BILL5 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28, 2008 ξερουμε απο που περνει το e-shop τους δισκους Seagate ? και ποτε γινεται η αντικατασταση απο το e-shop για εναν δισκο επιστροφη απο rma ?
Jerry007 Σεπτέμβριος 28, 2008 #2 Σεπτέμβριος 28, 2008 Με το e-shop δεν θα βγάλεις άκρη στείλε τον κατεφθίαν στην Seagate
BILL5 Σεπτέμβριος 28, 2008 Author #3 Σεπτέμβριος 28, 2008 ποια ειναι η ελληνικη αντιπροσοπεια της sigate? και τι ενωεις οτι δεν θα τον αλαξουν σε 2 μηερες?
Jerry007 Σεπτέμβριος 28, 2008 #4 Σεπτέμβριος 28, 2008 Στο e-shop δεν το νομίζω......Δεν θυμάμαι ποια είναι εγώ την είχα βρεί απο την ιστοσελίδα της εταιρίας
vasi Σεπτέμβριος 28, 2008 #5 Σεπτέμβριος 28, 2008 ξερουμε απο που περνει το e-shop τους δισκους sigate ? και ποτε γινεται η αντικατασταση απο το e-shop για εναν δισκο επιστροφη απο rma ?ευτυχώς για τους δίσκους sigate το esop είναι πολύ γρήγορο,έχω δώσει έως τώρα δυο δίσκους και τους άλλαξαν αμέσως !!!
BILL5 Σεπτέμβριος 28, 2008 Author #6 Σεπτέμβριος 28, 2008 vasi ο δισκος ειναι αγορασμενος στης 16 του μηνα και σημερα οταν ανοιξα το pc δεν τον εβλεπε στο bios αλα ουτε πουθενα σε εσενα ποσο καιρο κανανε να στον αλαξουν?
BILL5 Σεπτέμβριος 28, 2008 Author #8 Σεπτέμβριος 28, 2008 Jerry007 για κανε μια προσπαθεια για την αντιπροσωπεια στην ελλαδα
Jerry007 Σεπτέμβριος 28, 2008 #9 Σεπτέμβριος 28, 2008 Xmmmm δε μπορώ να την βρώ αν και με μια αναζήτηση στο εργαστήρι βρήκα ένα τηλέφωνο Απο το site www.seagate.com έχει πληροφορίες για το πως να τον στείλεις για εγγύηση,με ΕΛΤΑ θα σου έρθει max 10eUPdate http://www.seagate.com/www/en-us/support/warranty_&_returns_assistance/
BILL5 Σεπτέμβριος 28, 2008 Author #10 Σεπτέμβριος 28, 2008 σε ευχαριστω αλα δεν ειναι να πληρονω για να τον στιλω εξω και να περιμενο 9-11 μερες για απαντιση θα παω απο το e-shop να τον αλαξουν στο τακα τακα
whitesnake Σεπτέμβριος 28, 2008 #11 Σεπτέμβριος 28, 2008 θα παω απο το e-shop να τον αλαξουν στο τακα τακα Στο εύχομαι, αλλά αν κρίνω από τη μέχρι τώρα συμπεριφορά του eshop, τότε αυτή η φράση θα έπρεπε να μπει στο τόπικ με τις αστείες φράσεις των μελών του lab...
BILL5 Σεπτέμβριος 28, 2008 Author #12 Σεπτέμβριος 28, 2008 Whitesnake να σε καλα φιλε λες να κανουν κανα μηνα να μου δωσουν καινουργιο?1. wd 3200aaks μαγαζακι 2. Seagate 320gb μαγαζακιe-shop3. Seagate 500gbπαντως για να μου αλαξουν τον wd κανανε 2 εβδομαδες και μολις πηρα τον Seagate σε 2 μερες τους τον πηγα παλι rma οποτε περιμενω απο αυτους1/9 μεχρι τωρα με εχει παει γκαντεμια ποτε δεν ειχα στιλει δισκο πισω και τωρα ολοι μαζεμενοι
sebastian Σεπτέμβριος 28, 2008 #13 Σεπτέμβριος 28, 2008 Παιδες δεν ειναι τοσο τραγικα με το eshop, δισκο τους πηγα και εγω πριν 2 μηνες και σε 2 μερες μου εδωσαν αλλο...μια χαρα ειναι το eshop, πλαισιο δεν ειναι ...αλλα πιστευω οτι δεν ειναι τοσο χαλι...και καρτες γραφικων εχω δωσει πισω 2 φορες και μου εκαναν 3 μερες και αυτες!
lefteriz Σεπτέμβριος 28, 2008 #14 Σεπτέμβριος 28, 2008 συμφωνώ με τον από πάνω έχω δώσει πολλές φορές δίσκους για RMA στο eshop και σε μια βδομάδα πάντα είχα ή καινούριο δίσκο ή πιστωτικό.. και γενικότερα με το eshop RMA εχω μεινει ευχαριστημένος...
