Tsakonas Νοέμβριος 22, 2008 #61 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Μιχαλη,χωρις ιχνος ειρωνειας η διαθεση να σε θιξω,θα προτεινα να μην βιαζεσαι να πεις κατι.Πρωτον:Ο νομος 3043 /2002 δεν ειναι ξεκαρφωτος,ουτε εχει 500τοσα αρθρα.Αν κανεις τον κοπο να τον διαβασεις ολοκληρο,σου λεει "αντικαθιστανται τα ταδε αρθρα του Αστικου Κωδικα".Ο Αστικος κωδικας ρυθμιζει την αγοραπωλησια αυτη και απο εκει και περα σε καποια πιο ειδικα θεματα,το μερος του 3043/2002 που αντικατεστησε τον 2251/1994.Δευτερον:Ειναι ενοχικο δικαιο εξ ορισμου η εν λογω σχεση(καμμια σχεση με την ενοχη του ποινικου δικαιου,ενοχη ειναι μια σχεση στην οποια ενας δικαιουται να απαιτησει και καποιος αλλος υποχρεουται να παρασχει).Εκτος αυτου.Υπογραψεις δεν υπογραψεις στους ορους του καταστηματος,εαν εχει,δεσμευεσαι απο τα εν λογω αρθρα του Αστικου Κωδικα (νομος>ιδιωτικη βουληση),εκτος αν το καταστημα συμφωνησει μαζι σου ευνοικοτερους.Μονο οι δυσμενεστεροι ειναι ακυροι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 22, 2008 #62 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 @Tsakonas Ξέρω πολύ καλά τους νόμους για αυτό το θέμα, όπως έχω πει κινούμαι δικαστικά εναντίον καταστήματος με το κεπκα.Με βρίσκεις διαβασμένο, δε τα λέω επειδή απλά τα βρήκα στο google. Φιλικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Νοέμβριος 22, 2008 #63 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όποιος λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι ευχαριστημένος παραγνωρίζει: 1)Η 7600 θα είναι κανα παρατημένο κομμάτι χωρίς συσκευασία. Που βρέθηκε 7600 το 2008?2)το γεγονός ότι η η 6800gt ήταν καλύτερη από την 7600 gt, τις είχα ταυτόχρονα σε μηχανήματα με τον ίδιο CPU. ηδικά σε memory bandwith heavy applications. (256vs128 bit)3) Ο χρόνος που χάνει από τη ζωή του να τρέχει στα service κοστίζει Ευρώ και μάλιστα ανάλογα τη δουλειά του ΠΟΛΛΑ.Να μην πωλούν εξαρτήματα που διαλύονται μέσα στο χρόνο της εγγύησης! και πως γίνεται αυτό??? Αν ο καταναλλωτής πιέσει το Retailer και αυτός το χονδρέμπορο και αυτός τον κατασκευαστη!!! Για αυτό είναι αυστηρός ο νόμος. Η άθλια μεταχείρηση απέναντι στον καταναλωτή πρέπει να σταματήσει. Τώρα σε όποιον αυτά φαινονται Κινέζικα, δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά η έλλειψη καταναλωτικής παιδείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 22, 2008 #64 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όποιος λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι ευχαριστημένος παραγνωρίζει: 1)Η 7600 θα είναι κανα παρατημένο κομμάτι χωρίς συσκευασία. Που βρέθηκε 7600 το 2008?2)το γεγονός ότι η η 6800gt ήταν καλύτερη από την 7600 gt, τις είχα ταυτόχρονα σε μηχανήματα με τον ίδιο CPU. ηδικά σε memory bandwith heavy applications. (256vs128 bit)3) Ο χρόνος που χάνει από τη ζωή του να τρέχει στα service κοστίζει Ευρώ και μάλιστα ανάλογα τη δουλειά του ΠΟΛΛΑ.Να μην πωλούν εξαρτήματα που διαλύονται μέσα στο χρόνο της εγγύησης! και πως γίνεται αυτό??? Αν ο καταναλλωτής πιέσει το Retailer και αυτός το χονδρέμπορο και αυτός τον κατασκευαστη!!! Για αυτό είναι αυστηρός ο νόμος. Η άθλια μεταχείρηση απέναντι στον καταναλωτή πρέπει να σταματήσει. Τώρα σε όποιον αυτά φαινονται Κινέζικα, δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά η έλλειψη καταναλωτικής παιδείας.:worship:Eπίσης να συμπληρώσω τα έξοδα για να πάει κάποιος στο κατάστημα 2 φορές...