές φωτός. Είναι λίγο μεγάλες και βαριές βέβαια για compact αλλά εμάς νομίζω μας αρέσει γιατί το κατέχουμε λίγο και μπορούμε και παίζουμε με τα custom settings. ;)

Όταν στριμώχνουν πολλά στοιχεία στους αισθητήρες στην προσπάθεια να ανεβάσουν περισσότερο τα ήδη ανεβασμένα MP τότε ο αισθητήτας καταγράφει θόρυβο. Αυτό έχει να κάνει με τους νόμους της φυσικής που διέπουν το φακό και τον αισθητήρα. Μιλάμε για μια αγορά που θεωρείται ώριμη εδώ και 2 χρόνια περίπου. Οι εξελίξεις πλέον είναι μηδαμινές.

Την εχω ακουσει αυτη την αποψη.

Προσωπικα διαφωνω.

Εξηγησε μου με αυτη τη λογικη πως ανεβασαν στην εος 5d II σε σχεση με την 5D (την πρωτη)

τα mpx απο 12 σε 22??

Δεν νομιζω να θες να μιλησεις για θορυβο??Ο αισθητηρας εμεινε ιδιος σαν μεγεθος...δεν αλλαξε.

Αν σου φαινεται τραβηγμενο το παραπανω παραδειγμα(που δεν ειναι) κατι αντιστοιχο μπορεις να δεις και στις fuji.

Aπο την αριστη τοτε σε ολους τους τομεις F30 των 6mpx μεχρι τις συγχρονες fuji των 12+μπχ.

Απο πλευρας θορυβου παει καλυτερα απο παρα πολλες μηχανες.Και παλι σαν μεγεθος νομιζω ιδιο (αντε απο 1/1.7 μεχρι 1/1,65")

Αν λες ωριμη την αγορα γυρω απο την τεχνολογια των αισθητηρων πιστευω τωρα ξεκινησαμε.(χρονο δε κλεισαμε)

Στο θεμα περι is κλπ παραμενω σταθερος σε οτι ειπα πιο πριν.Ολα ειναι 8εμα χρονου.

Υπαρχει και ενα μικρο ενδεχομενο (δεν ενδιαφερθηκα να το κοιταξω αν οντως ισχυει) πρωτη εταιρια να εβαλε is σε compact μηχανη η panasonic.Kαι το πιο περιεργο ειναι ειχε και h konica minolta ..

Ειχα παρει πριν 4,5-5 χρονια μια K-M Z3 ..τη λιγουρευομουν απο καιρο...πριν βγει...:p (ξεκινησα να πρωτοκοιταζω την Ζ2

Την κρατησα για 2-2,5 χρονια ..μεταπηδησα σε δσλρ.

Αν κοιτας την canon s5 ..σου συνιστω να δεις nikon d40/d60.

Στο ιδιο διλημα ηταν και ο gomar...(ειχε μαλίστα τη s3)Ρωτησε τον για περισσοτερες λεπτομερειες αν χρειαζεσαι.

Την εχω ακουσει αυτη την αποψη. Προσωπικα διαφωνω.

Εξηγησε μου με αυτη τη λογικη πως ανεβασαν στην εος 5d II σε σχεση με την 5D (την πρωτη)

τα mpx απο 12 σε 22?? Δεν νομιζω να θες να μιλησεις για θορυβο??Ο αισθητηρας εμεινε ιδιος σαν μεγεθος...δεν αλλαξε.

Αναφέρομαι σε διαδοχικά μοντέλα που χρησιμοποιουν ίδια τεχνολογία αισθητήρα. Αυτό που λες μπορεί να έγινε κάλιστα με αλλής τεχνολογίας αισθητήρα, ίδιου μεγέθους.

Αν λες ωριμη την αγορα γυρω απο την τεχνολογια των αισθητηρων πιστευω τωρα ξεκινησαμε.(χρονο δε κλεισαμε)

Μια αγορά ωριμάζει όταν γεμίζει ο τόπος συσκευές. Οι αρπα-κόλλες πουλάνε στα πανέρια και στα σουπερ μαρκετ και οι μπράντες σκοτώνονται για βελτιώσεις που δεν τις αντιλαμβάνεσε παρά μόνο αν το ψάξεις με το μικροσκόπιο (αυτό που λέω εγώ "βελτίωση 3ου δεκαδικού ψηφίου"). Σε αυτό το στάδιο είναι η αγορά digital camera.

Στο θεμα περι is κλπ παραμενω σταθερος σε οτι ειπα πιο πριν. Ολα ειναι 8εμα χρονου.

Δεν τα έβγαλα από το κεφάλι μου - ψάξτο στη βιβλιογραφία αν θες, και αυτό και το άλλο με το μέγεθος του αισθητήρα.

Αν κοιτας την canon s5 ..σου συνιστω να δεις nikon d40/d60.

thanks. Μετά την ιστορία με την Canon αποφάσισα να παραμείνω με την Α95. Με καλύπτει μια χαρά. Θα άλλαζα αν είχε βγει off - τελικά όπως είπα έγινε δωρεάν αλλαγή αισθητήρα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.