MadBrainiac Οκτώβριος 19, 2008 Author #21 Οκτώβριος 19, 2008 Κλασσικές υπεκφυγές του στυλ δεν είναι και καλά εντος warranty εάν είναι καμένο.. Η Kingston όμως μου λέει στείλε την μνήμη μαζί με φωτό απο την μητρική και θα σου απαντήσουμε. Μάλλον το βλέπω να την στέλνω κατευθείαν στην Kingston. Αλλά για άλλη μια φορά το e-shop θριαμβεύσε για την διαδικασία επιστροφής προϊόντων της. :smoke:
racer Οκτώβριος 19, 2008 #22 Οκτώβριος 19, 2008 "Κάηκε , δεν καλύπτεται από την εγγύηση;" Και πότε καλύπτεται; Κατάλαβα λάθος;
MadBrainiac Οκτώβριος 19, 2008 Author #23 Οκτώβριος 19, 2008 καλύπτεται όταν είναι κατασκευαστικό λάθος.
Kostas007 Οκτώβριος 19, 2008 #24 Οκτώβριος 19, 2008 τωρα ας πουμε τι ηταν?οφειλοταν σε φυσικη καταστροφη?σε τρομοκρατικη επιθεση?
MadBrainiac Οκτώβριος 24, 2008 Author #28 Οκτώβριος 24, 2008 Ενα μεγάλο μπράβο στην Kingston καταρχάς. Με εξεπληξε πολύ όμορφα η αντιμετώπιση τους απέναντι στο πρόβλημα και τελικά μου καλύψανε το RMA. Παράλληλα έπεσε και ένα γράμμα στο δέμα που τους έστειλα σχετικά με τον τρόπο που λειτούργησε το e-shop σχετικά με τον τρόπο που κάνουν RMA στα προϊόντα της Kingston.
Mainframe Οκτώβριος 24, 2008 #29 Οκτώβριος 24, 2008 Πολύ καλή η ιδέα σου με το γράμμα. Αυτό πρέπει να γίνει συνήθεια από όσους πέφτουν στους παραμυθάδες τις λιανικής. Κατευθείαν γράμμα στην αντιπροσωπεία. :clap::clap::clap:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.