jpavly Νοέμβριος 2, 2008 #41 Νοέμβριος 2, 2008 Για καθήστε ρε παιδιά!Ο άλλος λέει ότι την έκαψε με τα χεράκια του από διαρροή! Δηλαδή ακόμα κι όταν φταίει ο χρήστης, πάλι φωτιά στα σπίτι του Eshop?Σας παρακαλώ πολύ, ελάτε στα ίσα σας, δηλαδή τι πράγματα είναι αυτά;Μου φαίνεται πρέπει να γυρίσουμε στα RMA αποστολή στον κατασκευαστή και επιστροφή σε 30 μέρες για να στρώσουν ορισμένοι.ΈΛΕΟΣ τι άλλο θα δω με την ασυδοσία πια!
greekfragma Νοέμβριος 2, 2008 #42 Νοέμβριος 2, 2008 ηρεμα τζονη.........τονισαμε οτι κακως επραξε με το συγκεκριμενο rma.....η ολη κριτκη στο e-shop εγινε ομως για 2 λογους1)πιθανον να του καναν ζημια στην καρτα που δεν ειχε οποτε η καρτα δεν περασε rma λογω των κομμενων κολλησεων στο pcb και οχι λογω της διαρροης του υγρουκαι2) για τις δικαιολογιες του στυλ καηκε και ειναι εκτος εγγυησης γιατι εκανε sli με ιδια καρτα ΑΛΛΗΣ εταιριας.......:big_boss:
Μοκου Νοέμβριος 2, 2008 #43 Νοέμβριος 2, 2008 λιγο ασχετο αλλα απο αυτο το μαγαζακι εχω παρει πολλα πραματα, αγωρασα μια ραμ και ηταν μεταχειρα:bad: οπως και καρτες.ειχα μια χ2, μολις την εβγαλα απο το κουτι κοιταξα τις βιδες και ηταν φαγωμενες.μετα απο πολυ ψαξιμο για τις gpu του e-shop που ντρεπομαι για αυτο που κανουν.καποιες καρτες ειναι απο rebuild oxi oles αλλα οι sapphire amd εχει αρκετες:rant::suicide2:.
r0y4ax Νοέμβριος 2, 2008 Author #44 Νοέμβριος 2, 2008 Για καθήστε ρε παιδιά!Ο άλλος λέει ότι την έκαψε με τα χεράκια του από διαρροή! Δηλαδή ακόμα κι όταν φταίει ο χρήστης, πάλι φωτιά στα σπίτι του Eshop?Σας παρακαλώ πολύ, ελάτε στα ίσα σας, δηλαδή τι πράγματα είναι αυτά;Μου φαίνεται πρέπει να γυρίσουμε στα RMA αποστολή στον κατασκευαστή και επιστροφή σε 30 μέρες για να στρώσουν ορισμένοι.ΈΛΕΟΣ τι άλλο θα δω με την ασυδοσία πια!Τους ρωτάω. "Ρε παιδιά κάηκε η κάρτα από τι?"απάντηση τεχνικού "για το SLI αλλά" λέει "βλέπω εδώ στην asus λένε από καμένο pcb", ωραία λέω εγώ "τι σημαίνει αυτό ?"απάντηση τεχνικού "γιατί έκανες SLI με άλλη κάρτα. Και ρωτάω εγώ εσένα "jpavly" γίνεται αυτό να καεί το pcb από SLI ?Προφανώς η κάρτα απέκτησε σημάδια στον δρόμο και βγήκε 100% εκτός εγγύησης
junior-21- Νοέμβριος 6, 2008 #47 Νοέμβριος 6, 2008 Μου θυμίζει την περίπτωση μου φίλε.. ακριβώς ίδια χαρτάκια με βελάκια http://www.thelab.gr/showthread.php?t=53280&highlight=7950 απλά εγώ δεν είχα σχέση με νερά...
The_Blade Νοέμβριος 7, 2008 #48 Νοέμβριος 7, 2008 δυστυχώς το μόνο αξιόπιστο service που έχω συναντήσει είναι του πλαισίου, και μια φορά παλαιότερα που είχα τραβήγματα με το eshop είχα πάρει την κάρτα και την είχα πάει στην infoquest και οι ανθρωποι ήταν εξυπηρετικοί, α επίσης και το service της Byte hellas που φέρνει τα IBM.Πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργηθεί ειδικό forum το οποίο να ασχολείτε με τις εμπειρίες των χρηστών από τα service. Νομίζω ότι μόνο έτσι θα προστατευτεί ο κοσμάκης...
jpavly Νοέμβριος 7, 2008 #49 Νοέμβριος 7, 2008 Προφανώς η κάρτα απέκτησε σημάδια στον δρόμο και βγήκε 100% εκτός εγγύησηςΔεν υπάρχει 100% και 1% εκτός εγγύησης. Είναι εντός ή εκτός. Από κει και πέρα, άμα θες αφιέρωσε τη ζωή σου να ψάχνεις πως και γιατί το eshop είναι σκάρτο μπας και ησυχάσει η συνείδησή σου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.