hatsumi1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2008 καλημερα παιδια......αυτο που μου συμβαινει ειναι λιγο ασυνηθιστο (σε μενα τουλαχιστον δεν εχει ξανασυμβει)εχω ενα λαπτοπ hp pavillion dv6700 και ενω ολα πηγαιναν ρολοι ξαφνικα δεν ξεκινουσαν τα windows (vista απτη μανα του) δοκιμαζω με recovery (το κλασσικο δευτερο κρυφο partition στα hp) το οποιο δεν ολοκληρωνοταν ποτε καθως εβγαζε ενα σφαλμα σχετικα με το δισκο (οτι μπορει να ειναι κατεστραμενος,κατι τετοιο δεν θυμαμαι ακριβως)του κανω λοιπον ενα φορματ με xp pro (original εννοειται) αλλα κατα λαθος εσβησα και το recovery κι ενω πετυχε και δουλεψε κανα δυο μηνες αρχισε να ζεστενεται πολυ το laptop μετα απο δεκα λεπτα λειτουργιας και να κολλανε τα παντα. το παω στο καταστημα που το πηρα και ο υπαλληλος μου ειπε πως χωρις το original προεγκατεστημενο λειτουργικο δεν υπαρχει εγγυηση... τι να κανω; που μπορω να το βρω το recovery? ps::sorry: για το μεγαλο postps2: αναφερομαι σε νομιμη λυση φυσικα
perp Νοέμβριος 13, 2008 #3 Νοέμβριος 13, 2008 Δεν υπήρχε κάνα CD μαζί του, μόνο αυτό το partition? Στο site της HP εψαξες σε κάνα FAQ? Πάντως δεν νομίζω οτι έχει να κάνει η εγγύηση με τι και ποιο λειτουργικό του έχεις φορέσει. Σε αυτές τις περιπτώσεις ειδικά αν καλύπτεσαι χρονικά απο εγγύηση καλύτερο είναι να το πας σε ενα εξουσιοδοτημένο service. Αν έχεις και serial number ίσως μπορεί και η Microsoft Hellas να σε βοηθήσει και απλά μετά να κατεβάσεις τους drivers που χρειάζεσαι.
2cpu Νοέμβριος 13, 2008 #4 Νοέμβριος 13, 2008 Αν εσβησες και ξαναγραψες παει το partition.Λυση? Βρισκεις ενα αλλο hp κανεις ghost to δισκο του .Ισως φας πορτα στην ενεργοποιηση γιατι πολυ πιθανον να εγινε απο τον αλλοχρηστη αλλα αν εχεις ολα τα χαρτια του φορητου μεσω MS μπορεις να τα ενεργοποιησεις.Κανονικα οταν εφαγες πορτα με το κρυφο partition τοτε επρεπε να το πηγαινες στοservice.@perp : δεν εχουν cd (5 hp που επιασα + το δικο μου)ανοιγεις μηχανημα και σε κανει install με την μια.
Stolis Νοέμβριος 13, 2008 #6 Νοέμβριος 13, 2008 Μια άλλη λύση είναι να μιλήσεις απευθείας με την αντιπροσωπεία της ΗΡ. Σε παρόμοια περίπτωση ο πωλητής του καταστήματος όπου είχε γίνει η αγορά ,άρχισε να ωρύεται και να μιλάει για παρανομίες και λοιπές π@π@ριες , ενώ φαινόταν πως δεν ήξερε που του πάνε τα 4 και δε με άφηνε να του εξηγήσω και από πάνω!!Το πήγαμε λοιπόν στην ΗΡ και μιλήσαμε όμορφα και ωραία ( αφού πρώτα του εξιστόρησα σε τι Ούνο έπεσα πριν!!) και χάρη στο αυτοκολητάκι με το serial λύθηκε το θέμα εξ ολοκλήρου από αυτούς.
hatsumi1 Νοέμβριος 14, 2008 Author #7 Νοέμβριος 14, 2008 Μια άλλη λύση είναι να μιλήσεις απευθείας με την αντιπροσωπεία της ΗΡ. Σε παρόμοια περίπτωση ο πωλητής του καταστήματος όπου είχε γίνει η αγορά ,άρχισε να ωρύεται και να μιλάει για παρανομίες και λοιπές π@π@ριες , ενώ φαινόταν πως δεν ήξερε που του πάνε τα 4 και δε με άφηνε να του εξηγήσω και από πάνω!!Το πήγαμε λοιπόν στην ΗΡ και μιλήσαμε όμορφα και ωραία ( αφού πρώτα του εξιστόρησα σε τι Ούνο έπεσα πριν!!) και χάρη στο αυτοκολητάκι με το serial λύθηκε το θέμα εξ ολοκλήρου από αυτούς.καταρχας καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις. κανενα τηλεφωνο απο hp γιατι απο το site δεν μπορω να βγαλω ακρη;
perp Νοέμβριος 14, 2008 #8 Νοέμβριος 14, 2008 Και εναλλακτικά: http://h40094.www4.hp.com/support/tech.html#1
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.