Jump to content



Επεξεργασία και Πειραματισμός στις Ψηφιακές μας Φωτογραφίες


Recommended Posts

Μετα απο παρότρυνση του .38-.45 άνοιξα αυτό το θρετ και κάνοντας την αρχη παραθέτω την αρχική φωτογραφία

σε μορφή .cr2 εδω http://rapidshare.com/files/167044063/_MG_2228.CR2.html

Σε jpeg κατευθείαν απο το RAW εδώ http://rapidshare.com/files/167069002/_MG_2228a.JPG.html

Και τέλος, μετα απο επεξεργασία στο photoshop...

http://i474.photobucket.com/albums/rr104/angel_fot/_MG_2228.jpg

Όποιος έχει όρεξη να πειραματιστεί και να ποσταρει... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν έχω καταλάβει, ποιος ο σκοπός του(των) Thread(s)? Sorry δηλαδή, αλλά έχουμε περάσει το "μοιραζόμαστε γνώσεις", "δείχνουμε πως" και έχουμε πάει στο show off.

Έχω δει τους τελευταίους μήνες τις άπειρες φωτογραφίες, το κάθε κλικ από τον καθένα στο shutter. Μετά τις άπειρες δοκιμές στο Photoshop για να γίνει μία απλή φωτό αριστούργημα.

Και μετά έρχεστε και μου τις κάνετε Gallerie de beaute. Sorry για το off-topic. :offtopic2:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει, ποιος ο σκοπός του(των) Thread(s)? Sorry δηλαδή, αλλά έχουμε περάσει το "μοιραζόμαστε γνώσεις", "δείχνουμε πως" και έχουμε πάει στο show off.

Έχω δει τους τελευταίους μήνες τις άπειρες φωτογραφίες, το κάθε κλικ από τον καθένα στο shutter. Μετά τις άπειρες δοκιμές στο Photoshop για να γίνει μία απλή φωτό αριστούργημα.

Και μετά έρχεστε και μου τις κάνετε Gallerie de beaute. Sorry για το off-topic. :offtopic2:

:T: Τελικά κανένας γνώστης θα προτείνει κάνα site να μάθουμε οι άσχετοι?:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα, δεν έχω ξαναχρεησιμοποιήσει το RAW του PSCS4 κι έτσι θα δουλέψω πειραματικά.

Για να δούμε, από το Raw της Nikon (Σώζει σε TIFF), μέσω του PSCS4 μας δίνεται αμέσως μετά το άνοιγμα η δυνατότητα να επεξεργαστούμε τη φωτογραφία με τις δυνατότητες Raw.

To τοπίο είναι αρκετά καλοκαιρινό, μα η φωτογραφία λίγο ψυχρή στα χρώματα. Λίγο temperature και προχωράμε.

Η φωτογραφία έχει ένα μικρό πρόβλημα: Τα λευκά στους βράχους είναι πολύ έντονα (υπερβολικά λευκά σε σχέση με το επιθμητό δηλαδή) σε αντίθεση με το κάτω μέρος της εικόνας. Η επιλογή Exposure δηλαδή δε βοηθάει ιδιέταιρα αφού δε διορθώνει την ισορροπία.

Η αμέσως επόμενη επιλογή, Recovery θα μας δώσει περισσότερη λεπτομέρεια στο βράχο μειώνοντας τη διαφορά που είχαμε πριν.

Πειραματικά, 10άρι fill light και 14άρι στα Blacks, δίνει καλή αντίθεση στα δέντρα κάτω και προσανατολίζει το βλέμμα πιο πάνω, που είναι και το θέμα χωρίς να καταστρέφει την υπόλοιπη εικόνα.

Προχωρόντας στο Brightness είδα πως η εικόνα μπορεί να πλησιάσει περισσότερο τις εικόνες όπως μου αρέσουν (ακόμη μεγαλύτερη συγκέντρωση φωτός στο θέμα). Ρίχνωτας το στο +30 λοπόν, και το Contrast στο +32, χρειάστηκε να ανεβάσω το fill light στο +18 για να μη νυχτώσει.

Τώρα το φως "μπαίνει" απο το background στη στροφή του δρόμου.

Στην επόμενη ομάδα επιλογών υπάρχει η επιλογή Clarity. Zoom στο 100% της εικόνας γιατί τώρα έχουμε να κάνουμε με λεπτομέρειες και όχι χρώματα που θέλουμε τη γενική άποψη της εικόνας) Προσωπικά διάλεξα το +75: Όλα τα στοιχεία της εικόνας είναι πιο "οριοθετημένα" και οι λεπτομέρειες στο δρόμο είναι τέλειες.

Vibrance: Μάλλον το έχετε δει στις επιλογές της VGA σας (CCC, λογικά έχουν και οι nVidia). Κάνει την ίδια δουλειά και εδώ. Εγώ του έδωσα ένα +33 και ήδη τα προβλήματα με τα ανοιχτά πράσινα και το πορτοκαλί φυτό έχουν γίνει ανυπόφορα - θα τα δούμε όμως αργότερα.

Στο saturation θα δώσουμε ένα +18 γιατί μας άρεσε κι ας κάνει τα παραπάνω προβλήματα πιο έντονα.

