fonzi Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2008 Εχω ένα Black & Decker δράπανο 700w με 3000 στροφές max που έχει ρυθμιση στροφών με ένδειξη από 1-7. Πρέπει να κάνω μια λεπτοδουλειά σε τζάμι που η ταχύτητα να είναι λίγο κάτω από 1200 στροφές.Πως να υπολογίσω την ρύθμιση στο διακόπτη; Να πώ ότι είναι περίπου 430 στροφές ανά σκαλοπάτι και άρα να το βάλω στο 3;
dpolal Οκτώβριος 8, 2008 #2 Οκτώβριος 8, 2008 Trial & error μόνο...Βρες ένα παρόμοιο κομμάτι γυαλιού και κάνε δοκιμές μέχρι να πετύχεις τη σωστή ταχύτητα.Μεγάλο ρόλο παίζει και η ποιότητα του τρυπανιού.
ChSin7 Οκτώβριος 8, 2008 #3 Οκτώβριος 8, 2008 The hard but ultimate way : Πάρε ένα ηλεκτρονικό κοντερ ποδηλάτου μαγνητικό και στερέωσε τον μαγνήτη με λίγη κόλα πάνω στο τσοκ του black&decker (δήλωσε ότι η περίμετρος της ρόδας είναι 1μέτρο για απλούστευση στους υπολογισμούς) και μέτρησε την ταχύτητα σε km/h στις 7 ρυθμίσεις που έχει. Μετά θές μια αριθμομηχανή και μαθηματικά γυμνασίου.
Spanaks Οκτώβριος 8, 2008 #4 Οκτώβριος 8, 2008 ... manual δεν έχει το ρημάδι? Μέχρι και το budget που έχω έλεγε ποια υλικά κόβεις με κάθε ρύθμιση...
redbighunter Οκτώβριος 8, 2008 #5 Οκτώβριος 8, 2008 ... manual δεν έχει το ρημάδι? Μέχρι και το budget που έχω έλεγε ποια υλικά κόβεις με κάθε ρύθμιση... +1!
fonzi Οκτώβριος 8, 2008 Author #6 Οκτώβριος 8, 2008 Δεν πρόκειται για τρύπημα ή κόψιμο. Θα βάλω ένα ειδικό σφουγγαράκι (σαν λεπτό γυαλόχαρτο) που τρίβει το τζάμι και φεύγουν τα γδαρσίματα. Μιλάω για γρατζουνισμένο παρμπριζ αυτοκινήτου.Το manual δεν γράφει σε τι στροφές αντιστοιχεί η κάθε ρύθμιση...
Vatos_locos Οκτώβριος 8, 2008 #7 Οκτώβριος 8, 2008 ξεκίνα από το ποιο χαμηλό μέχρι να δεις που βγάζει τα γδαρσίματα
thor Οκτώβριος 8, 2008 #8 Οκτώβριος 8, 2008 ξεκίνα από το ποιο χαμηλό μέχρι να δεις που βγάζει τα γδαρσίματα+1. ο ασφαλεστερος τροπος
dpolal Οκτώβριος 9, 2008 #9 Οκτώβριος 9, 2008 Πήγαινε καλύτερα σε κανένα μάστορα να στο φτιάξει. Το παρμπρίζ είναι πολύ ειδική περίπτωση και αν δεν το κάνεις καλά θα έχεις πρόβλημα το βράδυ μα κουλές αντανακλάσεις ή άλλα περίεργα. Η καλύτερη λύση πάντως είναι ΜΙΑ. «Θραύση κρυστάλλων» στην ασφάλεια του αυτοκινήτου.
fonzi Οκτώβριος 9, 2008 Author #10 Οκτώβριος 9, 2008 την εχω τη ρημάδα τη θραύση στην ασφάλεια αλλά φοβάμαι μην το κάνουν σκ@τ@.
Vatos_locos Οκτώβριος 9, 2008 #12 Οκτώβριος 9, 2008 αρχίσαμε τις προτάσεις θα περάσω εγώ να στο κάνω κομμάτια :clap: δεν στα κάνουν σκ@τ@ δοκιμασμένο από πολλούς
dpolal Οκτώβριος 10, 2008 #13 Οκτώβριος 10, 2008 Με το σκ@τ@ εννοεί το πέρασμα του καινούργιου παρμπρίζ.Καταρχήν η θραύση σημαίνει ότι σου το αλλάζουν ολόκληρο και όχι επισκευή.Το «πρόβλημα» όμως είναι να βρείς καλό συνεργείο που να βάλει το νέο και θα το μονώσει σωστά.Κακή εφαρμογή σημαίνει περίεργους θορύβους σε μεγάλες ταχύτητες και πέρασμα νερού όταν βρέχει.
Spanaks Οκτώβριος 10, 2008 #14 Οκτώβριος 10, 2008 και να βάλει εργοστασιακό παρμπρίζ πάνω και όχι μαϊμού...
dpolal Οκτώβριος 10, 2008 #15 Οκτώβριος 10, 2008 Δεν υπάρχουν «εργοστασιακά» παρμπρίζ. Το 90% τα φτιάχνει η carglass για όλους τους κατασκευαστές...
Vatos_locos Οκτώβριος 10, 2008 #16 Οκτώβριος 10, 2008 Με το σκ@τ@ εννοεί το πέρασμα του καινούργιου παρμπρίζ.Καταρχήν η θραύση σημαίνει ότι σου το αλλάζουν ολόκληρο και όχι επισκευή.Το «πρόβλημα» όμως είναι να βρείς καλό συνεργείο που να βάλει το νέο και θα το μονώσει σωστά.Κακή εφαρμογή σημαίνει περίεργους θορύβους σε μεγάλες ταχύτητες και πέρασμα νερού όταν βρέχει.o fonzi είπε οτι φοβάται μην του τα κάνουν σκατ@ αν δηλώσει θραύση κρυστάλλων ε και εγώ του λέω δεν στα κάνουν σκατ@ δοκιμασμένο :whistling
fonzi Οκτώβριος 11, 2008 Author #17 Οκτώβριος 11, 2008 Εννοώ ότι φοβάμαι μήπως δεν γίνει σωστή εφαρμογή. Τα παρμπριζ στο εργοστάσιο τοποθετούνται με τρόπο που δεν μπορεί να εφαρμόσει ο τοπικός παρμπριζάς. Μπορεί λοιπόν και νερό να μπάζει και ποιός ξέρει τι τριγμούς ή άλλα προβλήματα να παρουσιάσει...Επίσης, οι ασφαλιστικές σε στέλνουν (έτσι γράφει το συμβόλαιό μου) σε δικά τους συνεργεία και το τζάμι το παραγγέλνουν οι ίδιοι με ότι αυτό συνεπάγεται!
Vatos_locos Οκτώβριος 11, 2008 #18 Οκτώβριος 11, 2008 αυτό δεν το ήξερα :/ τότε δοκίμασε να δεις με τις πιο χαμηλές στροφές και ανέβαζε μέχρι να δεις αν κάνει δουλειά και αν δεν δεις καλό κρατάς την θραύση σαν έσχατη λύση
fonzi Οκτώβριος 12, 2008 Author #19 Οκτώβριος 12, 2008 ...έφτασα στην έσχατη λύση!Δεν γίνεται τίποτα με το δράπανο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.