ΒΑΒΑ84 Νοέμβριος 21, 2008 Author #41 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 I'm confused! Τελικά τι λέτε να κάνω θέμα στο μαγαζί για το πιστωτικό ή να πάρω την 7600GT και μην πω τίποτα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 21, 2008 #42 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 Πάρε ένα τηλέφωνο στο ινκα ή κεπκα να σου λυθούν όλες οι απορίες. Εδώ ο καθένας(συμπεριλαμβανομένου κ εμένα) λέει ότι θέλει και το ερμηνέυει όπως θέλει Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΒΑ84 Νοέμβριος 21, 2008 Author #43 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 Ναι φίλε σε αυτό δεν έχεις άδικο, θα πάρω αύριο για καλύτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Νοέμβριος 21, 2008 #44 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 Εγώ λέω να πάρεις την κάρτα, μιας και είναι και καλύτερη από την προηγούμενη.Τώρα αν θες να ρισκάρεις, μπας και πάρεις πιστωτικό σε κάποια μεγάλη τιμή, κάν' το αν και νομίζω ότι μάλλον δεν παίζει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Νοέμβριος 21, 2008 #45 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/N3043-2002.pdfτι θέλει να πεί ο ποιητής-νομοθέτης ??''Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων''....αυτό χρονικά πώς/που ορίζεται??Στο διάστημα αμέσως μετά τη πώληση??Ή γενικώς και αορίστως όποτε θελήσει -ο πονηρίδης- αγοραστής ???.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 21, 2008 #46 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 H εγγύηση είναι 2 χρόνια, για αυτό το διάστημα αναφέρεται:banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Νοέμβριος 21, 2008 #47 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 Ρε παιδιά ο νόμος ειναι σαφής: Αντικατάσταση με ίδιο / αντίστοιχων δυνατοτήτων, ή καλύτερο σε περίπτωση έλλειψης. Σε περίπτωση που ζητήσεις πιστωτικό, ειναι στο χέρι του καταστήματος εφ' όσον δεν προβλέπει κάτι ο νόμος. Στην περίπτωση του Πλαισίου, πλέον, ΑΝ σου δώσουν πιστωτικό, θα είναι στην τιμή τελευταίας τιμολόγησης. Τουτ' εστιν, αν η 6800 σου είχε 89Ε πριν την αποσύρουν απο το σύστημα, τόσο πιστωτικό θα πάρεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enzo Νοέμβριος 21, 2008 #48 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 (αποψη μου)Περι της τελευταιας τιμολογισης που αναφερθηκε...Καλα θα κανει το πλαισιο, (εχω ΥΓ) να κοψει τις ψευτοπροσφορες με 20-25εσε αντικειμενα που ο περισσοτερος κοσμος αγορασε με 200-300...Ειναι απαραδεκτο, και ατιμο, σε πελατες που το εμπιστευτηκαν...Σε προσωπικο επιπεδο, αισθανομαι οτι απαξιωνει το προιον που αγορασα,και ακομα χειροτερα ΕΜΕΝΑ.υγ.... θα ηθελα απαντηση απο τους "xtreme members".... Το multirama extreme, οταν κανει προσφορες, η μπαλα παιρνει και τα multirama ???ΑΝ ΝΑΙ τα ΙΔΙΑ ισχυουν και για αυτο... Σε ακομα μεγαλυτερο βαθμο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 21, 2008 #49 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2008 Ρε παιδιά ο νόμος ειναι σαφής: Αντικατάσταση με ίδιο / αντίστοιχων δυνατοτήτων, ή καλύτερο σε περίπτωση έλλειψης. Aυτό δε το λέει σε κανένα νόμο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 22, 2008 #50 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Aυτό δε το λέει σε κανένα νόμο!!!το αρθρο 547 του Αστικου Κωδικα στο οποιο στηριζεις την αποψη σου δεν λειτουργει μονο του(στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν λειτουργει καν γιατι λειτουργει το 559).