Dante80 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2008 Intel Core 2 Duo 8300 (s775/2,83) TrayΔεν κακό καθόλου...ΒΟΥΡ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Νοέμβριος 16, 2008 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2008 http://www.thelab.gr/showthread.php?t=57202 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Νοέμβριος 16, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2008 Yep, εδώ είναι το σωστό σημείο όμως για κάποιον που κοιτάει για προσφορές.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Νοέμβριος 16, 2008 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2008 Yep, εδώ είναι το σωστό σημείο όμως για κάποιον που κοιτάει για προσφορές.... Δε διαφωνώ, ας το κάνουν merge οι mods Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Νοέμβριος 17, 2008 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2008 Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι: Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας. Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε. Μια από τα ίδια πάλι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Νοέμβριος 17, 2008 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2008 μου ήρθε και εμένα το ίδιο mail και πήρα τηλεφωνο για αυτο το θέμα και τους είπα οτι τέτοια πράγματα είναι ΑΚΥΡΟ. Η έχεις σωστή αποθήκη ή δεν έχεις και όταν μιλάμε για ΠΛΑΙΣΙΟ και έχετε επενδύσει τόσα λεφτά για SAP καλό θα ήταν να μπορείτε να ξέρετε πόσο στοκ έχετε. Τώρα απο ότι μου είπαν στα μικρά γράμματα λέει οτι υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κάτι σε στόκ οπότε δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η παραγγελία. ΟΚ του είπα, οπότε πάρτε απο την Intel επεξεργαστές πάλι και ολοκληρώστε την παραγγελία. Δεν πειράζει να περιμένω και ένα μήνα... Τώρα θα μου πείτε μουαχαχαχαχα σιγά μην ασχοληθούν αλλά η πραγματικότητα είναι οτι το να πουλάς απο την ιστοσελίδα και μετά να το παίρνεις πίσω δεν είναι σωστό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Νοέμβριος 19, 2008 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 *update* - Τα παιδιά στο Πλαίσιο έπραξαν σωστά και κάλυψαν την παραγγελία με 8400 όπως και σε άλλες παραγγελίες. Νομίζω καταλαβαίνουνε την σχέση που ΠΡΕΠΕΙ να έχει ενα μαγαζί με τον πελάτη και μακάρι και άλλες εταιρείες να είχαν αυτήν την φιλική πλευρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilion10 Νοέμβριος 19, 2008 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 πλαίσιο είναι εγγύηση με πολύ καλή πολιτική,Δυστυχώς δεν προλάβαμε τον 8300 αλλά τώρα θα είμαι απο πάνω σε κάθε πιθανή προσφορά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldhag Νοέμβριος 19, 2008 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 μονο πλαισιο πλεον Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratakisggiioo Νοέμβριος 19, 2008 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Μπράβο στο Πλαίσιο που τουλάχιστον αναγνωρίζει τα λάθη του. Τελικά και ενώς φίλου μου που το πρότεινα να πάρει τον 8300 του έδωσαν τον 8400 στην ίδια τιμή 79€!!! Και πάλι μπράβο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Νοέμβριος 19, 2008 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Τελικά και σε μένα έκανε τη κίνηση το πλαίσιο.Άλλος ένας 8400 Ε0 Stepping εδώ...Με αέρα 4GHz και 2 ώρες prime95 και 1.3Vcore.Τhanks plaisio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 19, 2008 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Για τις μνημούλες που βγήκαν εχτές πάντως δεν αναγνώρισαν κανένα λάθος.Πρέπει να φτιάξουν το σύστημα και να είναι ξεκάθαρος ο αριθμός των διαθέσιμων κομματιών της κάθε προσφοράς. Επιπλέον πρέπει να κόψουν την φόρα σε αυτούς που αγοράζουν 7-10 ζευγάρια για τους "φίλους τους". Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Νοέμβριος 19, 2008 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Customer feedback λειτουργεί κανονικά και ένα γράμμα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι ενας πολυ καλός τρόπος για να κάνεις κουβέντα μαζί τους. Θα δοκίμαζα να μιλούσα μαζί τους και μετά στον πωλητή. Όσες φορές μίλησα με τμήμα εξυπηρέτησης πελατών πάντα είχα το σωστό αποτέλεσμα. Νομίζω οτι προσπαθούν ή ήδη έχουν πιστοποίηση ISO για τον τρόπο που λειτουργούν και ερχόμενος απο μια εταιρεία που είχε ήδη ISO πιστέψτε με όταν σας λέω οτι προβλήματα με τους πελάτες σημαίνει οτι όταν έρθει η ώρα για αξιολόγηση μπορεί να σημάνει την διαφορά στο να την πάρουν ή οχι την πιστοποίηση. Και για μια εταιρεία που θέλει τους ξένους επενδυτές τους καίει και τους παρακαίει να κρατάνε τον κόσμο χαρούμενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 19, 2008 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Για τις μνημούλες που βγήκαν εχτές πάντως δεν αναγνώρισαν κανένα λάθος.Πρέπει να φτιάξουν το σύστημα και να είναι ξεκάθαρος ο αριθμός των διαθέσιμων κομματιών της κάθε προσφοράς. Επιπλέον πρέπει να κόψουν την φόρα σε αυτούς που αγοράζουν 7-10 ζευγάρια για τους "φίλους τους".δεν αναγνώρισαν?αφού βγήκε ξεκάθαρα ο Γορίλλας και το πε.http://www.thelab.gr/showthread.php?t=57283 Ακυρο, λάθος του site.Σε λίγα λεπτά θα έχουν κατέβει όλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moumiaq Νοέμβριος 19, 2008 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Εγώ πάντως που παρήγγειλα τον 8300 απο την Κυριακή στις 12:00 πήρα ένα @.Γιαυτό άλλη φορά INKA καθότι θα μπορούσα να έχω πουλήσει τα παλιά μου parts εν αναμονής της cpu.Δεν είναι ανάγκη να βάζουμε βύσμα για να πάρουμε κάτι το οποίο πωλείται on site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 19, 2008 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 κάτσε ρε φίλε γιατί θα τρελαθούμε......πες μου ποιό από όλα τα παιδιά που τους ήρθε 8400 αντί για 8300 έβαλαν βύσμα? ΟΛΟΙ?μήπως απλά δεν μπορείς να συνεννοηθείς ανθρώπινα μέσω τηλεφώνου με το πλαίσιο και ρίχνεις το φταίξιμο αλλού? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moumiaq Νοέμβριος 19, 2008 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Τα πράγματα είναι απλά.Παρήγγειλα την cpu και την Δευτέρα στις 11:00 που πήρα τηλέφωνο δεν υπήρχε και μάλιστα για να είμαι ακριβής μου είπανε οτι θα μου βρούνε μία απο κάποιο κατάστημα,βρήκανε και όλα καλά.Σκάει τηλέφωνο μετά απο 5 λεπτά και δεν υπήρχε ούτε σε κατάστημα.Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να είναι σπίτι μου την Τετάρτη.To οτι πήραν κάποιοι δεν σημαίνει οτι πήραν όλοι όπως θα έπρεπε Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Νοέμβριος 19, 2008 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Κυριακή ή Δευτέρα παρήγγειλες?Αν σου είπαν ότι σου έχουν κρατήσει, τότε πρέπει να σου δώσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moumiaq Νοέμβριος 19, 2008 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Την Κυριακή το πρωί στις 12.Το θέμα είναι οτι η παραγγελία έχει ακυρωθεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Νοέμβριος 19, 2008 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2008 Δε νομίζω πώς υπήρχε κανένα βύσμα από κανένα,απλά κάποιοι που δε το δέχτηκαν αμάσητα και αντέτειναν κάποια προηγούμενα παραδείγματα (περιπτώσεις ε6850,radeon x800xt) που έχει ξαναγινει αυτο,ανταμείφθηκαν.Αυτό που μου έκανε εντύπωση με τον greekfragma πάντως είναι ότι είπε πώς πήρε έκπτωση στον 8400 και όχι τον 8400 στη τιμή του 8300... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.