felix Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12, 2008 Σύμφωνα με δημοσίευση στο Techpowerup , η Seagate μειώνει το διάστημα εγγύησης από 5 σε 3 χρόνια για προϊόντα consumer σειράς, συμπεριλαμβανομένων και των 7200 Barracuda, των Momentus 7200 και των Momentus 5400 (όχι για retail kits 3.5" Barracuda & Μοmentus ), με έναρξη από τις 3 Ιανουαρίου 2009 :Seagate, the biggest hard drive manufacturer, has announced today that effective January 3, 2009, the company will be making some important changes to its limited warranty terms for selected drives. The warranty period for consumer electronics (Seagate Barracuda 7200 included), notebook (Momentus 7200 and Momentus 5400 included) and personal storage bare drives sold to Seagate Authorized Distributors will be changed from 5 years to 3 years. Seagate believes that the new warranty period and terms better reflect current industry standards. Seagate enterprise class drives and Seagate and Maxtor external retail products that have 5-year warranty periods will not be affected by this change.Η δημοσίευση επιβεβαιώνεται και από το website της Seagate, και συγκεκριμένα από το Product Warranty Matrix
greekfragma Δεκέμβριος 12, 2008 #2 Δεκέμβριος 12, 2008 ως τα Χριστούγεννα θα τσιμπήσω έναν 1.5TB να είμαι οκ για τα επόμενα 2 χρόνια. μου κανε εντύπωση η είδηση πάντως.........ίσως ένας πλάγιος τρόπος για περικοπή εξόδων μειώνοντας την περίοδο χάριτος στο RMA?
marios007 Δεκέμβριος 12, 2008 #5 Δεκέμβριος 12, 2008 Μια καλή δικαιολογία είναι η οικονομική κρίση και η μείωση των εξόδων.Αλλά αν οι ανταγωνιστές μείνουν στα 5 χρόννια εγγύηση τότε θα έχει πρόβλημα.
felix Δεκέμβριος 12, 2008 Author #6 Δεκέμβριος 12, 2008 Μια καλή δικαιολογία είναι η οικονομική κρίση και η μείωση των εξόδων.Αλλά αν οι ανταγωνιστές μείνουν στα 5 χρόννια εγγύηση τότε θα έχει πρόβλημα.Kαι ποιοί ανταγωνιστές της είναι αυτοί που έχουν 5 χρόνια εγγύηση?
Maximus Δεκέμβριος 12, 2008 #7 Δεκέμβριος 12, 2008 ως τα Χριστούγεννα θα τσιμπήσω έναν 1.5TB να είμαι οκ για τα επόμενα 2 χρόνια.μου κανε εντύπωση η είδηση πάντως.........ίσως ένας πλάγιος τρόπος για περικοπή εξόδων μειώνοντας την περίοδο χάριτος στο RMA? Και θα τον κρατήσεις...πολυυυύ Τράβα διάβασε τα προβλήματα με τα hang-ups που είχε ο κύριος 1.5, έχουν ανακαλέσει παρτίδες...:/
felix Δεκέμβριος 12, 2008 Author #8 Δεκέμβριος 12, 2008 Και θα τον κρατήσεις...πολυυυύ Τράβα διάβασε τα προβλήματα με τα hang-ups που είχε ο κύριος 1.5, έχουν ανακαλέσει παρτίδες...:/ Με firmware-άκι νομίζω έφτιαχνε, όχι πως είναι δικαιολογία, αλλά τουλάχιστον (λέμε) δεν είναι hw-ικό το θέμα...
bezdim Δεκέμβριος 12, 2008 #9 Δεκέμβριος 12, 2008 Δεν το βρίσκω παράλογο αφού η maxtor φτιάχνει τα "low end" μοντέλα της seagate, χρόνια τώρα. Πόσους και πόσους 80άρηδες είχα πάει για RMA...:hang3:
ArisG88 Δεκέμβριος 14, 2008 #10 Δεκέμβριος 14, 2008 Δεν πανε και πολυ καλα οι πωλησεις και βρηκαν τροπο ωστε να μην εχουν πολλα εξοδα απο τα RMA
tasatva Δεκέμβριος 14, 2008 #11 Δεκέμβριος 14, 2008 Πολλά τα rma να υποθέσω ?Τα περισσότερα RMA είναι συνήθως με τους Seagate στο πρώτο εξάμηνο, οπότε δέν νομίζω ότι είναι αυτό.Απλά μειώνουν τα έξοδα, λόγω κρίσης, όπως είπαν και άλλα παιδιά
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.