Τσεκαρε αν θελεις και τα αρθρα 200-288-388-173 για να δεις λιγο το σκεπτικο των διαταξεων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Νοέμβριος 22, 2008 #51 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Εγώ έχω τη γνώμη ότι πρέπει να πιέζουμε τα service σε κάθε περίπτωση έτσι να μην κακομαθαίνουν και πηγαίνουν να μας κοροιδέψουν. Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα δεχόμουν τη GT. Η κάρτα είναι παρόμοια με την 6800 όμως δεν είναι η ίδια. Επέμεινε σε αυτό που σε συμφέρει. Και εσένα και όλους, νομίζω ότι πολύ καιρό ο καταναλωτής ήταν ο @#@$@ της υπόθεσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Νοέμβριος 22, 2008 #52 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Η κάρτα είναι παρόμοια με την 6800 όμως δεν είναι η ίδια. Επέμεινε σε αυτό που σε συμφέρει. Και εσένα και όλους, νομίζω ότι πολύ καιρό ο καταναλωτής ήταν ο @#@$@ της υπόθεσηςΗ κάρτα που του δίνουν φυσικά δεν είναι ίδια, είναι καλύτερων επιδόσεων. Επειδή την είχε πάρει τότε 300ευρώ πρέπει να του δώσουν 4870 δηλαδή; Δε στέκει.Πάρε αυτή που σου δίνουν και πες κι ευχαριστώ, αλλιώς πήγαινε να σου δώσουν 25-30 ευρώ πιστωτικό να πάρεις άδεια cd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 22, 2008 #53 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 το αρθρο 547 του Αστικου Κωδικα στο οποιο στηριζεις την αποψη σου δεν λειτουργει μονο του(στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν λειτουργει καν γιατι λειτουργει το 559) Καλό:clap: Άλλη μια παρανομία των καταστημάτων, δεν δίνουν γραπτή εγγύηση με τους όρους, δεν υπογράφω σε κάτι, άρα δε συμφωνώ στους δικούς τους όρους με κανένα τρόπο. Εν τέλει αφού δεν υπάρχουν ειδικοί όροι υπόκεινται στο γενικό κανόνα, δηλαδή στο άρθρο 547.:yes4: Τα άρθρα που λες από το αστικό και ενοχικό δίκαιο δεν παίζουν κανένα ρόλο, γι αυτό το λόγο έγινε και ο νόμος 3034/2002 περι προστασίας καταναλωτών, για να μην υπάρχουν αυτά τα προβλήματα.Πιο συγκεκριμένα το αστικό και ενοχικό δίκαιο ισχύουν για όλα, τα άρθρα του 3034/2002 είναι ειδικά για την περίπτωση του καταναλωτή, οπότε ισχύουν αυτά. Για να μην αναφέρω το άλλο, κόβουν επιστροφή από κάτι που αγόρασες 300ε στα 120...Τα υπόλοιπα χρήματα που πάνε?Έτσι απλά εξαφανίζονται?Αυτό είναι άλλο θέμα που μπορεί κάποιος να στηριχτεί αν το τραβήξει πολύ, όπως θα κάνω εγώ επειδή αγανάκτησα:dance3:. Και το χειρότερο ποιο είναι?Οτι λένε "θα σου δώσουμε κάτι ίδιο, λίγο καλύτερο" λες και σου κάνουν χάρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Νοέμβριος 22, 2008 #54 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Κύριοι, σκεφτείτε λίγο. Μπορεί το μαγαζί να δίνει πιστωτικό στην αξία αγοράς για ένα προϊόν υποπολλαπλάσιας σημερινής αξίας? ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. Όταν αγοράζουμε προϊόν τεχνολογίας γνωρίζουμε πως η αξία του είναι ανάλογη με τον μικρό κύκλο ζωής του στην αγορά. Δεν μπορούμε να εφεύρουμε την χρονομηχανή.Είναι και επικίνδυνο αυτό, σε λίγο θα έχουμε όλους τους παπάρες να σπάνε τις κάρτες τους για δωρεάν αναβάθμιση ανά διετία. Το ηθικό είναι το μαγαζί να δώσει πιστωτικό στην παρούσα αξία, ή στην περίπτωση που το προϊόν έχει αποσυρθεί στην τελευταία αξία. Σε αντίθετη περίπτωση, να δώσει το ίδιο προϊόν σε αντικατάσταση, ή σε περίπτωση που έχει αποσυρθεί, προϊόν ίσης ή λίγο καλύτερης αξίας. Νομίζω πως την στιγμή που το κατάστημα μπορεί να επιλέξει ένα από τα παραπάνω, τελειώνει το θέμα...