ειδικά αν μένει μακριά.Για μένα πχ είναι 20ε η βενζίνη πάνε-έλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Νοέμβριος 22, 2008 #65 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Να δω τι άλλο θα διαβάσω... Ναι, την επόμενη φορά που θα πάτε στο οποιοδήποτε Πλαίσιο για RMA, κόψτε τιμολόγιο στο βενζιναδικο για να σας τα δώσουν πίσω... Ε ρε γλέντια... Εργατική Εστία το καταντήσαμε... Για πάμε εναν αντίλογο ετσι για το χαβαλέ... 1) Και τι σε νοιάζει εσένα αν η 7600 ήταν μεχρι πριν 3 μερες σε καποιο ποντικοφαγωμένο υπόγειο; Σου πέφτει λόγος; Για την πληροφόρηση σου, τα μεγάλα καταστήματα κρατάνε ενα μικρο απόθεμα απο κάθε προϊόν γι αυτες ακριβώς τις περιπτώσεις. Οποτε ακυρο το 1. 2) http://www.hwbot.org/quickSearch.do?hardwareId=GPU_140 ριξε μια ματιά και τα ξαναλέμε 3) Κανονικά πρέπει να κάνεις μηνυση κατα παντός υπευθύνου καθώς και να ξεκινήσεις δημοψήφισμα απαιτώντας άμεσα: α. Τα πάντα να πωλούνται σε κενό αέρος. β. Σε περίπτωση αστοχίας υλικού απαιτούμε θανατική καταδίκη ολων τον μεσολαβούντων. γ. Αμεση αποζημίωση για ψυχική οδύνη & μπονους εβδομάδα σε σπα (για δυο άτομα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Νοέμβριος 22, 2008 #66 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όποιος λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι ευχαριστημένος παραγνωρίζει: 1)Η 7600 θα είναι κανα παρατημένο κομμάτι χωρίς συσκευασία. Που βρέθηκε 7600 το 2008?2)το γεγονός ότι η η 6800gt ήταν καλύτερη από την 7600 gt, τις είχα ταυτόχρονα σε μηχανήματα με τον ίδιο CPU. ηδικά σε memory bandwith heavy applications. (256vs128 bit)3) Ο χρόνος που χάνει από τη ζωή του να τρέχει στα service κοστίζει Ευρώ και μάλιστα ανάλογα τη δουλειά του ΠΟΛΛΑ.Να μην πωλούν εξαρτήματα που διαλύονται μέσα στο χρόνο της εγγύησης! και πως γίνεται αυτό??? Αν ο καταναλλωτής πιέσει το Retailer και αυτός το χονδρέμπορο και αυτός τον κατασκευαστη!!! Για αυτό είναι αυστηρός ο νόμος. Η άθλια μεταχείρηση απέναντι στον καταναλωτή πρέπει να σταματήσει. Τώρα σε όποιον αυτά φαινονται Κινέζικα, δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά η έλλειψη καταναλωτικής παιδείας.Φοβερό σκεπτικό..ιδίως στο κομμάτι που αναφέρεσαι για άθλια μεταχείρηση ( !!! ) σε μια εποχή που όσο αφορά την after sales υποστήριξη στα καταστήματα πληροφορικής ,μόνο π@πες δεν μας κάνουν...αλλά όχι...εκεί εμείς...με το παράπονο τη γκρίνια και τη τσίπικη επιμονή για το κάτι παραπάνω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 22, 2008 #67 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όποιος λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι ευχαριστημένος παραγνωρίζει: 1)Η 7600 θα είναι κανα παρατημένο κομμάτι χωρίς συσκευασία. Που βρέθηκε 7600 το 2008?2)το γεγονός ότι η η 6800gt ήταν καλύτερη από την 7600 gt, τις είχα ταυτόχρονα σε μηχανήματα με τον ίδιο CPU. ηδικά σε memory bandwith heavy applications. (256vs128 bit)3) Ο χρόνος που χάνει από τη ζωή του να τρέχει στα service κοστίζει Ευρώ και μάλιστα ανάλογα τη δουλειά του ΠΟΛΛΑ.