Πάμε παραδίπλα, στο tone curve. Το γράφημα αυτό αποτελεί μία ένδειξη των πόσων σκοτεινών, μέσων και φωτεινών περιοχών υπάρχουν στην εικόνα. Στα από κάτω sliders μπορούμε να διαλέξουμε πόσο φωτεινά/σκοτεινά θέλουμε να είναι αυτά. Εγώ επέλεξα 0/0/-3/-18 (λιγότερο φως στα δέντρα χωρίς να χάσουν τη μεταξύ τους αντίθεση)

Επόμενο tab, detail. Σας αφήνω να πειραματιστείτε λίγο. Τα δικά μου ήταν 55/1/42/0 και 0/23 χωρίς να έχω πολυκαταλάβει αν αλλάζει τίποτα στη συγκεκριμένη εικόνα στα δύο τελευταία xD.

Πω.. τί έχουν κάνει τα παλικάρια στα HSL (Hue-Saturation-Luminance)... κρίμα που δε τα χρειαζόμαστε.Στα Oranges 100 Η/ 0 S/ 0 L "λύνει" το πρόβλημα του σκασμένου θάμνου αλλά χαλάει τα υπόλοιπα. Αναβάλλεται και πάλι ο θάμνος. Παρ'όλα αυτά S -57 και L +87 στα πορτοκαλί ομορφαίνει τα βράχια. Φρίκη πλέον ο θάμνος.

Στα Split Toning και Lens Corrections δε βρήκα κάτι που να μ'αρέσει στη φωτογραφία αυτή άιντα στο επόμενο tab.

Camera Calibration:

Tint: 0

Red Hue: +22

Red Saturation: +4

Green Hue: -9

Green Saturation: +2

Blue Hue: 0

Blue Saturation: +18

Πάνω αριστερά υπάρχει η Adjustment Brush που μας δίνει τη δυνατότητα εύκολα να κάνουμε αλλαγές σ'ένα σημείο.

Επιλέγουμε τον περιβόητο θάμνο μ'ένα κλικ και ρίχνουμε τέρμα το contrast του. Δεν έχασε την προσωπικότητα του, μα είναι λίγο πιο διακριτικό μέρος του κοινωνικού του συνόλου.

Δίπλα είναι Graduated Filter. Πολύ "απλά" κάνει τις ίδιες ρυθμίσεις υπό Gradient μορφή (από ένα μερός πολύ σ'ένα μέρος λιγότερο). Εδώ τράβηξα μία γραμμή από τα βουνά πάνω αριστερά μέχρι κάτω στο θάμνο: Exposure: +0.10 και Brightness +10. Ξημέρωσε στο μικρό δρόμο.

Θα ξημερώσει και μέχρι η κατακαημένη πλέον CPU μου και οι ταχύτατοι δίσκοι μου κάνουν save.

.. για κάποιο λόγο οι αλλαγές γίναν πάνω στην αρχική... Μικρό το κακό.

Μέσα από τις συνιθισμένες ρυθμίσεις του PS τώρα (Αν έχουμε CS4 φροντίζουμε πάντα να κοιτάμε πως είμαστε στο layer της εικόνας κάτω δεξιά) :

Brightness/Contrast από τα adjustments στο αριστερό Panel (ή από το menu Image -> Adjustments αν δεν έχετε CS4) και βάζουμε Brightness +7 και Contrast +18.

Image -> Adjustments -> Shadow/Highlights -> Βγάζουμε τα αυτόματα Shadows και δίνουμε 9 highlights (γιατί έτσι γουστάρουμε, ναι, έτσι είναι το photoshop αν το δουλεύεις για να περνάει η ώρα και όχι για δουλειά).

Ας δούμε πάλι το θάμνο.. Με το Elliptical Marquee Tool και feather καμια 7 pixels κάνουμε ένα κύκλο γύρω του και πάμε Image -> Adjustments -> Selective Color (Μπορούμε να αλλάξουμε μεμονωμένα δηλαδή κάποιο χρώμα σε σχέση με άλλα):

Reds, Absolute: +81, -6, +24, +48

ΟΚ

Ξανά Selective Color, στα Yellows αυτή τη φορά: 0, 0, +8, +32

Ελπίζω να τον βαρεθήκατε όσο εγώ γιατί δε ξαναασοχλούμαι μαζί του. Σα καμιά γκόμενα κάνει. Αμάν πια! Σε βαρεθήκαμε θάμνε, ακούς; Άντε στα ξεκουμπίδια!!

Επίσης οι αριστερά βράχοι είναι κάπως πορτοκαλί.

Με Polygonal Lasso Tool και 45άρι feather τους επιλέγουμε στο περίπου και πάμε:

Edit -> Image Adjustments -> Hue Saturation, με το χεράκι που έχει στο παράθυρο κάτω δεξιά επιλέγουμε πάνω στην εικόνα ένα σημείο στα βράχια που επιλέξαμε που είναι πορτοκαλί και -24 Saturation, +39 Lightness. Τώρα είναι αρκετά καλύτερα.

Τελευταίο touch: Στα curves κατεβάζουμε λιιιιγοτα σκοτεινά και ανεβάζουμε λιιιιιγο τα φωτεινά (στα σημεία που η καμπύλη ακουμπά το πλέγμα του διαγράμματος)

Τελευταίο touch#2 με το clone stamp διώχνουμε εύκολα τα κίτρινα φύλλα στο κάτω κάτω μέρος της εικόνας.

Ίσως κάποια στιγμή να ασχοληθούμε με τους ανοιχτοπράσινους θάμνους.

Το αρχείο είναι downsized με JPG με quality 11/12:

dsc0923nefzomgnj4.jpg

w1600.png

Σημαντικό: Είναι ΦΡΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ οι διαφορές από οθόνη σε οθόνη. Η δικιά μου είναι μια Fujitsu Siemens 4612FA με brightness ~75% και contrast ~70% με της ρυθμίσεις τις 4850 καλιμπραρισμένες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.