Jump to content



Προβληματική επισκευή βλάβης Toshiba


Bebis

Recommended Posts

Την προ-προηγούμενη δευτέρα είχα επιστρέψει το καινούριο μου λαπτοπ Toshiba στο πλαίσιο από όπου το είχα αγοράσει, καθώς το πλήκτρο "h" ήταν ελαττωματικό (σαν να έλειπε το ελατήριο και δεν αναπηδούσε πάλι πάνω).

Το παραλαμβάνω σήμερα από το πλαίσιο, ο υπάλληλος και το χαρτί της Ideal ανέφεραν πως έγινε αλλαγή ολόκληρου του πληκτρολογίου. Πάω σπίτι να το δουλέψω και μετά από λίγη ώρα παρατηρώ πως το backspace κουμπί είναι προβληματικό (δεν πατιέται καθόλου, λες και δεν είναι κουμπί). Δηλαδή, μου αντικατέστησαν ελαττωματικό πληκτρολόγιο με ένα άλλο εξίσου ελαττωματικό.

Τα ερωτήματα μου ειναι : δεν ελέγχουν τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούν;

Οκ, από τα δεκάδες χιλιάδες λαπτοπ και τα 110+ κουμπιά που έχει το καθένα, στατιστικά είναι αναμενόμενο να υπάρχει κάποιο με ελάττωμα, τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούν είναι και αυτά από πρώην ελαττωματικά λαπτοπ;

Μήπως είναι μύθος η ποιότητα service της Toshiba (ideal, πιο συγκεκριμένα);

Δεν με ενοχλεί η βλάβη, με ενοχλεί πως εξαιτίας τους θα μείνω για παραπάνω μέρες χωρίς λαπτοπ.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ; Τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, επειδή έχω αλλάξει και εγώ το πληκτρολόγιο απο το Toshiba Satellite Pro όταν μου χαλάσε ενα πληκτρο (είχε τελειώσει η εγγύηση) ΑΛΛΑ όμως το πήγα ο ίδιος στην Ideal στον Κολωνο εχω να σε ρωτήσω το εξής....

Το παλιό πληκτρολόγιο στο έδωσαν? Πήρες απόδειξη απο ΙDEAL?

EDIT:

ποστ στο ΠΟΘ οταν είχε χαλάσει το δικό μου πληκτρολόγιο.

Ιδού και η φώτο απο το παλιό μαζί με την απόδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Το λαπτοπ είναι σχεδόν καινούριο, αγορασμένο τον Αύγουστο και λόγω διακοπών δεν το έχω χρησιμοποιήσει πάνω από 5 μέρες συνολικά. Όλα καλύπτονται από εγγύηση.

Όχι δεν μου έδωσαν πίσω το παλιό. Το έστειλα μέσω Πλαισίου, λες να το κράτησαν εκείνοι;

Από την ideal πήρα χαρτί "αναφορά επισκευής" που το μόνο σημαντικό που λέει είναι "έγινε αλλαγή πληκτρολογίου".

Τους πήρα σήμερα τηλέφωνο και το μόνο που μου είπε μια (κατά τα άλλα ευγενέστατη κοπελιά) είναι να το ξαναστείλω αφού καλύπτεται από εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου έλεγα αν δεν βαριέσαι να το πάς ο ίδιος στην IDEAL στον Κολωνό (ειναι δίπλα στα Jumbo, στο δρόμο απέναντι απο το καπνεργοστάσιο στην Λενορμαν) και έτσι απο περιέργια μέσω του Serial Number να ρωτήσεις αν το πήγαν εκει ή τελοσπάντων τι αντικαταστάθηκε.

Στο ισόγειο είναι η υποδοχή/service και πάλι εκει δεν θα πληρώσεις τίποτα λόγω εγγύησης.

Κράτα μας ενήμερους :)

Link to comment
Share on other sites

Με το serial number στο site της ideal έδειχνε πως πήγε στον Κολωνό.

Εδώ και το log που δίνει...

09.09.2008 18:42 Received

10.09.2008 11:30 In Process

10.09.2008 12:09 Repair finished

10.09.2008 12:09 Closed Resolved

Θα δούμε τι θα γίνει γιατί μου είναι και λίγο δύσκολο να τρέχω μέχρι τον Κολωνό

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.