NikMark Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 Παίδες, θα μπορούσε σας παρακαλώ, κάποιος, να μου εξηγούσε τι επακριβώς σημαίνουν, αυτοί οι δυο όροι; Ιδίως με κάποιες συγκριτικές εικόνες θα ήταν προτιμότερο!Βασικά, το Anti-Αliasing ξέρω, μπορώ να διακρίνω ξεκάθαρα τι είναι και τι κάνει, αλλά, τα έβαλα και τα δυο μαζί ούτως ώστε και κάποιος άλλος αν θα ήθελε να μάθει, να τα βρει εύκολα. Συνεπώς, το anisotropic, δεν έχω καταλάβει καθόλου, καθώς δεν διακρίνω ουσιαστικές διαφορές καθότι αρχάριος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Νοέμβριος 13, 2008 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2008 To antialiasing μειώνει τα "δοντάκια". Δες την εικονα εδώ (δεξιά έχει anialiasing - κλίκαρε να τη δεις σε 1:1 γιατί την κάνει resize το forum):http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Anti-aliased-diamonds.pngκαι το άρθρό εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasingΠρόκειται γενικά για πολύ "βαριά" δουλειά που αν γίνει σε μεγάλο βαθμό γονατίζει οποιαδήποτε κάρτα. Το πρώτο πράγμα που κόβεις ή χαμηλώνεις για να τρέχουν τα βαριά games καλύτερα.Το anisotropic filtering είναι αυτό που βλέπεις στην επόμενη εικόνα (δεξιά):http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c0/Anisotropic_compare.pngκαι περιγράφεται αναλυτικότερα εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filteringΓενικά δημιουργεί κάλυτερη εικόνα καθώς τα textures προσαρμόζονται καλύτερα στην γεωμετρία της εικόνας. Δεν είναι τόσο "βαρύ" όπως το προηγούμενο και σε ανοιχτά games κάνει διαφορά στην ποιότητα της εικόνας.Αν έχεις ATI κάρτα, στις ρυθμίσιες των drivers έχει μια εικόνα preview και φαίνεται τι ακριβώς γίνετε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikMark Νοέμβριος 14, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2008 Πολύ ξεκάθαρο! Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε, αυτό περίμενα. Δεν έχω όμως Ati. Όσο για τη βαρύτητα των δυο, το έχω καταλάβει ότι γονατίζει κατά κάποιο τρόπο με το antialiasing αλλά δόξα το θεό, η 7950 μου με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Ακόμη σήκωνει άνετα σχεδόν βάρη ( δεν μιλάω για το Crysis φυσικά που όμως το εγκατέστησα, έτσι στο φτερό το απεγκατέστησα )! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geogeoland Νοέμβριος 16, 2008 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2008 Βασικά, για να καταλάβεις καλύτερα γιατί είναι τόσο βαρύ το antialiasing, αρκεί να σκεφτείς οτι με την επιλογή κλειστή, η κάρτα γραφικών επεξεργάζεται τα δεδομένα στην ανάλυση της οθόνης μια φορά πριν τα δείξει στην οθόνη, ενώ όταν είναι ανοιχτή τα επεξεργάζεται σε ανάλυση τόσο μεγαλύτερη απο αυτή της οθόνης όσο έχεις επιλέξει (2χ, 4χ κλπ) και μετά τα ξανακατεβάζει στη σωστή ανάλυση πριν τα απεικονίσει. Και αυτό 30,40,60,... φορές το δευτερόλεπτο (ανάλογα τα fps) Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Νοέμβριος 17, 2008 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2008 Νομίζω geogeoland είναι λίγο πιο έξυπνοι οι αλγόριθμοι antialiasing. Δεν το κάνουν στα τυφλά σε όλη την επιφάνεια της εικόνας αλλά μόνο στις ακμές.Αυτο που λες με την μεγαλύτερη ανάλυση έχω την εντύπωση ότι λέγετε κάπως αλλιώς και έχει να κάνει με επίτευξη απεικόνισης υψηλού επιπέδου για 3D αντικέιμενα χαμηλής πολυπλοκότητας. Δηλαδή, φτιάχνουμε μοντέλα με πολλά πολύγωνα στο development του παιχνιδιού, τους βάζουμε και textures υψηλής ανάλυσης, και χρησιμοποιούμε το αποτέλεσμα μέσα στο τελικό game ως texture σε 3D αντικείμενα χαμηλού αριθμού πολυγώνων. Έτσι το game είναι πιο καλό στο μάτι χωρίς όμως να επιβαρύνει τον 3D κόσμο με πολλά πολύγωνα.edit: τελικά αυτό που λες λέγεται supersampling και είναι μια τεχνική antiliasing.http://en.wikipedia.org/wiki/Supersampling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.