Να μην πωλούν εξαρτήματα που διαλύονται μέσα στο χρόνο της εγγύησης! και πως γίνεται αυτό??? Αν ο καταναλλωτής πιέσει το Retailer και αυτός το χονδρέμπορο και αυτός τον κατασκευαστη!!! Για αυτό είναι αυστηρός ο νόμος. Η άθλια μεταχείρηση απέναντι στον καταναλωτή πρέπει να σταματήσει. Τώρα σε όποιον αυτά φαινονται Κινέζικα, δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά η έλλειψη καταναλωτικής παιδείας.1. αυτο τι σχεση εχει? ειχαν μια 7600 κξαι σου τη δινουν να κανεις τη δουλεια σου , εσενα σε νοιαζει που ηταν αποθηκευμενη? δλδ να ρωταμε και οταν αγοραζουμε οτιδηποτε με τι συνθηκες ηρθαν στην ελλαδα , ηταν το κοντεινερ κλιματιζομενο? εκανε σταση το κοντεινερ για αναπαυση στο δρομο για ελλαδα? ηταν δεμενο καλα και πανω σε αμορτισερ για την smoother ride? 2. δοκιμασες τις καρτες γραφικων σε memory bandwith heavy applications , δλδ τι εκανες με τις καρτες , ετρεχες everest + cinebench3. τοση ωρα που το πασπαλιζουμε εχουμε ηδη χασει την ουσια , και η ουσια ειναι να παρει μια αλλη καρτα να κανει την δουλεια που εκανε και με τη προηγουμενη , τπτ περισσοτερο και τπτ λιγοτερο. Αν νομιζεις οτι μετα απο 3 χρονια θα πρεις μια 260GTX επειδη εδωσες 300 τοτε εισαι πολυ γελασμενος , αυτα δεν γινονται πουθενα στο κοσμο. Λοιπον μη μας τρελλενεις οτι ο χρονος ειναι χρημα οταν αναλωνεσαι σε φιλοσοφικες συζητησεις περι ανεμων και μακαροναδας. αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Νοέμβριος 22, 2008 #68 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 1)σημαίνει ότι θα χαλάσει και θα τρέχω πάλι . εκτός και αν δεν έχει καποιος κάτι καλύτερο να κάνει. 2) LOL. εάν έχει κάποιος την παραμικρή ιδέα για GPU hardware, bandwith heavy είναι games με λεπτομερή textures. Bandwith heavy είναι και AAliazing, όπως και οι μεγάλες αναλύσεις. H 7600 είναι κατώτερη της 6800. period. 3)Εγώ δεν έχω να λαμβάνω καμιά κάρτα, και ούτως η άλλως όπως φαίνεται στη υπογραφή μου ότι θέλω το παίρνω. Οι καταστηματάρχες ας μην παρεξηγούνται, Δυστυχώς για αυτούς και αυτός που πληρώνει έχει δικαιώματα.... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Νοέμβριος 22, 2008 #69 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Αν καταφέρεις και παίξεις τωρινό παιχνίδι με την 6600 με ΑΑ .. ε τι να σου πω.. στην αγοράζω εγώ 500ευρώ όχι 300 και σου κάνω και δώρο την 4870. Τι άλλο θα ακούσουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Νοέμβριος 22, 2008 #70 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Λοιπόν δεν διαφωνώ, αλλά μιλάμε πάντα για software 2005, όταν μιλάμε για κάρτες 2005. Αν ήθελε καινούρια παιχνίδια θα ήθελε και καινούρια κάρτα ούτως ή άλλως. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κανένα λόγο να συνεχίσω τη συζήτηση, ο καθένας όταν έχει πρόβλημα με κάτι που αγόρασε προστατεύει τα συμφέροντά του όπως νομίζει. Εγώ έδωσα γνώμη στον άνθρωπο με το αρχικό post.Προηγουμένως Απάντησα διοτι το μήνυμα του ea6gka, ήταν επιθετικό και χωρίς λόγο. Λάθος μου που ασχολήθηκα το μήνυμα του καθενός δείχνει το επίπεδο της συζήτησης που θέλει να κάνει. Δηλαδή προφανώς το πήγαινε για Flaming. Κάτι το οποίο δεν με ενδιαφέρει να συνεχίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Νοέμβριος 22, 2008 #71 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Είναι θεμιτό να ζητήσεις κάτι στην ίδια αξία με αυτή της αγοράς όταν η αλλαγή (για οποιοδήποτε λόγο, δεν μας απασχολεί εδώ) γίνεται σε ένα ευλογο μικρό χρονικό διάστημα. Όταν έρχεσαι μετά από 2-3 χρόνια και αξιώνεις αλλαγή, κανονικά πρέπει να συνυπολογίσεις την φθορά της κάρτας λόγω χρήσης και την τεχνολογική απαξίωσή της, που φέρνουν τα νέα μοντέλα. Άρα δεν είναι δυνατόν