Kostas007 Σεπτέμβριος 28, 2008 #15 Σεπτέμβριος 28, 2008 συμφωνώ με τον από πάνω έχω δώσει πολλές φορές δίσκους για RMA στο eshop και σε μια βδομάδα πάντα είχα ή καινούριο δίσκο ή πιστωτικό.. και γενικότερα με το eshop RMA εχω μεινει ευχαριστημένος... :slap: :drool::drool:
lefteriz Σεπτέμβριος 28, 2008 #16 Σεπτέμβριος 28, 2008 κι όμως φίλε.... μπορει να σας φανεί παράξενο.. αλλά τόσα χρόνια ψωνίζω απ το eshop. έχω δώσει πολλά RMA και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. (σκληροί, μητρικές, τροφοδοτικό, κάρτα γραφικών, ). .μπορεί μερικές φορές να αργούσε παραπάνω απ το κανονικό, πχ 2 βδομαδες, αλλά πάντοτε όλα κυλούσαν ομαλά.( μένω επαρχία btw)
whitesnake Σεπτέμβριος 29, 2008 #17 Σεπτέμβριος 29, 2008 Θεωρείτε εν έτει 2008 δηλαδή τη μία βδομάδα για rma ενός δίσκου καλό χρόνο; Το θέμα με το rma δεν είναι μόνο να γίνει, αλλά να γίνει και γρήγορα. Προφανώς με έναν δίσκο που δε δουλεύει δεν έχουν επιλογή παρά να τον αλλάξουν, αλλά αν θέλουν μια βδομάδα για έλεγχο... Ούτε και γω είχα πρόβλημα με το rma, πάντα τα κατάφερναν, αλλά όταν περιμένεις 15 μέρες για μια μητρική... ε, είναι πολύ... Τόσο περίμενα πριν 10 χρόνια που έπρεπε να πάνε τα προϊόντα στην αντιπροσωπεία.Βέβαια πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπως DVD-rw που με πήραν την επόμενη μέρα τηλέφωνο. Αλλά με τόσα που έχω διαβάσει εδώ, αυτό πρέπει να γίνεται στο 10% μόνο των rma.
felix Σεπτέμβριος 29, 2008 #18 Σεπτέμβριος 29, 2008 Για όσους έψαχναν τους επίσημους αντιπροσώπους :Enet Solutions - Logicom S.A. +30 210 2883 600OKTABIT +30-210-6067100
lefteriz Σεπτέμβριος 29, 2008 #19 Σεπτέμβριος 29, 2008 Θεωρείτε εν έτει 2008 δηλαδή τη μία βδομάδα για rma ενός δίσκου καλό χρόνο; Το θέμα με το rma δεν είναι μόνο να γίνει, αλλά να γίνει και γρήγορα. Προφανώς με έναν δίσκο που δε δουλεύει δεν έχουν επιλογή παρά να τον αλλάξουν, αλλά αν θέλουν μια βδομάδα για έλεγχο... Ούτε και γω είχα πρόβλημα με το rma, πάντα τα κατάφερναν, αλλά όταν περιμένεις 15 μέρες για μια μητρική... ε, είναι πολύ... Τόσο περίμενα πριν 10 χρόνια που έπρεπε να πάνε τα προϊόντα στην αντιπροσωπεία.Βέβαια πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπως DVD-rw που με πήραν την επόμενη μέρα τηλέφωνο. Αλλά με τόσα που έχω διαβάσει εδώ, αυτό πρέπει να γίνεται στο 10% μόνο των rma. Συμφωνώ μαζί σου φίλε ( α και thanks gia to wall Εντάξει μια βδομάδα για μένα μια χαρά είναι. Σκέψου ότι μένω και Δράμα. Δηλαδή μέχρι να πάει κάτω το προιον, να ελεγχθεί, να το στειλουν θελει καποιες μέρες. Εδώ δεν έχουμε Πλαίσια και κορνίζες, και γενικά προσωπικά ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα με το eshop.
dubber Σεπτέμβριος 29, 2008 #20 Σεπτέμβριος 29, 2008 τρεις με πέντε εργάσιμες ήμερεςLol, φοβερά γρήγορο!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.