KoMM Ιανουάριος 11, 2009 #21 Ιανουάριος 11, 2009 αν ηταν 24/7 τα ΜΜΜ, οι ταριφες θα το κλειναν το μαγαζι.τι σχεση εχουν τα ταξι; Γιατι να δινω 10€+ για να γυρισω απ το κεντρο στο σπιτι μου μετα τις 12, τη στιγμη που τα μεσα αν δουλευανε θα με καλυπτανε -οπως και προφανως παρα πολυ κοσμο- με 1€; Στην τελικη, ας κοστιζε 3 ευρω το βραδυ αντι για 1... και θεσεις εργασιας...
deninho Ιανουάριος 11, 2009 #23 Ιανουάριος 11, 2009 α. Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι. Όταν είχε ανακοινωθεί η πιλοτική λειτουργία του ΜΕτρό και του ΗΣΑΠ για 2 επιπλέον ώρες τις Παρασκευές και τα Σάββατα, είχαν αντιδράσει με απεργίες οι εργαζόμενοιβ. Ανεβαίνει κατακόρυφα το κόστος συντήρησης του δικτύου και των συρμών
sotiris Ιανουάριος 11, 2009 #24 Ιανουάριος 11, 2009 α. Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι. Όταν είχε ανακοινωθεί η πιλοτική λειτουργία του ΜΕτρό και του ΗΣΑΠ για 2 επιπλέον ώρες τις Παρασκευές και τα Σάββατα, είχαν αντιδράσει με απεργίες οι εργαζόμενοιΝα πάρουν κι άλλους.β. Ανεβαίνει κατακόρυφα το κόστος συντήρησης του δικτύου και των συρμώνΑς κοστίζει τα διπλά το βραδυνό εισητήριο.
deninho Ιανουάριος 11, 2009 #25 Ιανουάριος 11, 2009 Αν άκουγες τις δηλώσεις τους θα ήξερες ότι "το πρόβλημα δεν είναι να πάρουν διπλό μεροκάματο, ή να προσλάβουν κι άλλους, αλλά το ότι ο οδηγός που θα κάνει τελευταία βάρδια θα γυρίζει σπίτι του 3 το πρωί". Φαντάσου να τους πεις ότι κάποιος θα πρέπει να γυρνάει σπίτι του στις 6 το πρωί Για το δεύτερο δε (πολυ)διαφωνώ.. Αν και προτιμότερο θα ήταν, απλά να αραιώσουν το βράδυ τα δρομολόγια. π.χ. 1 τρένο ανά τέταρτο της ώρας
GoMaR Ιανουάριος 11, 2009 #26 Ιανουάριος 11, 2009 υπαρχουν ομως καποιοι που επιθυμουν να δουλευουν βραδινα ωραρια.σε ολες τις 24ωρες δουλειες γινεται αυτο.Και ανταμοιβοντε κιολας.
LL_NEO Ιανουάριος 11, 2009 #27 Ιανουάριος 11, 2009 To 040 εξ όσων γνωρίζω δουλεύει όλο το βράδυ. Υποθέτω ότι υπάρχουν και άλλες τέτοιες γραμμές.
winters Ιανουάριος 11, 2009 #28 Ιανουάριος 11, 2009 To 040 εξ όσων γνωρίζω δουλεύει όλο το βράδυ. Υποθέτω ότι υπάρχουν και άλλες τέτοιες γραμμές.Υπαρχουν μερικες....
Nephiλiμ Ιανουάριος 11, 2009 #29 Ιανουάριος 11, 2009 11.πατησια-βυρωνας.χ14 συνταγμα-κηφισια ορ σαμθιγκ.
Kostas007 Ιανουάριος 12, 2009 #30 Ιανουάριος 12, 2009 Αν άκουγες τις δηλώσεις τους θα ήξερες ότι "το πρόβλημα δεν είναι να πάρουν διπλό μεροκάματο, ή να προσλάβουν κι άλλους, αλλά το ότι ο οδηγός που θα κάνει τελευταία βάρδια θα γυρίζει σπίτι του 3 το πρωί". Φαντάσου να τους πεις ότι κάποιος θα πρέπει να γυρνάει σπίτι του στις 6 το πρωί Για το δεύτερο δε (πολυ)διαφωνώ.. Αν και προτιμότερο θα ήταν, απλά να αραιώσουν το βράδυ τα δρομολόγια. π.χ. 1 τρένο ανά τέταρτο της ώρας υπαρχουν πολλοι που δεν εχουν δουλεια και θα ηθελαν να δουλεψουν τετοια ωρα.
JaguarOne Ιανουάριος 12, 2009 #31 Ιανουάριος 12, 2009 το θέμα δεν είναι να είναι διπλό το εισητήριο για νυχτερινά δρομολόγια. Το θέμα είναι ότι και διπλό να είναι εισητήριο, δεν θα το χρησιμοποιούν ούτε οι μισοί πολίτες τα βράδυα. Είναι ασύμφορη η λειτουργία την νύχτα και τα χαράματα, όταν έχεις μια πόλη που ξυπνάει στις 7. Κακά τα ψέμματα, αν εξαιρέσεις τις δουλειες που ακολουθούν το αεροδρόμιο, τα μπουζούκια και την διανομή τύπου η υπόλοιποι κοιμόμαστε. Ακόμα και τα super market την προμήθεια τους μεσημεριάτικα την κάνουν. Άμα λοιπόν δεν κυκλοφορούν εργαζόμενοι πως θα γεμίσουν τα λεωφορεία? Και μην ακούσω ότι θα πάει ο έλληνας στα μπουζούκια με το λεωφορείο.... εδώ δεν πάει στην δουλειά του..
Nephiλiμ Ιανουάριος 12, 2009 #32 Ιανουάριος 12, 2009 αν ο ηλεκτρικος/μετρο ειχαν δρομολογιο ανα μια ωρα με εισητηριο 2€ ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.