να ζητάς 300 € για μια κάρτα γραφικών τριετίας. Δεν αγοράζεις οικόπεδο, αλλά ένα προϊόν το οποίο μετά το πρώτο τρίμηνο - να μην πω εξάμηνο - χάνει με γεωμετρική πρόοδο την αξία του. Τα δύο ευρωλεπτά μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 22, 2008 #72 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 ε κανε report το ποστ μου ρε φιλος αμα σε πειραξε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narayan Νοέμβριος 22, 2008 #73 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Ίδιες επιδόσεις έχουν πάνω-κάτω η 7600GT με την 6800GT.http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2346521&postcount=1235Αν ήμουν στη θέση του φίλου, θα ζητούσα ελαφρώς καλύτερη κάρτα (μία 8600GT ας πούμε) ισχυριζόμενος πως η 7600GT έχει κατώτερες επιδόσεις από την 6800GT. Τώρα αυτά που γράφονται περί πιστωτικού €300 μετά από 2 χρόνια χρήσης, πιστεύω πως ξεφεύγουν από τη σφαίρα της κοινής λογικής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Νοέμβριος 22, 2008 #74 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Δεν θα ανέφερα κανέναν, ούτε παρεξηγήθηκα. Ο καθένας έχει τη γνώμη του. Τελικά το μόνο που μετράει είναι τι λέει ο νόμος. Αν μπορεί κάποιος να βρεί τι ακριβώς ισχύει για την εγγύηση εξοπλισμού Η/Υ, θα έλεινε το όλο θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2008 #75 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2008 @TsakonasΞέρω πολύ καλά τους νόμους για αυτό το θέμα, όπως έχω πει κινούμαι δικαστικά εναντίον καταστήματος με το κεπκα.Με βρίσκεις διαβασμένο, δε τα λέω επειδή απλά τα βρήκα στο google. Φιλικά ετσι οπως μου τα γραφεις επιστημονικα ειναι λαθος.Απο εκει και περα το οτι κανεις συλλογικη αγωγη με το ΚΕΠΚΑ δεν σημαινει τιποτα.Οποιοσδηποτε καταθεσει σωστα τα χαρτια κλπ μπορει να κανει μια αγωγη κι ας εχει εσφαλμενη νομικη τεκμηριωση(εξαλλου στην αγωγη,μπορεις να μην υποβαλλεις καν νομικη τεκμηριωση,παρα μονο τα περιστατικα)..Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι σωστος ο "νομικος" ισχυρισμος του. Αλλο το "παραδεκτο",αλλο το "νομω βασιμο" ;). Φιλικα και Επιστημονικα ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Νοέμβριος 23, 2008 #76 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2008 Ρε παιδιά σκεφτείτε το λιγάκι. Ακόμα και να ίσχυε ο νόμος, θα ήταν ενάντια στο συμφέρον σας. Ο κάθε έξυπνος θα χάλαγε τα εξαρτήματά του ανά έτος για να αναβαθμίσει (ήδη γίνεται από αρκετούς, ή άλλους που καίνε την κάρτα τους με OC ή με άλλο τρόπο και μετά ζητάνε εγγύηση), οι μαγαζάτορες θα έμπαιναν μέσα, και μετά θα σας/μας έβγαζαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ εκτός εγγύησης για να γλιτώσουν. Άντε μετά να στείλεις RMA ή DOE περιφερειακό. Ασάλιωτο θα πήγαινε για να ρεφάρουν.Και δεν θα φταίγανε καν οι καταστηματάρχες. Το κράτος θα έφταιγε με τον νόμο, καθώς αυτός οδηγεί στην ασυδοσία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Νοέμβριος 23, 2008 #77 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2008 Ρε παιδιά σκεφτείτε το λιγάκι. Ακόμα και να ίσχυε ο νόμος, θα ήταν ενάντια στο συμφέρον σας. Ο κάθε έξυπνος θα χάλαγε τα εξαρτήματά του ανά έτος για να αναβαθμίσει (ήδη γίνεται από αρκετούς, ή άλλους που καίνε την κάρτα τους με OC ή με άλλο τρόπο και μετά ζητάνε εγγύηση), οι μαγαζάτορες θα έμπαιναν μέσα, και μετά θα σας/μας έβγαζαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ εκτός εγγύησης για να γλιτώσουν. Άντε μετά να στείλεις RMA ή DOE περιφερειακό. Ασάλιωτο θα πήγαινε για να ρεφάρουν.Mα ακριβως επειδη πολλοι στο παρελθον εκμεταλλευτηκαν την διαθεση καποιων καταστηματων και την αγνοια καποιων τεχνικωνκαι εγιναν τετοια περιστατικα (πιστωθηκαν καρτες, επεξεργαστες 2ετιας στην αξια αγορας τους)βγαινουν τωρα ανυποψιαστοι καταναλώτες και το θεωρουν δεδομενοαυτο που δεν γνωριζουν προφανως ειναι οτι και οι ιδιες οι αντιπροσωπειες εχουν γινει πολυ πιο αυστηρες οσο αφορα το rmaμε αποτελεσμα να βγαινουν εκτος εγγυησης μητρικες με ελαφρως στραβωμενο pinκαρτες που εχουν φθαρμενο το αυτοκολλητο σειριακουγια να μη μιλησω για προιοντα που ενω σταλθηκαν σε αριστη κατασταση, επεστρεψαν με εμφανη σημαδια (σκοπιμη φθορα απο τεχνικους αντιπροσωπειας ωστε να βγουν εκτος εγγυησης)το παιχνιδι δεν σταματα μεταξυ πελατη και τεχνικου, εχει κι αλλες προεκτασειςτο οτι καποτε εγιναν τετοιες επιστροφες στους λιγοστους πονηρους - τυχερους που το κυνηγησαν ή τους εκατσε(μεταξυ των οποιων κι εγω, γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε)δεν σημαινει οτι κατι τετοιο μπορει να θεωρηθει σωστο, νομιμο και καθεστωςκαι μια τελευταια σημειωσηεπειδη ζουμε στην Ελλαδα και η διαπροσωπικη επαφη παιζει μεγαλο ρολο και σ'αυτο το κομματιλιγη ειλικρινεια δεν βλαπτειπριν προσπαθησετε να απαιτησετε/ κοροιδεψετε,δοκιμαστε να ζητηστε ευγενικα αυτο που θελετεδειχνοντας ομως και μια διαθεση συμβιβασμου(δεν γινεται να θελουμε και την πιτσα ολακερη και το Φραγμα χορτατο)το να ερχεται καποιος με μια καρτα με εμφανη σημαδια απο διαρροη watercooling, voltmods, στραβωμενα pinsμονωση στο socket, και να το παιζει αθωος ανιδεος χρηστης που απλα του χαλασε το hardware,ειναι προσπαθεια εξαπατησης και ειναι λογικο να αντιμετωπιστει αναλογααν ο φιλος μας εξηγουσε οτι απλα χαλασε η καρτα και θελει κατι να μπορει να παιξει αξιοπρεπωςζητουσε πχ να βαλει κατι παραπανω απο την αξια της 7600 απο την τσεπη τουκαι να παρει μια 8800, 4850,9800 πιστευετε οτι θα του ελεγαν οχι?Κι ο τεχνικος και ο πελατης την δουλεια τους θελουν να κανουν, δεν εχουν να χωρισουν τπταπλα οταν πολλες φορες γινεται καταχρηση σε θεματα RMAαλλαζει πολιτικη και το καταστημα και η αντιπροσωπειαμε αποτελεσμα να τους παιρνει η μπαλα ολους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Νοέμβριος 23, 2008 #78 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2008 1) Στην Αγγλία δίνουν πιστωτικό στην αξία αγοράς (σεβασμός στον πελάτη)2) Ποιός μάγκας θα αποφασίσει ποιά κάρτα είναι καλύτερη απο άλλη?Το καλοκαίρι χάλασε μία asus P5b premium ενός φίλου και πήγαμε στο πλαίσιο. Ε...πήγαν να του κόψουν πιστωτικό 30 ευρώ! Ζήτησα επισκευή ή αντικατάσταση με την ίδια. Δεν μπορούσαν και του πρόσφεραν μία P5Q σκέτη. Απο πού και ως πού η P5Q είναι καλύτερη απο μία P5B premium?Τελικά αφού τα πήρα και κατάλαβαν ότι δεν έχουν να κάνουν με ζώο του έδωσαν μία P5Q deluxeΩραία καταστηματάρχες, αφού το θέλετε έτσι, να κάνετε επίσημη έρευνα για να καθορίζεται την "δύναμη" του κάθε προϊόντος. (Να δούμε και πόσο θα σας κοστίσει)σε αντικατάσταση 6800GT θα πρέπει να δίνουν 7800GT ή τέλος πάντων νεότερη GT.Είχα κάνει και παρόμοιο ερώτημα σε παλαιότερο θέμα με το πλαίσιο τότε που συμμετείχε και ο Gorillakos αλλά κανείς δεν μου απάντησε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.