alexisgt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 Έχω ένα σετάκι ocz sli 1066 2χ1gbΤις είχα πάρει καιρό πριν μεταχειρισμένες απο αγγελία.(χωρίς απόδειξη αγοράς -τελικά δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος...-)Ήρθε η στιγμή λοιπόν και τις έβαλα σε σύστημα...Η μια λοιπόν δουλεύει κανονικά, με την άλλη δεν ξεκινάει καν το pc..(error C1 για όσους έχουν evga 680i)Έκανα τα πάντα σαν προτάσεις μέσα απο το forum της evga αλλά τίποτα..Όλα δείχνουν οτι η ίδια η μνήμη έχει το πρόβλημα.(φυσικά ούτε memtest μπορώ να τρέξω)Μπορείτε να μου πείτε ποια είναι η διαδικασία για να την στείλω για rma στην ocz μιας και έχει lifetime warranty?
perp Νοέμβριος 13, 2008 #2 Νοέμβριος 13, 2008 Αρχικά ρίξε μια ματιά εδώhttp://www.ocztechnology.com/support/warranty/
alexisgt Νοέμβριος 13, 2008 Author #3 Νοέμβριος 13, 2008 Το έχω δει φίλε μου σ'ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν κατάλαβα πολλά για το τιθα πρέπει να κάνω..Γι' αυτό ρωτάω ποια είναι η διαδικασία, στέλνω δηλαδή κάποιο mailμε το πρόβλημα ή κάτι τέτοιο? Πως ακριβώς πέρνω rma number?(Εκτός αν υπάρχει κάποια απόδειξη να την χρησιμοποιήσω για rmaσε κάποιο shop για να αποφύγω την ταλαιπωρία και σας την επιστρέφω...)
Stelaras Νοέμβριος 13, 2008 #4 Νοέμβριος 13, 2008 Προχθες και εμενα χαλασαν οι ocz 1066 sli ...Ξεκινησα διαδικασια RMA απο την OCZ και χθες πηρα το RMA number.Αυριο στο ταχυδρομειο και τις στελνω Ολλανδια.Η ολη διαδικασια γινεται μεσα απο το site τους .Ξεκινας απο εδω : http://www.ocztechnology.com/NewTicket.htmlΓια την οποια συνεχεια , θα σε ενημερωνουν μεσω email και θα χρειαστει να συμπληρωσεις 1-2 φορμες ακομη .
junior-21- Νοέμβριος 14, 2008 #6 Νοέμβριος 14, 2008 Και να ξέρεις ότι είναι φοβερά γρήγοροι! Σε μία βδομάδα θα έχεις νέες μνήμες! Μια φορά χρειάστηκα rma από ocz και ήμουν πολύ ευχαριστημένος!
PetrosD Νοέμβριος 14, 2008 #7 Νοέμβριος 14, 2008 Και εγώ έστειλα τις 1150 FLEX XLC και σε λίγες μέρες είχα πίσω τις καινούριες και μάλιστα με Express πακέτο!
tasatva Νοέμβριος 14, 2008 #8 Νοέμβριος 14, 2008 Και η δική μου εμπειρία απο το RMA της συγκεκριμένης εταιρείας είναι άψογες.Σε μία εβδομάδα απο Χίο, μέσω Αθήνας. Να φανταστείς οτι η ελληνική courrier έκανε 4 μέρες να πάει και αυτοι τις ελέγξαν και μου έστειλαν καινούριες μέσα σε 3.Απλά η @@κία είναι οτι χρεώνεσαι το courrier απο εδώ για Ολλανδία που είναι λίγο τσουχτερό.
junior-21- Νοέμβριος 14, 2008 #9 Νοέμβριος 14, 2008 Απλά η @@κία είναι οτι χρεώνεσαι το courrier απο εδώ για Ολλανδία που είναι λίγο τσουχτερό.ΕΛΤΑ Εxpress, 7 ευρώ και πήγε μπαμ μπαμ!
PetrosD Νοέμβριος 14, 2008 #10 Νοέμβριος 14, 2008 ΚΑι εγώ με ΕΛΤΑ συστημένο, όχι εξπρές, τις έστειλα.
alexisgt Νοέμβριος 14, 2008 Author #11 Νοέμβριος 14, 2008 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!Περιμένω κάποιο mail με rma number λογικά τώρα?Επίσης, όπως είπα, έχει το ένα stick πρόβλημα...Στέλνω μόνο αυτό ή το 2x1 set?
PetrosD Νοέμβριος 14, 2008 #12 Νοέμβριος 14, 2008 Ναι. Τύπωσε το ιμελ και βάλτο μέσα στο πακέτο που θα τους στείλεις. Επίσης αντέγραψε το rma number πάνω στο φάκελο, κάτω από τη διεύθυνση του παραλήπτη.
alexisgt Δεκέμβριος 10, 2008 Author #13 Δεκέμβριος 10, 2008 Μετά από αρκετό καιρό έγινε το rma λόγω έλλειψης stock απο την ocz...Μπορεί να μου πεί κάποιος, που ελέγχω το tracking number που μου έχουν δώσει..?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.