ο καταναλωτής αποζημιώνεται με ίδια ή/και μεγαλύτερη αξία από αυτή που έχει το χαλασμένο του προϊόν. Τι άλλο να ζητήσεις?Δεν είμαι νομικός, μιλάω από πρακτική πλευρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 22, 2008 #55 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 H πρακτική πλευρά λέει οτι το παιδί έδωσε 300ε και θέλει κάτι που να κάνει 300ε, όχι 60.Με αυτό τον τρόπο ξεφτιλίζουν τα χρήματα μας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Νοέμβριος 22, 2008 #56 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όχι μεγάλε κατάλαβες λάθος. 2 χρόνια που χρησιμοποιεί την κάρτα ο άνθρωπος, αυτή ξεπληρώνει την αξία της. Η αξία ενός προιόντος προσδιορίζεται από την πραγματικότητα, όχι την ονομαστική τιμή.Για να στο πω και αλλιώς. η αξία ενός προϊοντος είναι άσχετη με την τιμή κτήσης κάπου κάπως κάποτε, και εξαρτάται από την τωρινή πραγματική αξία, χρηματική ή χρηστική.Το να περιμένεις να αποζημιωθείς χρηματικά στην αξία κτήσης για προϊόν που σήμερα έχει υποπολλαπλάσια χρηματική αξία είναι απλά ΑΛΗΤΕΙΑ.Όταν αγοράζουμε τεχνολογία, ξέρουμε το πόσο ξεφτιλίζονται τα χρήματά μας. Αγοράζουμε προϊόντα που γνωρίζουμε πως θα απαξιωθούν οικονομικά σε βάθος χρόνου, μιας και η τεχνολογία καλπάζει και ο κύκλος ζωής των προϊόντων είναι μικρός. Αν δεν το γνωρίζουμε αυτό ήδη, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα που η διαφοροποίηση της αξίας τους είναι είτε ανελαστική στον χρόνο είτε θετική. Αγοράζεις ένα σετ γραμματόσημα προς 50euro. Η αξία τους μετά από 2 χρόνια είναι 60euro. Δεν μπορεί κάποιος που θέλει να τα αγοράσει να σου πει "πόσο τα πήρες εσύ, τόσα θα δώσω". Η αξία τους έχει αλλάξει.Αφού αναγνωρίσουμε ηθικά την πραγματική αξία των προϊόντων, μιλάμε μετά για θέματα εγγυήσεων, νομοθεσία κτλ κτλ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Νοέμβριος 22, 2008 #57 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 H πρακτική πλευρά λέει οτι το παιδί έδωσε 300ε και θέλει κάτι που να κάνει 300ε, όχι 60.Με αυτό τον τρόπο ξεφτιλίζουν τα χρήματα μας!Είσαι πολύ λάθος. Έδωσε 300ευρώ για μια τεχνολογία του 2006. Η τεχνολογία αυτή το 2008 κοστίζει 30ευρώ. Οπότε λοιπόν η προσφορά που του έκαναν να του δώσουν κάρτα εφάμιλλης (καλύτερης) τεχνολογικής τάξης είναι πέρα για πέρα καλοδεχούμενη. Το να προσπαθήσεις να πάρεις μια 4870 τώρα από μια 6800gt είναι τουλάχιστον κλεψιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis87gr Νοέμβριος 22, 2008 #58 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Ρε παιδιά δηλαδή αυτό τι σημαίνει?Οτι ο νόμος είναι λάθος?Έτσι λέει και αυτό απαιτώ να γίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Νοέμβριος 22, 2008 #59 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 Όχι, απλά ο νόμος δεν εφαρμόζεται εκεί. Από ότι κατάλαβα, για θέματα εγγυήσεων ΔΕΝ μιλάμε για τον νόμο 450 που αναφέρθηκε.Πάντως και να εφαρμοζόταν, είναι καταχρηστικός. Και ναι λάθος, τουλάχιστον ηθικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezdim Νοέμβριος 22, 2008 #60 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2008 O 450 ισχύει για DOA απ' ότι έχω καταλάβει. Απο τη στιγμή που το προϊόν δούλεψε 2 χρόνια κανονικά, όσον αφορά στην εγγύηση ισχύουν τα του καταστήματος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.